quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gewoon de slechten aanpakken en de goeien met rust laten. Net als bij de islam, niet alle hoeren over één kam kut scheren.
Daar hoef ik niet eens voor te posten GSquote:
Jij vond net dat Nederlanders wel kleermakers mochten worden, terwijl er Pakistaanse kinderen worden uitgebuid voor confectie. Er zijn van elk primair beroep, ergens ter wereld, wel exemplaren te vinden die het met meer of mindere mate van dwang in aanraking komen. Daarin ben je inconsistent, je accepteert wel dwang voor voedsel, kleding, woonruimte, maar niet in de seksindustrie.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn geolocatie-benadering is wereldwijd... Of vind jin dat meisjes/vrouwen met een andere nationaliteit wel uitgebuit mogen worden??
Wat denk je wel meneer de inlander, zomaar mijn posts editen.quote:
Met de nuttige toevoeging dan ditmaal, niet zonder een glimlach vanwege je bemoedigende zelfspot, dat ik je op het onderwerp van prostitutie inconsistent vind.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet eens voor te posten GS
Nee, dat vond ik niet, dat maak jij er van... Have fun!!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij vond net dat Nederlanders wel kleermakers mochten worden, terwijl er Pakistaanse kinderen worden uitgebruid voor confectie. Er zijn van elk primair beroep, ergens ter wereld, wel exemplaren te vinden die het met meer of mindere mate van dwang doen. Daarin ben je inconsistent, je accepteert wel dwang voor voedsel, kleding, woonruimte, maar niet in de seksindustrie.
Goed gedachtquote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat denk je wel meneer de inlander, zomaar mijn posts editen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Het blijft typisch, zo savonds tegen een uur of 12 1:00 begint er ineens een kat te krijsen.
Dan graag nogmaals, waarom moet prostitutie worden verboden in Nederland, terwijl er in de landbouw landarbeiders worden gedwongen?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik niet, dat maak jij er van... Have fun!!
Maar dat ligt niet aan mijn posts, dat vind je sowiesoquote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met de nuttige toevoeging dan ditmaal, niet zonder een glimlach vanwege je bemoedigende zelfspot, dat ik je op het onderwerp van prostitutie inconsistent vind.
Als je dat niet snapt ben je verloren voor de mensheidquote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan graag nogmaals, waarom moet prostitutie worden verboden in Nederland, terwijl er in de landbouw landarbeiders worden gedwongen?
Als jij met goede argumentatie kwam waarom prostitutie verboden moet worden, zou ik je consistent vinden op het desbetreffende onderwerp. Nu niet, daarmee blijft mijn opmerking over je inconsistentie staan. Dat jij dat op jezelf betrekt, is niet mijn zorg.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan mijn posts, dat vind je sowieso
Leg eens uit, waarom is dat dan zo? Omdat prostitutie met seks te maken heeft?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt ben je verloren voor de mensheid
Nee? Per definitie?quote:
Bewijs per intimidatie?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt ben je verloren voor de mensheid
GS, het boeit me niet wat je vindt.. Waarom niet? Om dat je nooit onbevooroorbeeld gereageerd hebt..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij met goede argumentatie kwam waarom prostitutie verboden moet worden, zou ik je consistent vinden op het desbetreffende onderwerp. Nu niet, daarmee blijft mijn opmerking over je inconsistentie staan. Dat jij dat op jezelf betrekt, is niet mijn zorg.
Maar Whiskers. Stel nou dat ik (of mijn zus, maakt niet uit) een bordeel begin(t) en ik (of zij) doe(t) alles compleet transparant. Iedereen kan dus checken of er sprake is van dwang. Wat is dan het probleeem?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan mijn posts, dat vind je sowieso
Typisch moreel superieure redenatie. In het rijtje van dat moeten we niet willen met zijn allen en *van jole vingertje*quote:
Men kan dat sowieso niet.. Maar dan nog had ik het daar niet overquote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Maar Whiskers. Stel nou dat ik (of mijn zus, maakt niet uit) een bordeel begin(t) en ik (of zij) doe(t) alles compleet transparant. Iedereen kan dus checken of er sprake is van dwang. Wat is dan het probleeem?
Toon mij aan waar ik in dit onderwerp ad hominem of tu quoque-redeneringen heb gebruikt om jou op de man aan te vallen. Ik heb hier onbevooroordeeld gereageerd, als jij een willekeurig ander gerespecteerd user zou zijn die met dit soort kreten kwam, had ik ze evenzo weerlegd.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GS, het boeit me niet wat je vindt.. Waarom niet? Om dat je nooit onbevooroorbeeld gereageerd hebt..
Ironisch heb je daar weer dwang voor nodig om het geld mogelijk te maken om die politie en regels af te kunnen dwingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef JoaC het volgende:
Gedwongen Prostitutie is verboden, als we meer politie en betere regels krijgen, minimaliseer je het.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef JoaC het volgende:
Gedwongen Prostitutie is verboden, als we meer politie en betere regels krijgen, minimaliseer je het.
Dwang komt in elke sector voor. In de protitutie meer dan in andere sectoren. Juist omdat het niet als een normaal beroep beschouwd wordt.quote:
Dat is ook het probleem denk ik, Whiskers denkt/vind dat alle prostitutie gedwongen is.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
Daar is nooit iemand voor geweest
Gedwongen prostitutie isn't the issue.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dwang komt in elke sector voor. In de protitutie meer dan in andere sectoren. Juist omdat het niet als een normaal beroep beschouwd wordt.
Het enige "beroep" dat immoreel is, is die van slavernij in traditionele zin.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem denk ik, Whiskers denkt/vind dat alle prostitutie gedwongen is.
Maf mens.
Opletten GS, ik had het de hele tijd over gedwongen prostitutie..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
Daar is nooit iemand voor geweest
Gedwongen prostitutie isn't the issue.
Prostitutie is laakbaar volgens Whiskers, getuige TT.
Selectief lezen is ook een kunstquote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem denk ik, Whiskers denkt/vind dat alle prostitutie gedwongen is.
Maf mens.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Opletten GS, ik had het de hele tijd over gedwongen prostitutie..
Normatief. Generaliserend. Geen onderscheid tussen keuze en dwang.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Punt is dat ZIJ het niet willen.. En niemand met enig brein het zou willen.. e zijn wegwerpproducten helaas.. YUK dat het zo wordt gezien!!
Tuurlijk kan dat wel.. Waar heb je het dan wel over? Dat er in die sector misstanden zijn. Ja, dat is nogal wiedes.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Men kan dat sowieso niet.. Maar dan nog had ik het daar niet over
En hoe spreekt dat mijn standpunt tegen??quote:
Jij maakte geen onderscheid tussen vrijwillige prostitutie en gedwongen prostitutie.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hoe spreekt dat mijn standpunt tegen??
Ah, jij schijnt de TT nogal interessant te vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef Socios het volgende:
Mensen die nog nooit een prostituee bezocht hebben en denken te weten hoe het allemaal in elkaar zit.
Slaaf is niet echt een beroep heh.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het enige "beroep" dat immoreel is, is die van slavernij in traditionele zin.
Socios staat bekend om zijn bezoekjes aan de meisjes van lichte zeden.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ah, jij schijnt de TT nogal interessant te vinden.
Ach, je krijgt weinig kans een bijbaan te nemen, dus als huisvrouw een beroep is tegenwoordig, is slaaf het ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Slaaf is niet echt een beroep heh.
Maar alles waarbij dwang een onderdeel is, is immoreel.
Welnee, ik wees de geile mannen op de kant van de zaak die onderbelicht bleef,,quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij maakte geen onderscheid tussen vrijwillige prostitutie en gedwongen prostitutie.
Elke prostitutie was volgens jou iets dat "ZIJ" (de hoeren) niet willen [generalisatie]. Omdat geen normaal mens dat nou eenmaal wilt [normatief].
Omdat niemand met verstand op de PVV stemt, zijn er geen vrijwillige PVV-stemmers
Nog misstanden gesignaleerd? Heb je jezelf er kunnen vermaken?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Socios staat bekend om zijn bezoekjes aan de meisjes van lichte zeden.
Moet zeggen dat ik zaterdag nog over de Wallen liep
Ik denk dat ze zegt dat er geen bedrag is dat haar moraal opzij doet zetten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vraag mij af voor hoeveel geld Whiskers haar moraal opzij zou zetten om met iemand naar bed te gaan. 10 euro? 100 euro? 1000? 1 miljoen? 10 miljoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |