ik kende hem al van een tijdje terug(in de zin van dat ik zijn posts afentoe heb gelezen)quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ow hey Socios, welkom.
Ik ben een beetje verbaasd om je verhaal te lezen eerlijk gezegd want je ziet er verdomd goed uit en je uitstraling vond ik op die grote FOK! meet een tijdje terug wel cool. Ik heb nog een gesprekje met je aangeknoopt maar je was met een groep van een subforum en vluchtte daar snel naartoe. Was nog niet met je uitgepraat hoor.
was dat 'myrealle' ofzoiets een forum-mod?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:25 schreef Socios het volgende:
*knip
Ik ben Socios, 27 jaar en heb nog nooit een vrouw kunnen `versieren´. Wel het geluk gehad dat een vrouw zelf `het initiatief´ nam.
*knip*
Die strategiëen in de praktijk letterlijk toepassen lijkt me wel wat geforceerd idd. Spontaniteit werkt stukken beter.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Supersoep het volgende:
Hou nou eens op met die op voorhand bedachte strategieen. Echt.
Dankjewel.quote:
Ja, klopt. Toen ik even naar buiten kwam, hè? Voelde mij toen erg ongemakkelijk (blijkbaar niet aan mij te zien dan?), toen ben ik `maar weer´ naar binnen gegaan naar mensen die ik reeds `beter kende´.quote:Ik heb nog een gesprekje met je aangeknoopt maar je was met een groep van een subforum en vluchtte daar snel naartoe. Was nog niet met je uitgepraat hoor.
Ja, hij post over het hele forum, bekende naam op FOK!.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kende hem al van een tijdje terug(in de zin van dat ik zijn posts afentoe heb gelezen)
Ja, want als ik Socios zie, dan zie ik altijd weer iets met treinen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hij post over het hele forum, bekende naam op FOK!.
Jah, klopt...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
was dat 'myrealle' ofzoiets een forum-mod?
ja maar daarom had ik ook 3 avonden oefening nodig he.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Die strategiëen in de praktijk letterlijk toepassen lijkt me wel wat geforceerd idd. Spontaniteit werkt stukken beter.
Wel eens wat "PUA" geprobeerd toe te passen, één grote faal.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Die strategiëen in de praktijk letterlijk toepassen lijkt me wel wat geforceerd idd. Spontaniteit werkt stukken beter.
Ja, dat was leuk idd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Ja, klopt. Toen ik even naar buiten kwam, hè? Voelde mij toen erg ongemakkelijk (blijkbaar niet aan mij te zien dan?), toen ben ik `maar weer´ naar binnen gegaan naar mensen die ik reeds `beter kende´.
Wel erg tof dat we allebei een t-shirt met onze naam ft. UI erop hadden, `breekt meteen het ijs´.
Wat is nou Bodyrock? Is dat een soort staand stoten als man zijnde? Dat zie ik telkens voor me wanneer het woord passeert.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar daarom had ik ook 3 avonden oefening nodig he.
het is best simpel opzich.
het is allemaal de approach
en dan een ftc of wat anders , en bodyrock.
en social proof, en hun persoonlijke ruimte niet meteen invaden maar terugleunen
Trouwens, wat is `jouw verhaal´ dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben een beetje verbaasd om je verhaal te lezen eerlijk gezegd want je ziet er verdomd goed uit en je uitstraling vond ik op die grote FOK! meet een tijdje terug wel cool.
Er post hier iemand met een trein of metro ofzo als UI en dan moet ik altijd aan jou denken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste laster ooit verspreid.
Niet meer. Op die meet nog wel, hij was erbij, ook een Fokker. Had hetzelfde shirt aan als ik maar dan met zijn UI.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Trouwens, wat is `jouw verhaal´ dan?Ik meende dat je zelfs een vriendje heb toch?
hoeveel en wat heb je gelezen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel eens wat "PUA" geprobeerd toe te passen, één grote faal.
Ohw toen in het begin. Later kwam ik ook nog even naar buiten en hebben we elkaar ook nog even gesproken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat was leuk idd.Was binnen trouwens hoor,
Heel geinig om te lezen, want zo ervaarde ik dat zelf totaal niet. Ik had gewoon het gevoel dat ik het gesprek met jou alweer na een paar minuten niet `in stand´ kon houden...quote:ik weet het nog heel goed want ik was verbaasd dat je er zo goed uit zag en dat je zo lang was, haha. Ik had een heel ander beeld van je. Ik kwam net binnen toen op die meet (kom altijd laat).Was wel een beetje te zien dat je je ongemakkelijk voelde, ja. Maar ik interpreteerde dat als gehaast omdat er mensen op je zaten te wachten ofzo, niet dat het vanwege ons gesprekje was. Ik was ook ongemakkelijk hoor
Want je bent erg bekend op FOK! dus ik dacht dat je de popiejopie van de meet was.
Je bent niet de enige hoor, ik begrijp ook maar 30% als het over PUA gaatquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat is nou Bodyrock? Is dat een soort staand stoten als man zijnde? Dat zie ik telkens voor me wanneer het woord passeert.
Klinkt als een hele operatie. Hoe gaat het na die 3 avonden ... ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar daarom had ik ook 3 avonden oefening nodig he.
het is best simpel opzich.
het is allemaal de approach
en dan een ftc of wat anders , en bodyrock.
en social proof, en hun persoonlijke ruimte niet meteen invaden behalve om even hun aandacht te krijgen, en dan terugleunen
dan kan je er iig aanwezig zijn en met iets bezig zijn en attractie om je heen opbouwen, en vrouwen noemen het "Zelfverzekerheid" .
op iemand aflopen, en meteen blijven inleunen, en kruipgedrag vertonen, en hun persoonlijke ruimte invaden(niet terugleunen), en geen bodyrock en ftc, dan krijg je boze blikken en vinden ze je een creep. of ze denken er eigenlijk nieteens over na.
er is ook girlcoding enzo, ik heb het alleen nog niet zelf opgemerkt behalve dat meisjes groepsgedrag vertoonden toen 1 iets ging doen en allemaal hetzelfde gingen doen.
Precies weet ik niet meer. Had allerlei PDF-file's en filmpjes gekregen van iemand. Echt bergen aan `materiaal´, maar het sloeg echt nergens op imo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoeveel en wat heb je gelezen?
en hoeveel en hoevaak en wat heb je infield geprobeerd?
ji jhebt dat niet nodig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat is nou Bodyrock? Is dat een soort staand stoten als man zijnde? Dat zie ik telkens voor me wanneer het woord passeert.
Als je wegloopt is het niet makkelijk praten neequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw toen in het begin. Later kwam ik ook nog even naar buiten en hebben we elkaar ook nog even gesproken.
[..]
Heel geinig om te lezen, want zo ervaarde ik dat zelf totaal niet. Ik had gewoon het gevoel dat ik het gesprek met jou alweer na een paar minuten niet `in stand´ kon houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |