SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Poolse vrouwen zijn over het algemeen toch vaker ''op zoek'' naar iemand, denk ik dan. Dat kan het al wat makkelijker maken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef Halcon het volgende:
@Supersoep: Mijn ervaring is toch dat het scoren van Poolse dames zeker niet makkelijker is dan het scoren van Nederlandse dames.
Ik zou niet weten waarom ze vaker of minder vaak op zoek zouden zijn naar iemand dan een Nederlandse vrouw....quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn over het algemeen toch vaker ''op zoek'' naar iemand, denk ik dan. Dat kan het al wat makkelijker maken.
Dat zijn mijn vooroordelen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ze vaker of minder vaak op zoek zouden zijn naar iemand dan een Nederlandse vrouw....
Ja, en dat maakt het lastiger. Veel Oostblokvrouwen hebben hun buik er vol van dat Westerlingen denken dat ze makkelijker te scoren zijn.quote:
De verhalen van Richard kloppen vaak ook van geen kont maar toch is hij het. Hij heeft zelfs gemeet met K_W. Ik denk echt dat zij het is aangezien ik ook haar Facebook heb gezien en ik denk niet dat iemand zoveel tijd in zoiets gaat stoppen. Waarom ooit? Denk gewoon dat zij het is die trollt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets. Een cam is ook manipuleerbaar. In het beste geval zegt het dat er inderdaad een dame achter het account zit, of in elk geval achter de webcam. Er kloppen gewoon teveel dingen niet aan haar verhalen en het ligt er vaak te dik bovenop.
Mooie vrouwen inderdaad. Genoeg dames gezien "waar ik het wel op zou kunnen". Makkelijk te scoren zijn ze inderdaad niet. Denk dat wereldwijd met gesloten beurzen Nederlandse dames toch wel in de top staan als het gaat om 'makkelijk te scoren'.
Ik kom ze écht nooit tegen. 1x in Portugal, we waren op vakantie en daar was een Nederlands Pools gezin. Het meisje was van mijn leeftijd maar ze was erg dik en ook arrogant.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Supersoep het volgende:
Dat is opzich wel een tip. Poolse vrouwen zijn bijzonder makkelijk te scoren.
Dus misschien was het Straw?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Titanium. kleurt naar gelang het licht anders valt(geleerd van richard hammonds engineering connections)
Maar ze zei tegen mij dat ze moest werken met Koninginnendag.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet met 100% zekerheid dat het Strawberry niet was.
Omdat ze niet in Groningen woont.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar ze zei tegen mij dat ze moest werken met Koninginnendag.Hoe weet je dat zo zeker?
Ze zijn vaak wel mooier en dan vooral het figuur. Ik vind vaak het figuur van Nederlandse vrouwen (niet altijd, maar vaak wel) heel recht. Geen heupen, geen kont en geen tieten dus geen rondingen. Hebben hun vaak wel, inderdaad vrouwelijker.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, en dat maakt het lastiger. Veel Oostblokvrouwen hebben hun buik er vol van dat Westerlingen denken dat ze makkelijker te scoren zijn.![]()
Onmogelijk is het echter niet en Oosteuropese vrouwen zijn mooier en vrouwelijker dan Nederlandse vrouwen.
je had gezegd dat je druk bezig ging met je leven, en vooral met schoolquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar ze zei tegen mij dat ze moest werken met Koninginnendag.Hoe weet je dat zo zeker?
Richard is wel echt. Is gewoon uit op aandacht. Hij bedoelt het allemaal niet slecht, maar hij wil gewoon aandacht en die krijgt hij in dit topic. Lanterfanteraar is lastiger in te schatten. Vooralsnog wat mij betreft gewoon een troll. De lol zie ik er ook niet echt van in.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
De verhalen van Richard kloppen vaak ook van geen kont maar toch is hij het. Hij heeft zelfs gemeet met K_W. Ik denk echt dat zij het is aangezien ik ook haar Facebook heb gezien en ik denk niet dat iemand zoveel tijd in zoiets gaat stoppen. Waarom ooit? Denk gewoon dat zij het is die trollt.
[..]
Ik kom ze écht nooit tegen. 1x in Portugal, we waren op vakantie en daar was een Nederlands Pools gezin. Het meisje was van mijn leeftijd maar ze was erg dik en ook arrogant.
[..]
Dus ze heeft gelogen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat ze niet in Groningen woont.
ze ging proberen te studeren in groningen. en dat lukte ook totdat het faalde een paar maanden later.quote:
Nee. Deel komt uit Oostenrijk. Dat is wel oostelijker dan Nederland, maar geen Oost-Europa. Er zitten er tegenwoordig natuurlijk genoeg in Nederland en België en dat maakt dat je met ze in contact komt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:17 schreef deelnemer het volgende:
Halcon, hoe zit het met jouw Oost-Europa connectie, komt je familie daar vandaan?
Ja. Om Groningen staan een soort van douanekantoortjes. Ze checken niet je paspoort, maar wel of je vrienden hebt. Heb je minder dan 5 goede vrienden, dan mag je er niet in.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik kan ook naar groningen, maar moet je daar vrienden voor hebben ofzo?
Van dat voornemen is nog niks terecht. Komt denk ik nog wel. Je kan ook alleen gaan en lelijke vrouwen proberen te versieren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je had gezegd dat je druk bezig ging met je leven, en vooral met school
ben je naar groningen geweest.
hoe gaat dat dan? je hebt het over uitgaan met vrienden.
en ga je daar dan een rondje lopen, en dan weer terug ofzo?
je hebt het ook over 2 dagen. hoe moet ik me dat dan voorstellen?
ik mis dit soort dingen zelf in me leven een beetje, dus ik zou het graag willen weten
niet om in groningen te komen, maar om hetzelfde als iwannabehigh een beetje te doen. uilskuikenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Om Groningen staan een soort van douanekantoortjes. Ze checken niet je paspoort, maar wel of je vrienden hebt. Heb je minder dan 5 goede vrienden, dan mag je er niet in.
Ik was wel met vrienden, ja. Maar jij kan het best proberen samen met Richard, Deelnemer en Lant. Zijn jullie ook een groepje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niet om in groningen te komen, maar om hetzelfde als iwannabehigh een beetje te doen. uilskuiken
kan ik dat in enschede ook? of is groningen beter?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Van dat voornemen is nog niks terecht. Komt denk ik nog wel. Je kan ook alleen gaan en lelijke vrouwen proberen te versieren.
What the fuck maakt dat nou weer uit?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan ik dat in enschede ook? of is groningen beter?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan ik dat in enschede ook? of is groningen beter?
wat ik moet doen om hetzelfde als iwannabehigh te doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
What the fuck maakt dat nou weer uit?
Gewoon alleen gaan idd en dan interessant doen in de lokale alimentatiebar. Trek een net pak aan, leer wat dure woorden uit je hoofd en piel veel op je Blackberry.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Van dat voornemen is nog niks terecht. Komt denk ik nog wel. Je kan ook alleen gaan en lelijke vrouwen proberen te versieren.
ja maar weer zoiets.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan idd en dan interessant doen in de lokale alimentatiebar. Trek een net pak aan, leer wat dure woorden uit je hoofd en piel veel op je Blackberry.
Polen lijkt me een goed begin.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef Socios het volgende:
Waar zijn Poolse dames doorgaans te vinden dan?
Als er iets is dat je graag wilt doen, kun je er natuurlijk op alleen naar toegaan (bv een expositie in het groninger museum). Maar vaak ga je met vrienden samen wat doen en wordt er een activiteit bijgezocht. Je bezoekt Gronningen en kijkt wat er zoal te doen en te zien is, je loopt er wat rond, je zit op een terrasje, je eet ergens een hapje en je klets met elkaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je had gezegd dat je druk bezig ging met je leven, en vooral met school
ben je naar groningen geweest.
hoe gaat dat dan? je hebt het over uitgaan met vrienden.
en ga je daar dan een rondje lopen, en dan weer terug ofzo?
je hebt het ook over 2 dagen. hoe moet ik me dat dan voorstellen?
ik mis dit soort dingen zelf in me leven een beetje, dus ik zou het graag willen weten
DHL, UPS en DPD depots, aardbeienplukkerijen, de lokale poolse winkel.quote:
Plekken waar veel werk is in de productie, tuinbouw, etc..quote:
waren dat vrienden van daar ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik was wel met vrienden, ja. Maar jij kan het best proberen samen met Richard, Deelnemer en Lant. Zijn jullie ook een groepje.
In Groningen is het aardig vertoeven op de Nieuwstad. Gewoon rechtdoor lopen vanaf het treinstation langs het Groninger museum.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef deelnemer het volgende:
Als er iets is dat je graag wilt doen, kun je er natuurlijk op alleen naar toegaan (bv een expositie in het groninger museum). Maar vaak ga je met vrienden samen wat te doen en wordt er een activiteit bijgezocht. Je bezoekt Gronningen en kijkt wat er zoal te doen en te zien is, je loopt er wat rond, je zit op een terrasje, je eet ergens een hapje en je klets met elkaar.
Het beste kun je vantevoren je huiswerk doen. Elke middelgrote stad heeft wel een of meerdere alimentatiebarren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar weer zoiets.
hoe herken je alimentatiebarren. en in frasier had die telefoniste en cohost van frasier het ook over de bar die zij dan noemde "the sure thing" ofzoiets, of altijd raak.
maar daar is omgevingskennis voor nodig. ikk heb dat niet.
edit :en nu ga ik stoppen, ik wordt toch niet gesnapt hier en ik kaap weer alles en notes enzo die me bang maken
Lijkt me ook een leuke combi.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik was wel met vrienden, ja. Maar jij kan het best proberen samen met Richard, Deelnemer en Lant. Zijn jullie ook een groepje.
ja ik weet het. er zijn ook zo tuinders bij mij in de buurt(ouders bedoel ik).quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
DHL, UPS en DPD depots, aardbeienplukkerijen, de lokale poolse winkel.
In Groningen is dat De Blauwe Engel op de Grote Markt na 03.00u.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:31 schreef Halcon het volgende:
Het beste kun je vantevoren je huiswerk doen. Elke middelgrote stad heeft wel een of meerdere alimentatiebarren.
In welk deel van Brussel moet men dan zijn? Rond Gare Bruxelles-Midi is niet veel te vinden...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:33 schreef Halcon het volgende:
Uitgaansleven van Brussel stikt het trouwens ook van de Roemeense en Bulgaarse dames.
De Irish Pubs in Brussel. In een van de zijstraten van de Grand Place zitten ook nogal wat kroegen (en kebabs). Daar zijn er ook veel te vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
In welk deel van Brussel moet men dan zijn? Rond Gare Bruxelles-Midi is niet veel te vinden...
ja maar niemand leert mij dit soort dingen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als er iets is dat je graag wilt doen, kun je er natuurlijk op alleen naar toegaan (bv een expositie in het groninger museum). Maar vaak ga je met vrienden samen wat doen en wordt er een activiteit bijgezocht. Je bezoekt Gronningen en kijkt wat er zoal te doen en te zien is, je loopt er wat rond, je zit op een terrasje, je eet ergens een hapje en je klets met elkaar.
Meeste Oosteuropese dames die hier zitten komen van het platteland aldaar en daar wordt nogal wat gezopen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb maar 1 ervaring met een Poolse dame en die was zo gek als een deur. Gatver. Echt ook zo iemand die tot 6 uur 's ochtends weg blijft om haarzelf lam te zuipen.
Stereotypering x 100.
Mij leert ook niemand het. Het is een kwestie van ondervinden. Het scheelt ook dat ik geen type ben dat graag drie dagen per week in een stamkroeg hangt. Ik kom overal en nergens. Dan zie je nog weleens wat en dan spreek je nog weleens iemand.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar niemand leert mij dit soort dingen.
en i kheb wel een paar vrienden, maar daar doe ik dit soort dingen nooit mee, en dat doen zij ook niet.
nou het wordt weer lekker duidelijk gemaakt. (not)quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mij leert ook niemand het. Het is een kwestie van ondervinden. Het scheelt ook dat ik geen type ben dat graag drie dagen per week in een stamkroeg hangt. Ik kom overal en nergens. Dan zie je nog weleens wat en dan spreek je nog weleens iemand.
Keer ergens anders naar toe gaan is altijd leuk (vind ik dan). In je eentje kan het in sommige steden echter wel tegenvallen.
Ik vraag me af (moge dit serieus zijn) hoe jij ooit bent opgevoed? Wereldvreemd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou het wordt weer lekker duidelijk gemaakt. (not)
hoelaat moet je dan gaan(zelf al beetje achter gekomen)? en gewoon over straat lopen tot iets interessants lijkt ofzo?
en dat is het? en dan komt alles goed:)
Wat is er niet duidelijk aan? Alsof ik van elke kroeg in de Benelux weet wie er precies komen, welk tijdstip je het beste kunt arriveren en welk tijdstip je het beste kunt gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoelaat moet je dan gaan(zelf al beetje achter gekomen)? en gewoon over straat lopen tot iets interessants lijkt ofzo?
in een landelijk gebiedquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vraag me af (moge dit serieus zijn) hoe jij ooit bent opgevoed? Wereldvreemd.
Wat voor informatie verwacht je te horen? Je kiest eerst je doel. Als je naar de markt wil, ga je als deze open is. Als je naar een uitgaansgelegenheid wil ga je 's avonds (begint vaak pas laat te lopen). Als je vrouwen wil ontmoeten kan dat overal en nergens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Aan het volk te zien wat er in (middel)grote steden rondloopt, valt wel af te leiden dat de gemiddelde provinciaal best weleens buiten z'n eigen dorp komt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in een landelijk gebied
ik ben in ieder geval nogal provenciaals.
ik verwacht alle informatie te horen, omdat ik niet kan vragen de dingen die ik niet weet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat voor informatie verwacht je te horen? Je kiest eerst je doel. Als je naar de markt wil, ga je als deze open is. Als je naar een uitgaansgelegenheid wil ga je 's avonds (begint vaak pas laat te lopen). Als je vrouwen wil ontmoeten kan dat overal en nergens.
Dus moet je vantevoren wat regelen en/of informatie inwinnen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
dus het doel van iwannabehigh was om buiten te deur te komen, en naar groningen te gaan om daar te stappen. oke dan
maar wat was verder het idee, wist hij al dat het 2 dagen ging duren?
waren er al verder dingen geregeld?
als ik erheen zou gaan, loop ik beetje doelloos rond. weet ik niet wat ik meot doen e nga ik maar weer naar huis namelijk.
en alles wat er meer gebeurd, is sporadisch omdat ik wat probeer, en faaldingen
Ik ben m'n eten aan het koken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:58 schreef OngeschiktX het volgende:
Jullie gaan echt te snel, niet bij te houden zeg. Misschien eens wat minder posten en ergens heen gaan, dan kom je in ieder geval meer mensen tegen dan de hele dag achter de pc.
Oke ik ben vandaag ook niet echt veel mensen tegen gekomen, maar in ieder geval even buiten geweest.
Wat ik al zei: boodschappen gedaan in Zundert en nu m'n tanden aan het poetsen om naar m'n date te gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:58 schreef OngeschiktX het volgende:
Jullie gaan echt te snel, niet bij te houden zeg. Misschien eens wat minder posten en ergens heen gaan, dan kom je in ieder geval meer mensen tegen dan de hele dag achter de pc.
Oke ik ben vandaag ook niet echt veel mensen tegen gekomen, maar in ieder geval even buiten geweest.
Niks bijzonders MLiG. Iets wat je zonder al te veel fantasie zelf kunt bedenken. Trouwens is er niets op tegen om je eigen uitjes te bedenken ipv van anderen na te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik verwacht alle informatie te horen, omdat ik niet weet wat ik nog niet weet.
ik weet niet wat ik nog niet weet. en daar kom ik pas achter als ik het hoor.
ik snap niets van iwannebehighs stedentrip trouwens. hoe gaat dat dan? gewoon dat soort dingen wil ik weten.
waarom? wat is het plan? wat wordt gezegd.
zeiden ze:kom je mee iwannebehigh we gaan de hele week gamen?
zeiden ze:kom we gaan een vakantiehuisje daar huren, en barbequeen?
zeiden ze:we gaan party hard 2 dagen lang? en niet slapen?
hoe wordt zoiets ook geregeld enzo!?
Goed gedaan, maakt meer indruk dan mijn conversatie met het kassameisje vandaag.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke. ik was vanmiddag ergens heen.
ik heb door een stadscentrum gelopen, en ik heb een gloeilamp bij de hema gekocht, en nog wat dingen.
ik heb 2 conversaties gehad:
tegen vrouw:
"moeilijk vind i kdat hoor hier, moederdag cadeau uitzoeken. kijk i kheb al een gloeilamp gekocht, maar ik zou graag iets beters willen vinden."
zij: raad me parfum aan om te kopen
2 he tkassameisje:
ik ga afrekenen, en leg paaseitjes op de afrekenbalie en vraag wat die kosten.
zij zegt: "90 cent"(Ze waren afgeprijst).
dus ik pak 10 zakken, en zeg tegen haar: " oh vet, dat is best goedkoop. dat is maar 1.80 per kilo dus".
en toen rekende ik af
Zolang je ogen ook af en toe boven de 1.40 m uitkomen komt alles goedquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:02 schreef Halcon het volgende:
Zo. Tandjes gepoetst, vaatwasser volgegooid en klaar om op pad te gaan voor m'n date. Eerst even wat drinken. Buiten zitten kan best nog wel en dan naar 'n leuke tent daar vlakbij. Wel frustrerend om met 'n date tussen de bloedmooie Oostblokdames te staan, maar wie weet wordt het gezellig.
misschien bestaat er wel helemaal geen logeren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat logeren met dat uitgaan snapte ik ook niet echt hoor. Ik ben 's nachts gewoon naar huis gegaan ( was toch alleen over). De treinen waren wel goed geregeld trouwens. Gelukkig was ik al vaker in die stad geweest en kon ik de weg naar het spoor wel goed vinden. Alleen was het lastig met de bussen daarna, rond een uur of 4. Toen heeft ene Rob me geholpen.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Daar hebben andere mensen ook last van als ze alleen op stap gaan. Het hangt af van je vermogen van niets iets te maken. Sommige mensen kunnen een kroeg binnen stappen, roepen 'Hoi" en beginnen gelijk tegen iemand aan te lullen en binnen de kortste keren hebben ze volop aanspraak en doen ze mee. Anderen kunnen dat niet van de grond krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
dus het doel van iwannabehigh was om buiten te deur te komen, en naar groningen te gaan om daar te stappen. oke dan
maar wat was verder het idee, wist hij al dat het 2 dagen ging duren?
waren er al verder dingen geregeld?
als ik erheen zou gaan, loop ik beetje doelloos rond. weet ik niet wat ik meot doen e nga ik maar weer naar huis namelijk.
en alles wat er meer gebeurd, is sporadisch omdat ik wat probeer, en faaldingen
Dus je bent al vreemd gegaan met je nieuw vriendinnetje, tsk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:13 schreef iwannabehigh het volgende:
''Logeren''Er is wel degelijk geneukt vannacht. Dat sowieso.
Als het gaat om een weekend met een overnachting, bepreekt men meestal gewoon een hoteltje. In een vriendenclub kan het ook voorkomen dat iemand in de buurt woont en dat men daar overnacht. Moet je wel een matje/slaapzak meenemen als je met meerdere personen bent.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien bestaat er wel helemaal geen logeren.
of moet je al vrienden hebben in die stad enzo, en van tevoren regelen
en ik noemde het ook alleen een keer logeren, omdat misschien wel jongens uitgaan om dan op die avond een chick te vinden bij wie ze kunnen "logeren".
en anders wel een .....hoe heet die aflevering van how i met your mother... dat ze met het lelijkste meisje naar huis gaan alleen maar voor haar bed
maar dat is ook maar een wilde gok, hoe het 'misschien' gebeurd.
volgensmij gebeurt er helemaal niets en doet niemand dat. maar ik vraag er toch naar omdat voor hetzelfde geld het wel gebeurd en ik het us nog niet weet.
zo moet ik om alles vragen, niets wordt uitgelegd, omdat alles voor normale mensen hier zo vanzelfsprekend lijkt.
het is vaag
ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:13 schreef iwannabehigh het volgende:
dus, u ziet iwannabehighs trip zo in:quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Asl het gaat om een weekend met een overnachting, bepreekt men meestal gewoon een hoteltje. In een vriendenclub kan het ook voorkomen dat iemand in de buurt woont en dat men daar overnacht. Moet je wel een matje/slaapzak meenemen als je met meerdere personen bent.
Nee, ik heb geen eens een vriendinnetje. Noem haar maar Marloes, ik heb al 1 dag niets van haar gehoord, volgens mij is ze boos (waarom weet ik niet).quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus je bent al vreemd gegaan met je nieuw vriendinnetje, tsk.
ja wat , door jou?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:13 schreef iwannabehigh het volgende:
misschien omdat je met vrienden op versiertoer(Was dat de bedoeling ook dan?) in groningen was gegaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen eens een vriendinnetje. Noem haar maar Marloes, ik heb al 1 dag niets van haar gehoord, volgens mij is ze boos (waarom weet ik niet).
Wat iwannabehigh doet kan alleen hij jou vertellen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus, u ziet iwannabehighs trip zo in:
ze hadden een hotel of een vakantiehuisje geregeld.
en zijn daar met voorbedachte plannen van 2 dagen heengegaan, en het ingeplande tijdverdrijf was uitgaan in groningen centrum ofzoiets, en daar zo lang mogelijk elke keer blijven.
en als ik dat zou doen, dan zou ik net moeten doen of ik me vrienden kwijt ben.
of zoiets.
i kheb vrienden van de middelbare school. alleen maar jongens, en 1 a 2 meisjes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat iwannabehigh doet kan alleen hij jou vertellen.
Binnen een vriendenclub is uitgaan gemakkelijk. Je hebt elkaars gezelschap en men zoekt gewoon activiteiten die men leuk vindt. Lowlands, of een weekeindje kamperen, gaan stappen, whatever. Als het een vaste vrienden club is, kennen de mensen elkaar. Er ontstaan daarbinnen en er omheen gemakkelijk relaties en hebben mensen seks (als ze elkaar leuk vinden).
Er wordt wel vaker wat gerommeld tussen de mensen in het groepje. Dat ontstaat als je samen optrekt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat , door jou?
door je vrienden en heb je dat gezien of gehoord ofzo? of is dat uitgebreid besproken?
of is dat algemene kennis dat dat altijd gebeurd?
Heeft waarschijnlijk weinig met elkaar te maken.quote:misschien omdat je met vrienden op versiertoer(Was dat de bedoeling ook dan?) in groningen was gegaan.
maar ik volg het ook niet meer he
Wat let jullie om samen uit te gaan. Plekken op te zoeken waar veel jongeren naar toe gaan. Ga naar de openlucht popconcerten of ga gewoon 's avonds uit. Ga billarten of darten in een kroeg of poolcentum. Doe iets wat je leuk vindt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
i kheb vrienden van de middelbare school. alleen maar jongens, en 1 a 2 meisjes.
1 van die meisjes is het enige meisje wat ik langere tijd gezien heb in me leven en dat ze mij ook als vriend wel zag(Bezet en alles, dus nie tteveel van denken). en die is nu naar engeland.
en ik heb al vaker gemeld dat ik via hun geen nieuwe mensen kan ontmoeten. en dat wist ik zelf ook al.
zijn altijd wel leuk de dingen die we doen, maar nooit ontmoeten we andere mensen, neimand van ons
maar andere mensen kunnen met hun vrienden dus wel dingen doen, en meer mensen ontmoeten.
dat soort vrienden heb ik nog nooit gehad dan. behalve me studiegenoten in de introweek ofzoiets hadden potentie misschien daarvoor, weet ik veel.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Oja morgen is de madness nog niet over. Bevrijding op museumplein ed toch?
maar volgens de pua is er een truk he. en misschien dat mensen zonder vrienden met toeval al die truk doen, en dan zo uit isolement raken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:02 schreef deelnemer het volgende:
Je bedoeld deze konniginnedag.
Gewoon wat ronddolen (zoals MLiG dat beschrijft) heeft ook niet veel zin als je vrienden wilt maken. Zelfs als je gemakkelijk een praatje maakt, zijn het hooguit wat korte gesprekjes met mensen. Tenzij je gaat om iemand te versieren, en dan is de kans ook niet groot dat het lukt.
wat echte vrienden doen (lijkt mij, wat ik graag zou willen) is samen met je uitgaan, en niet meteen die meid isolaten maar samen met die meid praten, en verhalen vertellen en afentoe gaan flirten en op die manier lol hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef richard_prf het volgende:
Heel toevallig halcon ben ik nu ook in Zundert bij een vriend die 2 maanden geleden uit het het huis van zijn vriendin is gekickt en nu dus in Zundert woont. Ja ik ga zo uit alleen met hem. Hij voelt zich eenzaam omdat hij alweer zolang vrijgezel is (2 maanden). Hij ziet er goed uit en hij gaat straks een pools chickie hosselen zei hij net. Ben benieuwd. Ik ga het van dichtbij meemaken.
Ik sta meestal ook in een hoekje aan de bar met een biertje in de hand een beetje met mijn hoofd te schudden op de muziek. Verreweg meestal alleen ook, omdat als ik al uitga, dat altijd alleen is. Ik zie de mooiste vrouwen rond- en langslopen, maar kom zelden met ene in contact. Laat staan dat ze in mij geïnteresseerd raakt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
vervolgens sta ik weer faal met mannen in een hoekje, of bij "betere" mannen in een betere positie. maar zogauw er dan een vrouw is, wordt ze al snel geisolate en heb ik er niets meer mee te maken.
stap 1 is 'iets'! doen. anders lopen ze langs en gebeurd er niets en verdwijnen ze weer uit je levenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik sta meestal ook in een hoekje aan de bar met een biertje in de hand een beetje met mijn hoofd te schudden op de muziek. Verreweg meestal alleen ook, omdat als ik al uitga, dat altijd alleen is. Ik zie de mooiste vrouwen rond- en langslopen, maar kom zelden met ene in contact. Laat staan dat ze in mij geïnteresseerd raakt.
En dat vind je leuk?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik sta meestal ook in een hoekje aan de bar met een biertje in de hand een beetje met mijn hoofd te schudden op de muziek. Verreweg meestal alleen ook, omdat als ik al uitga, dat altijd alleen is. Ik zie de mooiste vrouwen rond- en langslopen, maar kom zelden met ene in contact. Laat staan dat ze in mij geïnteresseerd raakt.
Aantikken en/ of iets zeggen? De meeste zijn zó arrogant dat ze je met een rare blik aankijken en meteen weer verder lopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
stap 1 is 'iets'! doen. anders lopen ze langs en gebeurd er niets en verdwijnen ze weer uit je leven
Ik vind clubmuziek heel chill, dus ik vermaak mij wel. Maar na een uurtje ben ik wel weer weg, blijf niet de hele avond/ nacht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef Supersoep het volgende:
En dat vind je leuk?
Een beetje aan de bar staan met wat bier.
je had toch ook pua gelezen? je moet het iets indirecter doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Aantikken en/ of iets zeggen? De meeste zijn zó arrogant dat ze je met een rare blik aankijken en meteen weer verder lopen.
ik kende hem al van een tijdje terug(in de zin van dat ik zijn posts afentoe heb gelezen)quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ow hey Socios, welkom.
Ik ben een beetje verbaasd om je verhaal te lezen eerlijk gezegd want je ziet er verdomd goed uit en je uitstraling vond ik op die grote FOK! meet een tijdje terug wel cool. Ik heb nog een gesprekje met je aangeknoopt maar je was met een groep van een subforum en vluchtte daar snel naartoe. Was nog niet met je uitgepraat hoor.
was dat 'myrealle' ofzoiets een forum-mod?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:25 schreef Socios het volgende:
*knip
Ik ben Socios, 27 jaar en heb nog nooit een vrouw kunnen `versieren´. Wel het geluk gehad dat een vrouw zelf `het initiatief´ nam.
*knip*
Die strategiëen in de praktijk letterlijk toepassen lijkt me wel wat geforceerd idd. Spontaniteit werkt stukken beter.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Supersoep het volgende:
Hou nou eens op met die op voorhand bedachte strategieen. Echt.
Dankjewel.quote:
Ja, klopt. Toen ik even naar buiten kwam, hè? Voelde mij toen erg ongemakkelijk (blijkbaar niet aan mij te zien dan?), toen ben ik `maar weer´ naar binnen gegaan naar mensen die ik reeds `beter kende´.quote:Ik heb nog een gesprekje met je aangeknoopt maar je was met een groep van een subforum en vluchtte daar snel naartoe. Was nog niet met je uitgepraat hoor.
Ja, hij post over het hele forum, bekende naam op FOK!.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kende hem al van een tijdje terug(in de zin van dat ik zijn posts afentoe heb gelezen)
Ja, want als ik Socios zie, dan zie ik altijd weer iets met treinen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hij post over het hele forum, bekende naam op FOK!.
Jah, klopt...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
was dat 'myrealle' ofzoiets een forum-mod?
ja maar daarom had ik ook 3 avonden oefening nodig he.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Die strategiëen in de praktijk letterlijk toepassen lijkt me wel wat geforceerd idd. Spontaniteit werkt stukken beter.
Wel eens wat "PUA" geprobeerd toe te passen, één grote faal.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Die strategiëen in de praktijk letterlijk toepassen lijkt me wel wat geforceerd idd. Spontaniteit werkt stukken beter.
Ja, dat was leuk idd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Ja, klopt. Toen ik even naar buiten kwam, hè? Voelde mij toen erg ongemakkelijk (blijkbaar niet aan mij te zien dan?), toen ben ik `maar weer´ naar binnen gegaan naar mensen die ik reeds `beter kende´.
Wel erg tof dat we allebei een t-shirt met onze naam ft. UI erop hadden, `breekt meteen het ijs´.
Wat is nou Bodyrock? Is dat een soort staand stoten als man zijnde? Dat zie ik telkens voor me wanneer het woord passeert.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar daarom had ik ook 3 avonden oefening nodig he.
het is best simpel opzich.
het is allemaal de approach
en dan een ftc of wat anders , en bodyrock.
en social proof, en hun persoonlijke ruimte niet meteen invaden maar terugleunen
Trouwens, wat is `jouw verhaal´ dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben een beetje verbaasd om je verhaal te lezen eerlijk gezegd want je ziet er verdomd goed uit en je uitstraling vond ik op die grote FOK! meet een tijdje terug wel cool.
Er post hier iemand met een trein of metro ofzo als UI en dan moet ik altijd aan jou denken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste laster ooit verspreid.
Niet meer. Op die meet nog wel, hij was erbij, ook een Fokker. Had hetzelfde shirt aan als ik maar dan met zijn UI.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Trouwens, wat is `jouw verhaal´ dan?Ik meende dat je zelfs een vriendje heb toch?
hoeveel en wat heb je gelezen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel eens wat "PUA" geprobeerd toe te passen, één grote faal.
Ohw toen in het begin. Later kwam ik ook nog even naar buiten en hebben we elkaar ook nog even gesproken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat was leuk idd.Was binnen trouwens hoor,
Heel geinig om te lezen, want zo ervaarde ik dat zelf totaal niet. Ik had gewoon het gevoel dat ik het gesprek met jou alweer na een paar minuten niet `in stand´ kon houden...quote:ik weet het nog heel goed want ik was verbaasd dat je er zo goed uit zag en dat je zo lang was, haha. Ik had een heel ander beeld van je. Ik kwam net binnen toen op die meet (kom altijd laat).Was wel een beetje te zien dat je je ongemakkelijk voelde, ja. Maar ik interpreteerde dat als gehaast omdat er mensen op je zaten te wachten ofzo, niet dat het vanwege ons gesprekje was. Ik was ook ongemakkelijk hoor
Want je bent erg bekend op FOK! dus ik dacht dat je de popiejopie van de meet was.
Je bent niet de enige hoor, ik begrijp ook maar 30% als het over PUA gaatquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat is nou Bodyrock? Is dat een soort staand stoten als man zijnde? Dat zie ik telkens voor me wanneer het woord passeert.
Klinkt als een hele operatie. Hoe gaat het na die 3 avonden ... ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar daarom had ik ook 3 avonden oefening nodig he.
het is best simpel opzich.
het is allemaal de approach
en dan een ftc of wat anders , en bodyrock.
en social proof, en hun persoonlijke ruimte niet meteen invaden behalve om even hun aandacht te krijgen, en dan terugleunen
dan kan je er iig aanwezig zijn en met iets bezig zijn en attractie om je heen opbouwen, en vrouwen noemen het "Zelfverzekerheid" .
op iemand aflopen, en meteen blijven inleunen, en kruipgedrag vertonen, en hun persoonlijke ruimte invaden(niet terugleunen), en geen bodyrock en ftc, dan krijg je boze blikken en vinden ze je een creep. of ze denken er eigenlijk nieteens over na.
er is ook girlcoding enzo, ik heb het alleen nog niet zelf opgemerkt behalve dat meisjes groepsgedrag vertoonden toen 1 iets ging doen en allemaal hetzelfde gingen doen.
Precies weet ik niet meer. Had allerlei PDF-file's en filmpjes gekregen van iemand. Echt bergen aan `materiaal´, maar het sloeg echt nergens op imo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoeveel en wat heb je gelezen?
en hoeveel en hoevaak en wat heb je infield geprobeerd?
ji jhebt dat niet nodig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat is nou Bodyrock? Is dat een soort staand stoten als man zijnde? Dat zie ik telkens voor me wanneer het woord passeert.
Als je wegloopt is het niet makkelijk praten neequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw toen in het begin. Later kwam ik ook nog even naar buiten en hebben we elkaar ook nog even gesproken.
[..]
Heel geinig om te lezen, want zo ervaarde ik dat zelf totaal niet. Ik had gewoon het gevoel dat ik het gesprek met jou alweer na een paar minuten niet `in stand´ kon houden...
het gaat " netaan".quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:57 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Klinkt als een hele operatie. Hoe gaat het na die 3 avonden ... ?
Tipje voor improvisatie: wees eens overdreven eerlijk op zo'n moment. Flap eruit: "Hè, shit. Nu is mijn trukendoos leeg. Weet jij toevallig wat ik nu moet zeggen?"quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het gaat " netaan".
ze merken vast dat ik uberzenuwachtig ben afentoe even, maar het is miljoen keer minder erg dan tijden terug.
en als er iets onverwachts gebeurd kan ik niet snel genoeg bedenken volgens de regels hoe ik verder moet. en ook niet improviseren.
of na een minuut is me trukendoos leeg.
oke, leuk idee. ik denk alleen zelf dat ik nog niet zover ben gekomen dat ik dat kan maken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tipje voor improvisatie: wees eens overdreven eerlijk op zo'n moment. Flap eruit: "Hè, shit. Nu is mijn trukendoos leeg. Weet jij toevallig wat ik nu moet zeggen?"
Je hebt kans dat je raar wordt aangekeken natuurlijk, maar dat word je ook als je ineens dichtklapt. Als je zoiets zegt en je hebt toevallig een leuk persoon getroffen zou die erom kunnen lachen en met een leuke tegenactie kunnen komen. Wie weet.
Oh ja, ik heb het weer gedaan hè? Met mijn irritante begrip voor mensen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef Supersoep het volgende:
Goed gedaan Mera, nu blijft hij bezig.
Gelukkig, je snapt het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb het weer gedaan hè? Met mijn irritante begrip voor mensen.
Klinkt als een goed plan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Alesto het volgende:
He ff wat anders
Heb sinds een tijdje een profiel op die nieuwe datingsite pepper. Nu kreeg ik van de week 2 leuke matches, eentje had een redelijk ingevuld profiel en de ander alleen de basics. Naar die eerste had ik dus een kort berichtje gestuurd wat op haar profiel sloeg, tot op heden geen reactie van gehad
Die andere had dus alleen de basics dus haar profiel had ik alleen "geliked". Zie dus net in mijn email dat ze mij ook geliked heeft en 2 dingetjes in haar profiel gezet heeft.
Beste is dus om morgen (ik wil natuurlijk geen nerd lijken die op konigingendag achter de pc zit) een (kort) berichtje te sturen met een vraag/opmerking over wat ze in haar profiel heeft staan toch? Toevallig studeert ze iets dat met onderwijs te maken heeft, en ik (binnekort) ook...
Ik snap je kortzichtige gedachten, ja.quote:
Klinkt alsof het populair is voor zo'n nieuwe site! Leuk, misschien ook eens kijken dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Catch_me het volgende:
Eerste 5000 leden heb een gratis lidmaatschap de eerste 3 maanden geloof ik. Verder is je profiel dus een soort van prikbord idee waar je foto's/filmpjes etc kan neer gooien, vrij simpel allemaal maar volgens mij wel effectief.
Heb dat paiq ook even geprobeerd, maar daar zitten me een paar vage figuren tussenOp pepper heb ik nu 6 matches en 5 daarvan zijn allemaal leuke studentes rond de 19-22 jaar
Dit deed ik ook altijd wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef Hoogheid het volgende:
Nou, we gaan weer eens een poging wagen.
Iemand gaf hier al de beste tip die je kan bedenken: Zélf gewoon losgaan en er een feestje van maken, de vrouwen staan bijna in de rij om dan met je te dansen. Daar hoort dan wel wat alcohol bij om de rem eraf te halen (in mijn geval dan). Als je met een biertje in de handen aan de bar staat komt er nooit een vrouw naar je toe.
Gewoon dansen, gek doen,
Dat dan weer niet, daar ben ik te laf voor, zelfs met 10+ bier. Ik had wel eens dat er vrouwen naar mij toe kwamen en kwamen dansen, alleen verneukte ik het zelf dan. Veel te onzeker enzo en dat hebben ze vrij snel door.quote:vrouwen aanspreken en vragen of ze even met je willen dansen,
Nu ga ik niet zo veel meer uit, ken eigenlijk niet echt mensen meer om mee uit te gaan. Dat onzekere is niet zo makkelijk te veranderen. Ik denk dat dit gewoon niet de manier is voor mij een veel hier in dit topic.quote:succes is bijna gegarandeerd. Bij mij de laatste weken in ieder geval wel. Niet bang zijn dat je wordt afgewezen, gewoon ervoor gaan. En als er dan een gesprek niet zo goed gaat, of ze willen niet echt met je dansen ofzo, jammer dan. Op naar de volgende!
maar de dansvloer is ook een val hequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Dit deed ik ook altijd wel.
[..]
Dat dan weer niet, daar ben ik te laf voor, zelfs met 10+ bier. Ik had wel eens dat er vrouwen naar mij toe kwamen en kwamen dansen, alleen verneukte ik het zelf dan. Veel te onzeker enzo en dat hebben ze vrij snel door.
[..]
Nu ga ik niet zo veel meer uit, ken eigenlijk niet echt mensen meer om mee uit te gaan. Dat onzekere is niet zo makkelijk te veranderen. Ik denk dat dit gewoon niet de manier is voor mij een veel hier in dit topic.
Die eerste zin klinkt zo geleerd he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:56 schreef Supersoep het volgende:
Misschien dat Deelnemer een kaderanalyse kan schetsen over het aspect van interactionisme dat centraal staat in deze vraagstelling; met concluderend een negatie / falsifiëring van MLIG's opvattingen.
Zo word je vraag wel beantwoordt.
Nederlands is een rare taal. Ik had het eerst dus wel goed geschreven, maar toen dacht ik dat het fout was. Ach.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die eerste zin klinkt zo geleerd he?
Maar de laatste zin haalt het helemaal onderuit. 2x een fout metd d en dt. Jammer!
Nevermind, meestal negeer ik taalfouten omdat ze niks te maken hebben met de discussie, maar deze sprongen zo in het oog, dat ik het niet kon laten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nederlands is een rare taal. Ik had het eerst dus wel goed geschreven, maar toen dacht ik dat het fout was. Ach.
Nounou. Het ligt wel gecompliceerder hoor. Maar ik vergeet alles heel snel, ik voel me nu al niet meer verbonden met de herinneringen. Ik denk echt dat iets heel frequent moet gebeuren om een besef te veroorzaken. En foto's misschien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Catbert het volgende:
Zo, je post ff een dagje niet en je mist meteen de aanranding van Lanterfant, 'tis wa!
Leg eens uit dan? We snappen er geen hout van. Ik krijg de indruk dat je doelloos bent gaan dwalen in the middle of nowhere omdat je niet wist hoe je thuis moest komen na het stappen en dat je toen bent geholpen door iemand die iets anders met je van plan was?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nounou. Het ligt wel gecompliceerder hoor. Maar ik vergeet alles heel snel, ik voel me nu al niet meer verbonden met de herinneringen. Ik denk echt dat iets heel frequent moet gebeuren om een besef te veroorzaken. En foto's misschien.
Neenee dat is helemaal fout.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? We snappen er geen hout van. Ik krijg de indruk dat je doelloos bent gaan dwalen in the middle of nowhere omdat je niet wist hoe je thuis moest komen na het stappen en dat je toen bent geholpen door iemand die iets anders met je van plan was?
Klopt dat een beetje zo?
Wat bezielt je om 's nachts in een afgelegen gebied te gaan lopen in je eentje eigenlijk?
Volgens je FoBo ben je de baas van Fok!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel erg onduidelijk. Wat moeten we nu met dit soort vage informatie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je terugdenkt aan bepaalde dingen als je met een bevriend stelletje van je omgaat?
Doe ermee wat je wilt zou ik zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel erg onduidelijk. Wat moeten we nu met dit soort vage informatie.
Sommige dingen kunnen herinneringen triggeren, ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je terugdenkt aan bepaalde dingen als je met een bevriend stelletje van je omgaat?
Wel de enige plek in een uitgaansgelegenheid waar ik iets van contact met onbekende meisjes heb gehad. Het kan dan wel een val zijn, alsin blauwtjes lopen, maar met de rest schiet je ook niets op.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar de dansvloer is ook een val he
andere gebieden van de kroeg zijn veel beter
Het is nu al een flinke tijd uit met mijn ex.. Toch blijft ze door mijn hoofd dwalen, vooral als ik dan mensen gelukkig samen zie enzo. Alsof ik iets nog niet heb afgesloten zodat ik door kan gaan voor andere mensen ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen herinneringen triggeren, ja.
Dat kunnen mensen zijn, of muziek, of zelfs een geur of smaak.
Waarom vraag je dat? Vervelende herinnering waar je niet vanaf komt?
Het is by far de beste plek om te versieren inderdaad, als je zelf houdt van een beetje swingen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Wel de enige plek in een uitgaansgelegenheid waar ik iets van contact met onbekende meisjes heb gehad. Het kan dan wel een val zijn, alsin blauwtjes lopen, maar met de rest schiet je ook niets op.
Heel normaal denk ik. Kan even duren maar dat slijt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is nu al een flinke tijd uit met mijn ex.. Toch blijft ze door mijn hoofd dwalen, vooral als ik dan mensen gelukkig samen zie enzo. Alsof ik iets nog niet heb afgesloten zodat ik door kan gaan voor andere mensen ofzo.
Hoeveel verschillende reeksen heeft R&P wel nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heel normaal denk ik. Kan even duren maar dat slijt.
Hier is trouwens een betere reeks topics voor dit probleem.
Oh wacht. Jij bent ervaren he. Met uitgaan.quote:
dat is een taktiek om aandacht te krijgen van jongens.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh wacht. Jij bent ervaren he. Met uitgaan.
Gebeurt het veel dat een meisje uit zichzelf aan allemaal jongens gaat lopen trekken, tegen ze aan gaat hangen en Rijden(?), zoenerig? En wanneer iemand zoiets doet, is diegene dan heel dronken of een beetje aangeschoten? Ervan uitgaande dat zo iemand al een partner heeft.
( niet over mijzelf hoor)
Ik mis inderdaad de Random Hoofdletters in je zinsopbouw.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dit klinkt echt heel erg onduidelijk. Wat moeten we nu met dit soort vage informatie.
Waarom denk je dat ik ervaren ben met uitgaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gebeurt het veel dat een meisje uit zichzelf aan allemaal jongens gaat lopen trekken, tegen ze aan gaat hangen en Rijden(?), zoenerig? En wanneer iemand zoiets doet, is diegene dan heel dronken of een beetje aangeschoten? Ervan uitgaande dat zo iemand al een partner heeft.
heeft iedereen toch weleens, dat iets hem doet denken aan ze eigen leven. ik heb ook dat de geur van bepaalde soorten waspoeder me doen denken aan me middelbare school vriendin van een paar weken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Dat heb ik haar wijsgemaakt. Lant zoekt iemand die haar wat wijzer kan maken mbt de do's en dont's uitgaansleven.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ervaren ben met uitgaan?
En degenen die dat wel doen laat je over het algemeen liever links liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
(mannen houden niet van sletterig gedrag, gemiddeld genomen).
Dat zou een conclusie kunnen zijn, maar die zal ze dan toch zelf moeten trekken.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:29 schreef Supersoep het volgende:
Lanter hoort daar niet thuis. Als we dat nu eens met elkaar besluiten.
Ik begin soms te denken dat ik de enige ben met die opvatting. Wel jammer.
nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
hey mlig. heb je nog iets vernomen van dat 8k meisje?
Eh ja dan zijn ze overduidelijk in hun geile periode?.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neem contact met haar op en kijk wat er gebeurd.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
laatste was dat ik me liefde had verklaard en ook die 400 euro haar had kwijtgescholden, en toen daarna had ik zoiets van "kunnen we vriendjes blijven " gevraagd
en toen eind januari(ofzoiets) stuurde ze terug dat ze graag vriendjes wilde blijven, en dingen, mits ik dat ook wel wilde. en dat ze het voorlopig druk zal hebben.
dat is nu dus 3 maanden geleden, en ik heb ook helemaal niets daarop en sindsdien gestuurd
en ze logt nu ook al een maand of langer al niet meer in op haar hyves(verborgen, maar je kan in de gaten houden of iemand kort geleden heeft ingelogt), en tweet ook niets op twitter(kan haar tweets niet lezen, maar houdt de tweetcount en haar vriendenlijst en followers en hun tweets in de gaten)
Het is van tweeen één. Of je trekt de stoute schoenen aan, zet al die bezwaren aan de kant en je doet het gewoon. Of je trekt er definitief de stekker uit, stopt met het checken van haar acounts en probeert haar uit je hoofd te zetten.quote:
ja maar dan moet ik haar dus terugkrijgen in gevoelstoestanden die goed zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:47 schreef Supersoep het volgende:
Je hoeft toch niet gelijk te beginnen over oude onderwerpen of dingen die tegen zitten? Al dat PUA gezeiken je weet zelfs via de SMS geen opener? Kom nou.
"Hey, hoe gaat het? Ik vroeg het me even af."quote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik haar dus terugkrijgen in gevoelstoestanden die goed zijn.
dus niet openen met "als je me verlaat, kom ik dichter bij zelfmoord'" of wat dan ook.
maar meer openen met :"gaat het goed met...." of "hoe is het met " of" weet je dat nog, hoe is het daar nu mee" of "blablabla lukt dat al?" maar ik weet niets om dan daar in te vullen
ik weet het niet
voor mezelf dingen bedenken, en zelf de dingen goed doen is best moeilijk.
oke het wordt:quote:Op zondag 1 mei 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
"Hey, hoe gaat het? Ik vroeg het me even af."
''Hoi. Wat doe je allemaal tegenwoordig?''
Zulke dingen, zonder te refereren naar dingen waar je ''kennis'' voor nodig zou hebben, zoals het invullen van ''hoe gaat het met xxx'' zijn makkelijk te verzinnen toch. Ik denk dat je alles een beetje moeilijker maakt dan het moet zijn.
Speel eens een rollenspel. Pretendeer eens een ''normaal'' iemand te zijn, en reageer dan zoals een ''normaal'' iemand in jouw ogen zou reageren.
Het is vandaag Koninginnendag, mensen zijn buiten aan het feesten. Als je het nu stuurt, denkt ze misschien dat je ook ergens staat.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke het wordt:
"hoi. wat doe je allemaal tegenwoordig? Nog gelukt met de studie enzo?"
maar dat moet ik dan niet nu gaan sturen zeker he? of nog meer midden in de nacht
en ook niet op een zondagochtend, want coole mensen liggen zondagochtend in bed
het is te moeilijk
misschien heeft zij wel een leuk leven, met allemaal vrienden weer, en dingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is vandaag Koninginnendag, mensen zijn buiten aan het feesten. Als je het nu stuurt, denkt ze misschien dat je ook ergens staat.
Dit soort redenering kun je beter afleren. Daardoor wordt alles idd altijd veel te moeilijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar dat moet ik dan niet nu gaan sturen zeker he? of nog meer midden in de nacht
en ook niet op een zondagochtend, want coole mensen liggen zondagochtend in bed
het is te moeilijk
Bang zijn is voor sukkels.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien heeft zij wel een leuk leven, met allemaal vrienden weer, en dingen.
en heeft ze al haar internetprofielen opgegeven om van mij af te komen.
of misschien is ze dood.
ik ben veels te bang voor alles, ik weet niet
ik kan ook wachten tot de zomervakantie, en dan pas vragen hoe het met haar opleiding gaatquote:
Die is niet zinvol strategisch opereren, maar angst gedreven doormalen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan ook wachten tot de zomervakantie, en dan pas vragen hoe het met haar opleiding gaat
of wachten tot dan, omdat dan ergens ook het nieuwe seizoen van curb your enthusiasm begint, en dan misschien daarvan een aanknooppunt om weer eens af te spreken kan komen
ja nou, dat bepaal ik zelf wel he.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
Overigens vind ik dat je haar moet vergeten, als ik eerlijk ben, want dan zuigt ze je nog verder leeg terwijl jij elke euro kan gebruiken die je hebt met alle shit die je te wachten staat.
Niemand wil dat graag behalve MLiG zelf. Hij doet er iets mee of hij zet er een punt achter. Als hij er iets mee doet, moet hij zelf zo wijs zijn zich niet meer te laten beetnemen. Hij kan er beter een punt achter zetten want hij is geobsedeerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:17 schreef n0ir het volgende:
Ja waarom willen mensen zo graag dat MLiG weer in contact komt met die bloedzuiger?
Hij ''doet'' er natuurlijk niks. Hij schrijft zich al 6 jaar lang opnieuw in en volgt dan geen lessen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik niet. Mlig geeft haar nogsteeds het voordeel van de twijvel. Maar toen ik over haar hoorde van mlig had ik bijna gelijk zoiets van "je bent bedrogen". Maar dat is natuurljik niet leuk om te zeggen. En zeker niet om te horen. Wat doe je zoal daar in enschede mylifeisgrey, bouwkunde ljikt mij wel vet eigenlijk.
het is geen bouwkunde. ik heb geen verstand(naja minder) verstand van beton en "ontroerend goed objecten"quote:Op zondag 1 mei 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik niet. Mlig geeft haar nogsteeds het voordeel van de twijvel. Maar toen ik over haar hoorde van mlig had ik bijna gelijk zoiets van "je bent bedrogen". Maar dat is natuurljik niet leuk om te zeggen. En zeker niet om te horen.
Wat doe je de laatste tijd zoal daar in Enschede mylifeisgrey, bouwkunde ljikt mij wel vet eigenlijk.
kijk ze schrijft ook dat zij wel weer wat stuurt. dus als ik nuj wat stuur is het ook weer zo ongeduldig enzoquote:hey jeroen! ik wil zeker vrienden blijven. Ik mag je graag en ik hoop oprecht dat je je snel beter zal voelen. de zon gaat voor jou ook ooit nog wel schijnen! ik ben de komende tijd voornamelijk bij m'n moeder, en ik ga (mits alles geplanned gaat) ook weer met school beginnen. Hoop dat je snapt dat, nu ik dat allemaal moet regelen, ik het nog wel even druk heb. Zou het leuk vinden om daarnaa weer eens wat af te spreken en bij te kletsen. Als jou dat ook leuk lijkt tenminste! (of als ik je geld voor je heb .. nog steeds niks gehoord van de rechtbank over wanneer ik nou vergoeding krijg). tot die tijd, sterkte!
Altijd een goed idee.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:43 schreef Crutch het volgende:
Korte update.
Arrogantie ten voete uit hier, maar goed maakt niet uit.
We verkassen nu naar een kroeg waar wat oudere mensen komen.
Zo heet ik helemaal niet Orcje-lief?quote:
kan je niet makeup opdoen ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2011 02:35 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben ook weer terug, zoals altijd niks gebeurd. Mijn vrienden (er gingen er toch een paar meer mee) vonden mij erg scherp vanavond met mijn sarcastische opmerkingen en ik lig dan ook zeer goed in de groep.
Ok ik kreeg slechts 1 nare opmerking te horen over mijn uiterlijk vanavond en dat is dat ik er lijkbleek uitzie (kan ik niks aan doen, moeder met rood haar en witte huid wat ik heb overgenomen)
Maar ja diegene die dat zei heeft rotte tanden, bril en half kalend, en die andere is dik.
Maar ja ik toch eens kijken of de zonnebank me iets kan opleveren om misschien in elk geval dat echte witte te laten verdwijnen ofzo.
Verder was het een leuke avond, mijn vrienden accepteren me tenminste en ze vinden me grappig en blijven me mee uitvragen. Dat ik het niet goed doe bij de chicks interesseert ze geen reet ze vinden me gewoon aardig en relaxt (beetje wat K_W ook al zei). En ze gaan dan zelfs liever met mij om dan met hun vriendinnen heb ik het idee af en toe.
Verder eindelijk weer eens een sms bericht van mijn enige vrouwelijke contact. Die blonde meid die me lelijk vindt (ze heeft me in het echt gezien).
Nee ik ga vanavond niks doen. Thanks voor je onwijs lieve smsjes. Heel veel plezier! Ik denk aan je. En we bellen. Veel liefs!
En het spijt me dat ik de afgelopen dagen niks van me heb laten horen. Maak je geen zorgen. Ik laat je echt niet vallen, echt niet!. Maak er een hele gezellige avond van. Ik hoop dat je je enigszins okee voelt. Je bent een lieve jongen (ja omdat ik lelijk ben ben ik dus lief) vergeet dat niet hé. Veel liefs!
Ik weet nu waar het aan ligt. Mijn fysieke verschijning is onvoldoende om de dames geïnteresseerd te krijgen. Ik moet een manier vinden om van mijn witte kleur af te komen + ik moet harder trainen om een beter figuur te krijgen.
Weet niet ik zal eens kijken naar de mogelijkheden. Maandag ga ik naar zo'n zonnestudio en vragen of het echt niet mogelijk is om een beetje een kleurtje te krijgen ondanks huidtype 1quote:Op zondag 1 mei 2011 02:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je niet makeup opdoen ofzo?
beetje blosjes op je wangen, of concealer onder de ogen ofzo. ik weet niet
mijn huidtype is ook vaag.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet niet ik zal eens kijken naar de mogelijkheden. Maandag ga ik naar zo'n zonnestudio en vragen of het echt niet mogelijk is om een beetje een kleurtje te krijgen ondanks huidtype 1
Toch twijfel ik een klein beetje welk huidtype ik heb.
Huidtype 1
Mensen met huidtype 1 verbranden heel snel en worden helaas niet bruin. Zij hebben een zeer lichte huid, vaak veel sproeten en rood of lichtblond haar en blauwe ogen.
IK heb een zeer lichte huid dat is een feit. Ik verbrand ook zeer snel. Maar sproeten en rood haar heb ik niet en blauwe ogen ook niet.
Het zal kunnen dat ik huidtype 2 heb maar dat lijkt me sterk... misschien zit ik er tussenin ofzo:
Huidtype 2
Wie huidtype 2 heeft, verbrandt al minder snel dan met huidtype 1. Heb je dit huidtype, dan wordt je langzaam bruin. Uiterlijke kenmerken zijn: een lichte huid, blond haar en grijze, groene of lichtbruine ogen.
Ik heb een lichte huid en ik heb groene ogen en blond haar.... Dit lijkt meer overeenkomend.
Jij hebt toch rood haar ofzo? dan heb je volgens mij huidtype1 of hoogstens misschien tussen 1 en 2 in.quote:
ja,naja ik verbrand niet zo snelquote:Op zondag 1 mei 2011 03:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij hebt toch rood haar ofzo? dan heb je volgens mij huidtype1 of hoogstens misschien tussen 1 en 2 in.
Mijn moeder had rood haar en een lichte huid. Mijn vader heeft een getinte huid en zwart haar. Dus het is misschien mogelijk dat ik huidtype 2 heb maar daar ga ik niet van uit omdat ik nog nooit bruin ben geweest enkel verbrandt.
Tja ik weet vrij zeker dat ik huidtype 1 heb. Ben altijd wit en verbrand binnen 5 minuten ofzo:quote:Op zondag 1 mei 2011 03:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja,naja ik verbrand niet zo snel
maar ik wordt ook niet heel bruin
ik weet niet
huh wat? bij zonnebankstudio's ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Tja ik weet vrij zeker dat ik huidtype 1 heb. Ben altijd wit en verbrand binnen 5 minuten ofzo:
Huidtype 1
Kun je echt niet bruin worden en verbrand je alleen maar in de zon?
Dan behoor je tot het zeldzamere huidtype 1. Ook de zonnebank zal voor jou geen uitkomst bieden!
Met dit huidtype zal je noch in de echte zon, noch op de zonnebank bruin worden en is de kans op
verbranden constant aanwezig.
Daarbij is de wetgeving hier erg strikt in. De nieuwe Europese regelgeving verbiedt ons mensen met
huidtype 1 te laten zonnen.
TJa ik wil niet zielig doen, maar het lijkt er bijna op dat ik gewoon alles tegen moet hebben op fysiek gebied alsof het mijn lot is dat de chicks me niet zien staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat? bij zonnebankstudio's ofzo.
je kan toch gewoon zelf in de zon gaan liggen, of zelf zonnebank kopen. kul.
klinkt alsof het erger bij jou is dan bij mij . ik verbrande vroeger alleen op me neus, maar toen was ik nog klein en speelde ik dus de hele dag buiten enzo
en ik ben nog een keer een beetje verbrand omdat ik vet veel uren gym moest inhalen in me examenjaar.
toen heb ik dagenlang midden in de zomer op een open sportveld gestaan.
mwa, misschien is het bij mij ook wel erg, maar kom ik niet zoveel buiten, en weet ik niet meer zo goed hoe erg het was.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
TJa ik wil niet zielig doen, maar het lijkt er bijna op dat ik gewoon alles tegen moet hebben op fysiek gebied alsof het mijn lot is dat de chicks me niet zien staan.
het is een combinatie van fysieke beperkingen zoals een wit gezicht, een tenger/nerd achtig postuur in combinatie met een excentriek vorm van het gezicht en uitstralingsloze uitdrukking dat mij onder het gemiddelde maakt kwa uiterlijk waardoor dames me gaan zien als een creep. Ik beeld het me zeer zeker niet in dat de dames me er gewoon niet aantrekkelijk genoeg vinden uitzien.
Als je rood haar hebt heb je volgens mij automatisch huidtype 1.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mwa, misschien is het bij mij ook wel erg, maar kom ik niet zoveel buiten, en weet ik niet meer zo goed hoe erg het was.
ik was ook nog een keer verbrand geweest(alleen me rechterarm) omdat ik urenlang laswerk aan me auto restaureren had gedaan.
of het was juist alleen me linkerarm ofzo. het was in ieder geval niet erg symmetrisch
ja het is waar. ik ben ook niet al te zeker van mezelf.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als je rood haar hebt heb je volgens mij automatisch huidtype 1.
Ik wil niet lullig doen maar het kan best zo zijn dat ook jij eruit ziet als een creep en dat de dames daarom gewoon niet geinteresseerd zijn in je. Dan moet je extreem veel geluk hebben dat er ooit eentje is die je ze ziet staan in het nachtleven. Ik denk namelijk dat als jij er goed uitzag ook al lang een vriendin had gehad hoor.
Ik heb je natuurlijk nooit gezien op een foto maar ik ben gewoon van mening dat als je al zolang single bent dat uiterlijk wel degelijk een hele grote rol speelt in het falen hiervan. Ik weet dat jij dit als een stuk minder van belang ziet. Maar als je je uiterlijk tegen hebt dan kan je zoveel Pua gebruiken als je wilt, het gaat je dan niet lukken om succesvol te zijn hiermee.
Je moet fysiek iets uitstralen: gebruinde huid, mooi haar, goede houding, goede uistraling, niet te dun of te dik. gebruik dan eens je Pua vaardigheden en zo'n chick is dan sowieso al geïnteresseerd in meer alleen als je haar aanspreekt ( of ze komen zelfs naar jou toe)
Bij mij zijn al deze punten ver onder gemiddeld, het bewijs voor mij dat uiterlijk wel degelijk een enorme rol speelt. Je moet er nou eenmaal gemiddeld uitzien om kans te maken. Voldoe je niet aan deze kenmerken dan kan je hoogstens een lelijke meid krijgen.
Tja fysiek gezien lijk ik wel op jou. Ook ik ben mager (en mijn houding ziet er gewoon niet uit) ook ik ben wit als sneeuw en doe daar ook nog eens uitstraling van niks erbij. Toch wel dingen om tegen te hebben en het zal me niks verbazen al de meiden me zien als creep of engerd. Ik weet 100% zeker dat uiterlijk het probleem is, met de tips hier kan ik niks. Ik moet er eerst gemiddeld uitzien om in de markt te liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het is waar. ik ben ook niet al te zeker van mezelf.
maar ik negeer het nog zoveel mogelijk
en op de fiets vind ik me houding helemaal slecht, dat is echt zoiets dat kan nooit goedkomen. het is ook dat ik me op een fiets altijd zo lang voel, en niet rechtop kan zitten, en zowiezo al mager ben. ik haat het. ik haat fietsen tegenwoordig.
hoe ik ook zit, het ziet er niet uit(volgens reflecties die ik zie)
maar het is toch niet zo wit als albino?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Tja fysiek gezien lijk ik wel op jou. Ook ik ben mager (en mijn houding ziet er gewoon niet uit) ook ik ben wit als sneeuw en doe daar ook nog eens uitstraling van niks erbij. Toch wel dingen om tegen te hebben en het zal me niks verbazen al de meiden me zien als creep of engerd. Ik weet 100% zeker dat uiterlijk het probleem is, met de tips hier kan ik niks. Ik moet er eerst gemiddeld uitzien om in de markt te liggen.
Mja maandag naar de zonnestudio om mijn huid te laten testen (ik verwacht huidtype1). En ik ga proberen veel aan te komen.
Mocht ik niet bruin kunnen worden dan ga ik toch een manier zoeken om van het echte witte kleur af te komen.
Wtf is jouw probleem?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij bent niet op de hoogte van de scnman-affaire?
"Scanman is watching you cute boy you look mighty cute in them jeans"
ja tuurlijk, voor jou is het makkelijk leuk en gezellig.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wtf is jouw probleem?
Ben net uitgegaan trouwens, alweer. Was fun, al haat ik dansen.
Ja het is zo wit als albino maar dat komt ook omdat ik veel thuis zit nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar het is toch niet zo wit als albino?
8k- meisje is ook best wel wit volgensmij
en vriendin die kende vaag zij is ook best wel wit.
en ik weet nog een meisje van de middelbare school, zij praatte zelfs erover dat een jongen op haar afstapte en zei : "jij bent zo wit".
maar op meisjes staat het speciaal en hot. op lelijke mannen staat het gewoon ongezond, en lelijk.
Wat lul je nu? Ik heb gewoon plezier gehad met vrienden, verder niks.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja tuurlijk, voor jou is het makkelijk leuk en gezellig.
ja maar jij hebt vrienden.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat lul je nu? Ik heb gewoon plezier gehad met vrienden, verder niks.
nee dus nietquote:Kunnen jullie ook hoor.
Heb ik ook net gehad, lees mijn post eerder vannacht maar lees ook verder en je zult de reden zien waarom het niet lukt bij de dames.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat lul je nu? Ik heb gewoon plezier gehad met vrienden, verder niks.
Kunnen jullie ook hoor.
So you think.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze ging proberen te studeren in groningen. en dat lukte ook totdat het faalde een paar maanden later.
en nuj zit ze weer bij haar ouders, in zwolle of ergens in de buurt.
Niet als je in je huis blijft zitten met je sociale fobie nee...quote:Op zondag 1 mei 2011 03:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar jij hebt vrienden.
[..]
nee dus niet
Klaag klaag, whine whine. Voor de 100e keer. Ik ga het niet eens lezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb ik ook net gehad, lees mijn post eerder vannacht maar lees ook verder en je zult de reden zien waarom het niet lukt bij de dames.
Verder ben ik het MLiG eens, je beseft niet hoe eenvoudig het is als meisje , helemaal in jouw leeftijdscategorie (+ ik heb duidelijke foto's gezien van je dat zeer zeker ruim voldoende is om als aantrekkelijk gezien te worden) mensen reageren aardiger als je er leuk uitziet. Geloof dat verdomme toch eens.
heb je alleen met je vrienden gepraat?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klaag klaag, whine whine. Voor de 100e keer. Ik ga het niet eens lezen.
Ik probeerde niet eens jongens te versieren vannacht en ik had het uitstekend naar mijn zin, moet je ook eens proberen.
Het wordt tijd om van je sociale fobie af te komen. Mij is het gelukt zonder hulp. Je instelling veranderen en andere mensen (vooral meiden) niet als superieur beschouwen, andere mensen zien als mensen ook vol onzekerheden die als ze een kut persoonlijkheid hebben en je kwetsen niet mee te zittenen beseffen dat ze je het niet waard zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als je in je huis blijft zitten met je sociale fobie nee...
lees dan eens beter, volgens mij staat er niet zo heel veel geklaag in. Maar pure feiten. en ik had het naar mijn zin verdomme of heb je dat niet gelezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klaag klaag, whine whine. Voor de 100e keer. Ik ga het niet eens lezen.
Ik probeerde niet eens jongens te versieren vannacht en ik had het uitstekend naar mijn zin, moet je ook eens proberen.
Praten gaat nogal moeilijk met luide muziek.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb je alleen met je vrienden gepraat?
En hoe in vredesnaam is het relevant? Ik zeg toch dat ik plezier had met VRIENDEN niet met vreemden omdat ik er toevallig 'leuk' uitzie.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
lees dan eens beter, volgens mij staat er niet zo heel veel geklaag in. Maar pure feiten.
IK zeg toch dat ik het naar mijn zin had vanavond met bekendenquote:Op zondag 1 mei 2011 03:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoe in vredesnaam is het relevant? Ik zeg toch dat ik plezier had met VRIENDEN niet met vreemden omdat ik er toevallig 'leuk' uitzie.
.....wat ben je nu aan het suggereren? Zou je dat nou wel doen?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Neem contact met haar op en kijk wat er gebeurd.
Ja mooi toch, maar je reageert wel verdomd agressief als je aangeschoten bent. (ik ben zelf ook wel aangeschoten dus het kan zijn dat ik het verkeerd interpreteer)quote:Op zondag 1 mei 2011 03:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Met 5 mei weer.![]()
Toch fijn ondanks slecht contact met vriendinnen die studeren om toch nog collega's te hebben.
Uhu, want hij heeft ook zoveel te bieden natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar het kan best zo zijn dat ook jij eruit ziet als een creep en dat de dames daarom gewoon niet geinteresseerd zijn in je. Dan moet je extreem veel geluk hebben dat er ooit eentje is die je ze ziet staan in het nachtleven. Ik denk namelijk dat als jij er goed uitzag ook al lang een vriendin had gehad hoor.
Nee joh, 'pure feiten' noemen we dat.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja mooi toch, maar je reageert wel verdomd agressief als je aangeschoten bent. (ik ben zelf ook wel aangeschoten dus het kan zijn dat ik het verkeerd interpreteer)
8k meisje is lelijk, en bleek ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:46 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, een meisje met een witte huidkleur is aantrekkelijk (vind ik zelf) en bij een jongen staat het werkelijk voor geen meter en verklein je sowieso al heel erg je kansen (helemaal als het zomer wordt)
Nee dat niet, maar dat maakt nog niet heel veel uit in zijn fase in zijn leven dat je nog niet al teveel te bieden hebt. Ik vind MLiG gewoon een aardige jongen en als hij zijn uiterlijk iets mee had dan had hij wel succesvol kunnen zijn met PuA vermoed ik en had hij het waarschijnlijk niet eens nodig. En ja Aardbei als je je uiterlijk op die leeftijd mee hebt dan heb je een vriendin in notime. Geloof me maar.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhu, want hij heeft ook zoveel te bieden natuurlijk.![]()
Maar nee, als hij maar knap is, dan is het goed!
Het is niet enkel dat hij niks te bieden heeft, maar dat wat hij wel te bieden heeft op het moment een grote teringzooi is.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dat maakt nog niet heel veel uit in zijn fase in zijn leven dat je nog niet al teveel te bieden hebt. Ik vind MLiG gewoon een aardige jongen en als hij zijn uiterlijk iets mee had dan had hij wel succesvol kunnen zijn met PuA vermoed ik en had hij het waarschijnlijk niet eens nodig. En ja Aardbei als je je uiterlijk op die leeftijd mee hebt dan heb je een vriendin in notime. Geloof me maar.
Ik vraag me af als hij een vriendin zou krijgen die hem aanmoedigt en hem verteld "je ziet er goed uit, je bent het waard , ik geef om je en ik hou van je etc" dat hij misschien van zijn sociale vrees gaat afkomen en dat hij zelfs weer een studie gaat beginnen. Of is het zo dat hij haar meeneemt ijn het gat van uitzichtloosheid?quote:Op zondag 1 mei 2011 04:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet enkel dat hij niks te bieden heeft, maar dat wat hij wel te bieden heeft op het moment een grote teringzooi is.
Vriendin krijgen is lang niet zo makkelijk als een vriendin ook HOUDEN.
Ik denk niet dat zoiets als sociale fobie (en ook BDD for that matter) zo makkelijk op te lossen is. Waar nog bijkomt dat je nooit een vriendin zal krijgen zo lang je bang bent en sociale fobie hebt, of in jouw geval neurotisch geobsedeerd met je uiterlijk en depressief.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vraag me af als hij een vriendin zou krijgen die hem aanmoedigt en hem verteld "je ziet er goed uit, je bent het waard , ik geef om je en ik hou van je etc" dat hij misschien van zijn sociale vrees gaat afkomen en dat hij zelfs weer een studie gaat beginnen. Of is het zo dat hij haar meeneemt ijn het gat van uitzichtloosheid?
Ja duik maar snel je nest in Aardbei. Weltruste. Ik ga ook maar eens slapen dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee joh, 'pure feiten' noemen we dat.
Ik ga maar naar mijn nest. Fijn dat jij het ook leuk hebt gehad met je vrienden. Laat het dan ook daarbij.
Ja maar volgens mij valt het wel mee met die sociale fobie van hem. Aangezien hij meiden durft aan te spreken en zelfs versiertruukjes durft gebruiken. Ik snap dat BDD niet eenvoudig op te lossen is maar bevestiging van 1 dame die oprecht geinteresseerd is in je zal wel een enorme stap in de goede richting zetten. Dan kan je toch denken zo van " goh misschien zie ik er dan toch niet zo overdreven slecht uit als ik altijd dacht. Dit kan dan ook helpen als je een terugval krijgt en de negatieve gedachtes gaan overheersen, dan kan je daar altijd op terug vallen zo van: " waar ben ik mee bezig, mijn vriendin ziet me helemaal zitten zo erg kan ik er nooit uitzien" Nu blijft dit gevoel dus en leid het een eigen leven. Ik heb niks dat mijn negatieve gedachtengang kan blokkeren omdat ik simpelweg geen persoonlijk bewijs heb meegemaakt dat ik er zo slecht zo niet uitziequote:Op zondag 1 mei 2011 04:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets als sociale fobie (en ook BDD for that matter) zo makkelijk op te lossen is. Waar nog bijkomt dat je nooit een vriendin zal krijgen zo lang je bang bent en sociale fobie hebt, of in jouw geval neurotisch geobsedeerd met je uiterlijk en depressief.
Dus ja..
Slaapze iig. Morgen is er weer een dag op een stap in de juiste richting te zetten.
Dat is inderdaad zo, mooi emensen blijven niet lang alleen. Die zullen al gauw nagekekn worden als ze ook maar even op straat zijn geweest. Maar wat ook weer zo is is dat ik veel uitzonderingen heb gezien. Het kán wel. Maarja dta is net de loterij. Zie maar eens net dat ene lekkere blondje uit een paar honderd te vinden die net geinteresseerd is in filipijnse jongens ofzo. of in een dikke goth die eruit zoiet als een zwerver van 1.90M, het kan wel maar het is net de loterij.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb je natuurlijk nooit gezien op een foto maar ik ben gewoon van mening dat als je al zolang single bent dat uiterlijk wel degelijk een hele grote rol speelt in het falen hiervan. Ik weet dat jij dit als een stuk minder van belang ziet. Maar als je je uiterlijk tegen hebt dan kan je zoveel Pua gebruiken als je wilt, het gaat je dan niet lukken om succesvol te zijn hiermee.
Dat is ook zo maar dat is wel een betere instelling als je bijvoorbeeld uitgaat. Je kan denken "ik ben lelijk niemand ziet me staan " of je kan denken zo van "ergens tussen deze 100 meiden in de discotheek loopt er eentje rond die me zit zitten " Op die manier straal je sowieso al wat anders uit dan wanhoop en misschien dat er dan ook meer dames geinteresseerd zijn aangezien je houding en uitstraling automatisch verbeteren als je met een positieve gedachtegang uitgaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, mooi emensen blijven niet lang alleen. Die zullen al gauw nagekekn worden als ze ook maar even op straat zijn geweest. Maar wat ook weer zo is is dat ik veel uitzonderingen heb gezien. Het kán wel. Maarja dta is net de loterij. Zie maar eens net dat ene lekkere blondje uit een paar honderd te vinden die net geinteresseerd is in filipijnse jongens ofzo. of in een dikke goth die eruit zoiet als een zwerver van 1.90M, het kan wel maar het is net de loterij.
verste wat ik ben gekomen is in het uitgaan is met pua:quote:Op zondag 1 mei 2011 04:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar dat is wel een betere instelling als je bijvoorbeeld uitgaat. Je kan denken "ik ben lelijk niemand ziet me staan " of je kan denken zo van "ergens tussen deze 100 meiden in de discotheek loopt er eentje rond die me zit zitten " Op die manier straal je sowieso al wat anders uit dan wanhoop en misschien dat er dan ook meer dames geinteresseerd zijn aangezien je houding en uitstraling automatisch verbeteren als je met een positieve gedachtegang uitgaat.
Maar ik heb dit zelf een aantal keren geprobeerd zonder succes overigens.
Mijn teller staat nog altijd op 1 dat ik met een meisje had gepraat in een kroeg in de 100 keer dat ik ben uitgeweest. Maar dit (bovengemiddeld) uitziende meisje kwam naar mij toe (zo schijnt , ze stond in mijn buurt en ik glimlachte naar haar, athans zo is het gegaan volgens mijn nuchtere vrienden, en dat iemand haar een drankje aanbood en wegkaapte van mij maar dat ze gewoon na 30 seconde weer terug liep naar mij. Ze pakte toen ook haar telefoon waarschijnlijk als hint om haar nummer te vragen maar ik was te ver heen om dit te beseffen.
ik weet het nog. ik denk niet dat er veel atttractie was, maar meer een soort van dat ze eventjes niets anders te doen hadden.quote:Een week later in een bar leek het erop dat er weer 2 meiden (vriendinnen van elkaar) een poging deden om met mij in gesprek te raken. Ze schreeuwde iets naar mij en ik deed net alsof ik het niet hoorde want ik was bang en onzeker. Ik keek wel op maar keek expres langs ze heen terwijl ze duidelijk in mijn richting keken. Ik voelde me toen erg ongemakkelijk. Vervolgens probeerden ze het nog een keer en gingen deze keer nog wat harder praten, weer keek ik op en deed alsof ik het niet zag. Daarna gaven ze het op en liepen weg.
Nee je hebt gelijk maar het betekent dat ze wel een beetje interesse hadden, en volgens als ik er gewoon dan op afstapte en een vlotte babbel zou hebben dat een soort van spanning kan opwekken. helemaal als het er 2 zijn dan worden ze zelfs misschien jaloers op elkaar ofzo. Ook het feit dat ze het nog een keer opnieuw probeerde betekent wel dat ze enigszins geinteresseerd waren. Maar natuurlijk durf ik never nooit zomaar er naar toe te gaan, ik zal een blauwtje lopen met een diepblauwe tint.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet het nog. ik denk niet dat er veel atttractie was, maar meer een soort van dat ze niets te doen hadden.
je kan het ook niet zien als een soort pesten, of dat ze kwaad bedoelden.
ook niet dat ze echt alleen maar pure meedelijden hadden
ook niet dat ze je oprecht even wilde gaan helpen.
ook niet dat ze lol met elkaar wilden hebben, om te kijken hoe jij zou gaan reageren.
er is niet echt 1 bedoeling aan vast te plakken eigenlijk m.i.
nee denk het niet zozeer. ze hadden gewoon niets anders te doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk maar het betekent dat ze wel een beetje interesse hadden,
ja pua technisch gezien had je het kunnen redden op die manier, maar komop, wat was er voor attractie.quote:en volgens als ik er gewoon dan op afstapte en een vlotte babbel zou hebben dat een soort van spanning kan opwekken. helemaal als het er 2 zijn dan worden ze zelfs misschien jaloers op elkaar ofzo. Ook het feit dat ze het nog een keer opnieuw probeerde betekent wel dat ze enigszins geinteresseerd waren.
Daarom was het al helemaal raar dat ze dan een poging wagen om in gesprek te raken. Ik zat daar als een kneus de hele avond met mijn mobieltje te spelen. Ik weet nog dat ik heel even opkeek en ze toen per ongeluk beide aankeek daarna begonnen ze met roepen.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee denk het niet zozeer. ze hadden gewoon niets anders te doen.
je hebt ook wel weer wel gelijk, want je was dus niet zo schrikwekkend eng dat ze je volledig ontweken.
[..]
ja pua technisch gezien had je het kunnen redden op die manier, maar komop, wat was er voor attractie.
je zat alleen aan een tafel op je mobieltje te priegelen, en daar mee bezig te zijn.
nee ze verveelden zich gewoon, en wilde actie.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daarom was het al helemaal raar dat ze dan een poging wagen om in gesprek te raken.
ja dat wel inderdaad. het is niet zo dat ze echt contact wilden denk ik omdat er al veel interesse was, maar ze waren in ieder geval nog niet weggejaagd door creepyness of lelijkheidquote:Ik zat daar als een kneus de hele avond met mijn mobieltje te spelen. Ik weet nog dat ik heel even opkeek en ze toen per ongeluk beide aankeek daarna begonnen ze met roepen.
Dat betekent dat ik er niet uitzag als een creep in hun ogen.
oh, nou dat klinkt al ietsjes beter dan. de factor " gebrek aan beter" zit er iig al bij dat de rest ook al niet meer echt zo geweldig voor ze was of tegen ze deed. dan was je wel nog het meest potentieel interessante object voor zequote:Op zondag 1 mei 2011 05:13 schreef richard_prf het volgende:
Zelf denk ik er anders over. Mijn theorie:
Het was 2 uur 'snachts toen ze deze actie ondernamen (ze waren met z'n tweeën trouwens, niet met een groep)
Ik denk dat de leuke jongens niet geinteresseerd waren die avond en dat ze zich daardoor verveelde. En dat ze uit verveling toen mij lastig gingen vallen wegens gebrek aan beter.
Toch jammer dat ik niks probeerdequote:Op zondag 1 mei 2011 05:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh, nou dat klinkt al ietsjes beter dan. de factor " gebrek aan beter" zit er iig al bij dat de rest ook al niet meer echt zo geweldig voor ze was of tegen ze deed.
maar jij was er zelf bij h`edus als je denkt dat ik het fout hebt zal jij het wel beter weten
*1: verklaar. zie ik iets over het hoofd wat jij wel inziet? wat wordt me gesuggereerd, of foutief gesuggereerd?quote:Op zondag 1 mei 2011 04:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
.....wat ben je nu aan het suggereren? Zou je dat nou wel doen?
we hadden het er juist over dat het op meisjes hot en speciaal staat.quote:
dat dikgedrukte natuurlijk, richard snapt het tenminstequote:Op zondag 1 mei 2011 04:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vraag me af als hij een vriendin zou krijgen die hem aanmoedigt en hem verteld "je ziet er goed uit, je bent het waard , ik geef om je en ik hou van je etc" dat hij misschien van zijn sociale vrees gaat afkomen en dat hij zelfs weer een studie gaat beginnen. Of is het zo dat hij haar meeneemt ijn het gat van uitzichtloosheid?
Tja, zelfde geldt als je met een vriendin bent.quote:Op zondag 1 mei 2011 08:44 schreef Halcon het volgende:
Gisteren behalve een schietpartij (met twee doden) een gezellige avond gehad. Er waren genoeg dames en het lijkt erop dat op het moment dat je met een date bent, je veel interessanter bent voor het vrijgezelle vrouwvolk.
Klopt wel inderdaad. Misschien heb je het dan onbewust ook wel meer door? Wel frustrerend. Date was gezellig, maar als lekkere wijven waar je normaal al niet eens je kans waagt tegen je aan beginnen te rijden en zo... Jammer.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, zelfde geldt als je met een vriendin bent.
'T was gister ook erg gezellig op 't Wed, met je "leukt dat je d'r bent band"
Plein in Utrechtquote:
Ja. Richard heeft ook een waarschuwing gehad dat 'ie d'r mee moest kappen. Ben dat geneuzel ook gewoon hardstikke zat.quote:
Nee, dat is Janskerkhof. Google maps is your friendquote:
Janskerkhof ben ik 'n paar keer geweest. 't Wed afgaande op Google Maps wsl. niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, dat is Janskerkhof. Google maps is your friend
MILFs scoren bij de Hofman?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:35 schreef Halcon het volgende:
Janskerkhof ben ik 'n paar keer geweest. 't Wed afgaande op Google Maps wsl. niet.
Was toen een redelijk jong publiek. Ook wel wat MILFs, maar over het algemeen toch van die zeg maar studententypes. Ook nog in 'n andere tent daar in de buurt geweest. Daar was het echt kinderdisco.quote:
Dat is wel een goed ideequote:Op zondag 1 mei 2011 10:26 schreef Re het volgende:
misschien in samenwerking met [LIF] een keertje een make-over introduceren
Ik ook. Vermoedelijk als een jong, naief, gewillig meisje. Een makkelijke prooi.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ik overkom gedurende het uitgaan. Wat voor type meisj et cetera.
Het uitgaan is voor je eigen plezier.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nu lees ik weer - ergens- over meiden die 'interessante mensen' hebben ontmoet tijdens het uitgaan. Ik snap het niet hoor. Het uitgaan is alleen voor fysiek contact. Al is enig fysiek contact wel nodig als bevestiging ( ook 'gewoon' met vriendinnen hoor, arm vasthouden bijv.).
ja, ik ook! Wat is nu concreet de reden dat ik nooit versierd word? Zou zo makkelijk zijn als het op hun voorhoofd geprojecteerd werd in blacklight ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ik overkom gedurende het uitgaan. Wat voor type meisj et cetera.
De kans is ook groot dat je idioten aantrekt. Zeker voor Lanterfanteraar. Brrrrrrr.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het uitgaan is voor je eigen plezier.
Als je het naar je zin hebt is de kans groot dat je daardoor interessante mensen aantrekt, ja.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik sowieso overkom op andere. Ik zou dus echt een keer mijzelf willen observeren door de ogen van iemand anders.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat ziet er door ieder paar ogen weer anders uit. Maar de meet is daarvoor wel geschikt. Vraag je de volgende dag op Fok! feedback via de DM aan degene wiens oordeel je zoekt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik sowieso overkom op andere. Ik zou dus echt een keer mijzelf willen observeren door de ogen van iemand anders.
Dat is een goed planquote:Op zondag 1 mei 2011 14:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat ziet er door ieder paar ogen weer anders uit. Maar de meet is daarvoor wel geschikt. Vraag je de volgende dag op Fok! feedback via de DM aan degene wiens oordeel je zoekt.
Dat is waar. Ik denk dat ze met iemand moet gaan die haar niet alleen achter laat. Met z'n tweeën sta je een stuk sterker. En weggaan vóór sluitingstijd en als het OV nog rijdt, dat soort dingen. Met z'n tweeën dus, niet alleen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De kans is ook groot dat je idioten aantrekt. Zeker voor Lanterfanteraar. Brrrrrrr.
Al 2x is er iemand over haar grenzen heen gegaan. Alle drie de keren was het een wannabee macho. Om dat te voorkomen zijn adviezen meer dan welkom.
Dus wiens schuld is het dan? Dat van je uiterlijk of dat van jou?quote:Op zondag 1 mei 2011 04:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar dat is wel een betere instelling als je bijvoorbeeld uitgaat. Je kan denken "ik ben lelijk niemand ziet me staan " of je kan denken zo van "ergens tussen deze 100 meiden in de discotheek loopt er eentje rond die me zit zitten " Op die manier straal je sowieso al wat anders uit dan wanhoop en misschien dat er dan ook meer dames geinteresseerd zijn aangezien je houding en uitstraling automatisch verbeteren als je met een positieve gedachtegang uitgaat.
Maar ik heb dit zelf een aantal keren geprobeerd zonder succes overigens.
Mijn teller staat nog altijd op 1 dat ik met een meisje had gepraat in een kroeg in de 100 keer dat ik ben uitgeweest. Maar dit (bovengemiddeld) uitziende meisje kwam naar mij toe (zo schijnt , ze stond in mijn buurt en ik glimlachte naar haar, athans zo is het gegaan volgens mijn nuchtere vrienden, en dat iemand haar een drankje aanbood en wegkaapte van mij maar dat ze gewoon na 30 seconde weer terug liep naar mij. Ze pakte toen ook haar telefoon waarschijnlijk als hint om haar nummer te vragen maar ik was te ver heen om dit te beseffen. (was een gesprek van 30 minuten ofzo) ze was daar alleen , haar vriendinnen stonden buiten ofzo en het het schijnt dat ze expres in mijn buurt stond. Ik kan het niet geloven maar 2 vrienden hebben dit bevestigd.
Een week later in een bar leek het erop dat er weer 2 meiden (vriendinnen van elkaar) een poging deden om met mij in gesprek te raken. Ze schreeuwde iets naar mij en ik deed net alsof ik het niet hoorde want ik was bang en onzeker. Ik keek wel op maar keek expres langs ze heen terwijl ze duidelijk in mijn richting keken. Ik voelde me toen erg ongemakkelijk. Vervolgens probeerden ze het nog een keer en gingen deze keer nog wat harder praten, weer keek ik op en deed alsof ik het niet zag. Daarna gaven ze het op en liepen weg.
Een wat?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:26 schreef Re het volgende:
misschien in samenwerking met [LIF] een keertje een make-over introduceren
Kijk mijn vrienden mogen me heel erg, ik ben aardig, grappig en relaxt en bovendien heel erg behulpzaam. (gisteren nog maar eens bevestiging, ik was scherp en relaxt bezig, ik was zelfs de gangmaker met 5 man gisteren, werkelijk niemand weet dat ik wanhopig ben hoor maar ze merken wel aan mij dat ik het kut vind, maar ik praat er verder nooit over. Ik ben niet zo achterlijk om daar net zo over te komen als hier. Op dit forum uit ik mijn ware frustratie verborgen voor de buitenwereld. Ik ben in staat om mijn gedachtes uit te schakelen als ik bij vrienden ben maar langzaam ga ik kapot van binnen. Dus het kan zo zijn dat ze dit verhaal verzonnen omdat ze het mij gunnen daar ben ik van overtuigd. Zelfde geldt voor de blonde chick hoor ze zegt dat ik hartstikke lief ben en dat ze altijd hoop dat ik een leuke meid ontmoet. Dus ik maak hoe dan ook een goede indruk op mensen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus wiens schuld is het dan? Dat van je uiterlijk of dat van jou?
Als jij meteen schichtig gaat doen bij vrouwelijk contact...tja, dan kan je nog zo knap zijn maar...
Ik ga het in elk geval proberen. Ik heb nu genoeg tijd nu ik ontslagen ben. Ik ga gewoon keihard trainen in de sportschool en ik smeek dat ik huidtype 2 heb zodat ik toch langzaam bruin kan worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Een tijdje terug vond je jezelf een 7 waard. Paar dagen daarna ineens was alles weer kut.
Alsof een iets meer gekleurde huid ook maar iets gaat helpen voor je zelfbeeld. Nee.
hij heeft jarenlang alleen maar aan zichzelf gedacht en gewerkt tot ze 26ste. en toen kwamen de chicks niet vanzelfquote:Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef Re het volgende:
zorg nou maar eerst eens voor jezelf en dan komen die "chicks" vanzelf wel, want als je dat als doel hebt zul je er weinig van bakken... want het gaat om jezelf niet om een ander
Nee, toen was hij bezig BDD aan het ontwikkelen en zichzelf sociaal vervreemden van zijn medemens.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij heeft jarenlang alleen maar aan zichzelf gedacht en gewerkt tot ze 26ste. en toen kwamen de chicks niet vanzelf
Volgensmij was besloten dat daar niet de nadruk op zou liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:24 schreef Catbert het volgende:
Volgens mij was besloten dat dit topic niet meer over Richard en z'n gezeur over z'n uiterlijk ging?
Omdat ze je niet wil en je haar moet vergeten. Anders raak je mss nog meer geld kwijt en je hebt het hard nodig in de nabije toekomst.quote:Op zondag 1 mei 2011 05:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
*1: verklaar. zie ik iets over het hoofd wat jij wel inziet? wat wordt me gesuggereerd, of foutief gesuggereerd?
Kan er een ban op dit soort uitspraken; ik irriteer me er ontzettend aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef Re het volgende:
zorg nou maar eerst eens voor jezelf en dan komen die "chicks" vanzelf wel, want als je dat als doel hebt zul je er weinig van bakken... want het gaat om jezelf niet om een ander
De belangrijke vraag is: vind jij jezelf een catch? (en dan niet gedoeld op uiterlijk)quote:Op zondag 1 mei 2011 17:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kan er een ban op dit soort uitspraken; ik irriteer me er ontzettend aan.
Want uiteindelijk moet hij/zij jou toch echt leuk vinden om het te laten werken, niet een of andere act. Bij een one night stand gaat jezelf zijn niet op en op een eerste date moet je natuurlijk indruk maken, maar ga niet liegen over dingen die later zeker zullen uitkomen. Doe je niet compleet anders voor.quote:
Lees: niet compleet wanhopig zijn, dan ben je kansloos, dat straal je uit. Het is wel vaak zo dat je inderdaad iemand tegenkomt op en moment/plek dat je het niet verwacht en als je er niet zo mee bezig bent (lees: zenuwachtig bent).quote:"je moet niet zoeken!"
Ja, met die miljarden mensen op deze aardkloot ben je altijd wel iemands type. En zo niet, dan valt daar vast wat aan te veranderen qua innerlijk. Qua uiterlijk moet je wel compleet verminkt zijn wil niemand je willen.quote:"op elk potje pas een deksel xD!!"
ja dat is me eigen schuld,quote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze je niet wil en je haar moet vergeten.
als ik maar gelukkig(er) benquote:Anders raak je mss nog meer geld kwijt en je hebt het hard nodig in de nabije toekomst.
hoe herken je types als lanterfanteraarquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Richard is wel echt. Is gewoon uit op aandacht. Hij bedoelt het allemaal niet slecht, maar hij wil gewoon aandacht en die krijgt hij in dit topic. Lanterfanteraar is lastiger in te schatten. Vooralsnog wat mij betreft gewoon een troll. De lol zie ik er ook niet echt van in.
Ik kom ze vaak tegen. In de supermarkt, maar ook met uitgaan.
ik erger mij ook jaquote:Op zondag 1 mei 2011 17:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kan er een ban op dit soort uitspraken; ik irriteer me er ontzettend aan.
De nog belangrijkere vraag is: hoe kun je jezelf een catch vinden, als het leven tot nu heeft bewezen dat je dat niet bent?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De belangrijke vraag is: vind jij jezelf een catch? (en dan niet gedoeld op uiterlijk)
Komt vanzelf, aan deze erger ik me nog het meest.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:45 schreef Catch_me het volgende:
"je moet gewoon jezelf zijn"
"je moet niet zoeken!"
"op elk potje pas een deksel xD!!"
Tijdloze klassiekers
The fuckquote:Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
-knip-
hoe herken je types als lanterfanteraar
vaak met vriendinnen, en stil, maar als ze aandacht krijgen bloeien ze helemaal op ofzo?
ik kan het me niet zo goed voorstellen
jij komt ze vaak tegen zeg je, hoe doe je dat?
wat zou een handleiding zijn hoe je mensen als haar kan vinden?
het pure gedrag wat types als zij hebben is![]()
![]()
![]()
![]()
Kijken of jij er nog hetzelfde over denkt wanneer je je eigen dekseltje hebt gevonden, Richardquote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Komt vanzelf, aan deze erger ik me nog het meest.
op elk potje past een deksel, ook onzin.
Weet je wat het is; het is gewoon enorm irritant om het te horen; met name omdat je het altijd te horen krijgt van mensen die jou probleem niet hebben/kennen. Het klinkt heel minachtend... alsof het iets kleins is wat zich wel zal oplossen. Bovendien voel ik precies het tegenovergestelde dan de cliché's.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf wat je zoal hebt ondernomen en hoe je zelfreflectie is...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De nog belangrijkere vraag is: hoe kun je jezelf een catch vinden, als het leven tot nu heeft bewezen dat je dat niet bent?
Het komt vanzelf, mits je een rijk sociaal leven hebt en gelukkig bent en dat ook uitstraalt.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Of mijn vrienden: "het komt wel goed" ik zeg er maar niks van.
Pissig worden omdat mensen je met de beste bedoelingen proberen op te beuren is ook niet de beste weg. Daarnaast, het mogen dan cliches zijn, maar een groot deel daarvan heeft wel een kern van waarheid.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:23 schreef Axel1988 het volgende:
Weet je wat het is; het is gewoon enorm irritant om het te horen; met name omdat je het altijd te horen krijgt van mensen die jou probleem niet hebben/kennen. Het klinkt heel minachtend... alsof het iets kleins is wat zich wel zal oplossen. Bovendien voel ik precies het tegenovergestelde dan de cliché's.
TJa ik ben nog altijd heilig overtuigd dat jezelf alleen een catch kan vinden als je bevestiging krijgt van het vrouwvolk (wat bij mij dus nooit is gebeurd). Daarom ga ik me fysiek proberen te verbeteren net zolang tot er een meisje tussen zit die me ziet zitten.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De nog belangrijkere vraag is: hoe kun je jezelf een catch vinden, als het leven tot nu heeft bewezen dat je dat niet bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |