Dit klinkt echt heel erg onduidelijk. Wat moeten we nu met dit soort vage informatie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je terugdenkt aan bepaalde dingen als je met een bevriend stelletje van je omgaat?
Doe ermee wat je wilt zou ik zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel erg onduidelijk. Wat moeten we nu met dit soort vage informatie.
Sommige dingen kunnen herinneringen triggeren, ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je terugdenkt aan bepaalde dingen als je met een bevriend stelletje van je omgaat?
Wel de enige plek in een uitgaansgelegenheid waar ik iets van contact met onbekende meisjes heb gehad. Het kan dan wel een val zijn, alsin blauwtjes lopen, maar met de rest schiet je ook niets op.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar de dansvloer is ook een val he
andere gebieden van de kroeg zijn veel beter
Het is nu al een flinke tijd uit met mijn ex.. Toch blijft ze door mijn hoofd dwalen, vooral als ik dan mensen gelukkig samen zie enzo. Alsof ik iets nog niet heb afgesloten zodat ik door kan gaan voor andere mensen ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen herinneringen triggeren, ja.
Dat kunnen mensen zijn, of muziek, of zelfs een geur of smaak.
Waarom vraag je dat? Vervelende herinnering waar je niet vanaf komt?
Het is by far de beste plek om te versieren inderdaad, als je zelf houdt van een beetje swingen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Wel de enige plek in een uitgaansgelegenheid waar ik iets van contact met onbekende meisjes heb gehad. Het kan dan wel een val zijn, alsin blauwtjes lopen, maar met de rest schiet je ook niets op.
Heel normaal denk ik. Kan even duren maar dat slijt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is nu al een flinke tijd uit met mijn ex.. Toch blijft ze door mijn hoofd dwalen, vooral als ik dan mensen gelukkig samen zie enzo. Alsof ik iets nog niet heb afgesloten zodat ik door kan gaan voor andere mensen ofzo.
Hoeveel verschillende reeksen heeft R&P wel nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heel normaal denk ik. Kan even duren maar dat slijt.
Hier is trouwens een betere reeks topics voor dit probleem.
Oh wacht. Jij bent ervaren he. Met uitgaan.quote:
dat is een taktiek om aandacht te krijgen van jongens.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh wacht. Jij bent ervaren he. Met uitgaan.
Gebeurt het veel dat een meisje uit zichzelf aan allemaal jongens gaat lopen trekken, tegen ze aan gaat hangen en Rijden(?), zoenerig? En wanneer iemand zoiets doet, is diegene dan heel dronken of een beetje aangeschoten? Ervan uitgaande dat zo iemand al een partner heeft.
( niet over mijzelf hoor)
Ik mis inderdaad de Random Hoofdletters in je zinsopbouw.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dit klinkt echt heel erg onduidelijk. Wat moeten we nu met dit soort vage informatie.
Waarom denk je dat ik ervaren ben met uitgaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gebeurt het veel dat een meisje uit zichzelf aan allemaal jongens gaat lopen trekken, tegen ze aan gaat hangen en Rijden(?), zoenerig? En wanneer iemand zoiets doet, is diegene dan heel dronken of een beetje aangeschoten? Ervan uitgaande dat zo iemand al een partner heeft.
heeft iedereen toch weleens, dat iets hem doet denken aan ze eigen leven. ik heb ook dat de geur van bepaalde soorten waspoeder me doen denken aan me middelbare school vriendin van een paar weken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Dat heb ik haar wijsgemaakt. Lant zoekt iemand die haar wat wijzer kan maken mbt de do's en dont's uitgaansleven.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ervaren ben met uitgaan?
En degenen die dat wel doen laat je over het algemeen liever links liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
(mannen houden niet van sletterig gedrag, gemiddeld genomen).
Dat zou een conclusie kunnen zijn, maar die zal ze dan toch zelf moeten trekken.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:29 schreef Supersoep het volgende:
Lanter hoort daar niet thuis. Als we dat nu eens met elkaar besluiten.
Ik begin soms te denken dat ik de enige ben met die opvatting. Wel jammer.
nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
hey mlig. heb je nog iets vernomen van dat 8k meisje?
Eh ja dan zijn ze overduidelijk in hun geile periode?.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neem contact met haar op en kijk wat er gebeurd.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
laatste was dat ik me liefde had verklaard en ook die 400 euro haar had kwijtgescholden, en toen daarna had ik zoiets van "kunnen we vriendjes blijven " gevraagd
en toen eind januari(ofzoiets) stuurde ze terug dat ze graag vriendjes wilde blijven, en dingen, mits ik dat ook wel wilde. en dat ze het voorlopig druk zal hebben.
dat is nu dus 3 maanden geleden, en ik heb ook helemaal niets daarop en sindsdien gestuurd
en ze logt nu ook al een maand of langer al niet meer in op haar hyves(verborgen, maar je kan in de gaten houden of iemand kort geleden heeft ingelogt), en tweet ook niets op twitter(kan haar tweets niet lezen, maar houdt de tweetcount en haar vriendenlijst en followers en hun tweets in de gaten)
Het is van tweeen één. Of je trekt de stoute schoenen aan, zet al die bezwaren aan de kant en je doet het gewoon. Of je trekt er definitief de stekker uit, stopt met het checken van haar acounts en probeert haar uit je hoofd te zetten.quote:
ja maar dan moet ik haar dus terugkrijgen in gevoelstoestanden die goed zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:47 schreef Supersoep het volgende:
Je hoeft toch niet gelijk te beginnen over oude onderwerpen of dingen die tegen zitten? Al dat PUA gezeiken je weet zelfs via de SMS geen opener? Kom nou.
"Hey, hoe gaat het? Ik vroeg het me even af."quote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik haar dus terugkrijgen in gevoelstoestanden die goed zijn.
dus niet openen met "als je me verlaat, kom ik dichter bij zelfmoord'" of wat dan ook.
maar meer openen met :"gaat het goed met...." of "hoe is het met " of" weet je dat nog, hoe is het daar nu mee" of "blablabla lukt dat al?" maar ik weet niets om dan daar in te vullen
ik weet het niet
voor mezelf dingen bedenken, en zelf de dingen goed doen is best moeilijk.
oke het wordt:quote:Op zondag 1 mei 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
"Hey, hoe gaat het? Ik vroeg het me even af."
''Hoi. Wat doe je allemaal tegenwoordig?''
Zulke dingen, zonder te refereren naar dingen waar je ''kennis'' voor nodig zou hebben, zoals het invullen van ''hoe gaat het met xxx'' zijn makkelijk te verzinnen toch. Ik denk dat je alles een beetje moeilijker maakt dan het moet zijn.
Speel eens een rollenspel. Pretendeer eens een ''normaal'' iemand te zijn, en reageer dan zoals een ''normaal'' iemand in jouw ogen zou reageren.
Het is vandaag Koninginnendag, mensen zijn buiten aan het feesten. Als je het nu stuurt, denkt ze misschien dat je ook ergens staat.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke het wordt:
"hoi. wat doe je allemaal tegenwoordig? Nog gelukt met de studie enzo?"
maar dat moet ik dan niet nu gaan sturen zeker he? of nog meer midden in de nacht
en ook niet op een zondagochtend, want coole mensen liggen zondagochtend in bed
het is te moeilijk
misschien heeft zij wel een leuk leven, met allemaal vrienden weer, en dingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is vandaag Koninginnendag, mensen zijn buiten aan het feesten. Als je het nu stuurt, denkt ze misschien dat je ook ergens staat.
Dit soort redenering kun je beter afleren. Daardoor wordt alles idd altijd veel te moeilijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar dat moet ik dan niet nu gaan sturen zeker he? of nog meer midden in de nacht
en ook niet op een zondagochtend, want coole mensen liggen zondagochtend in bed
het is te moeilijk
Bang zijn is voor sukkels.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien heeft zij wel een leuk leven, met allemaal vrienden weer, en dingen.
en heeft ze al haar internetprofielen opgegeven om van mij af te komen.
of misschien is ze dood.
ik ben veels te bang voor alles, ik weet niet
ik kan ook wachten tot de zomervakantie, en dan pas vragen hoe het met haar opleiding gaatquote:
Die is niet zinvol strategisch opereren, maar angst gedreven doormalen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan ook wachten tot de zomervakantie, en dan pas vragen hoe het met haar opleiding gaat
of wachten tot dan, omdat dan ergens ook het nieuwe seizoen van curb your enthusiasm begint, en dan misschien daarvan een aanknooppunt om weer eens af te spreken kan komen
ja nou, dat bepaal ik zelf wel he.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
Overigens vind ik dat je haar moet vergeten, als ik eerlijk ben, want dan zuigt ze je nog verder leeg terwijl jij elke euro kan gebruiken die je hebt met alle shit die je te wachten staat.
Niemand wil dat graag behalve MLiG zelf. Hij doet er iets mee of hij zet er een punt achter. Als hij er iets mee doet, moet hij zelf zo wijs zijn zich niet meer te laten beetnemen. Hij kan er beter een punt achter zetten want hij is geobsedeerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:17 schreef n0ir het volgende:
Ja waarom willen mensen zo graag dat MLiG weer in contact komt met die bloedzuiger?
Hij ''doet'' er natuurlijk niks. Hij schrijft zich al 6 jaar lang opnieuw in en volgt dan geen lessen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik niet. Mlig geeft haar nogsteeds het voordeel van de twijvel. Maar toen ik over haar hoorde van mlig had ik bijna gelijk zoiets van "je bent bedrogen". Maar dat is natuurljik niet leuk om te zeggen. En zeker niet om te horen. Wat doe je zoal daar in enschede mylifeisgrey, bouwkunde ljikt mij wel vet eigenlijk.
het is geen bouwkunde. ik heb geen verstand(naja minder) verstand van beton en "ontroerend goed objecten"quote:Op zondag 1 mei 2011 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik niet. Mlig geeft haar nogsteeds het voordeel van de twijvel. Maar toen ik over haar hoorde van mlig had ik bijna gelijk zoiets van "je bent bedrogen". Maar dat is natuurljik niet leuk om te zeggen. En zeker niet om te horen.
Wat doe je de laatste tijd zoal daar in Enschede mylifeisgrey, bouwkunde ljikt mij wel vet eigenlijk.
kijk ze schrijft ook dat zij wel weer wat stuurt. dus als ik nuj wat stuur is het ook weer zo ongeduldig enzoquote:hey jeroen! ik wil zeker vrienden blijven. Ik mag je graag en ik hoop oprecht dat je je snel beter zal voelen. de zon gaat voor jou ook ooit nog wel schijnen! ik ben de komende tijd voornamelijk bij m'n moeder, en ik ga (mits alles geplanned gaat) ook weer met school beginnen. Hoop dat je snapt dat, nu ik dat allemaal moet regelen, ik het nog wel even druk heb. Zou het leuk vinden om daarnaa weer eens wat af te spreken en bij te kletsen. Als jou dat ook leuk lijkt tenminste! (of als ik je geld voor je heb .. nog steeds niks gehoord van de rechtbank over wanneer ik nou vergoeding krijg). tot die tijd, sterkte!
Altijd een goed idee.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:43 schreef Crutch het volgende:
Korte update.
Arrogantie ten voete uit hier, maar goed maakt niet uit.
We verkassen nu naar een kroeg waar wat oudere mensen komen.
Zo heet ik helemaal niet Orcje-lief?quote:
kan je niet makeup opdoen ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2011 02:35 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben ook weer terug, zoals altijd niks gebeurd. Mijn vrienden (er gingen er toch een paar meer mee) vonden mij erg scherp vanavond met mijn sarcastische opmerkingen en ik lig dan ook zeer goed in de groep.
Ok ik kreeg slechts 1 nare opmerking te horen over mijn uiterlijk vanavond en dat is dat ik er lijkbleek uitzie (kan ik niks aan doen, moeder met rood haar en witte huid wat ik heb overgenomen)
Maar ja diegene die dat zei heeft rotte tanden, bril en half kalend, en die andere is dik.
Maar ja ik toch eens kijken of de zonnebank me iets kan opleveren om misschien in elk geval dat echte witte te laten verdwijnen ofzo.
Verder was het een leuke avond, mijn vrienden accepteren me tenminste en ze vinden me grappig en blijven me mee uitvragen. Dat ik het niet goed doe bij de chicks interesseert ze geen reet ze vinden me gewoon aardig en relaxt (beetje wat K_W ook al zei). En ze gaan dan zelfs liever met mij om dan met hun vriendinnen heb ik het idee af en toe.
Verder eindelijk weer eens een sms bericht van mijn enige vrouwelijke contact. Die blonde meid die me lelijk vindt (ze heeft me in het echt gezien).
Nee ik ga vanavond niks doen. Thanks voor je onwijs lieve smsjes. Heel veel plezier! Ik denk aan je. En we bellen. Veel liefs!
En het spijt me dat ik de afgelopen dagen niks van me heb laten horen. Maak je geen zorgen. Ik laat je echt niet vallen, echt niet!. Maak er een hele gezellige avond van. Ik hoop dat je je enigszins okee voelt. Je bent een lieve jongen (ja omdat ik lelijk ben ben ik dus lief) vergeet dat niet hé. Veel liefs!
Ik weet nu waar het aan ligt. Mijn fysieke verschijning is onvoldoende om de dames geïnteresseerd te krijgen. Ik moet een manier vinden om van mijn witte kleur af te komen + ik moet harder trainen om een beter figuur te krijgen.
Weet niet ik zal eens kijken naar de mogelijkheden. Maandag ga ik naar zo'n zonnestudio en vragen of het echt niet mogelijk is om een beetje een kleurtje te krijgen ondanks huidtype 1quote:Op zondag 1 mei 2011 02:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je niet makeup opdoen ofzo?
beetje blosjes op je wangen, of concealer onder de ogen ofzo. ik weet niet
mijn huidtype is ook vaag.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet niet ik zal eens kijken naar de mogelijkheden. Maandag ga ik naar zo'n zonnestudio en vragen of het echt niet mogelijk is om een beetje een kleurtje te krijgen ondanks huidtype 1
Toch twijfel ik een klein beetje welk huidtype ik heb.
Huidtype 1
Mensen met huidtype 1 verbranden heel snel en worden helaas niet bruin. Zij hebben een zeer lichte huid, vaak veel sproeten en rood of lichtblond haar en blauwe ogen.
IK heb een zeer lichte huid dat is een feit. Ik verbrand ook zeer snel. Maar sproeten en rood haar heb ik niet en blauwe ogen ook niet.
Het zal kunnen dat ik huidtype 2 heb maar dat lijkt me sterk... misschien zit ik er tussenin ofzo:
Huidtype 2
Wie huidtype 2 heeft, verbrandt al minder snel dan met huidtype 1. Heb je dit huidtype, dan wordt je langzaam bruin. Uiterlijke kenmerken zijn: een lichte huid, blond haar en grijze, groene of lichtbruine ogen.
Ik heb een lichte huid en ik heb groene ogen en blond haar.... Dit lijkt meer overeenkomend.
Jij hebt toch rood haar ofzo? dan heb je volgens mij huidtype1 of hoogstens misschien tussen 1 en 2 in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |