Wat is dit nu voor onzin? Natuurlijk is het 100 % zeker dat ie het is. Als er ook maar 0,01% twijfel was geweest had Obama dit echt niet wereldkundig gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
zijn dubbelganger dus, totaal geen bewijs dat goede man nu echt dood is
of geloven we alles maar wat de media brengt ??
Grappig dat de mensen die minachtend doen over mensen die terecht vragen stellen, zelf nooit de feiten echt op een rijtje hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof die alu-hoedjes het ooit zullen geloven. Ze kunnen boven het lijk staan en nog roepen dat het hem niet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psyops zijn de Yanks sowieso goed in.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heeft Obama goed naar de film Wag The Dog gekeken
Wat heb ik dan niet op een rijtje?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Grappig dat de mensen die minachtend doen over mensen die terecht vragen stellen, zelf nooit de feiten echt op een rijtje hebben.
Hulde, maestro, hulde.
V.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef Dynd het volgende:
NSFWIk ben 12, wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef Dynd het volgende:
NSFWDe meeste rechtse fotoshop is nog van voor november 2010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.a-w-i-p.com/ye(...)-accepts-bin-la.html
Zie datum.
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Dynd het volgende:
Lichaam weggehaald, 600KM> naar zee gevlogen... en toen gedumpt. Wil niet conspiracy gekkie zijn ofzo, maar dit stinkt.
Ja je wil geen bedevaartsoort voor terroristen vlak voor de kust van Florida natuurlijk. Dus ze hebben hem ergens midden in een oceaan gedumpt. Lijkt mij ook de beste oplossing.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Dynd het volgende:
Lichaam weggehaald, 600KM> naar zee gevlogen... en toen gedumpt. Wil niet conspiracy gekkie zijn ofzo, maar dit stinkt.
Beetje, maar ik kan me niet voorstellen dat Amerika een nep bericht de wereld in helpt. Als Bin Laden zometeen op video ontkracht dat hij dood is dan is dat een heel grote domper voor USA. Dus ik denk dat het gewoon echt is.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Dynd het volgende:
Lijkt mij toch dat de meeste mensen 100% zeker willen zijn dat die dood is.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja je wil geen bedevaartsoort voor terroristen vlak voor de kust van Florida natuurlijk. Dus ze hebben hem ergens midden in een oceaan gedumpt. Lijkt mij ook de beste oplossing.
http://edition.cnn.com/20(...)ad/index.html?hpt=T1quote:A U.S. official told CNN that bin Laden was buried at sea. The official said his body was handled in the Islamic tradition, but did not elaborate.
Je gelooft het dus zomaar. Ik niet, ik wil 100% bewijs.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Beetje, maar ik kan me niet voorstellen dat Amerika een nep bericht de wereld in helpt. Als Bin Laden zometeen op video ontkracht dat hij dood is dan is dat een heel grote domper voor USA. Dus ik denk dat het gewoon echt is.
Zijn eigen olie geld.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij woonde in een "million dollar compound".. hmm van welk geld toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |