Ik had mijn parelketting om vandaag.quote:
Alleen als ik terug mag slaan, maar vanwaar dit aanbod?quote:
Dat bocht vanmiddag gehad nadat de burgermeister een toespraak hield. Geef mij maar bier!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand hier nog aan de oranjebitter?
Jij had topique 201 gekaapt, vandaar kerel!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Alleen als ik terug mag slaan, maar vanwaar dit aanbod?
Moet je bij Lotusss zijn, die bood de Lapo aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij had topique 201 gekaapt, vandaar kerel!!!
Heb ik net afgetuigd onder deze muziekquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Moet je bij Lotusss zijn, die bood de Lapo aan
was daar mis mee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb ik net afgetuigd onder deze muziek
Niksquote:
Ben niet heel erg gecharmeerd van die achtergrondmuziek, maar die stem heeft wel wat chills, daarom toch top. Zal m later beter luisteren. Nu The Back Room van Editors opstaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks
Luister maar eens goed naar die tekst, die is nl. noig steeds heel erg actueel..
Niet gecharmeerd van Vera Lynn???? Schandequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben niet heel erg gecharmeerd van die achtergrondmuziek, maar die stem heeft wel wat chills, daarom toch top. Zal m later beter luisteren. Nu The Back Room van Editors opstaan
Stem absoluut wel, maar die achtergrond muziek niet echt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet gecharmeerd van Vera Lynn???? Schande
Ja met rock gaat het niet lukkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Stem absoluut wel, maar die achtergrond muziek niet echt.
Eenschquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja met rock gaat het niet lukken
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had mijn parelketting om vandaag.
Wat voor studie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Inschrijvingsverzoek voor Uni Leiden de deur uit gedaan
Tof!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Internationale Betrekkingen en Organisaties
Neem voor ons ook wat bier meequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tof!
Morgen vroeg op voor een ritje naar Chiney, België
Nee, ik helemaal niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Allemaal goed de verjaardag van Hare Majesteit de Konigin gevierd?
Ik ben even langs de rommelmarkt hier in het dorp geweest, mja er was alleen rommelquote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Allemaal goed de verjaardag van Hare Majesteit de Konigin gevierd?
Ik was helemaal vergeten dat dat hier ook rommelmarkt was.. kwam vanmorgen terug van m'n werk, met nog maar 'n paar druppels benzine in de tank, moest ik daardoor opeens ik weet niet hoever omrijden. Heb 't gelukkig net gered tot aan het tankstationquote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ben even langs de rommelmarkt hier in het dorp geweest, mja er was alleen rommel
Heeft hij dan ook goede topics?quote:
Rommel markt in Voorschoten betekend tegenwoordig dat alle winkels hun rekken 3 meter naar buiten duwen en er een aanbieding kaartje aan plakkenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ben even langs de rommelmarkt hier in het dorp geweest, mja er was alleen rommel
Vanmiddag nog in Leidschenveen geweest, niks gemerkt daar van de drukte. Snelweg was ook betrekkelijk rustig.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Rommel markt in Voorschoten betekend tegenwoordig dat alle winkels hun rekken 3 meter naar buiten duwen en er een aanbieding kaartje aan plakken
Ik had een lekke band dus ik ben door centrum leiden gelopen met de fiets aan mijn hand. Dan hoor je constant "haha kijk hem dan hij heeft een lekke band, wat een mongool"quote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in Leidschenveen geweest, niks gemerkt daar van de drukte. Snelweg was ook betrekkelijk rustig.
Trustequote:Op zondag 1 mei 2011 03:49 schreef Vortix het volgende:
BIER.
Jongens en meisjes, ik ga slapen. Welterusten.
het gaat flink haasten worden, maar ik ga eerst kijken of het bekijken hoe druk het gaat worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:12 schreef Nibb-it het volgende:
@Clan http://www.cineyexpo.be/agenda/evenement.php?id=183
Veel plezier
Cheers mate.quote:
Dank je, is wel gelukt. Als een beebiequote:
Beroepsdeformatie? Da's gewoon de karakteromschrijving van ErwinRommel!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:29 schreef hoogvlieger het volgende:
zal wel vaker langs zijn gekomen, maar kon er toch om lachen:
Wanneer heb je een militaire beroepsdeformatie?
* Je moet per sé als een malloot dansen terwijl al je burgervrienden proberen "cool" te dansen.
* Je burgervrienden begrijpen opmerkingen als: "naar rechts richten", "opbokken", enzo niet.
* Je kunt het niet laten om heel nonchalant stoere RT taal als "Roger", "Herhaal alles na" te gebruiken.
* Je gebruikt afkortingen en verwacht dat burgers begrijpen wat je bedoelt.
* Eigenlijk heb je geen burgervrienden.
* Je kreunt en fluistert Kapperrrr als je mannen met lang haar ziet.
* Je verplaatst je op een debiel marstempo en het is fysiek onmogelijk om je op een vrouwelijk winkeltempo te bewegen.
* Je noemt tandenpoetsen HPG-en.
* Je man/vriend/vrouw / vriendin staat in je telefoon als C-huis.
* Wanneer mensen je tijdens het uitgaan niet verstaan val je terug op velddiensttekens.
* Je gebruikt standaard de 24H klok.
* Niets wat soldaten doen verbaast noch shockeert je nog?.
* Je kunt geen oorlogsfilm zien zonder deze doorlopend van commentaar te voorzien.
* Gevangenen hebben meer contact met vrouwen dan jij.
* Als je iets moet spellen gebruik je het NATO spelalfabet.
* Je wijst iets aan met je hele hand en een karateklap beweging.
* Op één of andere manier gaan al jouw gesprekken over jou en het leger omdat dat interessanter is dan alle andere gespreksonderwerpen.
* Je niet scheren is een cadeautje.
* Je wordt geïrriteerd wanneer mensen die je niet kent je makker of vriend noemen.
* Je leest alle outdoorcatalogussen en kampeerfolders en sportpostorderboeken kapot en noemt handige artikelen Fluffy/Peppy-spulletjes.
* Je beschouwt rook als een noodzakelijk kwaad
* Je vraagt je af waar je in de burgermaatschappij een vergelijkbaar besteedbaar inkomen kunt verdienen, met net zoveel vrije dagen. Terwijl je zo weinig tastbaar werk verzet.
* Je gaat schuimbekken als je een burger in camouflage ziet lopen.
* Het koude zweet breekt je uit wanneer je op vrijdag na lunchtijd moet werken.
* Je moet om 10.00 uur aan de koffie, anders haal je de lunch niet.
* Minstens de helft van je DVD?s zijn oorlogsfilms.
* Wanneer je over het platteland uitkijkt zoek je naar vijandelijke diepteopstellingen.
* Je denkt dat een week lang elke maaltijd met dezelfde lepel eten, die je dan aflikt en bewaart in je GVT jas, die je ook een week aan hebt, normaal is.
* Al je eten moet voor je gekookt worden, want je kunt niet iets anders klaarmaken dan spul dat je in een zak of blik kunt opwarmen, of dat je koud kunt eten.
* Wanneer je je telefoonnummer op een voicemail achterlaat, is één keer inspreken niet genoeg. Het moet herhaald worden.
* Wanneer je open terrein inschat denk je: Goed tankterrein. Als je een bosperceel ziet begin je te berekenen hoeveel pelotons er in kunnen.
* Je schat open terrein in.
* Als je iets aanwijst begin je met: Die hoge conifeer is twaalf uur
* Je man/vriend/vrouw/vriendin gebruikt termen als Blerf, HPG, Reveille en Zak, afval, stuks 1 naar buiten, nu!
De volgende beurs is 30 oktoberquote:Op zondag 1 mei 2011 10:22 schreef Clan het volgende:
Ik denk niet dat het gaat lukken om vandaag nog naar de beurs in Ciney te rijden, maar ik ga de datum in de gaten houden voor volgend jaar.
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:29 schreef hoogvlieger het volgende:
* Je moet per sé als een malloot dansen terwijl al je burgervrienden proberen "cool" te dansen.
* Je burgervrienden begrijpen opmerkingen als: "naar rechts richten", "opbokken", enzo niet.
* Je kunt het niet laten om heel nonchalant stoere RT taal als "Roger", "Herhaal alles na" te gebruiken.
* Je gebruikt afkortingen en verwacht dat burgers begrijpen wat je bedoelt.
* Eigenlijk heb je geen burgervrienden.
* Je kreunt en fluistert Kapperrrr als je mannen met lang haar ziet.
* Je verplaatst je op een debiel marstempo en het is fysiek onmogelijk om je op een vrouwelijk winkeltempo te bewegen.
* Je noemt tandenpoetsen HPG-en.
* Wanneer mensen je tijdens het uitgaan niet verstaan val je terug op velddiensttekens.
* Je gebruikt standaard de 24H klok.
* Niets wat soldaten doen verbaast noch shockeert je nog?.
* Je kunt geen oorlogsfilm zien zonder deze doorlopend van commentaar te voorzien.
* Gevangenen hebben meer contact met vrouwen dan jij.
* Als je iets moet spellen gebruik je het NATO spelalfabet.
* Je wijst iets aan met je hele hand en een karateklap beweging.
* Op één of andere manier gaan al jouw gesprekken over jou en het leger omdat dat interessanter is dan alle andere gespreksonderwerpen.
* Je niet scheren is een cadeautje.
* Je wordt geïrriteerd wanneer mensen die je niet kent je makker of vriend noemen.
* Je leest alle outdoorcatalogussen en kampeerfolders en sportpostorderboeken kapot en noemt handige artikelen Fluffy/Peppy-spulletjes.
* Je beschouwt rook als een noodzakelijk kwaad
* Je vraagt je af waar je in de burgermaatschappij een vergelijkbaar besteedbaar inkomen kunt verdienen, met net zoveel vrije dagen. Terwijl je zo weinig tastbaar werk verzet.
* Je gaat schuimbekken als je een burger in camouflage ziet lopen.
* Het koude zweet breekt je uit wanneer je op vrijdag na lunchtijd moet werken.
* Je moet om 10.00 uur aan de koffie, anders haal je de lunch niet.
* Minstens de helft van je DVD?s zijn oorlogsfilms.
* Wanneer je over het platteland uitkijkt zoek je naar vijandelijke diepteopstellingen.
* Je denkt dat een week lang elke maaltijd met dezelfde lepel eten, die je dan aflikt en bewaart in je GVT jas, die je ook een week aan hebt, normaal is.
* Al je eten moet voor je gekookt worden, want je kunt niet iets anders klaarmaken dan spul dat je in een zak of blik kunt opwarmen, of dat je koud kunt eten.
* Wanneer je je telefoonnummer op een voicemail achterlaat, is één keer inspreken niet genoeg. Het moet herhaald worden.
* Wanneer je open terrein inschat denk je: Goed tankterrein. Als je een bosperceel ziet begin je te berekenen hoeveel pelotons er in kunnen.
* Je schat open terrein in.
* Als je iets aanwijst begin je met: Die hoge conifeer is twaalf uur
* Je man/vriend/vrouw/vriendin gebruikt termen als Blerf, HPG, Reveille en Zak, afval, stuks 1 naar buiten, nu!
Nette tijdquote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef m.k het volgende:
Nieuw coopertest record, 3,17 KM![]()
Kom ik thuis, krijg ik te horen dat me broer weer ziek is
Thanksquote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Nette tijdis hij gewoon ziek, of is het ernstiger?
lastig in te schatten dus. Beterschap!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef m.k het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik weet het niet kan ieder moment omslaan met die gastWe zien het wel
Ik zal het aan hem doorgevenquote:
damn goed. Mijn rec is denk ik 2.8 ofso. Maar das echt al paar jaar terug toen ik nog op t vwo zat.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef m.k het volgende:
Nieuw coopertest record, 3,17 KM![]()
Kom ik thuis, krijg ik te horen dat me broer weer ziek is
Avond! Marshmellows erbij?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
Avond.
4 flinke branden in de duinen. Gaat lekker.
Naja ik ben dus absoluut geen lange afstand hardloper. Ik ben veel beter met sprinten of korte afstanden.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef m.k het volgende:
Coopertest is ook gewoon niet leuk om te doen maarja
Ik zou wel wat gepofte kastanjes lusten.quote:
Trustequote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Lotusss het volgende:
Wij gaan slapen, Cobra4 succes vanavond!
Truste iedereen!
Waarom word er eigenlijk 's nachts niet gevlogen?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
Blus heli's zijn aangevraagd. KLu OSC is aanwezig op de meldkamer in Apeldoorn. Inzet op zijn vroegst morgenochtend. Onbekend (bij mij) of dat Cougars of Chinooks gaan worden.
Omdat het echt extreem moeilijk is om die bambibuckets in pitch dark te vullen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom word er eigenlijk 's nachts niet gevlogen?
Ik gok eerder dat de vuurzee het vliegen met nightvision onmogelijk maakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat het echt extreem moeilijk is om die bambibuckets in pitch dark te vullen.
Ik heb niet zoveel verstand van vliegen, maar waarom zou dat onmogelijk zijn? Naar de fik toe heb je licht zat om dat ding af te zetten en op de terugweg om water te halen zet je dat ding weer op je klus. En het is in NH, het enige obstakel wat je hebt is de duin, oh die staat in de fik.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat de vuurzee het vliegen met nightvision onmogelijk maakt.
Lightning?
Mag grote Romeo ook?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Even wachten op de bevestiging van Obama.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 2 mei 2011 05:05 schreef Sine_Pari het volgende:
Naja dat maakt hem ook niet meer levend. Maar weer eens word bevestigd dat You can run but you can't hide.
quote:
Een hele fantastisch geweldig goede morgen Sine_Pari!quote:
BBC ftw!quote:Op maandag 2 mei 2011 07:28 schreef Cobra4 het volgende:
Zo op RTL4 beekden van de groep heli's waarmee de aanval is gedaan.
Onverwacht statement van President Obamaquote:
1e deel had ik al door gelezenquote:Op maandag 2 mei 2011 07:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onverwacht statement van President Obama
Onverwacht statement van President Obama: Bin Laden gedood! #2
Alle ontwikkelingen. Met natuurlijk het eerste topic gestart door een super user.
Ik weet wel dat de troepen in A. Al op scherp staan.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:10 schreef AchJa het volgende:
Ik ben benieuwd wat de reactie gaat worden vanuit de moslimwereld. We weten allemaal dat ze een behoorlijk kort lontje hebben en nu er hordes juichende mensen te zien zijn op tv...
Snap/ weet ik. Maar ja, ze gaan al over de zeik van een tekening en nu zien ze hordes mensen juichen bij de dood van hun grote voorbeeld. Ik denk dat ze zich op korte termijn wel gaan roeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de troepen in A. Al op scherp staan.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef jankaas020 het volgende:
Mogguh,![]()
Best nieuws, zo, om mee wakker te worden.
Nederland zat niet in Uruzgan om OBL te pakken.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef Clan het volgende:
Zijn vervanger is alweer aangetreden, nu blijkt dus wel dat onze militairen voor niets in Uruzgan hebben gezeten want de man zat dus in Pakistan.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef Clan het volgende:
Maar wat is nu het resultaat?
Zijn vervanger is alweer aangetreden, nu blijkt dus wel dat onze militairen voor niets in Uruzgan hebben gezeten want de man zat dus in Pakistan. Met dank aan de Verenigde Staten die indirect onze krijgsmacht om zeep heeft geholpen.
Ze hebben die Osama, dus nu hoeven we ook niets meer op militair gebied voor ze te doen, dat Amerika mag van mij diep in de stront zakken, eerst Nederlands Indië van ons afnemen, dan Papoa Nieuw Guinea waar bijna geen Papoa meer leeft, en maar dreigen dreigen en dreigen naar bondgenoten, vanaf vandaag hoeven ze dus voor een lange tijd niets meer te vragen.
Per direct die Kunduz missie afblazen zou ik zeggen en dat geld besteden aan onze krijgsmacht.
De aluhoedjes clubleden a.k.a. BNW users zijn volop aanwezig.quote:
Je begrijpt hopelijk wat ik bedoel, we gingen naar Irak vanwege massavernietigingswapens en de missie Afghanistan was om Bin Laden op te pakken, dat men er een opbouwmissie etc van heeft gemaakt is complete onzin, allemaal het voorliegen van de bevolking, nu hebben we Osama dus is de wereld weer veilig? nee, de wereld is door dit soort acties van de VS de afgelopen 10 jaar alleen maar onveiliger geworden.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:16 schreef Druid het volgende:
[..]
Nederland zat niet in Uruzgan om OBL te pakken.
Dat het doden van Osama Bin Laden niets toe gaat voegen in het aanpakken van terrorisme, dit is puur een vergeldingsactie van de VS vanwege een aanval op de Twin Towers waarbij ik nooit ben overtuigd dat die imbecielen van Al Quaida hier achter hebben kunnen zitten, daar zijn ze veel te slecht getraind voor en is de beveiliging van het luchtruim van de VS te streng bewaakt, of de beveiliging van de NAVO is sinds mijn FLO in slaap gevallen, maar daar geloof ik niet in.quote:
Precies, en dat is mijn punt, we zijn aanbeland in wat we in 1984 stond berschreven, wat Nazi Duitsland toen stond te verkopen staan we nu te slikken, ik heb weinig op met deze vorm van politiek voeren en ben er een sterk tegenstander van, maar de jongere generatie heeft het niet meer in de gaten zo het blijkt, als de VS aan ons vraagt om van de brug te springen dan staan wij vooraanquote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef paintmeester het volgende:
We gingen helemaal niet naar Irak of Afghanistan om massavernietigingswapens te vinden of om Osama Bin Laden te pakken.![]()
We gingen die kant uit om aan onze bondgenootschappelijke verplichtingen te voldoen en om invloed te kopen op het internationale vlak. Dus het beschermen/ behartigen van Nederlandse belangen.
Natuurlijk maak je er een mooi verhaal van 'opbouwmissie' om het aan de bevolking te verkopen.
"We gaan nu oorlog voeren om vrienden te blijven met andere landen" (in mijn ogen een goed argument ) doet het minder goed dan "we gaan die kant uit om op te bouwen blablabla".
Gaan we ook naar Afrika, gaan we oorlog voeren met China?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef m.k het volgende:
Dus we zijn er niet heengegaan omdat er onschuldige mensen extreem onrecht werd aangedaan?
Als de NAVO en/of VN daarom vraagt zou dat best wel eens kunnen... invloed in de wereldpolitiek krijg je nu eenmaal niet door thuis te blijven zitten terwijl anderen alle problemen oplossen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Gaan we ook naar Afrika, gaan we oorlog voeren met China?
Nederland vecht al langer tegen moslimterrorisme dan dat de VS doet, de Britten en Nederlanders deden dat al wat langer in onze voormalige kolonien, maar daar moesten we van de VS weg na WO II, daarna is dat terrorisme gaan vergergeren en nu moeten we voor de VS even opkomen om ze bij te staan in problemen die door hun zijn veroorzaakt. Onze invloed in de werldpolitiek is gestopt toen de VS zich begonnen in te mengen in onze interne politiek ( lees voorgaande ) Als de Vs echt goed wil doen, dan geven ze maar eens hun land terug aan de originele bewoners. De Amerikanen denken overal mee weg te komen, maar ik ben niet zo dom.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Royyy het volgende:
[..]
Als de NAVO en/of VN daarom vraagt zou dat best wel eens kunnen... invloed in de wereldpolitiek krijg je nu eenmaal niet door thuis te blijven zitten terwijl anderen alle problemen oplossen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef paintmeester het volgende:
Nee dat geloof ik niet, er is genoeg onrecht in de wereld waar we niets aan doen.
Waarom grijpen we niet keihard in in Afrika waar volken systematisch uitgemoord worden? Omdat we daar geen belang bij hebben.
Iets met, doen wat je kan doenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Gaan we ook naar Afrika, gaan we oorlog voeren met China?
Leg dat maar eens uit aan al die mensen die nu ontslagen worden bij defensie vanwege deze simplistische retoriekquote:
Heeft er geen hoer mee te makenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan al die mensen die nu ontslagen worden bij defensie vanwege deze simplistische retoriek
Heeft helemaal niks te maken met politiek in relatie met defensie te maken, je hoeft geen professor te zijn om te snappen dat je niet iedere brandhaard in de wereld kan blussen, sommige gebouwen kan je alleen uit laten branden. En inderdaad er zou best vaker/sneller ingegrepen kunnen worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Leg uit, gezien je veel van politiek in relatie met defensie afweet
Als blootstelling aan PX10 rare kronkels in de hersens veroorzaakt heeft hij recht op een uitkering van Defensie. Want gezien de hoeveelheid wapens die hij heeft/had moet hij wel liters van dat spullen gebruikt hebben.quote:
Daar spreek je jezelf nu dus tegen, einde discussie dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks te maken met politiek in relatie met defensie te maken, je hoeft geen professor te zijn om te snappen dat je niet iedere brandhaard in de wereld kan blussen, sommige gebouwen kan je alleen uit laten branden. En inderdaad er zou best vaker/sneller ingegrepen kunnen worden.
Wie weet, vraag me toch af waar zijn aversie tegen het leger dan vandaan komtquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als blootstelling aan PX10 rare kronkels in de hersens veroorzaakt heeft hij recht op een uitkering van Defensie. Want gezien de hoeveelheid wapens die hij heeft/had moet hij wel liters van dat spullen gebruikt hebben.
Is hem al een paar keer gevraagd. Maar nooit een antwoordlquote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wie weet, vraag me toch af waar zijn aversie tegen het leger dan vandaan komt
Ah juist ja, de VS is helemaal verantwoordelijk voor het moslim-extremisme tegenwoordig... iets tussenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Nederland vecht al langer tegen moslimterrorisme dan dat de VS doet, de Britten en Nederlanders deden dat al wat langer in onze voormalige kolonien, maar daar moesten we van de VS weg na WO II, daarna is dat terrorisme gaan vergergeren en nu moeten we voor de VS even opkomen om ze bij te staan in problemen die door hun zijn veroorzaakt. Onze invloed in de werldpolitiek is gestopt toen de VS zich begonnen in te mengen in onze interne politiek ( lees voorgaande ) Als de Vs echt goed wil doen, dan geven ze maar eens hun land terug aan de originele bewoners. De Amerikanen denken overal mee weg te komen, maar ik ben niet zo dom.
De NAVO is achterhaald en de VN is een log apparaat zoals de Volkenbond voorheen ook was, daar heb je niets aan.
Zeker wel. Als de betrokkenen maar niet halstarrig hun standpunten blijven herhalen. Aan een meervoudige monoloog heeft niemand iets.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Nibb-it het volgende:
Dat krijg je als heel de lagere school vakantie heeft
Over wie heb je het? ik zie mijzelf iig niks herhalen wat ik al gezegd heb, of heb ik het mis?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker wel. Als de betrokkenen maar niet halstarrig hun standpunten blijven herhalen. Aan een dubbele monoloog heeft niemand iets.
Ik heb het over de betrokkenen. Lijkt me duidelijk genoeg. En van beide kanten wordt het standpunt steeds, met andere woorden, herhaald. Da's geen discussie.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Over wie heb je het? ik zie mijzelf iig niks herhalen wat ik al gezegd heb, of heb ik het mis?
quote:
Uiteraard is dit een vergeldingsactie, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Wat betreft de TT, jij leest echt te veel sprookjes.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat het doden van Osama Bin Laden niets toe gaat voegen in het aanpakken van terrorisme, dit is puur een vergeldingsactie van de VS vanwege een aanval op de Twin Towers waarbij ik nooit ben overtuigd dat die imbecielen van Al Quaida hier achter hebben kunnen zitten, daar zijn ze veel te slecht getraind voor en is de beveiliging van het luchtruim van de VS te streng bewaakt, of de beveiliging van de NAVO is sinds mijn FLO in slaap gevallen, maar daar geloof ik niet in.
Gefeliciteerd met je toekomstige bevorderingquote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Bouke-p het volgende:
![]()
Zo maar eens ff beetje bijlezen, ben ik wel weer een dag mee zoet denk ik. En de dame die in mijn groep op de kpl functie zit gaat asap weg. Mevrouw gaat het buiten defensie proberen en das gunstig voor mij. Nu gaat mn bevordering toch door, alleen wat later dan eerst de bedoeling waskan ik weer 8 jaar bij de baas blijven
![]()
Papegaaiquote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Daar moet op gedronken worden hihaho, daar moet op gedronken worden hihaho![]()
Je hebt mijn ogen geopend ouwe baas, en ik al die jaren maar geloven dat de nazi's in '45 verslagen waren...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Precies, en dat is mijn punt, we zijn aanbeland in wat we in 1984 stond berschreven, wat Nazi Duitsland toen stond te verkopen staan we nu te slikken, ik heb weinig op met deze vorm van politiek voeren en ben er een sterk tegenstander van, maar de jongere generatie heeft het niet meer in de gaten zo het blijkt, als de VS aan ons vraagt om van de brug te springen dan staan wij vooraan
Dat zou ik niet te hard roepen onder deze omstandigheden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Bouke-p het volgende:
![]()
Zo maar eens ff beetje bijlezen, ben ik wel weer een dag mee zoet denk ik. En de dame die in mijn groep op de kpl functie zit gaat asap weg. Mevrouw gaat het buiten defensie proberen en das gunstig voor mij. Nu gaat mn bevordering toch door, alleen wat later dan eerst de bedoeling waskan ik weer 8 jaar bij de baas blijven
![]()
Alvast van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Bouke-p het volgende:
![]()
![]()
Dacht al zoiets... no problem.quote:@Lotuss
Ik heb de meeting over moeten slaan door wat gedoe thuisvolgende keer beter!
Wait whut?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Bouke-p het volgende:
Heb je ook weer een punt, maar goed theoretisch mag ik weer 8 jaar blijvenIk heb nu ff een week vrij, maar volgende week heb ik een afspraak bij de RPD. FF kijken of er nog een opleiding los te peuteren is.
je mag alleen nog een opleiding doen als die voor je functie of toekomst binnen de KL nuttig is. Ik heb Mavo-d en mbo3 dus voldoe aan de eisen voor de kms --> geen opleiding.
Nu wil ik naar de kma en daar voldoe ik niet aan, dan mag het opeens wel
1984, nazi-Duitsland, waar heb je het over?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Precies, en dat is mijn punt, we zijn aanbeland in wat we in 1984 stond berschreven, wat Nazi Duitsland toen stond te verkopen staan we nu te slikken, ik heb weinig op met deze vorm van politiek voeren en ben er een sterk tegenstander van, maar de jongere generatie heeft het niet meer in de gaten zo het blijkt, als de VS aan ons vraagt om van de brug te springen dan staan wij vooraan
Wist je niet dat een selecte groep duitsers naar de zuid-pool gevlucht zijn en daar al jaren wonen en een nieuwe wereldorde aan het opbouwen zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef paintmeester het volgende:
[..]
1984, nazi-Duitsland, waar heb je het over?
Osama maakt nu deel uit van die groep.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:52 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Wist je niet dat een selecte groep duitsers naar de zuid-pool gevlucht zijn en daar al jaren wonen en een nieuwe wereldorde aan het opbouwen zijn?
Na 1 juli weten we dat toch pas?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef paintmeester het volgende:
Ik hoorde juist dat de van Ghent een van de kazernes was die zeker open ging blijven![]()
Dit veranderd ook elke week.
Assen is ook erg trots op hun kazerne.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:39 schreef Bouke-p het volgende:
Ik denk niet dat de van Ghent gesloten gaat worden, rotterdam is dr veel te trots opdat verbindelaren in 1940 de duitsers wel op hun kloten gaven weten veel rotterdammers niet
![]()
verder ben ik erg benieuwd of en wat er dicht gaat, hoe zonde het ook is om een kazerne te sluiten is het mss ook wel beter. Met het verdwijnen van de tanks komt er in havelte en oirschot veel ruimte vrij zodat de bijvoorbeeld de kazerne in Assen zou kunnen sluiten.
Wat er ook beslist gaat worden, leuk zal het wss niet zijn.
Da's een dwangneurose.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Bouke-p het volgende:
Dat klopt, maar in rotterdam is het af en toe wel heel erg
De lijn zit natuurlijk wel redelijk in de loop. Ik weet van de KM dat er een paar kazernes zijn met een "?" achter de naam en de v.Ghent stond er niet tussen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na 1 juli weten we dat toch pas?
Tenminste......... Als er geen uitstel komt of bekendmaking van een andere projectgroep.
In antwoord daarop:quote:
quote:Rotterdam claimt miljoenen na vertrek Amerikanen
28 april 2011
De komst van het militair logistieke centrum van het Amerikaanse leger in Rotterdam gaat niet door. Het centrum zit nu in Capelle aan den IJssel, maar zal naar Duitsland verhuizen in plaats van Rotterdam. De gemeente gaat de schade verhalen.
De Rotterdamse wethouder Karakus reageert verbaasd over het besluit van de Amerikanen. Er waren in Rotterdam al veel voorbereidingen getroffen voor de komst van het centrum. De aanbesteding voor de nieuwbouw was volgens Karakus al rond, en de gemeenteraad had al toestemming gegeven.
Van Ghentkazerne
De plannen voor het logistiek centrum waren volgens de wethouder gekoppeld aan het open houden van de Van Ghentkazerne. Vanwege bezuinigingen bij Defensie is het nu ziet zeker dat de kazerne open blijft. De Amerikanen zeggen financiele- en veiligheidsredenen te hebben om het centrum naar Duitsland te verhuizen in plaats van naar Rotterdam.
Schadebedrag
Rotterdam had veel moeite gedaan om het logistiek centrum in de gemeente te krijgen. Er was zelfs al een huurcontract gesloten voor de nieuwe locatie. Burgemeester en wethouders gaan de gemaakte kosten op de Amerikanen verhalen. Volgens Karakus gaat het om een bedrag van meerdere miljoenen.
Door het vertrek van de Amerikanen verliezen 86 Nederlandse burgerambtenaren hun baan.
?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
Rubje, dit verlof is mij opgelegd, so sue me...
Daarom gaan jullie ook naar Den Helder, begin je kastje maar vast uit te ruimen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Rave_NL het volgende:
Ten eerste;
Dat de Van Ghent gesloten zou gaan worden is al een gerucht sinds de landmacht een opleidingscentrum op een parate kazerne plaatsten.. Wij hebben in principe Doorn waar de twee parate bataljons zitten, en Doorn waar de nieuwe mariniers opgeleid worden, waar de praktische officiersopleiding zit, en verder bijna elk mogelijke opleiding van pluggeneuker tot onderofficier. Haal je R'dam weg dan kun je Doorn ook wel opdoeken aangezien ze daar ook al uit de voegen barsten...
Vakantieverlof niet op verzoek. Opgelegd verlof dus, verplicht vrij ook al wil je niet. Het kost je wel dagen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom gaan jullie ook naar Den Helder, begin je kastje maar vast uit te ruimen.
Ik heb de hele week vrij, op woensdag na. Net 2 keer de wacht gelopen en ik kan nu weer al m'n uren inleveren...quote:Op maandag 2 mei 2011 18:03 schreef paintmeester het volgende:
yep wij hebben aankomende vrijdag ook een vp vrije dag.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is normaal, er zijn periodes waar de baas gewoon bepaalt dat je verlof opneemt.
Ok.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vaker weggeweest dan ze me kunnen uitbetalen..
quote:Minister van Defensie Hans Hillen (CDA) vindt het 'symbolisch gezien' een mooie dag, maar de wereld is er volgens hem ondanks de dood van Bin Laden niet veiliger op geworden. "Terrorisme heeft veel gezichten en de meeste kennen we niet."
En als je die uren nou gewoon invoert en je bek houdt? Bij mij worden ze dan prima uitbetaald na de meetperiode.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb de hele week vrij, op woensdag na. Net 2 keer de wacht gelopen en ik kan nu weer al m'n uren inleveren...
De minister vergelijken met Osama Bin Laden.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
De grootste terrorist zegt het zelf, Hans Hillen, de Terrorist die defensie kaalplukt.
[..]
Die uren voer je ook gewoon in. Je krijgt je verroosteruren en die moet je opnemen in plaats van dat ze worden uitbetaald.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als je die uren nou gewoon invoert en je bek houdt? Bij mij worden ze dan prima uitbetaald na de meetperiode.
quote:De grootste terrorist zegt het zelf, Hans Hillen, de Terrorist die defensie kaalplukt.
Ik voer die uren ook gewoon in, maar neem verlof met mijn reguliere uren. Maar misschien is de lijnmanager niet het scherpste mes uit de bestek la...quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef paintmeester het volgende:
Die uren voer je ook gewoon in. Je krijgt je verroosteruren en die moet je opnemen in plaats van dat ze worden uitbetaald.
Je kunt wel je bek houden, maar je hebt ook nog een lijnmanager die het in de gaten houdt en die stuurt je gewoon met verlof.
Klopt, gaat eigenlijk nergens over.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:33 schreef paintmeester het volgende:
Het is gewoon kut dat Defensie die uren niet meer wil uit betalen. Als een vent op woensdag de wacht heb ben je hem gewoon de rest van de week kwijt...
Volgens mij heeft het verplicht niet op je werk aanwezig zijn op de dag na de wacht er ook wel wat mee te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:33 schreef paintmeester het volgende:
Het is gewoon kut dat Defensie die uren niet meer wil uit betalen. Als een vent op woensdag de wacht heb ben je hem gewoon de rest van de week kwijt...
Dat is tussen de regels door werken, in principe worden overuren niet meer uitbetaald. Als jij vrob uren in je peoplesoft hebt staan en je wil een dag verlof opnemen dan dien je eerst je vrob uren op te maken. Ga je verlof opnemen met je reguliere uren dan is het aan de lijnmanager om dat in de gaten te houden en moet hij het in principe afkeuren.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef Remco026 het volgende:
Hoezo betaalt de baas mijn overuren niet meer uit? Mij is alleen gevraagd of ik ze alsjeblieft zoveel mogelijk op wil nemen. Niet dat dat nodig was, ik neem ze meestal op, omdat ik anders aan het eind van het jaar tekort kom
Daarom ben ik ook gewoon aan het werk. Zaterdagochtend tak ik weer af naar Polen (Baltic Fire) .quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef jankaas020 het volgende:
Maandag en dinsdag hebben me gewoon 16 uur gekost.Donderdag is al een vrije dag, dus daar gaat m'n jaeger.
En vrijdag hebben we van de CDT gehad.
Niks van die oefening gehoord, wie gaan daarheen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gewoon aan het werk. Zaterdagochtend tak ik weer af naar Polen (Baltic Fire) .
De ZZF etc neem ik daarna wel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Niks van die oefening gehoord, wie gaan daarheen?
Nee, brandbestrijding en bewaking van technische systemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Bouke-p het volgende:
Zal wel een domme vraag zijn, maar de wacht? als in rondjes lopen en stoer doen met een maglitebroodjes bakpao vreten en rondjes rijden in een witte bestelbus
ah ok, doen wij allemaal niet aanquote:Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, brandbestrijding en bewaking van technische systemen.
Wat neer komt op rondjes lopen met een maglite en bakpao/tosti's/pizza/shaorma/frituur weg vreten.
Zit die leuke bakster trouwens nog op de RDM?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, brandbestrijding en bewaking van technische systemen.
Wat neer komt op rondjes lopen met een maglite en bakpao/tosti's/pizza/shaorma/frituur weg vreten.
Mot ik je bakkus ff verbouwe? Pleur op met die kapsalon.quote:
Ik eet toch ook geen frikandel speciaal met paprika ipv uien.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:56 schreef m.k het volgende:
Homo's! jullie kunnen de smaak van een kapsalon gewoon niet handelen
Waarom niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik eet toch ook geen frikandel speciaal met paprika ipv uien.
Je kan het niet aanquote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat het niet te vreten is. Net zoals die lamme kapsalon.
Als je een mietje bent jaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je vreet of shoarma of je gaat naar een friettent.
Al heul lang geleden gezien...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef Pumatje het volgende:
Ik denk dat iedereen zijn bek moet houden en naar Valkyrie moet gaan kijken.. zit het nummer zelf ook in...jammer van het slechte acteerwerk maar gewoon kijken en bek houden
Idemquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij is een tanker he, "Beter laat dan nooit".
maar wanneer we er zijn gaat alles aan de kant voor onsquote:Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij is een tanker he, "Beter laat dan nooit".
Namen en rugnummers, aub. Want ik ken maar 2 lui op de 010 en dat is de KPLTDE platform en de ziekenma.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit die leuke bakster trouwens nog op de RDM?
Uiteraard!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
maar wanneer we er zijn gaat alles aan de kant voor ons
Het is ook wel ff geleden, maar de 010 stond kwijlend te kijken op het Spanje/ Portugal reisje...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, aub. Want ik ken maar 2 lui op de 010 en dat is de KPLTDE platform en de ziekenma.
Waarom verbaasd me dat nou niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook wel ff geleden, maar de 010 stond kwijlend te kijken op het Spanje/ Portugal reisje...
Mooi toch! Dat ik dat als pleun weer mee gemaakt heb.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat nou niet?Hetzelfde gebeurd met onze huidige ziekenma.
Ochja, we zitten een x tijd op zee en dat wordt het andere geslacht al heel snel heel leuk.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mooi toch! Dat ik dat als pleun weer mee gemaakt heb.
Ik bedoel dus dat ik als pleun ook regelmatig met jullie te maken had... En ik zat ook aan boord.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef jankaas020 het volgende:
Ochja, we zitten een x tijd op zee en dat wordt het andere geslacht al heel snel heel leuk.
Ja, ik woon er niet meer, alhoewel ik J,dorp best wel mis.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef jankaas020 het volgende:
Dat heb je verteld ja, wapeninstructeur van het één of het ander op de 010, toch? Je woonde zelfs in het allejesus () mooie j-dorp?
Ga jij nou eens pittig eten neppe pindaquote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mot ik je bakkus ff verbouwe? Pleur op met die kapsalon.
Ik vreet het, ik zweet enkel het halve Ijselmeer uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ga jij nou eens pittig eten neppe pinda
Is er een link om hem op internet te kijken?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Avond.
Nog 10 minuten dan start de uitzending over de SSers.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Is er een link om hem op internet te kijken?
NL2quote:
Ga je dan niet die docu op NL 2 kijken?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:55 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo ff PenW kijken. Maar daar zal ik na 5 minuten ook al mee ophouden omdat het waarschijnlijk alleen maar speculeren word wanneer de volgende aanslag komt.
Probleem van maar 1 TV in huis, dat in combo met een vader die dienstweigeraar was. No way dat ie dan op een docu over SS'ers gaatquote:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik het met je eens benquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef rubje het volgende:
ach ja,die mensen heb je ook maar als ik bij PowNed News weer van die Marokaanse capouchon tuig zie schreeuwen dat Bin Laden een held is en zij zich verwant voelen met de dood van hun moslimbroeder dan wenste ik terplekke dat iemand,hoe jong ook,dat tuig van de toekomst met hoofd en al tegen een muur bonkte,paspoort afpakte en het land uitschopte.[ afbeelding ]
Hoi, doei.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef Braamyo het volgende:
ow ow ow, bijna vergeten, ik kom jullie ook nog ff een fijne avond wensen.
Heb nu een weekje vrij dus zal (bijna) niet op fok rondzwerven.
Dus weltruste, fijne avond en wss tot over een weekje
Ja, en volgens sommige journalisten Obama ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef Nibb-it het volgende:
Dat hoor je dan weer niet in de mainstream media.
Wilde het ook net postenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
kitao is er weer.
Bin Laden gedood! #11 - Iedereen heeft zijn mening
Vergeleken bij sommige andere users daar valt hij deze keer heel erg meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
kitao is er weer.
Bin Laden gedood! #11 - Iedereen heeft zijn mening
Hij is nog aan het opwarmen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vergeleken bij sommige andere users daar valt hij deze keer heel erg mee
Ach, in die topicreeks kan hij toch niet erger worden dan al idioten die constant roepen "9/11 is een hoax, er zijn geen vliegtuigen in de Twin Towers gevlogen, dat waren hologrammen"quote:
Gaat het CIOS niet door?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef m.k het volgende:
Iemand nog een cool idee voor mijn toekomst? Ik ben fresh out of plannen
Dat is een juiste constateringquote:
De wouten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef m.k het volgende:
Iemand nog een cool idee voor mijn toekomst? Ik ben fresh out of plannen
Ik denk dat ik mijn gummi iets te vaak zou gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn gummi iets te vaak zou gebruiken![]()
![]()
[Serieus] Nee denk niet dat ik dat werk kan doen [/serieus]
Jammer voor jequote:
hmmm misschienquote:
Heb geen Havo en ik ben momenteel 18, dus als ik zou wachten tot ik 21 was zou ik alsnog iets tussendoor moeten doen + die opleiding is denk ik niks voor mij, ik ben meer van het dingen doen ipv theorie (klink afgezaagd, ben ik ook)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Jammer voor je![]()
Er is een vergelijkbare opleiding op HBO-niveau, misschien dat dat iets voor je is? (Weet niet of je 'n HAVO-diploma hebt, maar anders een paar jaartjes werken totdat je 21 bent? Dan kun je dat ook zonder HAVO-diploma doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |