abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:46:43 #101
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96186318
Ow hey Socios, welkom. :)
Ik ben een beetje verbaasd om je verhaal te lezen eerlijk gezegd want je ziet er verdomd goed uit en je uitstraling vond ik op die grote FOK! meet een tijdje terug wel cool. Je stond rechtop en straalde uit dat je vrolijk was en relaxed. Ik heb nog een gesprekje met je aangeknoopt maar je was met een groep van een subforum ofzo? Maar je vluchtte daar snel naartoe want iemand had bier voor je meegenomen. Was nog niet met je uitgepraat hoor.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96186322
Hou nou eens op met die op voorhand bedachte strategieen. Echt.
Ron Paul 2012
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:47:47 #103
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96186352
Zo, ook hier in de stad zag het vanmiddag zwart van 't volk door Koninginnedag-festiviteiten. Qua vrouwvolk liep het uiteen van perfectie tot Tsjernobylcreaties, maar dat zal overal zo zijn :+

Heb achteraf wel spijt dat ik vandaag niet op 't Museumplein in Amsterdam was, leek me een gezellig en positief sfeertje daar met de zon erbij. Nouja, met Bevrijdingsdag nieuwe kansen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:48:32 #104
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96186376
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben een beetje verbaasd om je verhaal te lezen eerlijk gezegd want je ziet er verdomd goed uit en je uitstraling vond ik op die grote FOK! meet een tijdje terug wel cool. Ik heb nog een gesprekje met je aangeknoopt maar je was met een groep van een subforum en vluchtte daar snel naartoe. Was nog niet met je uitgepraat hoor.
ik kende hem al van een tijdje terug(in de zin van dat ik zijn posts afentoe heb gelezen)

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:25 schreef Socios het volgende:
*knip

Ik ben Socios, 27 jaar en heb nog nooit een vrouw kunnen `versieren´. Wel het geluk gehad dat een vrouw zelf `het initiatief´ nam.

*knip*
was dat 'myrealle' ofzoiets een forum-mod? :P
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:49:57 #105
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96186441
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Supersoep het volgende:
Hou nou eens op met die op voorhand bedachte strategieen. Echt.
Die strategiëen in de praktijk letterlijk toepassen lijkt me wel wat geforceerd idd. Spontaniteit werkt stukken beter.
pi_96186446
Protip 1 dan, ga met vrienden uit. Als je met z'n tweeën ben stap je echt VEEL makkelijker op de vrouwen af. Vooral als zij ook met meerdere personen zijn.
pi_96186460
quote:
Dankjewel.
quote:
Ik heb nog een gesprekje met je aangeknoopt maar je was met een groep van een subforum en vluchtte daar snel naartoe. Was nog niet met je uitgepraat hoor.
Ja, klopt. Toen ik even naar buiten kwam, hè? Voelde mij toen erg ongemakkelijk (blijkbaar niet aan mij te zien dan?), toen ben ik `maar weer´ naar binnen gegaan naar mensen die ik reeds `beter kende´.

Wel erg tof dat we allebei een t-shirt met onze naam ft. UI erop hadden, `dat brak meteen het ijs´.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:50:32 #108
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96186465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik kende hem al van een tijdje terug(in de zin van dat ik zijn posts afentoe heb gelezen)
Ja, hij post over het hele forum, bekende naam op FOK!. :D
pi_96186507
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja, hij post over het hele forum, bekende naam op FOK!. :D
Ja, want als ik Socios zie, dan zie ik altijd weer iets met treinen? :) Seks in treinen ofzo?
pi_96186513
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
was dat 'myrealle' ofzoiets een forum-mod? :P
Jah, klopt...
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:51:52 #111
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96186518
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Die strategiëen in de praktijk letterlijk toepassen lijkt me wel wat geforceerd idd. Spontaniteit werkt stukken beter.
ja maar daarom had ik ook 3 avonden oefening nodig he.

het is best simpel opzich.
het is allemaal de approach
en dan een ftc of wat anders , en bodyrock.
en social proof, en hun persoonlijke ruimte niet meteen invaden behalve om even hun aandacht te krijgen, en dan terugleunen

dan kan je er iig aanwezig zijn en met iets bezig zijn en attractie om je heen opbouwen, en vrouwen noemen het "Zelfverzekerheid" .

op iemand aflopen, en meteen blijven inleunen, en kruipgedrag vertonen, en hun persoonlijke ruimte invaden(niet terugleunen), en geen bodyrock en ftc, dan krijg je boze blikken en vinden ze je een creep. of ze denken er eigenlijk nieteens over na.

er is ook girlcoding enzo, ik heb het alleen nog niet zelf opgemerkt behalve dat meisjes groepsgedrag vertoonden toen 1 iets ging doen en allemaal hetzelfde gingen doen.
pi_96186528
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Seks in treinen ofzo?
Dat is dus de grootste laster ooit verspreid.
pi_96186565
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel eens wat "PUA" geprobeerd toe te passen, één grote faal. :')
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:53:11 #114
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96186587
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Socios het volgende:

[..]

Dankjewel.

[..]

Ja, klopt. Toen ik even naar buiten kwam, hè? Voelde mij toen erg ongemakkelijk (blijkbaar niet aan mij te zien dan?), toen ben ik `maar weer´ naar binnen gegaan naar mensen die ik reeds `beter kende´.

Wel erg tof dat we allebei een t-shirt met onze naam ft. UI erop hadden, `breekt meteen het ijs´.
Ja, dat was leuk idd. :D Was binnen trouwens hoor, ik weet het nog heel goed want ik was verbaasd dat je er zo goed uit zag en dat je zo lang was, haha. Ik had een heel ander beeld van je. Ik kwam net binnen toen op die meet (kom altijd laat). :') Was wel een beetje te zien dat je je ongemakkelijk voelde, ja. Maar ik interpreteerde dat als gehaast omdat er mensen op je zaten te wachten ofzo, niet dat het vanwege ons gesprekje was. Ik was ook ongemakkelijk hoor :D Want je bent erg bekend op FOK! dus ik dacht dat je de popiejopie van de meet was. :@
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:53:37 #115
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96186608
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en social proof, en hun persoonlijke ruimte niet meteen invaden maar terugleunen
Wat is nou Bodyrock? Is dat een soort staand stoten als man zijnde? Dat zie ik telkens voor me wanneer het woord passeert.
pi_96186629
quote:
Ik ben een beetje verbaasd om je verhaal te lezen eerlijk gezegd want je ziet er verdomd goed uit en je uitstraling vond ik op die grote FOK! meet een tijdje terug wel cool.
Trouwens, wat is `jouw verhaal´ dan? :D Ik meende dat je zelfs een vriendje heb toch?
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:54:28 #117
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96186639
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat is dus de grootste laster ooit verspreid.
Er post hier iemand met een trein of metro ofzo als UI en dan moet ik altijd aan jou denken. :')
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:55:04 #118
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96186656
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef Socios het volgende:

[..]

Trouwens, wat is `jouw verhaal´ dan? :D Ik meende dat je zelfs een vriendje heb toch?
Niet meer. Op die meet nog wel, hij was erbij, ook een Fokker. Had hetzelfde shirt aan als ik maar dan met zijn UI.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:55:35 #119
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96186669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Socios het volgende:

[..]

Wel eens wat "PUA" geprobeerd toe te passen, één grote faal. :')
hoeveel en wat heb je gelezen?
en hoeveel en hoevaak en wat heb je infield geprobeerd?
pi_96186700
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat was leuk idd. :D Was binnen trouwens hoor,
Ohw toen in het begin. Later kwam ik ook nog even naar buiten en hebben we elkaar ook nog even gesproken. :P
quote:
ik weet het nog heel goed want ik was verbaasd dat je er zo goed uit zag en dat je zo lang was, haha. Ik had een heel ander beeld van je. Ik kwam net binnen toen op die meet (kom altijd laat). :') Was wel een beetje te zien dat je je ongemakkelijk voelde, ja. Maar ik interpreteerde dat als gehaast omdat er mensen op je zaten te wachten ofzo, niet dat het vanwege ons gesprekje was. Ik was ook ongemakkelijk hoor :D Want je bent erg bekend op FOK! dus ik dacht dat je de popiejopie van de meet was. :@
Heel geinig om te lezen, want zo ervaarde ik dat zelf totaal niet. Ik had gewoon het gevoel dat ik het gesprek met jou alweer na een paar minuten niet `in stand´ kon houden...
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:57:03 #121
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96186708
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat is nou Bodyrock? Is dat een soort staand stoten als man zijnde? Dat zie ik telkens voor me wanneer het woord passeert.
Je bent niet de enige hoor, ik begrijp ook maar 30% als het over PUA gaat :')
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:57:16 #122
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96186717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en social proof, en hun persoonlijke ruimte niet meteen invaden behalve om even hun aandacht te krijgen, en dan terugleunen

dan kan je er iig aanwezig zijn en met iets bezig zijn en attractie om je heen opbouwen, en vrouwen noemen het "Zelfverzekerheid" .

op iemand aflopen, en meteen blijven inleunen, en kruipgedrag vertonen, en hun persoonlijke ruimte invaden(niet terugleunen), en geen bodyrock en ftc, dan krijg je boze blikken en vinden ze je een creep. of ze denken er eigenlijk nieteens over na.

er is ook girlcoding enzo, ik heb het alleen nog niet zelf opgemerkt behalve dat meisjes groepsgedrag vertoonden toen 1 iets ging doen en allemaal hetzelfde gingen doen.
Klinkt als een hele operatie. Hoe gaat het na die 3 avonden ... ?
pi_96186761
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoeveel en wat heb je gelezen?
en hoeveel en hoevaak en wat heb je infield geprobeerd?
Precies weet ik niet meer. Had allerlei PDF-file's en filmpjes gekregen van iemand. Echt bergen aan `materiaal´, maar het sloeg echt nergens op imo. :')
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:59:03 #124
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96186769
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ji jhebt dat niet nodig.

het is een schijnbeweging dat je doet alsof je elk moment weg kan lopen.

-het geeft hun wanhopigheid dat ze snel moeten reageren om je te laten blijven
-het geeft je de kans om zonder een blauwtje te lopen weer weg te gaan(alles langzaam opbouwen)
-het geeft hun de indruk dat je social proof hebt(want je hebt iets anders te doen en twijfelt of je wel bij hun zal blijven), en maar toevallig even bij hun bent
-het geeft de houding, dat je er nog niet bent en dat ze niet koude blikken hoeven te doen om van je af te komen.

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-04-2011 22:04:10 ]
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:01:26 #125
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96186851
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Socios het volgende:

[..]

Ohw toen in het begin. Later kwam ik ook nog even naar buiten en hebben we elkaar ook nog even gesproken. :P

[..]

Heel geinig om te lezen, want zo ervaarde ik dat zelf totaal niet. Ik had gewoon het gevoel dat ik het gesprek met jou alweer na een paar minuten niet `in stand´ kon houden...
Als je wegloopt is het niet makkelijk praten nee :P Maar als er een stilte valt is dat heel normaal denk ik. Maar dat vindt iedereen heel awkward hoor, dus de kans is heel groot dat de ander dan over iets begint om die stilte maar te doorbreken :D

Ik moet er wel bij zeggen dat ik na verloop van tijd alsnog wel weggelopen was hoor, niet vanwege jou maar omdat mijn vriend er ook bij was en die was ook een beetje mensenschuw dus wilde hem niet te lang alleen laten tussen al die vreemde Fokkers. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')