Ik wilde naar de kapper, maar dat moet ook tot morgen wachten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef phpmystyle het volgende:
Verdorie, ik wilde bijna naar de winkels gaan, maar ineens herrinnerde ik mij dat vandaag alle winkels dicht zijn
Hij moest dozen vouwen van de Sociale Dienst.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde naar de kapper, maar dat moet ook tot morgen wachten.
Willen die stomme middenstanders geen geld verdienen ofzo?
De sociale dienst is op maandag ook dicht?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij moest dozen vouwen van de Sociale Dienst.
En bestaat alleen uit homo's?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De sociale dienst is op maandag ook dicht?
[..]
En bestaat alleen uit homo's?
Conclusie: de sociale dienst werkt niet op maandag en bestaat daarom alleen maar uit homo's.
Ik heb laatst mijn haar nog laten knippen in het Cosmo-filiaal in de Rotterdamse Bijenkorf. Kapitalisme is keuzevrijheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wilde naar de kapper, maar dat moet ook tot morgen wachten.
Willen die stomme middenstanders geen geld verdienen ofzo?
Correct.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De sociale dienst is op maandag ook dicht?
[..]
En bestaat alleen uit homo's?
Conclusie: de sociale dienst werkt niet op maandag en bestaat daarom alleen maar uit homo's.
Geen ideequote:
Nee, ik heb een exclusieve kapper waar het neuken van de kapster inclusief is, dat kan bij het Cosmo-filiaal zeker niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb me laatst nog laten knippen in het Cosmo-filiaal in de Rotterdamse Bijenkorf. Kapitalisme is keuzevrijheid.
Het zijn vrouwen, alles is te koop, en voor geld gaan ze altijd plat.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik heb een exclusieve kapper waar het neuken van de kapster inclusief is, dat kan bij het Cosmo-filiaal zeker niet?
Behalve whiskersquote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn vrouwen, alles is te koop, en voor geld gaan ze altijd plat.
Het is allemaal afhankelijk van het prijsmodel, ik heb liever een all-in tarief waar haren knippen / koffie & koekje / neuken inclusief is.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn vrouwen, alles is te koop, en voor geld gaan ze altijd plat.
Ah, ge zijt het Center Parcs type.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is allemaal afhankelijk van het prijsmodel, ik heb liever een all-in tarief waar haren knippen / koffie & koekje / neuken inclusief is.
Als ik alles apart moet afrekenen kan ik net zo goed naar de hoeren UVSV gaan.
Ik ben er nu, en buiten het centrum is het er best mooi hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een stoplicht staat op rood
Een stoplicht staat op groen
In Dedemsvaart is altijd wat te doen!
Alleen dan wel Center Parcs met cachet, ik ga niet vrijwillig tussen de paupers middenstanders zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOX News, dat mensen er naar kijkenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef von_Preussen het volgende:
Alleen dan wel Center Parcs met cachet, ik ga niet vrijwillig tussen de paupers middenstanders zitten.Daar is de zelfmoordpil voor uitgevonden inderdaad, voor die benarde situaties waarin je gevaarlijk dichtbij instanties als de Bristol, Hema, Center Parcs of Sociale Dienst belandt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Met de sociale dienst heb ik trouwens regelmatig te maken, alleen dat ze die "DUO" noemen kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar is de zelfmoordpil voor uitgevonden inderdaad, voor die benarde situaties waarin je gevaarlijk dichtbij instanties als de Bristol, Hema, Center Parcs of Sociale Dienst belandt.
Er zijn nog genoeg mensen voor zelfmoordaanslagen beschikbaarquote:Osama was het 17e kind van de 54 kinderen die Mohammed bin Laden bij tien vrouwen kreeg
Ah, studenten-leenstelsels zijn een godsgeschenk inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met de sociale dienst heb ik trouwens regelmatig te maken, alleen dat ze die "DUO" noemen kan ik ook niet helpen.
Hahaha, voor 3,x% lenen en het tegen 12% weer uitlenen, hahahaha.![]()
Edit: Bristol ken ik niet, wat is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |