quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie liever een bezoekje aan het UWV als locus voor onze woede jegens de verzorgingsstaat
U bedoelt dat u een "bijdrage in de mobiliteitskosten" wilt aanvragen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie liever een bezoekje aan het UWV als locus voor onze woede jegens de verzorgingsstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, we winden wel wat haar van rasta-hippies om een stokje om het aan te houden, fikt vast goed dat ongewassen spul.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen wij in Wierden bij de Action iig de fakkels inkopen, de Range zal genoeg ruimte bieden om alles te kunnen vervoeren.
Veel simpeler nog: van dat 'kapitalistische systeem' (wat niet eens meer bestaat) plukt men elke dag de vruchten, maar men gaat nu wel ineens op straat demonstreren tegen de onrechtvaardigheid ervan. 't Is gewoon zo hypocriet als de pest.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zouden ze de ironie van de demonstratie inzien? Door te protesteren tegen het kapitalisme vereisen ze een flinke politie-inzet, wat onherroepelijk tot de noodzaak van meer investeringen in veiligheid en blauw op straat leidt.
Laat Ethi het niet horen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Veel simpeler nog: van dat 'kapitalistische systeem' (wat niet eens meer bestaat) plukt men elke dag de vruchten, maar men gaat nu wel ineens op straat demonstreren tegen de onrechtvaardigheid ervan. 't Is gewoon zo hypocriet als de pest.
Dan zullen wij deze BMW M3 gebruiken om de stad in te gaan, u denkt toch niet dat ik lopend door de stad van winkel naar winkel trek om deze in brand te zetten. Dit automobiel biedt de luxe van een BMW en het gemak om vanuit de auto een winkel in brand te steken. BMW staat bekend om met dit oogmerk auto's te ontwikkelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, we winden wel wat haar van rasta-hippies om een stokje om het aan te houden, fikt vast goed dat ongewassen spul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Het zou me eerlijk gezegd wel pijn doen.. Het is veruit het mooiste bouwwerk wat ik ooit heb mogen aanschouwen. Afbreken zou ook kapitaal vernietiging zijn. Tot 2050 zal de kering nog wel op zijn plaats staan, daarna kunnen we beter voor de alternatieven kiezen.quote:
Ethi komt waarschijnlijk met de argumentatie dat ze het van binnenuit kapot wilt maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Veel simpeler nog: van dat 'kapitalistische systeem' (wat niet eens meer bestaat) plukt men elke dag de vruchten, maar men gaat nu wel ineens op straat demonstreren tegen de onrechtvaardigheid ervan. 't Is gewoon zo hypocriet als de pest.
Nimmer, maar ik moet u bekennen dat ik vroeger Off-Corso en Thalia Lounge bezocht. Aan de Meent zijn een aantal leuke voorzieningen. En de Ierse pub (die grote, in de buurt van het filiaal van Suit Supply) is ook wel aardig.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef von_Preussen het volgende:
[quote]
Maar u bevindt zich regelmatig in de Hollywood?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bedoelt dat u een "bijdrage in de mobiliteitskosten" wilt aanvragen?Kijktip trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen in Nederland - Sta me bij
Medewerkers van de Sociale Dienst in Zutphen staan hun bijna duizend cliënten met raad en daad bij.We zijn getuige van de confrontatie tussen de ervaren en betrokken consulent Bruno en de strenge zakelijke Debbie enerzijds en hun cliënten anderzijds. Welke aanpak heeft het meeste resultaat en wat moet uiteindelijk zwaarder wegen: het belang van algemene regels of de noodzaak van individueel maatwerk?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zullen wij deze BMW M3 gebruiken om de stad in te gaan, u denkt toch niet dat ik lopend door de stad van winkel naar winkel trek om deze in brand te zetten. Dit automobiel biedt de luxe van een BMW en het gemak om vanuit de auto een winkel in brand te steken. BMW staat bekend om met dit oogmerk auto's te ontwikkelen.
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Was Ethi niet diegene die omwille van een goedkope studentenwoning als masterstudent ingeschreven staat en nu langstudeerder is?
De Ierse pub is mij ook bekend, off-corso en Thalia Lounge alleen van naam. Moet wel zeggen dat ik alleen (in Rotterdam) op stap ga als ik weet dat ik bekenden tegenkom, anders gaat het mij snel vervelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nimmer, maar ik moet u bekennen dat ik vroeger Off-Corso en Thalia Lounge bezocht. Aan de Meent zijn een aantal leuke voorzieningen. En de Ierse pub (die grote, in de buurt van het filiaal van Suit Supply) is ook wel aardig.
Echt een bizarre beschikking was dat, Bram heeft hier een punt.quote:Deze raadsheer schreef mee aan de beschikking waarin het hof begin januari 2009 het Openbaar Ministerie (OM) opdracht gaf de PVV-leider te vervolgen. Die beschikking was eigenlijk al een veroordeling, aldus Moszkowicz. „Het hof heeft ondubbelzinnig een voorschot genomen op een veroordeling door de rechtbank.”
Ik ben geen fan meer van Bram.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Echt een bizarre beschikking was dat, Bram heeft hier een punt.
Wat ik ook voor mij zie is dat anderen allemaal benzine in de winkels gieten en wij ons vervolgens per luxe limousine verplaatsen. Als wij dan bij de desbetreffende winkel aankomen doet de chauffeur voor ons de deur open en biedt ons met zijn aansteker joviaal een vuurtje aan terwijl wij onze sigaar aansteken. Na enkele trekken van de sigaar genomen te hebben werpen wij deze dan in de plas met benzine, waardoor het winkelpand zich ontsteekt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Zet er een vlammenwerper achterop en klaar is Kees, we kunnen zelfs onze sigaren er mee aansteken me dunkt, plus het biedt een comfortabele warmte terwijl we buiten gezamenlijk dit ondernemen. Uiteraard verwarmt het ook onze harten om met olie en gas (kapitalistische wapens pur sang) juist deze mensen een les te leren.
Inderdaad, ik zou me doodschamen als ik hem was.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef GSbrder het volgende:
Wat een pareltjes
Ik kijk m'n eigen kijktip nu pas
"Ik kon er langer werken, maar ze betaalden me te weinig. Daar kom ik mijn bed niet voor uit."![]()
Van binnenuit kapot maken, zo ken ik er nog een paar.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ethi komt waarschijnlijk met de argumentatie dat ze het van binnenuit kapot wilt maken.
Maar je hebt uiteraard een punt, ze zijn tegen vrijheden, want oei! die verantwoordelijkheid kunnen simpele burgerluij toch helemaal niet aan! - maar zelf wel protesteren in alle vrijheid.
Olie wordt vooral opgepompt door staatsbedrijven, nochtans.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Zet er een vlammenwerper achterop en klaar is Kees, we kunnen zelfs onze sigaren er mee aansteken me dunkt, plus het biedt een comfortabele warmte terwijl we buiten gezamenlijk dit ondernemen. Uiteraard verwarmt het ook onze harten om met olie en gas (kapitalistische wapens pur sang) juist deze mensen een les te leren.
Hij die zalig is verklaard?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |