Als zij het niet willen, moet daar wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Punt is dat ZIJ het niet willen.. En niemand met enig brein het zou willen.. e zijn wegwerpproducten helaas.. YUK dat het zo wordt gezien!!
Zou JIJ het willen??quote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als zij het niet willen, moet daar wat aan gedaan worden.
Niemand met enig brein zou het willen... zeg jij. Misschien vind iemand het wel heerlijk. Wegwerpproducten, 't is maar net hoe je er tegenaan kijkt.
Nee, maar ik wil ook geen loodgieter worden, of timmerman, of aspergeteler, of proefvoetballer.quote:
En denken als ze "ongewenst" gedrag verbieden, het ook niet meer voor zal komenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Altijd geweldig. Mensen die voor anderen bepalen wat voor leven ze zouden willen.
Ja, GS, lijkt er erg veel op.. Gelijkenissen niet te negeren.. Kuch...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
"Niemand met enig brein het zou willen"
Hetzelfde denk ik over KNVB-scheidsrechters. Waarom zou je uitgescholden willen worden door een stel halfdronken supporters en bedreigd door half imbeciel Nederland, om 22 door testosteron geteisterde pubers een beetje veilig tegen een bal te kunnen laten trappen.
Kom eens met echte argumenten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, GS, lijkt er erg veel op.. Gelijkenissen niet te negeren.. Kuch...
Ik zou beeldmateriaal willen tonen, maar dat staat Fok! niet toequote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, GS, lijkt er erg veel op.. Gelijkenissen niet te negeren.. Kuch...
Woensdag pasquote:
Maar dat tast je lichamelijke integriteit niet direct aan he??quote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ook geen loodgieter worden, of timmerman, of aspergeteler, of proefvoetballer.
Bepaal jij wat "lichamelijke integriteit" is voor mij?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat tast je lichamelijke integriteit niet direct aan he??
Als jij dat er voor over hebt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat tast je lichamelijke integriteit niet direct aan he??
Rare datum dan.quote:
Leuk voor POLCAFE#1906quote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoeren zijn diensten, net als bakkers pooiers zijn.
Ik heb bevrijdingsdag ook niet verzonnen.quote:
Nee hoor, slechts voor de slachtoffersquote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bepaal jij wat "lichamelijke integriteit" is voor mij?
Maar gewoon de gebruikelijke mei vakantie dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb bevrijdingsdag ook niet verzonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |