Ik. Sowieso.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Patje1987 het volgende:
Als een dekbedovertrek van RKC zou hebben, wie zou er dan met mij onder willen liggen?
Jan, kleinzoon van me, niet andere meisjes hosselen als je met klinker getrouwd bent hoor. Dan krijg je klappen met de deegroller.quote:
Oehquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil sowieso wel bij Jou in bed liggen hoor.
quote:
Jaja eerst vraagt ze of ik vreemdgaat en dan meld ze dat ze bij Patje in bed wilt liggen... wat moet ik nu oma ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jan, kleinzoon van me, niet andere meisjes hosselen als je met klinker getrouwd bent hoor. Dan krijg je klappen met de deegroller.
Niemand want daar ben ik te arm voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef K-Cash het volgende:
Maar jan, maar wie was je laatst aant versieren in die stripclub?
Ja, dat moet ze ook niet doen neequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaja eerst vraagt ze of ik vreemdgaat en dan meld ze dat ze bij Patje in bed wilt liggen... wat moet ik nu oma ?ik verlang naar je wijze raad
ga ik weer bedrogen worden ?
je stond toch vooraan met doekoe in je anoequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niemand want daar ben ik te arm voor
jaaahhh dankjewel omaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat moet ze ook niet doen neeKom maar even bij oma zitten jochie. Ik denk dat klinker gewoon onzeker werd, omdat ze dacht dat jij vreemdging. Daarom ging ze maar van die rare dingen zeggen, maar eigenlijk is ze gewoon heel verdrietig omdat ze dacht dat jij stiekem een ander meisje had. Zo, kusje op je bol, zuurtje, kopje thee, ben je nu weer blij?
hannie hossel verandert niet zomaar voor jan en alleman hoor mallerdquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaja eerst vraagt ze of ik vreemdgaat en dan meld ze dat ze bij Patje in bed wilt liggen... wat moet ik nu oma ?ik verlang naar je wijze raad
ga ik weer bedrogen worden ?
Ach, dat zou wel goed komen beste jongen, maar met oma is toch leukerquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jaaahhh dankjewel omawat moet ik toch zonder je
Oh, leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja tss ik kon het niet meer quoten omdat het topic vol zat.
Jan: Wie is het?!;!;!
Bloempje: oke gezellig! Peettante van Het_Fenomeen en rainb0ws hihi.
Pas maar op jij anders krijg je te maken met Berend Billenkoekquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hannie hossel verandert niet zomaar voor jan en alleman hoor mallerd
poe poe lieve oma hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, dat zou wel goed komen beste jongen, maar met oma is toch leuker
Nu ben ik ook soort van jou omaquote:
sorryquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef K-Cash het volgende:
ben high maar dat is het niet, jij laat me spacen
Huh nee toch??quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
Maar Klinker, heb jij breezer dan ook geadopteerd nu?
Met mate.quote:
Ik ben hier toch, jewaids.quote:
Enigjes, dolletjes, reuze gezellig en vol met liefdequote:
Zet het hier maar neer danquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
Klinker, wel kunnen ARG'en maar niet DM'en, wats deze.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zet het hier maar neer danwe hebben toch geen geheimen voor elkaar ?
Ik wil hem best weggeven aan het asiel voor jou tochquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja stiefmoeders zijn altijd naar he, dus ja.
aawwww slaap lekker en succes met opstaan morgen lieve omaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
Maar liefjens ik ga slapen, morgen weer vroeg op
Slaaplekker alvast allemaal![]()
Trustequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
Maar liefjens ik ga slapen, morgen weer vroeg op
Slaaplekker alvast allemaal![]()
Het is niet voor iedereen om te lezen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zet het hier maar neer danwe hebben toch geen geheimen voor elkaar ?
goed dat je me herinnert, weer verder opruimenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
Klinker, wel kunnen ARG'en maar niet DM'en, wats deze.
opruimen om DM's te ontwijken hequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed dat je me herinnert, weer verder opruimen
okquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil hem best weggeven aan het asiel voor jou toch![]()
Wel een lieve kitten dan in de plaats om die leegte op te vullenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok*evil kakel lach hier*
Oh en welterusten lieve Bloempjeeee!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]Ik en Klinker moeten even een heel emotioneel gesprek hebben, maar ze is steeds haar kamer aan t opruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Walgelijke streek van Klinkerbotsing.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik en Klinker moeten even een heel emotioneel gesprek hebben, maar ze is steeds haar kamer aan t opruimen.
Niet haten op Klinky.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Walgelijke streek van Klinkerbotsing.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
En onze RKC-makkers.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
Als je ruzie met klinker zoekt, dan heb je ook ruzie met mij en zero.
cleaningbitchquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT??? Ik ben een huismus weetjenog?!?!!;!;
Wat je ook bent...... wil je van mij zijn aub ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT??? Ik ben een huismus weetjenog?!?!!;!;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |