Waarom zou jij "wel een idee" hebben? Ik bedoel: heb je je er in verdiept?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dit wordt weggehoond onder het mom van "je hebt geen idee"
Boer, niet hoer, is het oudste beroep ter wereld.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Timmerman dan? haal die twee altijd door elkaar.
Gedwongen =immoreel ja... Zeker als het je lichamelijke integriteit betreft...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het merendeel van de kleermakers ook. Immoreel?
Jager. Men begon pas later met boeren.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Boer, niet hoer, is het oudste beroep ter wereld.
Ook niet.quote:
quote:Barney: (To Ted) Do you have some puritanical hang up on prostitution? Dude, it’s the world’s oldest profession.
Marshall: You really think that’s true?
Barney: Oh yea, I bet even Cro-Magnons used to give cave hookers, like, an extra fish for putting out.
Marshall: Ah ha, so the oldest profession would be fishermen. Kaboom! You’ve been lawyered!
Technisch gezien zou pooier het oudste beroep dan moeten zijn, want iemand moet haar dwingen, nietwaar?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Boer, niet hoer, is het oudste beroep ter wereld.
Iemand moet de hoer betalen, zie #130quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Technisch gezien zou pooier het oudste beroep dan moeten zijn, want iemand moet haar dwingen, nietwaar?
Yepquote:
Buschauffeur is het oudste beroep.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Timmerman dan? haal die twee altijd door elkaar.
Ik vond het een verfrissend werk, ook qua opvattingen over drugs kon ik het er helemaal mee eens zijn.quote:
Dus aangezien een paar honderdduizend kinderen gedwongen worden kleren te maken om geld te verdienen, is kleermaker een immoreel beroep. Immers, het meerendeel van de kleermakers leeft momenteel in India, Pakistan, Thailand, Vietnam en andere Aziatische landen onder dwang en erbarmelijke omstandigheden. Daarom mag niemand in Nederland kleermaker meer worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gedwongen =immoreel ja... Zeker als het je lichamelijke integriteit betreft...
Is dat echt ZOOOOO moeilijk????
Of laat JIJ je misbruiken door iedereen die jou zou willen??
quote:
Of crimineelquote:
Ik denk dat niemand, behalve de overheidsadepten die het verpakken in het minst slechte systeem, je tegenspreken als het gaat om dwang.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gedwongen =immoreel ja... Zeker als het je lichamelijke integriteit betreft...
Is dat echt ZOOOOO moeilijk????
Of laat JIJ je misbruiken door iedereen die jou zou willen??
Nou nog in het NL. maar ik begrijp dat jij het volkomen logisch vindtquote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus aangezien een paar honderdduizend kinderen gedwongen worden kleren te maken om geld te verdienen, is kleermaker een immoreel beroep. Immers, het meerendeel van de kleermakers leeft momenteel in India, Pakistan, Thailand, Vietnam en andere Aziatische landen onder dwang en erbarmelijke omstandigheden. Daarom mag niemand in Nederland kleermaker meer worden.
Het staat volgens mij gewoon in het NL geschreven met vocabulair dat jij zelf ook gebruikte. (wederom) ga er eens op.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou nog in het NL. maar ik begrijp dat jij het volkomen logisch vindt
Dat is in NL niet het geval??? Meen je dat serieus??quote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand, behalve de overheidsadepten die het verpakken in het minst slechte systeem, je tegenspreken als het gaat om dwang.
Ik zet alleen vraagtekens bij de dwang. Als iemand gedwongen wordt zich te prostitueren sta ik helemaal vooraan om daar op tegen te zijn. Maar dat is, in Nederland in ieder geval, praktisch nergens meer echt het geval.
Ah, is dat een eis?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind je nogal inconsistent jaquote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Over de gehele prostitutie in Nederland is het aantal dat gedwongen wordt en daardoor de prostitutie niet kan verlaten vrij marginaal ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is in NL niet het geval??? Meen je dat serieus??
Gewoon de slechten aanpakken en de goeien met rust laten. Net als bij de islam, niet alle hoeren over één kam scheren.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is in NL niet het geval??? Meen je dat serieus??
Mijn geolocatie-benadering is wereldwijd... Of vind jin dat meisjes/vrouwen met een andere nationaliteit wel uitgebuit mogen worden??quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, is dat een eis?
Hoever reikt die geolocatie-benadering van je?
Als er geen enkele hoer in Hardenberg onderdrukt wordt, mag het daar wel, maar vanwege de onderdrukking in Eindhoven is het daar illegaal? Of wil je het per land bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |