Dat is het altijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Is nu wachten op de volgende aanslag denk ik
volgende week is het Witte Huis aan de beurt.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Is nu wachten op de volgende aanslag denk ik
Ah je hebt dat hooghartige toontje nu ook geprojecteerd op je gebrekkige kennis over terrorisme?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want terroristen wilden geen aanslagen plegen toen Bin Laden nog leefde?
Neuh, ben gewoon realistisch. Moslimextremisten grijpen elke kans die ze krijgen aan om een aanslag te plegen. Daar zal de dood van Bin Laden weinig verandering in brengen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ah je hebt dat hooghartige toontje nu ook geprojecteerd op je gebrekkige kennis over terrorisme?
Bin laden was duidelijk geen Fok!er.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
hé, trouwens die neptwitteraccounts, bin laden leefde zonder tv en internetverbindingen
Nonsens. Als je hoofdverdachte bent, word je ook voor die misdaad gezocht.Officieel.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je een BNW/TRU-despoot bent.
zijn dubbelganger dusquote:Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Darklight het volgende:
Die bewijzen kun je wel vergeten, in zn hoofd geschoten en in zee gedumpt
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoop toch dat de VS met onomstotelijke bewijzen komt om die alu-hoedjes stil te krijgen.
Vergeet het maar, voordat de oorlog in Afghanistan begon had hij een aantal vrachtwagens uitgerust met highend Telecom spul bij zich.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
hé, trouwens die neptwitteraccounts, bin laden leefde zonder tv en internetverbindingen
Lijkt me machtig om te zien. Überhaupt Navy SEALS in actie is gaafquote:Op maandag 2 mei 2011 10:39 schreef Darklight het volgende:
Amerikanen kennende zullen ze het wel uitgebreid gefilmd hebben
Je kunt het ook omdraaien. Misschien was ie al een paar jaar dood en hebben ze nu pas het nieuws naar buiten gebracht.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
zijn dubbelganger dus, totaal geen bewijs dat goede man nu echt dood is
of geloven we alles maar wat de media brengt ??
Ja, lijkt me ook wel gaaf om te zien, alleen is die kans wel erg kleinquote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt me machtig om te zien. Überhaupt Navy SEALS in actie is gaaf
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef MrPotatoHead het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien. Misschien was ie al een paar jaar dood en hebben ze nu pas het nieuws naar buiten gebracht.
*Zet alu-hoedje op.*
Het ligt bij die alien van Roswell in Area 51 iddquote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef Asfyxia het volgende:
Even iedereen z'n handje opsteken die werkelijk gelooft dat Osama's lichaam in zee is gedumpt!
Dat is niet realistisch, dat is naïef.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, ben gewoon realistisch. Moslimextremisten grijpen elke kans die ze krijgen aan om een aanslag te plegen. Daar zal de dood van Bin Laden weinig verandering in brengen.
Ha! Waar komt de middelste foto vandaan?quote:
Alsof die alu-hoedjes het ooit zullen geloven. Ze kunnen boven het lijk staan en nog roepen dat het hem niet is.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoop toch dat de VS met onomstotelijke bewijzen komt om die alu-hoedjes stil te krijgen.
Heeft Obama goed naar de film Wag The Dog gekekenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ha! Waar komt de middelste foto vandaan?![]()
En btw... Dit is gewoon een marketing campagne voor Obama zodat hij weer president wordt.Tenzij je dus echt bewijs levert.
Alles beter dan die Trumpquote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef rakotto het volgende:
En btw... Dit is gewoon een marketing campagne voor Obama zodat hij weer president wordt.Tenzij je dus echt bewijs levert.
Wat is dit nu voor onzin? Natuurlijk is het 100 % zeker dat ie het is. Als er ook maar 0,01% twijfel was geweest had Obama dit echt niet wereldkundig gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
zijn dubbelganger dus, totaal geen bewijs dat goede man nu echt dood is
of geloven we alles maar wat de media brengt ??
Grappig dat de mensen die minachtend doen over mensen die terecht vragen stellen, zelf nooit de feiten echt op een rijtje hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof die alu-hoedjes het ooit zullen geloven. Ze kunnen boven het lijk staan en nog roepen dat het hem niet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psyops zijn de Yanks sowieso goed in.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heeft Obama goed naar de film Wag The Dog gekeken
Wat heb ik dan niet op een rijtje?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Grappig dat de mensen die minachtend doen over mensen die terecht vragen stellen, zelf nooit de feiten echt op een rijtje hebben.
Hulde, maestro, hulde.
V.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef Dynd het volgende:
NSFWIk ben 12, wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef Dynd het volgende:
NSFWDe meeste rechtse fotoshop is nog van voor november 2010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.a-w-i-p.com/ye(...)-accepts-bin-la.html
Zie datum.
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Dynd het volgende:
Lichaam weggehaald, 600KM> naar zee gevlogen... en toen gedumpt. Wil niet conspiracy gekkie zijn ofzo, maar dit stinkt.
Ja je wil geen bedevaartsoort voor terroristen vlak voor de kust van Florida natuurlijk. Dus ze hebben hem ergens midden in een oceaan gedumpt. Lijkt mij ook de beste oplossing.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Dynd het volgende:
Lichaam weggehaald, 600KM> naar zee gevlogen... en toen gedumpt. Wil niet conspiracy gekkie zijn ofzo, maar dit stinkt.
Beetje, maar ik kan me niet voorstellen dat Amerika een nep bericht de wereld in helpt. Als Bin Laden zometeen op video ontkracht dat hij dood is dan is dat een heel grote domper voor USA. Dus ik denk dat het gewoon echt is.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Dynd het volgende:
Lijkt mij toch dat de meeste mensen 100% zeker willen zijn dat die dood is.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja je wil geen bedevaartsoort voor terroristen vlak voor de kust van Florida natuurlijk. Dus ze hebben hem ergens midden in een oceaan gedumpt. Lijkt mij ook de beste oplossing.
http://edition.cnn.com/20(...)ad/index.html?hpt=T1quote:A U.S. official told CNN that bin Laden was buried at sea. The official said his body was handled in the Islamic tradition, but did not elaborate.
Je gelooft het dus zomaar. Ik niet, ik wil 100% bewijs.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Beetje, maar ik kan me niet voorstellen dat Amerika een nep bericht de wereld in helpt. Als Bin Laden zometeen op video ontkracht dat hij dood is dan is dat een heel grote domper voor USA. Dus ik denk dat het gewoon echt is.
Zijn eigen olie geld.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij woonde in een "million dollar compound".. hmm van welk geld toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |