Logistiekquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Opleiding, recruiting, en onderhouden van familie van slachtoffers.
Je vergat een 0. 5000 + 6000 is 11.000 euro en geen 1100quote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in de markt van illegale vuurwapens. Jij wel begrijp ik?
Waarom moet het gelijk illegaal zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in de markt van illegale vuurwapens. Jij wel begrijp ik?
en deze over Al-Q: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Looming_Towerquote:Op maandag 2 mei 2011 10:28 schreef raptorix het volgende:
Oja, wil je goed boek over terrorisme lezen, lees dit: http://www.bol.com/nl/p/n(...)666832324/index.html
quote:
WE WANT TO SEE THE LONG FORM DEATH CERTIFICATE!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoop toch dat de VS met onomstotelijke bewijzen komt om die alu-hoedjes stil te krijgen.
Dat is het altijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Is nu wachten op de volgende aanslag denk ik
volgende week is het Witte Huis aan de beurt.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Is nu wachten op de volgende aanslag denk ik
Ah je hebt dat hooghartige toontje nu ook geprojecteerd op je gebrekkige kennis over terrorisme?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want terroristen wilden geen aanslagen plegen toen Bin Laden nog leefde?
Neuh, ben gewoon realistisch. Moslimextremisten grijpen elke kans die ze krijgen aan om een aanslag te plegen. Daar zal de dood van Bin Laden weinig verandering in brengen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ah je hebt dat hooghartige toontje nu ook geprojecteerd op je gebrekkige kennis over terrorisme?
Bin laden was duidelijk geen Fok!er.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
hé, trouwens die neptwitteraccounts, bin laden leefde zonder tv en internetverbindingen
Nonsens. Als je hoofdverdachte bent, word je ook voor die misdaad gezocht.Officieel.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je een BNW/TRU-despoot bent.
zijn dubbelganger dusquote:Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Darklight het volgende:
Die bewijzen kun je wel vergeten, in zn hoofd geschoten en in zee gedumpt
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoop toch dat de VS met onomstotelijke bewijzen komt om die alu-hoedjes stil te krijgen.
Vergeet het maar, voordat de oorlog in Afghanistan begon had hij een aantal vrachtwagens uitgerust met highend Telecom spul bij zich.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
hé, trouwens die neptwitteraccounts, bin laden leefde zonder tv en internetverbindingen
Lijkt me machtig om te zien. Überhaupt Navy SEALS in actie is gaafquote:Op maandag 2 mei 2011 10:39 schreef Darklight het volgende:
Amerikanen kennende zullen ze het wel uitgebreid gefilmd hebben
Je kunt het ook omdraaien. Misschien was ie al een paar jaar dood en hebben ze nu pas het nieuws naar buiten gebracht.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
zijn dubbelganger dus, totaal geen bewijs dat goede man nu echt dood is
of geloven we alles maar wat de media brengt ??
Ja, lijkt me ook wel gaaf om te zien, alleen is die kans wel erg kleinquote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt me machtig om te zien. Überhaupt Navy SEALS in actie is gaaf
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef MrPotatoHead het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien. Misschien was ie al een paar jaar dood en hebben ze nu pas het nieuws naar buiten gebracht.
*Zet alu-hoedje op.*
Het ligt bij die alien van Roswell in Area 51 iddquote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef Asfyxia het volgende:
Even iedereen z'n handje opsteken die werkelijk gelooft dat Osama's lichaam in zee is gedumpt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |