ja,naja ik verbrand niet zo snelquote:Op zondag 1 mei 2011 03:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij hebt toch rood haar ofzo? dan heb je volgens mij huidtype1 of hoogstens misschien tussen 1 en 2 in.
Mijn moeder had rood haar en een lichte huid. Mijn vader heeft een getinte huid en zwart haar. Dus het is misschien mogelijk dat ik huidtype 2 heb maar daar ga ik niet van uit omdat ik nog nooit bruin ben geweest enkel verbrandt.
Tja ik weet vrij zeker dat ik huidtype 1 heb. Ben altijd wit en verbrand binnen 5 minuten ofzo:quote:Op zondag 1 mei 2011 03:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja,naja ik verbrand niet zo snel
maar ik wordt ook niet heel bruin
ik weet niet
huh wat? bij zonnebankstudio's ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Tja ik weet vrij zeker dat ik huidtype 1 heb. Ben altijd wit en verbrand binnen 5 minuten ofzo:
Huidtype 1
Kun je echt niet bruin worden en verbrand je alleen maar in de zon?
Dan behoor je tot het zeldzamere huidtype 1. Ook de zonnebank zal voor jou geen uitkomst bieden!
Met dit huidtype zal je noch in de echte zon, noch op de zonnebank bruin worden en is de kans op
verbranden constant aanwezig.
Daarbij is de wetgeving hier erg strikt in. De nieuwe Europese regelgeving verbiedt ons mensen met
huidtype 1 te laten zonnen.
TJa ik wil niet zielig doen, maar het lijkt er bijna op dat ik gewoon alles tegen moet hebben op fysiek gebied alsof het mijn lot is dat de chicks me niet zien staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat? bij zonnebankstudio's ofzo.
je kan toch gewoon zelf in de zon gaan liggen, of zelf zonnebank kopen. kul.
klinkt alsof het erger bij jou is dan bij mij . ik verbrande vroeger alleen op me neus, maar toen was ik nog klein en speelde ik dus de hele dag buiten enzo
en ik ben nog een keer een beetje verbrand omdat ik vet veel uren gym moest inhalen in me examenjaar.
toen heb ik dagenlang midden in de zomer op een open sportveld gestaan.
mwa, misschien is het bij mij ook wel erg, maar kom ik niet zoveel buiten, en weet ik niet meer zo goed hoe erg het was.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
TJa ik wil niet zielig doen, maar het lijkt er bijna op dat ik gewoon alles tegen moet hebben op fysiek gebied alsof het mijn lot is dat de chicks me niet zien staan.
het is een combinatie van fysieke beperkingen zoals een wit gezicht, een tenger/nerd achtig postuur in combinatie met een excentriek vorm van het gezicht en uitstralingsloze uitdrukking dat mij onder het gemiddelde maakt kwa uiterlijk waardoor dames me gaan zien als een creep. Ik beeld het me zeer zeker niet in dat de dames me er gewoon niet aantrekkelijk genoeg vinden uitzien.
Als je rood haar hebt heb je volgens mij automatisch huidtype 1.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mwa, misschien is het bij mij ook wel erg, maar kom ik niet zoveel buiten, en weet ik niet meer zo goed hoe erg het was.
ik was ook nog een keer verbrand geweest(alleen me rechterarm) omdat ik urenlang laswerk aan me auto restaureren had gedaan.
of het was juist alleen me linkerarm ofzo. het was in ieder geval niet erg symmetrisch
ja het is waar. ik ben ook niet al te zeker van mezelf.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als je rood haar hebt heb je volgens mij automatisch huidtype 1.
Ik wil niet lullig doen maar het kan best zo zijn dat ook jij eruit ziet als een creep en dat de dames daarom gewoon niet geinteresseerd zijn in je. Dan moet je extreem veel geluk hebben dat er ooit eentje is die je ze ziet staan in het nachtleven. Ik denk namelijk dat als jij er goed uitzag ook al lang een vriendin had gehad hoor.
Ik heb je natuurlijk nooit gezien op een foto maar ik ben gewoon van mening dat als je al zolang single bent dat uiterlijk wel degelijk een hele grote rol speelt in het falen hiervan. Ik weet dat jij dit als een stuk minder van belang ziet. Maar als je je uiterlijk tegen hebt dan kan je zoveel Pua gebruiken als je wilt, het gaat je dan niet lukken om succesvol te zijn hiermee.
Je moet fysiek iets uitstralen: gebruinde huid, mooi haar, goede houding, goede uistraling, niet te dun of te dik. gebruik dan eens je Pua vaardigheden en zo'n chick is dan sowieso al geïnteresseerd in meer alleen als je haar aanspreekt ( of ze komen zelfs naar jou toe)
Bij mij zijn al deze punten ver onder gemiddeld, het bewijs voor mij dat uiterlijk wel degelijk een enorme rol speelt. Je moet er nou eenmaal gemiddeld uitzien om kans te maken. Voldoe je niet aan deze kenmerken dan kan je hoogstens een lelijke meid krijgen.
Tja fysiek gezien lijk ik wel op jou. Ook ik ben mager (en mijn houding ziet er gewoon niet uit) ook ik ben wit als sneeuw en doe daar ook nog eens uitstraling van niks erbij. Toch wel dingen om tegen te hebben en het zal me niks verbazen al de meiden me zien als creep of engerd. Ik weet 100% zeker dat uiterlijk het probleem is, met de tips hier kan ik niks. Ik moet er eerst gemiddeld uitzien om in de markt te liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het is waar. ik ben ook niet al te zeker van mezelf.
maar ik negeer het nog zoveel mogelijk
en op de fiets vind ik me houding helemaal slecht, dat is echt zoiets dat kan nooit goedkomen. het is ook dat ik me op een fiets altijd zo lang voel, en niet rechtop kan zitten, en zowiezo al mager ben. ik haat het. ik haat fietsen tegenwoordig.
hoe ik ook zit, het ziet er niet uit(volgens reflecties die ik zie)
maar het is toch niet zo wit als albino?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Tja fysiek gezien lijk ik wel op jou. Ook ik ben mager (en mijn houding ziet er gewoon niet uit) ook ik ben wit als sneeuw en doe daar ook nog eens uitstraling van niks erbij. Toch wel dingen om tegen te hebben en het zal me niks verbazen al de meiden me zien als creep of engerd. Ik weet 100% zeker dat uiterlijk het probleem is, met de tips hier kan ik niks. Ik moet er eerst gemiddeld uitzien om in de markt te liggen.
Mja maandag naar de zonnestudio om mijn huid te laten testen (ik verwacht huidtype1). En ik ga proberen veel aan te komen.
Mocht ik niet bruin kunnen worden dan ga ik toch een manier zoeken om van het echte witte kleur af te komen.
Wtf is jouw probleem?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij bent niet op de hoogte van de scnman-affaire?
"Scanman is watching you cute boy you look mighty cute in them jeans"
ja tuurlijk, voor jou is het makkelijk leuk en gezellig.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wtf is jouw probleem?
Ben net uitgegaan trouwens, alweer. Was fun, al haat ik dansen.
Ja het is zo wit als albino maar dat komt ook omdat ik veel thuis zit nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar het is toch niet zo wit als albino?
8k- meisje is ook best wel wit volgensmij
en vriendin die kende vaag zij is ook best wel wit.
en ik weet nog een meisje van de middelbare school, zij praatte zelfs erover dat een jongen op haar afstapte en zei : "jij bent zo wit".
maar op meisjes staat het speciaal en hot. op lelijke mannen staat het gewoon ongezond, en lelijk.
Wat lul je nu? Ik heb gewoon plezier gehad met vrienden, verder niks.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja tuurlijk, voor jou is het makkelijk leuk en gezellig.
ja maar jij hebt vrienden.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat lul je nu? Ik heb gewoon plezier gehad met vrienden, verder niks.
nee dus nietquote:Kunnen jullie ook hoor.
Heb ik ook net gehad, lees mijn post eerder vannacht maar lees ook verder en je zult de reden zien waarom het niet lukt bij de dames.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat lul je nu? Ik heb gewoon plezier gehad met vrienden, verder niks.
Kunnen jullie ook hoor.
So you think.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze ging proberen te studeren in groningen. en dat lukte ook totdat het faalde een paar maanden later.
en nuj zit ze weer bij haar ouders, in zwolle of ergens in de buurt.
Niet als je in je huis blijft zitten met je sociale fobie nee...quote:Op zondag 1 mei 2011 03:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar jij hebt vrienden.
[..]
nee dus niet
Klaag klaag, whine whine. Voor de 100e keer. Ik ga het niet eens lezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb ik ook net gehad, lees mijn post eerder vannacht maar lees ook verder en je zult de reden zien waarom het niet lukt bij de dames.
Verder ben ik het MLiG eens, je beseft niet hoe eenvoudig het is als meisje , helemaal in jouw leeftijdscategorie (+ ik heb duidelijke foto's gezien van je dat zeer zeker ruim voldoende is om als aantrekkelijk gezien te worden) mensen reageren aardiger als je er leuk uitziet. Geloof dat verdomme toch eens.
heb je alleen met je vrienden gepraat?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klaag klaag, whine whine. Voor de 100e keer. Ik ga het niet eens lezen.
Ik probeerde niet eens jongens te versieren vannacht en ik had het uitstekend naar mijn zin, moet je ook eens proberen.
Het wordt tijd om van je sociale fobie af te komen. Mij is het gelukt zonder hulp. Je instelling veranderen en andere mensen (vooral meiden) niet als superieur beschouwen, andere mensen zien als mensen ook vol onzekerheden die als ze een kut persoonlijkheid hebben en je kwetsen niet mee te zittenen beseffen dat ze je het niet waard zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als je in je huis blijft zitten met je sociale fobie nee...
lees dan eens beter, volgens mij staat er niet zo heel veel geklaag in. Maar pure feiten. en ik had het naar mijn zin verdomme of heb je dat niet gelezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klaag klaag, whine whine. Voor de 100e keer. Ik ga het niet eens lezen.
Ik probeerde niet eens jongens te versieren vannacht en ik had het uitstekend naar mijn zin, moet je ook eens proberen.
Praten gaat nogal moeilijk met luide muziek.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb je alleen met je vrienden gepraat?
En hoe in vredesnaam is het relevant? Ik zeg toch dat ik plezier had met VRIENDEN niet met vreemden omdat ik er toevallig 'leuk' uitzie.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
lees dan eens beter, volgens mij staat er niet zo heel veel geklaag in. Maar pure feiten.
IK zeg toch dat ik het naar mijn zin had vanavond met bekendenquote:Op zondag 1 mei 2011 03:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En hoe in vredesnaam is het relevant? Ik zeg toch dat ik plezier had met VRIENDEN niet met vreemden omdat ik er toevallig 'leuk' uitzie.
.....wat ben je nu aan het suggereren? Zou je dat nou wel doen?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Neem contact met haar op en kijk wat er gebeurd.
Ja mooi toch, maar je reageert wel verdomd agressief als je aangeschoten bent. (ik ben zelf ook wel aangeschoten dus het kan zijn dat ik het verkeerd interpreteer)quote:Op zondag 1 mei 2011 03:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Met 5 mei weer.![]()
Toch fijn ondanks slecht contact met vriendinnen die studeren om toch nog collega's te hebben.
Uhu, want hij heeft ook zoveel te bieden natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar het kan best zo zijn dat ook jij eruit ziet als een creep en dat de dames daarom gewoon niet geinteresseerd zijn in je. Dan moet je extreem veel geluk hebben dat er ooit eentje is die je ze ziet staan in het nachtleven. Ik denk namelijk dat als jij er goed uitzag ook al lang een vriendin had gehad hoor.
Nee joh, 'pure feiten' noemen we dat.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja mooi toch, maar je reageert wel verdomd agressief als je aangeschoten bent. (ik ben zelf ook wel aangeschoten dus het kan zijn dat ik het verkeerd interpreteer)
8k meisje is lelijk, en bleek ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:46 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, een meisje met een witte huidkleur is aantrekkelijk (vind ik zelf) en bij een jongen staat het werkelijk voor geen meter en verklein je sowieso al heel erg je kansen (helemaal als het zomer wordt)
Nee dat niet, maar dat maakt nog niet heel veel uit in zijn fase in zijn leven dat je nog niet al teveel te bieden hebt. Ik vind MLiG gewoon een aardige jongen en als hij zijn uiterlijk iets mee had dan had hij wel succesvol kunnen zijn met PuA vermoed ik en had hij het waarschijnlijk niet eens nodig. En ja Aardbei als je je uiterlijk op die leeftijd mee hebt dan heb je een vriendin in notime. Geloof me maar.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhu, want hij heeft ook zoveel te bieden natuurlijk.![]()
Maar nee, als hij maar knap is, dan is het goed!
Het is niet enkel dat hij niks te bieden heeft, maar dat wat hij wel te bieden heeft op het moment een grote teringzooi is.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dat maakt nog niet heel veel uit in zijn fase in zijn leven dat je nog niet al teveel te bieden hebt. Ik vind MLiG gewoon een aardige jongen en als hij zijn uiterlijk iets mee had dan had hij wel succesvol kunnen zijn met PuA vermoed ik en had hij het waarschijnlijk niet eens nodig. En ja Aardbei als je je uiterlijk op die leeftijd mee hebt dan heb je een vriendin in notime. Geloof me maar.
Ik vraag me af als hij een vriendin zou krijgen die hem aanmoedigt en hem verteld "je ziet er goed uit, je bent het waard , ik geef om je en ik hou van je etc" dat hij misschien van zijn sociale vrees gaat afkomen en dat hij zelfs weer een studie gaat beginnen. Of is het zo dat hij haar meeneemt ijn het gat van uitzichtloosheid?quote:Op zondag 1 mei 2011 04:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet enkel dat hij niks te bieden heeft, maar dat wat hij wel te bieden heeft op het moment een grote teringzooi is.
Vriendin krijgen is lang niet zo makkelijk als een vriendin ook HOUDEN.
Ik denk niet dat zoiets als sociale fobie (en ook BDD for that matter) zo makkelijk op te lossen is. Waar nog bijkomt dat je nooit een vriendin zal krijgen zo lang je bang bent en sociale fobie hebt, of in jouw geval neurotisch geobsedeerd met je uiterlijk en depressief.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vraag me af als hij een vriendin zou krijgen die hem aanmoedigt en hem verteld "je ziet er goed uit, je bent het waard , ik geef om je en ik hou van je etc" dat hij misschien van zijn sociale vrees gaat afkomen en dat hij zelfs weer een studie gaat beginnen. Of is het zo dat hij haar meeneemt ijn het gat van uitzichtloosheid?
Ja duik maar snel je nest in Aardbei. Weltruste. Ik ga ook maar eens slapen dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee joh, 'pure feiten' noemen we dat.
Ik ga maar naar mijn nest. Fijn dat jij het ook leuk hebt gehad met je vrienden. Laat het dan ook daarbij.
Ja maar volgens mij valt het wel mee met die sociale fobie van hem. Aangezien hij meiden durft aan te spreken en zelfs versiertruukjes durft gebruiken. Ik snap dat BDD niet eenvoudig op te lossen is maar bevestiging van 1 dame die oprecht geinteresseerd is in je zal wel een enorme stap in de goede richting zetten. Dan kan je toch denken zo van " goh misschien zie ik er dan toch niet zo overdreven slecht uit als ik altijd dacht. Dit kan dan ook helpen als je een terugval krijgt en de negatieve gedachtes gaan overheersen, dan kan je daar altijd op terug vallen zo van: " waar ben ik mee bezig, mijn vriendin ziet me helemaal zitten zo erg kan ik er nooit uitzien" Nu blijft dit gevoel dus en leid het een eigen leven. Ik heb niks dat mijn negatieve gedachtengang kan blokkeren omdat ik simpelweg geen persoonlijk bewijs heb meegemaakt dat ik er zo slecht zo niet uitziequote:Op zondag 1 mei 2011 04:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets als sociale fobie (en ook BDD for that matter) zo makkelijk op te lossen is. Waar nog bijkomt dat je nooit een vriendin zal krijgen zo lang je bang bent en sociale fobie hebt, of in jouw geval neurotisch geobsedeerd met je uiterlijk en depressief.
Dus ja..
Slaapze iig. Morgen is er weer een dag op een stap in de juiste richting te zetten.
Dat is inderdaad zo, mooi emensen blijven niet lang alleen. Die zullen al gauw nagekekn worden als ze ook maar even op straat zijn geweest. Maar wat ook weer zo is is dat ik veel uitzonderingen heb gezien. Het kán wel. Maarja dta is net de loterij. Zie maar eens net dat ene lekkere blondje uit een paar honderd te vinden die net geinteresseerd is in filipijnse jongens ofzo. of in een dikke goth die eruit zoiet als een zwerver van 1.90M, het kan wel maar het is net de loterij.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb je natuurlijk nooit gezien op een foto maar ik ben gewoon van mening dat als je al zolang single bent dat uiterlijk wel degelijk een hele grote rol speelt in het falen hiervan. Ik weet dat jij dit als een stuk minder van belang ziet. Maar als je je uiterlijk tegen hebt dan kan je zoveel Pua gebruiken als je wilt, het gaat je dan niet lukken om succesvol te zijn hiermee.
Dat is ook zo maar dat is wel een betere instelling als je bijvoorbeeld uitgaat. Je kan denken "ik ben lelijk niemand ziet me staan " of je kan denken zo van "ergens tussen deze 100 meiden in de discotheek loopt er eentje rond die me zit zitten " Op die manier straal je sowieso al wat anders uit dan wanhoop en misschien dat er dan ook meer dames geinteresseerd zijn aangezien je houding en uitstraling automatisch verbeteren als je met een positieve gedachtegang uitgaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, mooi emensen blijven niet lang alleen. Die zullen al gauw nagekekn worden als ze ook maar even op straat zijn geweest. Maar wat ook weer zo is is dat ik veel uitzonderingen heb gezien. Het kán wel. Maarja dta is net de loterij. Zie maar eens net dat ene lekkere blondje uit een paar honderd te vinden die net geinteresseerd is in filipijnse jongens ofzo. of in een dikke goth die eruit zoiet als een zwerver van 1.90M, het kan wel maar het is net de loterij.
verste wat ik ben gekomen is in het uitgaan is met pua:quote:Op zondag 1 mei 2011 04:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar dat is wel een betere instelling als je bijvoorbeeld uitgaat. Je kan denken "ik ben lelijk niemand ziet me staan " of je kan denken zo van "ergens tussen deze 100 meiden in de discotheek loopt er eentje rond die me zit zitten " Op die manier straal je sowieso al wat anders uit dan wanhoop en misschien dat er dan ook meer dames geinteresseerd zijn aangezien je houding en uitstraling automatisch verbeteren als je met een positieve gedachtegang uitgaat.
Maar ik heb dit zelf een aantal keren geprobeerd zonder succes overigens.
Mijn teller staat nog altijd op 1 dat ik met een meisje had gepraat in een kroeg in de 100 keer dat ik ben uitgeweest. Maar dit (bovengemiddeld) uitziende meisje kwam naar mij toe (zo schijnt , ze stond in mijn buurt en ik glimlachte naar haar, athans zo is het gegaan volgens mijn nuchtere vrienden, en dat iemand haar een drankje aanbood en wegkaapte van mij maar dat ze gewoon na 30 seconde weer terug liep naar mij. Ze pakte toen ook haar telefoon waarschijnlijk als hint om haar nummer te vragen maar ik was te ver heen om dit te beseffen.
ik weet het nog. ik denk niet dat er veel atttractie was, maar meer een soort van dat ze eventjes niets anders te doen hadden.quote:Een week later in een bar leek het erop dat er weer 2 meiden (vriendinnen van elkaar) een poging deden om met mij in gesprek te raken. Ze schreeuwde iets naar mij en ik deed net alsof ik het niet hoorde want ik was bang en onzeker. Ik keek wel op maar keek expres langs ze heen terwijl ze duidelijk in mijn richting keken. Ik voelde me toen erg ongemakkelijk. Vervolgens probeerden ze het nog een keer en gingen deze keer nog wat harder praten, weer keek ik op en deed alsof ik het niet zag. Daarna gaven ze het op en liepen weg.
Nee je hebt gelijk maar het betekent dat ze wel een beetje interesse hadden, en volgens als ik er gewoon dan op afstapte en een vlotte babbel zou hebben dat een soort van spanning kan opwekken. helemaal als het er 2 zijn dan worden ze zelfs misschien jaloers op elkaar ofzo. Ook het feit dat ze het nog een keer opnieuw probeerde betekent wel dat ze enigszins geinteresseerd waren. Maar natuurlijk durf ik never nooit zomaar er naar toe te gaan, ik zal een blauwtje lopen met een diepblauwe tint.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet het nog. ik denk niet dat er veel atttractie was, maar meer een soort van dat ze niets te doen hadden.
je kan het ook niet zien als een soort pesten, of dat ze kwaad bedoelden.
ook niet dat ze echt alleen maar pure meedelijden hadden
ook niet dat ze je oprecht even wilde gaan helpen.
ook niet dat ze lol met elkaar wilden hebben, om te kijken hoe jij zou gaan reageren.
er is niet echt 1 bedoeling aan vast te plakken eigenlijk m.i.
nee denk het niet zozeer. ze hadden gewoon niets anders te doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk maar het betekent dat ze wel een beetje interesse hadden,
ja pua technisch gezien had je het kunnen redden op die manier, maar komop, wat was er voor attractie.quote:en volgens als ik er gewoon dan op afstapte en een vlotte babbel zou hebben dat een soort van spanning kan opwekken. helemaal als het er 2 zijn dan worden ze zelfs misschien jaloers op elkaar ofzo. Ook het feit dat ze het nog een keer opnieuw probeerde betekent wel dat ze enigszins geinteresseerd waren.
Daarom was het al helemaal raar dat ze dan een poging wagen om in gesprek te raken. Ik zat daar als een kneus de hele avond met mijn mobieltje te spelen. Ik weet nog dat ik heel even opkeek en ze toen per ongeluk beide aankeek daarna begonnen ze met roepen.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee denk het niet zozeer. ze hadden gewoon niets anders te doen.
je hebt ook wel weer wel gelijk, want je was dus niet zo schrikwekkend eng dat ze je volledig ontweken.
[..]
ja pua technisch gezien had je het kunnen redden op die manier, maar komop, wat was er voor attractie.
je zat alleen aan een tafel op je mobieltje te priegelen, en daar mee bezig te zijn.
nee ze verveelden zich gewoon, en wilde actie.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daarom was het al helemaal raar dat ze dan een poging wagen om in gesprek te raken.
ja dat wel inderdaad. het is niet zo dat ze echt contact wilden denk ik omdat er al veel interesse was, maar ze waren in ieder geval nog niet weggejaagd door creepyness of lelijkheidquote:Ik zat daar als een kneus de hele avond met mijn mobieltje te spelen. Ik weet nog dat ik heel even opkeek en ze toen per ongeluk beide aankeek daarna begonnen ze met roepen.
Dat betekent dat ik er niet uitzag als een creep in hun ogen.
oh, nou dat klinkt al ietsjes beter dan. de factor " gebrek aan beter" zit er iig al bij dat de rest ook al niet meer echt zo geweldig voor ze was of tegen ze deed. dan was je wel nog het meest potentieel interessante object voor zequote:Op zondag 1 mei 2011 05:13 schreef richard_prf het volgende:
Zelf denk ik er anders over. Mijn theorie:
Het was 2 uur 'snachts toen ze deze actie ondernamen (ze waren met z'n tweeën trouwens, niet met een groep)
Ik denk dat de leuke jongens niet geinteresseerd waren die avond en dat ze zich daardoor verveelde. En dat ze uit verveling toen mij lastig gingen vallen wegens gebrek aan beter.
Toch jammer dat ik niks probeerdequote:Op zondag 1 mei 2011 05:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh, nou dat klinkt al ietsjes beter dan. de factor " gebrek aan beter" zit er iig al bij dat de rest ook al niet meer echt zo geweldig voor ze was of tegen ze deed.
maar jij was er zelf bij h`edus als je denkt dat ik het fout hebt zal jij het wel beter weten
*1: verklaar. zie ik iets over het hoofd wat jij wel inziet? wat wordt me gesuggereerd, of foutief gesuggereerd?quote:Op zondag 1 mei 2011 04:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
.....wat ben je nu aan het suggereren? Zou je dat nou wel doen?
we hadden het er juist over dat het op meisjes hot en speciaal staat.quote:
dat dikgedrukte natuurlijk, richard snapt het tenminstequote:Op zondag 1 mei 2011 04:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vraag me af als hij een vriendin zou krijgen die hem aanmoedigt en hem verteld "je ziet er goed uit, je bent het waard , ik geef om je en ik hou van je etc" dat hij misschien van zijn sociale vrees gaat afkomen en dat hij zelfs weer een studie gaat beginnen. Of is het zo dat hij haar meeneemt ijn het gat van uitzichtloosheid?
Tja, zelfde geldt als je met een vriendin bent.quote:Op zondag 1 mei 2011 08:44 schreef Halcon het volgende:
Gisteren behalve een schietpartij (met twee doden) een gezellige avond gehad. Er waren genoeg dames en het lijkt erop dat op het moment dat je met een date bent, je veel interessanter bent voor het vrijgezelle vrouwvolk.
Klopt wel inderdaad. Misschien heb je het dan onbewust ook wel meer door? Wel frustrerend. Date was gezellig, maar als lekkere wijven waar je normaal al niet eens je kans waagt tegen je aan beginnen te rijden en zo... Jammer.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, zelfde geldt als je met een vriendin bent.
'T was gister ook erg gezellig op 't Wed, met je "leukt dat je d'r bent band"
Plein in Utrechtquote:
Ja. Richard heeft ook een waarschuwing gehad dat 'ie d'r mee moest kappen. Ben dat geneuzel ook gewoon hardstikke zat.quote:
Nee, dat is Janskerkhof. Google maps is your friendquote:
Janskerkhof ben ik 'n paar keer geweest. 't Wed afgaande op Google Maps wsl. niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, dat is Janskerkhof. Google maps is your friend
MILFs scoren bij de Hofman?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:35 schreef Halcon het volgende:
Janskerkhof ben ik 'n paar keer geweest. 't Wed afgaande op Google Maps wsl. niet.
Was toen een redelijk jong publiek. Ook wel wat MILFs, maar over het algemeen toch van die zeg maar studententypes. Ook nog in 'n andere tent daar in de buurt geweest. Daar was het echt kinderdisco.quote:
Dat is wel een goed ideequote:Op zondag 1 mei 2011 10:26 schreef Re het volgende:
misschien in samenwerking met [LIF] een keertje een make-over introduceren
Ik ook. Vermoedelijk als een jong, naief, gewillig meisje. Een makkelijke prooi.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ik overkom gedurende het uitgaan. Wat voor type meisj et cetera.
Het uitgaan is voor je eigen plezier.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nu lees ik weer - ergens- over meiden die 'interessante mensen' hebben ontmoet tijdens het uitgaan. Ik snap het niet hoor. Het uitgaan is alleen voor fysiek contact. Al is enig fysiek contact wel nodig als bevestiging ( ook 'gewoon' met vriendinnen hoor, arm vasthouden bijv.).
ja, ik ook! Wat is nu concreet de reden dat ik nooit versierd word? Zou zo makkelijk zijn als het op hun voorhoofd geprojecteerd werd in blacklight ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ik overkom gedurende het uitgaan. Wat voor type meisj et cetera.
De kans is ook groot dat je idioten aantrekt. Zeker voor Lanterfanteraar. Brrrrrrr.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het uitgaan is voor je eigen plezier.
Als je het naar je zin hebt is de kans groot dat je daardoor interessante mensen aantrekt, ja.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik sowieso overkom op andere. Ik zou dus echt een keer mijzelf willen observeren door de ogen van iemand anders.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat ziet er door ieder paar ogen weer anders uit. Maar de meet is daarvoor wel geschikt. Vraag je de volgende dag op Fok! feedback via de DM aan degene wiens oordeel je zoekt.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik sowieso overkom op andere. Ik zou dus echt een keer mijzelf willen observeren door de ogen van iemand anders.
Dat is een goed planquote:Op zondag 1 mei 2011 14:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat ziet er door ieder paar ogen weer anders uit. Maar de meet is daarvoor wel geschikt. Vraag je de volgende dag op Fok! feedback via de DM aan degene wiens oordeel je zoekt.
Dat is waar. Ik denk dat ze met iemand moet gaan die haar niet alleen achter laat. Met z'n tweeën sta je een stuk sterker. En weggaan vóór sluitingstijd en als het OV nog rijdt, dat soort dingen. Met z'n tweeën dus, niet alleen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De kans is ook groot dat je idioten aantrekt. Zeker voor Lanterfanteraar. Brrrrrrr.
Al 2x is er iemand over haar grenzen heen gegaan. Alle drie de keren was het een wannabee macho. Om dat te voorkomen zijn adviezen meer dan welkom.
Dus wiens schuld is het dan? Dat van je uiterlijk of dat van jou?quote:Op zondag 1 mei 2011 04:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar dat is wel een betere instelling als je bijvoorbeeld uitgaat. Je kan denken "ik ben lelijk niemand ziet me staan " of je kan denken zo van "ergens tussen deze 100 meiden in de discotheek loopt er eentje rond die me zit zitten " Op die manier straal je sowieso al wat anders uit dan wanhoop en misschien dat er dan ook meer dames geinteresseerd zijn aangezien je houding en uitstraling automatisch verbeteren als je met een positieve gedachtegang uitgaat.
Maar ik heb dit zelf een aantal keren geprobeerd zonder succes overigens.
Mijn teller staat nog altijd op 1 dat ik met een meisje had gepraat in een kroeg in de 100 keer dat ik ben uitgeweest. Maar dit (bovengemiddeld) uitziende meisje kwam naar mij toe (zo schijnt , ze stond in mijn buurt en ik glimlachte naar haar, athans zo is het gegaan volgens mijn nuchtere vrienden, en dat iemand haar een drankje aanbood en wegkaapte van mij maar dat ze gewoon na 30 seconde weer terug liep naar mij. Ze pakte toen ook haar telefoon waarschijnlijk als hint om haar nummer te vragen maar ik was te ver heen om dit te beseffen. (was een gesprek van 30 minuten ofzo) ze was daar alleen , haar vriendinnen stonden buiten ofzo en het het schijnt dat ze expres in mijn buurt stond. Ik kan het niet geloven maar 2 vrienden hebben dit bevestigd.
Een week later in een bar leek het erop dat er weer 2 meiden (vriendinnen van elkaar) een poging deden om met mij in gesprek te raken. Ze schreeuwde iets naar mij en ik deed net alsof ik het niet hoorde want ik was bang en onzeker. Ik keek wel op maar keek expres langs ze heen terwijl ze duidelijk in mijn richting keken. Ik voelde me toen erg ongemakkelijk. Vervolgens probeerden ze het nog een keer en gingen deze keer nog wat harder praten, weer keek ik op en deed alsof ik het niet zag. Daarna gaven ze het op en liepen weg.
Een wat?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:26 schreef Re het volgende:
misschien in samenwerking met [LIF] een keertje een make-over introduceren
Kijk mijn vrienden mogen me heel erg, ik ben aardig, grappig en relaxt en bovendien heel erg behulpzaam. (gisteren nog maar eens bevestiging, ik was scherp en relaxt bezig, ik was zelfs de gangmaker met 5 man gisteren, werkelijk niemand weet dat ik wanhopig ben hoor maar ze merken wel aan mij dat ik het kut vind, maar ik praat er verder nooit over. Ik ben niet zo achterlijk om daar net zo over te komen als hier. Op dit forum uit ik mijn ware frustratie verborgen voor de buitenwereld. Ik ben in staat om mijn gedachtes uit te schakelen als ik bij vrienden ben maar langzaam ga ik kapot van binnen. Dus het kan zo zijn dat ze dit verhaal verzonnen omdat ze het mij gunnen daar ben ik van overtuigd. Zelfde geldt voor de blonde chick hoor ze zegt dat ik hartstikke lief ben en dat ze altijd hoop dat ik een leuke meid ontmoet. Dus ik maak hoe dan ook een goede indruk op mensen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus wiens schuld is het dan? Dat van je uiterlijk of dat van jou?
Als jij meteen schichtig gaat doen bij vrouwelijk contact...tja, dan kan je nog zo knap zijn maar...
Ik ga het in elk geval proberen. Ik heb nu genoeg tijd nu ik ontslagen ben. Ik ga gewoon keihard trainen in de sportschool en ik smeek dat ik huidtype 2 heb zodat ik toch langzaam bruin kan worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Een tijdje terug vond je jezelf een 7 waard. Paar dagen daarna ineens was alles weer kut.
Alsof een iets meer gekleurde huid ook maar iets gaat helpen voor je zelfbeeld. Nee.
hij heeft jarenlang alleen maar aan zichzelf gedacht en gewerkt tot ze 26ste. en toen kwamen de chicks niet vanzelfquote:Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef Re het volgende:
zorg nou maar eerst eens voor jezelf en dan komen die "chicks" vanzelf wel, want als je dat als doel hebt zul je er weinig van bakken... want het gaat om jezelf niet om een ander
Nee, toen was hij bezig BDD aan het ontwikkelen en zichzelf sociaal vervreemden van zijn medemens.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij heeft jarenlang alleen maar aan zichzelf gedacht en gewerkt tot ze 26ste. en toen kwamen de chicks niet vanzelf
Volgensmij was besloten dat daar niet de nadruk op zou liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:24 schreef Catbert het volgende:
Volgens mij was besloten dat dit topic niet meer over Richard en z'n gezeur over z'n uiterlijk ging?
Omdat ze je niet wil en je haar moet vergeten. Anders raak je mss nog meer geld kwijt en je hebt het hard nodig in de nabije toekomst.quote:Op zondag 1 mei 2011 05:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
*1: verklaar. zie ik iets over het hoofd wat jij wel inziet? wat wordt me gesuggereerd, of foutief gesuggereerd?
Kan er een ban op dit soort uitspraken; ik irriteer me er ontzettend aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef Re het volgende:
zorg nou maar eerst eens voor jezelf en dan komen die "chicks" vanzelf wel, want als je dat als doel hebt zul je er weinig van bakken... want het gaat om jezelf niet om een ander
De belangrijke vraag is: vind jij jezelf een catch? (en dan niet gedoeld op uiterlijk)quote:Op zondag 1 mei 2011 17:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kan er een ban op dit soort uitspraken; ik irriteer me er ontzettend aan.
Want uiteindelijk moet hij/zij jou toch echt leuk vinden om het te laten werken, niet een of andere act. Bij een one night stand gaat jezelf zijn niet op en op een eerste date moet je natuurlijk indruk maken, maar ga niet liegen over dingen die later zeker zullen uitkomen. Doe je niet compleet anders voor.quote:
Lees: niet compleet wanhopig zijn, dan ben je kansloos, dat straal je uit. Het is wel vaak zo dat je inderdaad iemand tegenkomt op en moment/plek dat je het niet verwacht en als je er niet zo mee bezig bent (lees: zenuwachtig bent).quote:"je moet niet zoeken!"
Ja, met die miljarden mensen op deze aardkloot ben je altijd wel iemands type. En zo niet, dan valt daar vast wat aan te veranderen qua innerlijk. Qua uiterlijk moet je wel compleet verminkt zijn wil niemand je willen.quote:"op elk potje pas een deksel xD!!"
ja dat is me eigen schuld,quote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze je niet wil en je haar moet vergeten.
als ik maar gelukkig(er) benquote:Anders raak je mss nog meer geld kwijt en je hebt het hard nodig in de nabije toekomst.
hoe herken je types als lanterfanteraarquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Richard is wel echt. Is gewoon uit op aandacht. Hij bedoelt het allemaal niet slecht, maar hij wil gewoon aandacht en die krijgt hij in dit topic. Lanterfanteraar is lastiger in te schatten. Vooralsnog wat mij betreft gewoon een troll. De lol zie ik er ook niet echt van in.
Ik kom ze vaak tegen. In de supermarkt, maar ook met uitgaan.
ik erger mij ook jaquote:Op zondag 1 mei 2011 17:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kan er een ban op dit soort uitspraken; ik irriteer me er ontzettend aan.
De nog belangrijkere vraag is: hoe kun je jezelf een catch vinden, als het leven tot nu heeft bewezen dat je dat niet bent?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De belangrijke vraag is: vind jij jezelf een catch? (en dan niet gedoeld op uiterlijk)
Komt vanzelf, aan deze erger ik me nog het meest.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:45 schreef Catch_me het volgende:
"je moet gewoon jezelf zijn"
"je moet niet zoeken!"
"op elk potje pas een deksel xD!!"
Tijdloze klassiekers
The fuckquote:Op zondag 1 mei 2011 17:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
-knip-
hoe herken je types als lanterfanteraar
vaak met vriendinnen, en stil, maar als ze aandacht krijgen bloeien ze helemaal op ofzo?
ik kan het me niet zo goed voorstellen
jij komt ze vaak tegen zeg je, hoe doe je dat?
wat zou een handleiding zijn hoe je mensen als haar kan vinden?
het pure gedrag wat types als zij hebben is![]()
![]()
![]()
![]()
Kijken of jij er nog hetzelfde over denkt wanneer je je eigen dekseltje hebt gevonden, Richardquote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Komt vanzelf, aan deze erger ik me nog het meest.
op elk potje past een deksel, ook onzin.
Weet je wat het is; het is gewoon enorm irritant om het te horen; met name omdat je het altijd te horen krijgt van mensen die jou probleem niet hebben/kennen. Het klinkt heel minachtend... alsof het iets kleins is wat zich wel zal oplossen. Bovendien voel ik precies het tegenovergestelde dan de cliché's.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf wat je zoal hebt ondernomen en hoe je zelfreflectie is...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De nog belangrijkere vraag is: hoe kun je jezelf een catch vinden, als het leven tot nu heeft bewezen dat je dat niet bent?
Het komt vanzelf, mits je een rijk sociaal leven hebt en gelukkig bent en dat ook uitstraalt.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Of mijn vrienden: "het komt wel goed" ik zeg er maar niks van.
Pissig worden omdat mensen je met de beste bedoelingen proberen op te beuren is ook niet de beste weg. Daarnaast, het mogen dan cliches zijn, maar een groot deel daarvan heeft wel een kern van waarheid.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:23 schreef Axel1988 het volgende:
Weet je wat het is; het is gewoon enorm irritant om het te horen; met name omdat je het altijd te horen krijgt van mensen die jou probleem niet hebben/kennen. Het klinkt heel minachtend... alsof het iets kleins is wat zich wel zal oplossen. Bovendien voel ik precies het tegenovergestelde dan de cliché's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |