Trekt wel het verkeerde soort aanquote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Chocolade-euro's welteverstaan, dat smelt lekker in hun handen weg.
Vooral dit soort anarchisten.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb nog een stapel Oost-Duitse mark liggen, dan kunnen we die wel uitdelen, geheel in lijn met de economische denkbeelden van het anarchotuig.
Ben je mal, die dingen zijn veel te lekker om weg te geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trekt wel het verkeerde soort aan
Meestal staan dan de bontkraagjes en adoptienegers vooraan.
Misschien de vrije distributie van sigaren aan toevallige doch eloquente voorbijgangers?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
"Deze luistert naar de naam von_Preussen en is op donderdagavond in discotheek De Beurs te vinden."
Dat extreemlinkse tuig is werkelijk zo triest en wereldvreemd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef GSbrder het volgende:
Die antikapitalistische demonstratie in Utrecht
[ afbeelding ]
De tekst: "Ik wil helemaal voor niemand meer werken lul"
Vind je het gek met zulke koppen
Goed plan, van te voren even instralen met dodelijke straling en klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb nog een stapel Oost-Duitse mark liggen, dan kunnen we die wel uitdelen, geheel in lijn met de economische denkbeelden van het anarchotuig.
Demonstraties zijn voor "ons soort mensen" sowieso het ongeschikte instrument.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je mal, die dingen zijn veel te lekker om weg te geven.
Die vieze "Moods" aftreksels kunnen we wel uitdelen.
Moods zijn geweldig om te roken terwijl de rest sigaretten rookt, dat staat meteen een stuk chiquer terwijl de gemiddelde student toch niet ziet dat het niks is en je daarom verafgood.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je mal, die dingen zijn veel te lekker om weg te geven.
Die vieze "Moods" aftreksels kunnen we wel uitdelen.
Zouden ze de ironie van de demonstratie inzien? Door te protesteren tegen het kapitalisme vereisen ze een flinke politie-inzet, wat onherroepelijk tot de noodzaak van meer investeringen in veiligheid en blauw op straat leidt.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat extreemlinkse tuig is werkelijk zo triest en wereldvreemd.
Moods was enkel mijn uitvlucht in den Afrika waar fatsoenlijke sigaren even zeldzaam en op z'n plaats zijn als php op een elite congres. Maar buiten dat, rook ik die dingen niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moods zijn geweldig om te roken terwijl de rest sigaretten rookt, dat staat meteen een stuk chiquer terwijl de gemiddelde student toch niet ziet dat het niks is en je daarom verafgood.
Maar als je van een goede sigaar wilt genieten, dan moet je idd toch echt iets anders in je mik steken.
Trouwens, die Moods kan je altijd nog uitstekend gebruiken om je personal space te markeren, iedereen die erin komt brand je er gewoon mee (op die manier houd ik onaantrekkelijke vrouwen uit mijn buurt).
We houden een fakkeltocht!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Demonstraties zijn voor "ons soort mensen" sowieso het ongeschikte instrument.
De kansrijke aanhangers van deze filosofie zijn op klaarlichte dag meestal aan het werk.
Laat ik het zo stellen, van Moods rook ik alleen van die kleine cigarillo's omdat ik het zonde vind in dronken toestand tijdens het uitgaan een dure sigaar te verspillen aan mijn zucht om de rest te laten merken dat ze in stand een kaste lager zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moods was enkel mijn uitvlucht in den Afrika waar fatsoenlijke sigaren even zeldzaam en op z'n plaats zijn als php op een elite congres. Maar buiten dat, rook ik die dingen niet.
Toegegeven, als goedkoop alternatief om er toch nog beter uit te zien zijn ze waardig genoeg. Maar dat is slechts uiterlijk vertoon, sigaren zijn het niet. Ik weiger ze als dusdanig te erkennen in ieder geval.
In die redenatie kan ik volkomen meegaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, van Moods rook ik alleen van die kleine cigarillo's omdat ik het zonde vind in dronken toestand tijdens het uitgaan een dure sigaar te verspillen aan mijn zucht om de rest te laten merken dat ze in stand een kaste lager zitten.
Ik zie liever een bezoekje aan het UWV als locus voor onze woede jegens de verzorgingsstaatquote:Op maandag 2 mei 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We houden een fakkeltocht!
We fakkelen gewoon alle pauperzaken af, dat zal die verrekte middenstand leren.
Dan kunnen wij in Wierden bij de Action iig de fakkels inkopen, de Range zal genoeg ruimte bieden om alles te kunnen vervoeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We houden een fakkeltocht!
We fakkelen gewoon alle pauperzaken af, dat zal die verrekte middenstand leren.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie liever een bezoekje aan het UWV als locus voor onze woede jegens de verzorgingsstaat
U bedoelt dat u een "bijdrage in de mobiliteitskosten" wilt aanvragen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie liever een bezoekje aan het UWV als locus voor onze woede jegens de verzorgingsstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, we winden wel wat haar van rasta-hippies om een stokje om het aan te houden, fikt vast goed dat ongewassen spul.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen wij in Wierden bij de Action iig de fakkels inkopen, de Range zal genoeg ruimte bieden om alles te kunnen vervoeren.
Veel simpeler nog: van dat 'kapitalistische systeem' (wat niet eens meer bestaat) plukt men elke dag de vruchten, maar men gaat nu wel ineens op straat demonstreren tegen de onrechtvaardigheid ervan. 't Is gewoon zo hypocriet als de pest.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zouden ze de ironie van de demonstratie inzien? Door te protesteren tegen het kapitalisme vereisen ze een flinke politie-inzet, wat onherroepelijk tot de noodzaak van meer investeringen in veiligheid en blauw op straat leidt.
Laat Ethi het niet horen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Veel simpeler nog: van dat 'kapitalistische systeem' (wat niet eens meer bestaat) plukt men elke dag de vruchten, maar men gaat nu wel ineens op straat demonstreren tegen de onrechtvaardigheid ervan. 't Is gewoon zo hypocriet als de pest.
Dan zullen wij deze BMW M3 gebruiken om de stad in te gaan, u denkt toch niet dat ik lopend door de stad van winkel naar winkel trek om deze in brand te zetten. Dit automobiel biedt de luxe van een BMW en het gemak om vanuit de auto een winkel in brand te steken. BMW staat bekend om met dit oogmerk auto's te ontwikkelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, we winden wel wat haar van rasta-hippies om een stokje om het aan te houden, fikt vast goed dat ongewassen spul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Het zou me eerlijk gezegd wel pijn doen.. Het is veruit het mooiste bouwwerk wat ik ooit heb mogen aanschouwen. Afbreken zou ook kapitaal vernietiging zijn. Tot 2050 zal de kering nog wel op zijn plaats staan, daarna kunnen we beter voor de alternatieven kiezen.quote:
Ethi komt waarschijnlijk met de argumentatie dat ze het van binnenuit kapot wilt maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Veel simpeler nog: van dat 'kapitalistische systeem' (wat niet eens meer bestaat) plukt men elke dag de vruchten, maar men gaat nu wel ineens op straat demonstreren tegen de onrechtvaardigheid ervan. 't Is gewoon zo hypocriet als de pest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |