Nog een reden om te protesteren tegen BTW-verhoging.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik heb een exclusieve kapper waar het neuken van de kapster inclusief is,
In Rotterdam is alles te koop, maar ik zou het je niet willen aanraden om daar munt uit te slaan. Er werken een aantal mooie meiden, hoor, maar het merendeel spreekt met een afschuwelijk Rotterdams accent. Dat is een afknapper die tot de buitencategorie behoort.quote:dat kan bij het Cosmo-filiaal zeker niet?
Leg mij eens uit hoe het Rotterdams accent naar voren komt tijdens de orale bevrediging?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nog een reden om te protesteren tegen BTW-verhoging.
[..]
In Rotterdam is alles te koop, maar ik zou het je niet willen aanraden om daar munt uit te slaan. Er werken een aantal mooie meiden, hoor, maar het merendeel spreekt met een afschuwelijk Rotterdams accent. Dat is een afknapper die tot de buitencategorie behoort.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe het Rotterdams accent naar voren komt tijdens de orale bevrediging?
Hmmm, ken ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, studenten-leenstelsels zijn een godsgeschenk inderdaad.
Bristol is een soort winkel waar mensen goedkope schoenen en kleding halen volgens mij, ben er nooit geweest maar ik vrees dat ik de reclames gezien heb. Een soort C&A maar dan nog lager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik ook tegen mijn vrienden met dikke nekken. En als we elkaar tegenkomen in de Action doen we net of we bij de Rolls dealer staan.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, ken ik niet.
Ik ken wel de Action.
van buiten natuurlijk.
Verkopen ze dan geen Rolls'en bij de Action?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook tegen mijn vrienden met dikke nekken. En als we elkaar tegenkomen in de Action doen we net of we bij de Rolls dealer staan.
Net zo min dat ze wattenstaafjes verkopen bij de Rolls dealer.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verkopen ze dan geen Rolls'en bij de Action?
Door de soundtrack van Paul de Leeuw-muziek die in iedere Rotterdamse kapsalon klinkt. Maar misschien draag je je haar nog langer dan ik, zodat het je oren bedekt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe het Rotterdams accent naar voren komt tijdens de orale bevrediging?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Net zo min dat ze wattenstaafjes verkopen bij de Rolls dealer.
Geen van beiden, zowel heb ik nog nooit een Rotterdamse kapsalon betreden (alleen genuttigd), evenals dat ik niet in bezit ben van enige vorm "mat in de nek".quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Door de soundtrack van Paul de Leeuw-muziek die in iedere Rotterdamse kapsalon klinkt. Maar misschien draag je je haar nog langer dan ik, zodat het je oren bedekt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, ken ik niet.
Ik ken wel de Action.De Action ken ik dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Snob in spe dus.quote:
Hoe dan? Kort met opgeschoren zijkanten?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef von_Preussen het volgende:
Geen van beiden, zowel heb ik nog nooit een Rotterdamse kapsalon betreden (alleen genuttigd), evenals dat ik niet in bezit ben van enige vorm "mat in de nek".
Je kunt via PM ook een foto vragen hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hoe dan? Kort met opgeschoren zijkanten?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, vind het een prachtwinkel. Wat een teringzooi altijd.quote:
FOK!kers serieus nemenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsk, de Action niet kennen
www.action.nl
Geen idee, ken 't echt niet.quote:
Nee, het was ooit eens hierop gebaseerd:quote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
In Wierden zit er eentje naast de AH.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ken 't echt niet.
Waar zit er hier ergens een, toch een keer aapies kijken.
Jij komt in de Aldi?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FOK!kers serieus nemenIk stond een tijd geleden in de rij bij de aldi te wachen, ineens hoorde ik iemand zijn telefoon opnemen en zei ''hoi, ik heb nu even geen tijd want ik sta in de rij bij de AH''. Zo zie ik de gemiddelde FOK!ker ook
Tsja, daar is vrijwel elk halflang kapsel op gebaseerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het was ooit eens hierop gebaseerd:
[ afbeelding ]
Wel eens, ik ben zelf ook geen grote fan bij de aldi, maar ze hebber zo hun goede producten. Gewoon selectief shoppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Wierden zit er eentje naast de AH.
[..]
Jij komt in de Aldi?
Onderhoudsgevoeligquote:
Laat ik het zo stellen, het resultaat komt er in de buurt (qua haarrichting), alleen is mijn haar net iets bruiner en fijner van structuur (men zou het ook licht kalend zonder ongedekte plekken kunnen noemen).quote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, daar is vrijwel elk halflang kapsel op gebaseerd.
De vraag is niet de inspiratie tot je hoofdbeharing, maar het resultaat.
Zeker niet. Ik waak voor ontgoocheling.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt via PM ook een foto vragen hoor.
Afscheiden die handel.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef Zeeland het volgende:
Weetjes.![]()
De Oosterscheldekering heeft ons 7,8 mld gulden gekost.
Verhoging dijken rondom zou ons 2 mld gulden hebben gekost.
IOSK.
Duurder zal vast wel beter zijn geweest.![]()
De Action is een beetje gelijk aan de Aldi en LIDL bijvoorbeeld. Niemand komt er als je hun woorden gelooft en als je er zelf rond loopt waan je je in een dedain clubhuis. Alle snobs kopen daar hun rotzooi.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ken 't echt niet.
Waar zit er hier ergens een, toch een keer aapies kijken.
Daar hebben mensen in mijn omgeving wel vaker last van, vooral als ze zichzelf dan met mij vergelijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik waak voor ontgoocheling.
Goh, dat lijkt verdacht goed op een beschrijving van mijn kruin.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, het resultaat komt er in de buurt (qua haarrichting), alleen is mijn haar net iets bruiner en fijner van structuur (men zou het ook licht kalend zonder ongedekte plekken kunnen noemen).
Yup. Deelname is niet verplicht.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Boze_Appel het volgende:
haha, zitten jullie serieus over kappers en haar te praten.
Gij zijt kaal?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Boze_Appel het volgende:
KapSTers, haar en boodschappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Welneequote:
Hoog Mike de Boer gehalte iddquote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Goh.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo glimmend als een opgepoetse appel.
Hm zou wel kunnen, ik ken 't echt niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De Action is een beetje gelijk aan de Aldi en LIDL bijvoorbeeld. Niemand komt er als je hun woorden gelooft en als je er zelf rond loopt waan je je in een dedain clubhuis. Alle snobs kopen daar hun rotzooi.
Bij de ambachtswinkeltjes kopen ze hun imago.
Maar blijkbaar denkt men dat het ontkennen op internet nog steeds werkt
Ik zat er een keertje vast, vandaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm zou wel kunnen, ik ken 't echt niet.
Naja kom ook nooit in Wierden, dus maar keer langs gaan dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |