Ik. Sowieso.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Patje1987 het volgende:
Als een dekbedovertrek van RKC zou hebben, wie zou er dan met mij onder willen liggen?
Jan, kleinzoon van me, niet andere meisjes hosselen als je met klinker getrouwd bent hoor. Dan krijg je klappen met de deegroller.quote:
Oehquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil sowieso wel bij Jou in bed liggen hoor.
quote:
Jaja eerst vraagt ze of ik vreemdgaat en dan meld ze dat ze bij Patje in bed wilt liggen... wat moet ik nu oma ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jan, kleinzoon van me, niet andere meisjes hosselen als je met klinker getrouwd bent hoor. Dan krijg je klappen met de deegroller.
Niemand want daar ben ik te arm voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef K-Cash het volgende:
Maar jan, maar wie was je laatst aant versieren in die stripclub?
Ja, dat moet ze ook niet doen neequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaja eerst vraagt ze of ik vreemdgaat en dan meld ze dat ze bij Patje in bed wilt liggen... wat moet ik nu oma ?ik verlang naar je wijze raad
ga ik weer bedrogen worden ?
je stond toch vooraan met doekoe in je anoequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niemand want daar ben ik te arm voor
jaaahhh dankjewel omaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat moet ze ook niet doen neeKom maar even bij oma zitten jochie. Ik denk dat klinker gewoon onzeker werd, omdat ze dacht dat jij vreemdging. Daarom ging ze maar van die rare dingen zeggen, maar eigenlijk is ze gewoon heel verdrietig omdat ze dacht dat jij stiekem een ander meisje had. Zo, kusje op je bol, zuurtje, kopje thee, ben je nu weer blij?
hannie hossel verandert niet zomaar voor jan en alleman hoor mallerdquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaja eerst vraagt ze of ik vreemdgaat en dan meld ze dat ze bij Patje in bed wilt liggen... wat moet ik nu oma ?ik verlang naar je wijze raad
ga ik weer bedrogen worden ?
Ach, dat zou wel goed komen beste jongen, maar met oma is toch leukerquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jaaahhh dankjewel omawat moet ik toch zonder je
Oh, leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja tss ik kon het niet meer quoten omdat het topic vol zat.
Jan: Wie is het?!;!;!
Bloempje: oke gezellig! Peettante van Het_Fenomeen en rainb0ws hihi.
Pas maar op jij anders krijg je te maken met Berend Billenkoekquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hannie hossel verandert niet zomaar voor jan en alleman hoor mallerd
poe poe lieve oma hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, dat zou wel goed komen beste jongen, maar met oma is toch leuker
Nu ben ik ook soort van jou omaquote:
sorryquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef K-Cash het volgende:
ben high maar dat is het niet, jij laat me spacen
Huh nee toch??quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
Maar Klinker, heb jij breezer dan ook geadopteerd nu?
Met mate.quote:
Ik ben hier toch, jewaids.quote:
Enigjes, dolletjes, reuze gezellig en vol met liefdequote:
Zet het hier maar neer danquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
Klinker, wel kunnen ARG'en maar niet DM'en, wats deze.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zet het hier maar neer danwe hebben toch geen geheimen voor elkaar ?
Ik wil hem best weggeven aan het asiel voor jou tochquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja stiefmoeders zijn altijd naar he, dus ja.
aawwww slaap lekker en succes met opstaan morgen lieve omaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
Maar liefjens ik ga slapen, morgen weer vroeg op
Slaaplekker alvast allemaal![]()
Trustequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
Maar liefjens ik ga slapen, morgen weer vroeg op
Slaaplekker alvast allemaal![]()
Het is niet voor iedereen om te lezen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zet het hier maar neer danwe hebben toch geen geheimen voor elkaar ?
goed dat je me herinnert, weer verder opruimenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
Klinker, wel kunnen ARG'en maar niet DM'en, wats deze.
opruimen om DM's te ontwijken hequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed dat je me herinnert, weer verder opruimen
okquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil hem best weggeven aan het asiel voor jou toch![]()
Wel een lieve kitten dan in de plaats om die leegte op te vullenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok*evil kakel lach hier*
Oh en welterusten lieve Bloempjeeee!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]Ik en Klinker moeten even een heel emotioneel gesprek hebben, maar ze is steeds haar kamer aan t opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Walgelijke streek van Klinkerbotsing.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik en Klinker moeten even een heel emotioneel gesprek hebben, maar ze is steeds haar kamer aan t opruimen.
Niet haten op Klinky.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Walgelijke streek van Klinkerbotsing.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
En onze RKC-makkers.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
Als je ruzie met klinker zoekt, dan heb je ook ruzie met mij en zero.
cleaningbitchquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT??? Ik ben een huismus weetjenog?!?!!;!;
Wat je ook bent...... wil je van mij zijn aub ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT??? Ik ben een huismus weetjenog?!?!!;!;
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat je ook bent...... wil je van mij zijn aub ?
Morgen ben ik even op de Tol. Waarschijnlijk blijf ik in de bus zitten.quote:
Sorry.quote:
Flippies!quote:
Patje Pilsquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan hou eens op je maakt me aan het blozenik ben verliefd op iemand anders.
Oh, ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was grapje toch maar eerste gedachte niet dat ik jou een homo vind maar![]()
![]()
Kamper!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
botsquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha zie ze blozen.
Hoi RB, hoe gaatie?
quote:
Dit kan ook via MSN, SMS, DM, PMquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef K-Cash het volgende:
TnB!!! TnB!!! JAN TnB!!!! MoB!!!! MoB!!!!!
Zijn er nog te weinig, mensen horen RKC te steunen dmv deze UIquote:
Wut? Wrom?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
Get out of here before i peel your beard off !!!
Utregquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zijn er nog te weinig, mensen horen RKC te steunen dmv deze UI
Clubliefde in het algemeen.quote:
Ajaxquote:
of ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Ik zoek AZ wel even op, geen probleem.
M = Bquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef K-Cash het volgende:
TnB!!! TnB!!! JAN TnB!!!! MoB!!!! MoB!!!!!
Wel maar ik faal in resizen dus hequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:25 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Zijn niet te vinden he, positieve dan
http://www.google.nl/sear(...)0M8G&ved=0CAsQpwUoBQquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel maar ik faal in resizen dus he
HELDDDDDquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)0M8G&ved=0CAsQpwUoBQ
VV Sleeuwijk - RKC 3-2quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)0M8G&ved=0CAsQpwUoBQ
Al verliezen ze van het G team van Krabbendijke, ik zal ze blijven steunenquote:
Heldquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al verliezen ze van het G team van Krabbendijke, ik zal ze blijven steunen
jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet ik nu een van FC Volendam doen?
Doe maar van Ajax.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, van RKC.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meisje, ik ben booooos.quote:
die modderpoelquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar maar, dat stadion lag naast mn oude huis alles. Ik mis het om daar te wonen.
Ok dan mag hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar maar, dat stadion lag naast mn oude huis alles. Ik mis het om daar te wonen.
gwnquote:
Wat dacht je. De eerste keer dat iemand dat post ziet niemand het, laat ik het zonder ook maar iets toe te voegen, nog een keer posten?quote:
Hou jij je kankeropmerkingen maar gewoon voor je.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat dacht je. De eerste keer dat iemand dat post ziet niemand het, laat ik het zonder ook maar iets toe te voegen, nog een keer posten?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef JanPiraat het volgende:
Stadion Woudrichem vernield door Sleeuwijk![]()
[ afbeelding ]
Hou jij je ziektes maar gewoon bij je.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hou jij je kankeropmerkingen maar gewoon voor je.
hahahahahaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef JanPiraat het volgende:
Stadion Woudrichem vernield door Sleeuwijk![]()
[ afbeelding ]
Beter hou jij je grafmuil dicht, met je gescheld meteen. Mafkees.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hou jij je kankeropmerkingen maar gewoon voor je.
Nah.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hou jij je ziektes maar gewoon bij je.
Ik kan bijdehand gaan doen, maar dan word je weer meteen butthurt enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beter hou jij je grafmuil dicht, met je gescheld meteen. Mafkees.
Je bent al aardig bijdehand aan het doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nah.
[..]
Ik kan bijdehand gaan doen, maar dan word je weer meteen butthurt enzo. [ afbeelding ]
SVquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon ballon
Ik ben best wel lam en kan haast niet meer lopen, maar het was wel vet gezellig
Ik ben niet degene die om ieder hondsgezeik met kanker begint te schelden. Beter maak je het zelf een keer van dichtbij, is er meteen die grote bakkes af.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nah.
[..]
Ik kan bijdehand gaan doen, maar dan word je weer meteen butthurt enzo. [ afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon ballon
Je hebt hyves jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat negeer je mijn hyvesrequest dan ?
> Beter hou jij je grafmuilquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je bent al aardig bijdehand aan het doen.
Jeuuj hoiiquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon ballon
Komt door je sikquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat negeer je mijn hyvesrequest dan ?
Dat is kinderachtig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> Beter hou jij je grafmuil
>> Ik zeg toch niks?
Dat is pas bijdehand.
Ik wist hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeuuj hoii
[..]
Komt door je sik
oeiiii heb je mn pincode ook al dan ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt hyves jadan heb ik straks alles van je op je msn na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiiii heb je mn pincode ook al dan ?Nu je creditcard nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Museumpleinquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry ;S beter nu dan later.
[..]
[..]
Waar ben je geweest? :S
a millie a milliequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een grotere schuld maken op zijn rekening![]()
Nog leuken vogeltjens gespot?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb vandaag 91 km gefietsts
Ben om 6 uur vanochtend vertrokken en heb hele dag vogels gekeken
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef dralion13 het volgende:
Dat lijkt mij zo fucking chillquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef dralion13 het volgende:
Geen verstand van vogels, maar ik snap het gevoel welquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef dralion13 het volgende:
Jah hele leuke vogels gezien
Zeearend, kraanvogel
Maar de zeldzaamste vogel van de dag op een paar seconde gemist (net als 2 jaar geleden op precies de zelfde plek)
Vogels kijken is geweldig, genieten van alle vogels die je hoort en ziet
Van 20 km zo snel mogelijk tegen de wind in fietsen voor een steppekiekendief (die ik op een paar seconde na heb gemist dus) tot in het zonnetje liggen en alleen maar naar de vogels luisteren.
Met wie doe je dat dan? Met een vogelspotclub ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef dralion13 het volgende:
Zeearend, kraanvogel
Maar de zeldzaamste vogel van de dag op een paar seconde gemist (net als 2 jaar geleden op precies de zelfde plek)
Van 20 km zo snel mogelijk tegen de wind in fietsen voor een steppekiekendief (die ik op een paar seconde na heb gemist dus) tot in het zonnetje liggen en alleen maar naar de vogels luisteren.
Lekker chill dus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef dralion13 het volgende:
Zeearend, kraanvogel
Soms alleen, soms met een vriend van mequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Met wie doe je dat dan? Met een vogelspotclub ofzo?
Die bovenste is wel mooiquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:55 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik gemist
Maar daar voor in de plaats wel
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net wat er onder mooi wordt verstaan
Wat jou mooi is niet mijn mooi. Definieer dan mooi.quote:
grquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat jou mooi is niet mijn mooi. Definieer dan mooi.
Ik zeg niet dat ik jou niet mooi vind, maar ook niet dat ik het wel vind.
Klopt, en laat dat nou net degene zijn die ik heb gemistquote:
ok.quote:
Ik ben ooit naar een roofdierenvogelshow geweest, die beesten zijn inderdaad best indrukwekkend. Ooit zo een op mn hand gehad, was wel vet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, en laat dat nou net degene zijn die ik heb gemist
De zeearend (de 2e) is echt groot, een spanwijdte van 2,5 meter
Dat laag overvliegend is toch ook wel erg indrukwekkend hoor
wats met jauquote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HET IS ALWEER MEI OMFJGJGGDGG WUUUUT SOOOO SNEL.
DOE IK EENS LIEF IS HET WEER NIET GOED GODVERDEGODVERDEGODVERquote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ok.
[..]
Ik ben ooit naar een roofdierenvogelshow geweest, die beesten zijn inderdaad best indrukwekkend. Ooit zo een op mn hand gehad, was wel vet.
NEE WAT JIJ OOK DOET HET IS NOOIT GOED BIJ MIJ. ACCEPTEER HET, LEEF ER MEE. ENE MOMENT VERACHT IK JE ANDER MOMENT VIND IK VET TOF.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
DOE IK EENS LIEF IS HET WEER NIET GOED GODVERDEGODVERDEGODVER
OK GR KAN GEBEUREN GR LEUKE PI GR STIEKEM VIND JE MIJ WEL LIEF GR GEEF MAAR TOE GR GR GR GR GR GR GR GRquote:Op zondag 1 mei 2011 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NEE WAT JIJ OOK DOET HET IS NOOIT GOED BIJ MIJ. ACCEPTEER HET, LEEF ER MEE. ENE MOMENT VERACHT IK JE ANDER MOMENT VIND IK VET TOF.
Sorryquote:
Ik vind niets stiekem, of ik vind iets, of ik vind iets niet, maar niet iets stiekem okidoki gr gr.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
OK GR KAN GEBEUREN GR LEUKE PI GR STIEKEM VIND JE MIJ WEL LIEF GR GEEF MAAR TOE GR GR GR GR GR GR GR GR
Oquote:Op zondag 1 mei 2011 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ik vind niets stiekem, of ik vind iets, of ik vind iets niet, maar niet iets stiekem okidoki gr gr.
hihiquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom zo toegeeflijk danIk geef al op
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar alle sukkels zitten die elkaar beter willen leren kennen en willen zien hoe fokkers er nu uitzienquote:
bedanktquote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
waar alle sukkels zitten die elkaar beter willen leren kennen en willen zien hoe fokkers er nu uitzien
Op een paar na.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
waar alle sukkels zitten die elkaar beter willen leren kennen en willen zien hoe fokkers er nu uitzien
Ik weet wel wat het isquote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk aan de reeks.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het isik bedoelde meer de link.
als als alsquote:Op zondag 1 mei 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grapje bietsjeee![]()
![]()
![]()
![]()
als Bobje er niet was geweest trouwde ik met jou, weet je toch
Dan hoeft het al niet meer hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je mijn hart ook krijgen anders heb je vrij weinig aan mij.
Ik heb geen keus toch.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij breekt het door Bobje te willen vermoorden
is het al rustiger?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Die had ik net op de cam ja, maar jij ging weg.
Ja Henkie is net geband, dus rustiger.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is het al rustiger?Ik keek wel meer naar jou dan de rest hoor
Kusjes terug enzoquote:
Oh oké.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:45 schreef Beach het volgende:
[..]
nee even geen zin in
heb jij geen zin in tc?
Slaap lekker Spankquote:
Truste beebquote:
Al dat gefeest ik maak me echt zorgen om jequote:
huh???quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tevens. Heb ik iets nieuws ontdekt! Iets wat je zo herkent, vertrouwde en alles.... ik kan het allemaal compleet veranderen voor jullie allen
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Al dat gefeest ik maak me echt zorgen om jeje moet snel aan de harddrugs anders hou je dit niet vol man
ik zeg het alleen voor je eigen bestwil
Niks mis met een snufje op zn tijd tochquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |