quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
En ik als klein meisje krijg dan al dat bier over me heen. Mijn nieuwe Dior sandaaltjes naar de tering.
Ben jij dan niet helemaal onder de indruk van die vechtende bink?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Of tijdens uitgaan sowieso. Doe dat lekker thuis, sfeerverpesters.
Gisteren weer flink raak. Vuisten, bier en tieten vlogen in het rond. En ik als klein meisje krijg dan al dat bier over me heen. Mijn nieuwe Dior sandaaltjes naar de tering.
Mensen die vechten met onbekenden tijdens het uitgaan![]()
Wat kan nou zó erg zijn, wat een vreemde je kan aandoen in die paar uur dat je hem max. ziet, waarvoor je op de vuist moet gaan en heel je dag verpest??
Nee, kansloze gozers in tanktopsquote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ben jij dan niet helemaal onder de indruk van die vechtende bink?
Kansloze vrouwen op dior sandalenquote:
Doe mij maar nummer 2.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
óf je bent een meisje dat geen Dior sandalen kan betalen
óf je bent een zielige autist die geen meisjes kan krijgen
Mensen die zelfs nuchter met jan en alleman op de vuist gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mensen die niet tegen drank kunnen.
Gefrustreerde eikels.
Moet kunnen. Ik ben dan ook gewoon in Den Bosch gebleven, en had nog gympen in de achterbak liggen voor het geval datquote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef CaptainCookie het volgende:
TS wilde even laten weten dat ze zo dom is om met Koninginnedag haar Dior-sandalen (__) te dragen.
Vechtende vrouwen en strapless topjesquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef Garisson72 het volgende:
Meer info omtrent rondvliegende tieten, svp.
Heb je er nog eentje meegenomen?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vechtende vrouwen en strapless topjes
Ik kan heel wat redenen bedenkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat kan nou zó erg zijn, wat een vreemde je kan aandoen in die paar uur dat je hem max. ziet, waarvoor je op de vuist moet gaan en heel je dag verpest??
En een kinderbadje vol dubbelvla?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Vechtende vrouwen en strapless topjes
Zoals wat? Iemand die tegen je aan beukt of je uitscheldt? Boeiendquote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ik kan heel wat redenen bedenken![]()
Maar gisteren was gewoon party, als je dan zin hebt om te rellen ben je slecht bezig.
Een tiet.quote:
Als vrouwen vechten is dat ook om de meest onnozele dingenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef Allure_ het volgende:
Als vrouwen vechten is dat met een reden. Mannen rossen er zo op los zonder reden. Alhoewel veel vrouwen niet echt 'vechten' natuurlijk.
Onder het asociale vrouwvolk vast, ja. Maar normaliter gaan vrouwen niet zonder reden op de vuist.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als vrouwen vechten is dat ook om de meest onnozele dingen![]()
En het ziet er ook nog eens niet uit. Kunnen ze beter achterwege laten
Wat vindt jij, als vrouw-zijnde, een goede reden om met een andere vrouw te vechten dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onder het asociale vrouwvolk vast, ja. Maar normaliter gaan vrouwen niet zonder reden op de vuist.
Geen idee. Ik zal ook nooit de eerste zijn die slaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat vindt jij, als vrouw-zijnde, een goede reden om met een andere vrouw te vechten dan?
Onder mannen is "kop staat me niet aan" of "je kijkt mijn kant uit" natuurlijk een prima reden.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Onder het asociale vrouwvolk vast, ja. Maar normaliter gaan vrouwen niet zonder reden op de vuist.
Het zijn áltijd achterlijke redenen. Díe heeft over die geroddelt, of er is iets aan de hand met vriendjesquote:Op zondag 1 mei 2011 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal ook nooit de eerste zijn die slaat.
Ja, okay. Maar een chick gaat geen chick slaan omdat ze een halve seconde te lang kijktquote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het zijn áltijd achterlijke redenen. Díe heeft over die geroddelt, of er is iets aan de hand met vriendjesVrouwen die vechten is echt een no-go
Erbij betrokken? Tell us morequote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, okay. Maar een chick gaat geen chick slaan omdat ze een halve seconde te lang kijkt.
Al moet ik toegeven dat ik vorige week wel bij een ordinaire vechtpartij betrokken was. En dat ging ook nergens over. Iets met jaloerse meisjes e.d.
. Vrouwen onder elkaar zijn zo gemeen
.
Een vriendin van me was in een ander cafe en die kreeg problemen met een meisje en haar aanhang. Toen werd ze uit het cafe gegooid samen met die andere chicks. Vervolgens werd zij door welgeteld 5 chicks in elkaar geslagen en toen moest ik wel tussenbeide komen.quote:
Dat is meer iets voor Michielos. Dat is de Fok!-vechtersbaasquote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef Vengerr het volgende:
Mensen die niet iedere dag vechten.
Er zal geen plek zijn in Walhalla voor jullie.
Openlijk homo doen en mij daarmee lastigvallen / betasten ga je zwaar oplopenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zoals wat? Iemand die tegen je aan beukt of je uitscheldt? Boeiend
Dat kun je verwachten bij zulke drukte
Dat is minder. Maar gelukkig richten vrouwen doorgaans niet al te veel schade aan behalve een paar kale plekken op je hoofdquote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een vriendin van me was in een ander cafe en die kreeg problemen met een meisje en haar aanhang. Toen werd ze uit het cafe gegooid samen met die andere chicks. Vervolgens werd zij door welgeteld 5 chicks in elkaar geslagen en toen moest ik wel tussenbeide komen.
Nouja, ik ben alleen gebeten en gekrastquote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is minder. Maar gelukkig richten vrouwen doorgaans niet al te veel schade aan behalve een paar kale plekken op je hoofd
GEBETEN???????????quote:Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ben alleen gebeten en gekrast. En misschien heb ik zelf bij iemand een mat er uit getrokken
. Was meer even om aan te tonen, dat het haar toch niet goed stond.
Michielos heeft vikingbloed en is een voorbeeld voor velen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Michielos. Dat is de Fok!-vechtersbaas
Dat je er iets van zegt, oké. Maar vechten, en daarbij heel de crowd betrekken, is zo ongelofelijk onnodig.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Jammer van je sandaaltjes. Wel enigszins een terechte klacht. Knokpartijen tijdens het uitgaan horen nu eenmaal bijelkaar. Alleen doet men helaas niet meer aan mano é mano.
Maar goed, dergelijke bijeenkomsten waar je werkelijk schouder aan schouder staat/ loopt weet je dat er altijd scheve lui zijn die op je voeten gaan staan.
Hmm.. gelukkig werden er gisteren bij ons alleen plastic bekertjes verkocht. Dat werd ook wel de menigte ingegooid maar zo'n flesje moet wel ongelofelijk pijn doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef zijle het volgende:
Nog erger: kansloze idioten die bierflesjes de menigte in gooien zodat ik ze vol op mijn neus krijg godverdommeMaar terechte klacht verder.
Jawel, ook eventjes. Maar dat duurde niet lang.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef Aethereal het volgende:
Welke kroeg was je TS? Toch niet in de Opium hè?
Wat is daar zo speciaal aan dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gelukkig hebben deze vechtersbawzen het wel voor elkaar gekregen dat Goodluck_Charm en Allure_ in één topic posten.
Precies alles wat de dieren doen is natuurlijk en dus acceptabel.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef DeRakker. het volgende:
Vechten is heel natuurlijk... dieren doen dit ook.
Je gaat toch ook niet klagen dat we moeten pissen enz?
En dan vliegen ze?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vechtende vrouwen in strapless topjes.
Oh heerlijk, ik moet altijd glimlachen als ik dat zie.quote:
Rondslingerende tieten dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
haha ze gingen wel alle kanten opEn de mannen maar lachen...
Je zegt niks raars.... gebeurd toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Precies alles wat de dieren doen is natuurlijk en dus acceptabel.
Voorbeelden zijn overal waar je gaat of staat je schijt en pis laten vallen,
Vrouwtjes verkrachten en geen enkele remming hebben in het uiten van agressie.
Daar heeft de gemiddelde Fok usert geen last van.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:09 schreef Stekelbees het volgende: vechten is voor losers die onzeker zijn over zichzelf.
Een kunststoffen dienblad doet ook lekker pijn moet ik zeggen, vol met de rand op mijn kop.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hmm.. gelukkig werden er gisteren bij ons alleen plastic bekertjes verkocht. Dat werd ook wel de menigte ingegooid maar zo'n flesje moet wel ongelofelijk pijn doen!
Waarom ga jij eigenlijk op Dior sandalen naar paupertenten, waar ze met elkaar op de vuist gaan. Wil je indruk maken?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Of tijdens uitgaan sowieso. Doe dat lekker thuis, sfeerverpesters.
Gisteren weer flink raak. Vuisten, bier en tieten vlogen in het rond. En ik als klein meisje krijg dan al dat bier over me heen. Mijn nieuwe Dior sandaaltjes naar de tering.
Mensen die vechten met onbekenden tijdens het uitgaan![]()
Zoals 95% van Nederland zeker de namaak omdat je de 300 euro niet op kon hoesten?quote:
Ik ga niet wanneer ik op stap ga ineens mijn cheapere sneakers oid dragenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk op Dior sandalen naar paupertenten, waar ze met elkaar op de vuist gaan. Wil je indruk maken?
Als ik het geld er niet voor had, zou ik liever sandaaltjes van de Zara kopen dan namaak Dior.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zoals 95% van Nederland zeker de namaak omdat je de 300 euro niet op kon hoesten?
Het was gewoon in de stad hoor. En er staat nergens op de schoen dat het van Dior is, behalve aan de binnenkant. Dus zoveel indruk maakte het niet, behalve dat ze prachtig zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 10:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk op Dior sandalen naar paupertenten, waar ze met elkaar op de vuist gaan. Wil je indruk maken?
Prachtige schoenen met fucking lelijke poten dr in... Naaah dat maakt niet veel goed hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het was gewoon in de stad hoor. En er staat nergens op de schoen dat het van Dior is, behalve aan de binnenkant. Dus zoveel indruk maakte het niet, behalve dat ze prachtig zijn
Je hebt nu aids.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, een vol gebit schittert op mijn arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |