Onderhoudsgevoeligquote:
Laat ik het zo stellen, het resultaat komt er in de buurt (qua haarrichting), alleen is mijn haar net iets bruiner en fijner van structuur (men zou het ook licht kalend zonder ongedekte plekken kunnen noemen).quote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, daar is vrijwel elk halflang kapsel op gebaseerd.
De vraag is niet de inspiratie tot je hoofdbeharing, maar het resultaat.
Zeker niet. Ik waak voor ontgoocheling.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt via PM ook een foto vragen hoor.
Afscheiden die handel.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef Zeeland het volgende:
Weetjes.![]()
De Oosterscheldekering heeft ons 7,8 mld gulden gekost.
Verhoging dijken rondom zou ons 2 mld gulden hebben gekost.
IOSK.
Duurder zal vast wel beter zijn geweest.![]()
De Action is een beetje gelijk aan de Aldi en LIDL bijvoorbeeld. Niemand komt er als je hun woorden gelooft en als je er zelf rond loopt waan je je in een dedain clubhuis. Alle snobs kopen daar hun rotzooi.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ken 't echt niet.
Waar zit er hier ergens een, toch een keer aapies kijken.
Daar hebben mensen in mijn omgeving wel vaker last van, vooral als ze zichzelf dan met mij vergelijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik waak voor ontgoocheling.
Goh, dat lijkt verdacht goed op een beschrijving van mijn kruin.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, het resultaat komt er in de buurt (qua haarrichting), alleen is mijn haar net iets bruiner en fijner van structuur (men zou het ook licht kalend zonder ongedekte plekken kunnen noemen).
Yup. Deelname is niet verplicht.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Boze_Appel het volgende:
haha, zitten jullie serieus over kappers en haar te praten.
Gij zijt kaal?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Boze_Appel het volgende:
KapSTers, haar en boodschappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Welneequote:
Hoog Mike de Boer gehalte iddquote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Goh.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo glimmend als een opgepoetse appel.
Hm zou wel kunnen, ik ken 't echt niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De Action is een beetje gelijk aan de Aldi en LIDL bijvoorbeeld. Niemand komt er als je hun woorden gelooft en als je er zelf rond loopt waan je je in een dedain clubhuis. Alle snobs kopen daar hun rotzooi.
Bij de ambachtswinkeltjes kopen ze hun imago.
Maar blijkbaar denkt men dat het ontkennen op internet nog steeds werkt
Ik zat er een keertje vast, vandaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm zou wel kunnen, ik ken 't echt niet.
Naja kom ook nooit in Wierden, dus maar keer langs gaan dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |