0kquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henk, ik DM je later terug, ga nu mn kamer opruimen. Groetjess!
Ga weg, met je radio.quote:
boosquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henkie, succesvolste lapo-meneer ever.
een week te weinigquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat heb jij er ineens tegen dan?
Tevens heb ik daar al meer dan een week niet gepost
Ze zullen je vast missen daar, snel posten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat heb jij er ineens tegen dan?
Tevens heb ik daar al meer dan een week niet gepost
Sorry man, dat ik het leuk vind om mensen te vermaken met mijn muziek.quote:
Opdonderen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry man, dat ik het leuk vind om mensen te vermaken met mijn muziek.
Sorry dat jij je alleen maar kan vermaken met een stel neppiraten die een topicreeks krijgen die écht nergens over gaat
??????quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAN MOET JE VRAGEN WAAROM BOOS EN SORRY FLIPPIEE DAT IK WEER DE LAPO HAD.
Als je hier komt om te trollen en ruzie te maken kan je beter wegblijven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry dat jij je alleen maar kan vermaken met een stel neppiraten die een topicreeks krijgen die écht nergens over gaat
quote:
Jullie beginnen gelijk dom te doen tegen mij hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je hier komt om te trollen en ruzie te maken kan je beter wegblijven.
Als ik me met muziek wil vermaken zoek ik wel de artiesten die ik goed vind op en niet een of andere SperzieboonToon van fok! die dat voor mij hoeft te doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kamer opruimen jij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Happen naar een troll.Doe gewoon een TR of negeer het.
Dit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als ik me met muziek wil vermaken zoek ik wel de artiesten die ik goed vind op en niet een of andere SperzieboonToon van fok! die dat voor mij hoeft te doen
Zuurpruimquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als ik me met muziek wil vermaken zoek ik wel de artiesten die ik goed vind op en niet een of andere SperzieboonToon van fok! die dat voor mij hoeft te doen
Zomaar offline wat is dit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Happen naar een troll.Doe gewoon een TR of negeer het.
Ja succes!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga mn kamer tog opruimen magngngg.
Wat doe je hier dan ? gr grquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga mn kamer tog opruimen magngngg.
en wordt niet meer wakker, kk thx byequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga slapen en voorlopig weer niet op fok komen
slaap zachtquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Word voorlopig maar niet meer wakker ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goed plan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hier een leuk liedje voor je slaap van dj JanPiraatquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hier een leuk liedje voor je slaap van dj JanPiraat
en niet meer wakkerworden he
mensen die denken dat ik boos wordtquote:
Al die TR's voor trollen en uitlokken hier tellen ook mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oeh, 4 doodsverwensingen, wat een banmogelijkheden
ik vraag u nu nog vriendelijk weg te gaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hehehe nee hoor ik wens je gewoon hele lange slaap toe, knaapquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Die sarcastische PI.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe nee hoor ik wens je gewoon hele lange slaap toe, knaap [ afbeelding ]
Topic Report.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:06 schreef gianni61 het volgende:
wat is een TR?
en waarom haten we op boon?
en word ik geacht te participeren?
Que?quote:
ik bedoel eigenlijk: hoe doedde ge dah?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aangeven wat er misgaat in een topic.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens geven. [ afbeelding ]
Ohja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
21 want de scheidsrechter rent ook altijd mee
quote:
Nee Feyenoord, als ze team behoudenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef K-Cash het volgende:
[..]en AZ zeker volgend jaar whawhawhahwhaw
22. de keepers doen ook meequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
21 want de scheidsrechter rent ook altijd mee
Ja feyenoord jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Deze sla ik op vriend
[..]
Nee Feyenoord
Feyenoord gaat volgend seizoen met Wimpie verder. Mario gaat in Pisa verderquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:16 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ja feyenoord jain de jupiler league
Onmogelijk voor volgend seizoen hoor, ik zou als ik jou was nog even de stand bekijken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:16 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ja feyenoord jain de jupiler league
sorry had mijn bivak nog opquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onmogelijk voor volgend seizoen hoor, ik zou als ik jou was nog even de stand bekijken.
Willem II degradeert morgen. Feyenoord verliest van Venlo en Twente wint van WII. In Amsterdam gebeurt hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onmogelijk voor volgend seizoen hoor, ik zou als ik jou was nog even de stand bekijken.
Als Ajax wint, emigreer ik tijdelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II degradeert morgen. Feyenoord verliest van Venlo en Twente wint van WII. In Amsterdam gebeurt het
nee, want dat was niet het gevalquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je fout zat. Of Faalde.
ik ga meequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als Ajax wint, emigreer ik tijdelijk
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:19 schreef Beach het volgende:
Als ik één club het kampioenschap niet gun, zijn het wel die arrogante ajacieden.
En dan moet je andere Ajaxfans haten?.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:19 schreef Beach het volgende:
Als ik één club het kampioenschap niet gun, zijn het wel die arrogante ajacieden.
En vooral niet met hun verschrikkelijke arrogante irritante 'supporters' die zo hypocriet zijn als ik weet niet watquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:19 schreef Beach het volgende:
wist niet dat mijn geurtje ook al mannen aantrokquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent een lieve Schizofrene kat
Precies.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En vooral niet met hun verschrikkelijke arrogante irritante 'supporters' die zo hypocriet zijn als ik weet niet wat
Niet iedereen dan, de meeste wel.
ronaldo zat te trollen:quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:21 schreef K-Cash het volgende:
[..]
wist niet dat mijn geurtje ook al mannen aantrok
Ronaldoquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ronaldo zat te trollen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihiquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Oja nog voor de AjaxhatersWat heeft RonaldoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met Ajax
![]()
te maken?
Volgende week is de bekerfinale toch pas?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef K-Cash het volgende:
morgen ff chille in roffa met mijn nieuwe shirt
[ afbeelding ]
ik zal nooit van mijn leven die vieze ajacieden supportenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende week is de bekerfinale toch pas?
Haat me nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ik zal nooit van mijn leven die vieze ajacieden supporten
okequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij haat je niet, maar hij support 'je' club niet.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat je ook niet zolang je nooit meer knipoogt naar mij.
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ken je dit gifje nog?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Homo jou kan ik niet haten, en dan toch knipogen en dan de verwarringquote:
Ja sorry maar knipogen ik vind ze niet tofquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef Beach het volgende:
[..]Ik durf gewoon te klikken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ken je dit gifje nog?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Homo jou kan ik niet haten, en dan toch knipogen en dan de verwarring
Mijn dreigementen zijn volledig leeg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Homo jou kan ik niet haten, en dan toch knipogen en dan de verwarring
[..]
Ja sorry maar knipogen ik vind ze niet tof
[..]
Ik durf gewoon te klikken hoor
Weet ik welquote:
Helaas welquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn dreigementen zijn volledig leeg.
Succes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef 92Merel het volgende:
Lampionnenoptocht en fanfare hierzo
Ik ga naar t vuurwerk kijken
bommetje op de arena moet kunnen tochquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet over Amsterdam, dan denken ze dat het Rotterdam is en weer oorlog dit dat
Als je er 10 m naast zit, raak je mijn geweldige schoolquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef K-Cash het volgende:
[..]
bommetje op de arena moet kunnen toch
zul jij vast niet erg vindenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je er 10 m naast zit, raak je mijn geweldige school
Leugens. Ik ben zeer goed opgelijt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
nee, jij hebt nog veel scholing nodig jongeman
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Leugens. Ik ben zeer goed opgelijt.
quote:
Vandaag heeeeeerlijk in het vondelpark gezeten andersquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:00 schreef Beach het volgende:
[..]als er 1 nummer gehaat wordt is deze het wel
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
z0mg wat een klerenzoooooooiiii in mn kamer alles
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:00 schreef Beach het volgende:
[..]als er 1 nummer gehaat wordt is deze het wel
Oh, okequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Wel als het ook om mijn studierichting gaatDan zit ik liever op mn eigen.
Ik luister geen Nederlandse rap.quote:
Klinkerbotsing is nog niet klaar met opruimen en heeft nu een pauze van een paar minuten, zet een bericht achter het gequote bericht.quote:
je hebt al de heletijd pauzequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is nog niet klaar met opruimen en heeft nu een pauze van een paar minuten, zet een bericht achter het gequote bericht.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkerbotsing is nog niet klaar met opruimen en heeft nu een pauze van een paar minuten, zet een bericht achter het gequote bericht.
Zemmrquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo slecht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik luister geen Nederlandse rap.
oh wacht MC Martin
sufferdquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs bij Haarklip laten liggen.
Ik moet morgen met de auto.
Ik ben een sufferd
Rij iets eerder weg en ga bij Haarclit langs?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs bij Haarklip laten liggen.
Ik moet morgen met de auto.
Ik ben een sufferd
Zo heet ie nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Rij iets eerder weg en ga bij Haarclit langs?
Ik hou van je xx Klonkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sryquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo heet ie niet
En dat is onwijs omik dacht nog: ik ga nu, maar ze staan nu vast op dronkenlappen te controleren ergens. Ik ga gewoon morgen na m'n werk naar m toe
En hopen dat ze er op vertrouwen dat iemand met gezond verstand niet zonder rijbewijs in mijn uit elkaar stort autootje zou stappen.
Ja, ach, zal wel goedkomenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
sry
Ja euh, als je opgepakt wordt, denk je van: Had ik maar naar Henkie geluisterd.
Overkomt iedereen die niet naar Henkie luistert.
Op de terugweg niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ach, zal wel goedkomenik moet morgen om 8 uur werken. Dan slapen ze vast nog allemaal.
Ssssht. Dan scheur ik keihard langs ze!quote:
Dan valt ie uit elkaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht. Dan scheur ik keihard langs ze!
...
Oh, wacht
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht. Dan scheur ik keihard langs ze!
...
Oh, wacht
Hij kan maar 140quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij kan maar 140Met veel moeite. Bij 120 zie ik al vrij weinig in de achteruitkijkspiegel, omdat ie zo trilt
Wat verwacht je ook van:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat verwacht je ook van:Boodschappenwagentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Rustig aan cruisen gewoon
[ afbeelding ]
hehehe achja je hebt tenminste een eigen autoquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
Het is niet precies die trouwens. Die van mij is viezer.
ff driveby in onze hippiebusquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Rustig aan cruisen gewoon
[ afbeelding ]
Eigenlijk is ie van m'n ouders hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehe achja je hebt tenminste een eigen auto![]()
blauw van buiten en blauwgezet van binnenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ff driveby in onze hippiebus
[ afbeelding ]
dan gaan we daar keihard in scheuren met zn 8en tochquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef Bloempje. het volgende:
Als er ooit een meet komt, mogen jullie me niet uitlachen hoor als ik daarin aan kom rijden
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan gaan we daar keihard in scheuren met zn 8en toch![]()
Dan kom ik wel met mn wannabe-Harley brommer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef Bloempje. het volgende:
Als er ooit een meet komt, mogen jullie me niet uitlachen hoor als ik daarin aan kom rijden
Tof. Gooi ik m'n 20 jaar oude scooter op het dakquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan kom ik wel met mn wannabe-Harley brommer.
Doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tof. Gooi ik m'n 20 jaar oude scooter op het dak
met die duitse helm erbijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan blauw, en die voorste kap wit.
...
Die van jou is toffer
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan blauw, en die voorste kap wit.
...
Die van jou is toffer
Weet ik.Ik las "lekker gek trekken met mn zusje".quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:24 schreef Flippiee het volgende:
Gekke bekken trekken naar mn zusje -> gevolg oren die na 8 uur eindelijk weer open zijn.
Hij was 75 euro. Hij rijdt. Hij heeft me een half jaar lang elke dag door weer en wind naar mijn werk gebracht. Hij is tof.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat.
Weet ik.
[..]
Ik las "lekker gek trekken met mn zusje".
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij was 75 euro. Hij rijdt. Hij heeft me een half jaar lang elke dag door weer en wind naar mijn werk gebracht. Hij is tof.
Jezus wat duurt dat lang.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zero ik ben mn kast aan het opruimen, hoe gaat het met Jou? Hoe was werk?
Wel goed hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zero ik ben mn kast aan het opruimen, hoe gaat het met Jou? Hoe was werk?
Ik heb wel 2 paaseitjes voor jequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
KB waar blijven die paaseitjes trouwens.
Als er net zoveel haar opzit als op je hoofd dan laat maar zitten.quote:
...?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen wel een aparte vulling.
Haha grappig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen wel een aparte vulling.
hehe lol en ja best alle oude en stomme kleren eruit gedonderdquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Veel rustiger dan vorige week
. Lukt het een beetje
?
oh uno momentoquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
KB waar blijven die paaseitjes trouwens.
Hehe. Meestal doe ik dat vlak voor de zomerquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehe lol en ja best alle oude en stomme kleren eruit gedonderd
Sinds wanneer heeft een zwerver kamers in zijn doos?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Henkie94 het volgende:
Ben ik de enige die nooit zn kamer hoeft op te ruimen?Mijn ma doet t ook niet voor me btw.
Nee, ik maak er geen zooi van en heb niet veel spullen. Dus enkel stof verwijderen, stofzuigen en dweilen enzo. Thats it.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Henkie94 het volgende:
Ben ik de enige die nooit zn kamer hoeft op te ruimen?Mijn ma doet t ook niet voor me btw.
een keer in de zoveel eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Henkie94 het volgende:
oooh nee zeg dat nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik moet ook nog even m'n kast uitmesten, ik heb veel te veel zooi
En ik zag allemaal leuke bloemetjesjurkjes bij de h&m vandaag
XD XDquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een zwerver kamers in zijn doos?
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, ik maak er geen zooi van en heb niet veel spullen. Dus enkel stof verwijderen, stofzuigen en dweilen enzo. Thats it.
Ditquote:
Op de basisschool altijd gratis kaartjes voor RKCquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vroeger met onze voetbalploeg naar RKC aan het eind van het seizoenmooie herinneringen
![]()
![]()
Ik hak m'n vinger niet zo vaakquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet je als je je vingers gehakt hebt, je tenen ook dezelfde kleur lakken?
Gehakt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja stel je voor dat iemand je blote voeten wilt kussen dan moet je toch wel mooie gelakte nagels hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh oepsiequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hak m'n vinger niet zo vaak
Maar: nee, natuurlijk niet gekkie
Maar die hoeven toch niet perse in de zelfde kleur gelakt zijn gekkiequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat iemand je blote voeten wilt kussen dan moet je toch wel mooie gelakte nagels hebben![]()
Pakken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh oepsieen ok!! Dan ga ik ze nu donkerroze pakken
Jawel anders wil ik..... eeehmmm diegene bedoel ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar die hoeven toch niet perse in de zelfde kleur gelakt zijn gekkie
Oh, raar wel. Sowieso zou ik voeten niet zo snel kussenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel anders wil ik..... eeehmmm diegene bedoel ikniet meer de voeten kussen hoor
nu lijken ze wel dezelfde kleur te hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel anders wil ik..... eeehmmm diegene bedoel ikniet meer de voeten kussen hoor
hehehe sommige mensen verdienen het nu eenmaal om gekust te worden op de voeten onder andere hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, raar wel. Sowieso zou ik voeten niet zo snel kussen
dat jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
En als het echte liefde is wil je diegene dr voeten ook wel kussen als ze niet in de zelfde kleur gelakt zijn.
Oh oke. Jij Diegene wil helemaal niet alleen dr voeten kussen volgens mijquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehe sommige mensen verdienen het nu eenmaal om gekust te worden op de voeten onder andere hooren ja dat doe ik ook ongelakt enzo geen voorkeur
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Jij Diegene wil helemaal niet alleen dr voeten kussen volgens mij
waarom denk je dat het een ze is?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Jij Diegene wil helemaal niet alleen dr voeten kussen volgens mij
Je kan het ook aan mij vragen hoorrrr en dan zeg ik neequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar Bloempje gaat Jan vreemd?? Hij is mijn man.. we hebben zelfs 2 kids.
Oh zijn jullie getrouwd en alles?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar Bloempje gaat Jan vreemd?? Hij is mijn man.. we hebben zelfs 2 kids.
hoe is het nog met die vrouw bij subwaysquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je kan het ook aan mij vragen hoorrrr en dan zeg ik nee![]()
of geloof je me soms niet ?
Ik wil sowieso wel bij Jou in bed liggen hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Patje1987 het volgende:
Als een dekbedovertrek van RKC zou hebben, wie zou er dan met mij onder willen liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |