Ik had mijn parelketting om vandaag.quote:
Alleen als ik terug mag slaan, maar vanwaar dit aanbod?quote:
Dat bocht vanmiddag gehad nadat de burgermeister een toespraak hield. Geef mij maar bier!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand hier nog aan de oranjebitter?
Jij had topique 201 gekaapt, vandaar kerel!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Alleen als ik terug mag slaan, maar vanwaar dit aanbod?
Moet je bij Lotusss zijn, die bood de Lapo aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij had topique 201 gekaapt, vandaar kerel!!!
Heb ik net afgetuigd onder deze muziekquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Moet je bij Lotusss zijn, die bood de Lapo aan
was daar mis mee?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb ik net afgetuigd onder deze muziek
Niksquote:
Ben niet heel erg gecharmeerd van die achtergrondmuziek, maar die stem heeft wel wat chills, daarom toch top. Zal m later beter luisteren. Nu The Back Room van Editors opstaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks
Luister maar eens goed naar die tekst, die is nl. noig steeds heel erg actueel..
Niet gecharmeerd van Vera Lynn???? Schandequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben niet heel erg gecharmeerd van die achtergrondmuziek, maar die stem heeft wel wat chills, daarom toch top. Zal m later beter luisteren. Nu The Back Room van Editors opstaan
Stem absoluut wel, maar die achtergrond muziek niet echt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet gecharmeerd van Vera Lynn???? Schande
Ja met rock gaat het niet lukkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Stem absoluut wel, maar die achtergrond muziek niet echt.
Eenschquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja met rock gaat het niet lukken
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had mijn parelketting om vandaag.
Wat voor studie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Inschrijvingsverzoek voor Uni Leiden de deur uit gedaan
Tof!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Internationale Betrekkingen en Organisaties
Neem voor ons ook wat bier meequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tof!
Morgen vroeg op voor een ritje naar Chiney, België
Nee, ik helemaal niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Allemaal goed de verjaardag van Hare Majesteit de Konigin gevierd?
Ik ben even langs de rommelmarkt hier in het dorp geweest, mja er was alleen rommelquote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Allemaal goed de verjaardag van Hare Majesteit de Konigin gevierd?
Ik was helemaal vergeten dat dat hier ook rommelmarkt was.. kwam vanmorgen terug van m'n werk, met nog maar 'n paar druppels benzine in de tank, moest ik daardoor opeens ik weet niet hoever omrijden. Heb 't gelukkig net gered tot aan het tankstationquote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ben even langs de rommelmarkt hier in het dorp geweest, mja er was alleen rommel
Heeft hij dan ook goede topics?quote:
Rommel markt in Voorschoten betekend tegenwoordig dat alle winkels hun rekken 3 meter naar buiten duwen en er een aanbieding kaartje aan plakkenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ben even langs de rommelmarkt hier in het dorp geweest, mja er was alleen rommel
Vanmiddag nog in Leidschenveen geweest, niks gemerkt daar van de drukte. Snelweg was ook betrekkelijk rustig.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Rommel markt in Voorschoten betekend tegenwoordig dat alle winkels hun rekken 3 meter naar buiten duwen en er een aanbieding kaartje aan plakken
Ik had een lekke band dus ik ben door centrum leiden gelopen met de fiets aan mijn hand. Dan hoor je constant "haha kijk hem dan hij heeft een lekke band, wat een mongool"quote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in Leidschenveen geweest, niks gemerkt daar van de drukte. Snelweg was ook betrekkelijk rustig.
Trustequote:Op zondag 1 mei 2011 03:49 schreef Vortix het volgende:
BIER.
Jongens en meisjes, ik ga slapen. Welterusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |