Om Sherrun maar even te quoten: OH MAHH GAAWDDDquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Thomas Berge
@Thomasbergetwit Nederland
Vraag me niet serieus te zijn. Vraag jou ook niet te vliegen!
http://www.thomasberge.nl
Thomasbergetwit Thomas Berge
@@_TanJaa_90 Net op tijd voor de checkin naar Lissabon, vanavond in het SSTNL huis optreden!
4 hours ago Favorite Retweet Reply
Nee hè, dat is toch een garpje?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Thomas Berge
@@_TanJaa_90 Net op tijd voor de checkin naar Lissabon, vanavond in het SSTNL huis optreden!
ja gelukkig welquote:
Wij zeiden "houwes".quote:
Boefje.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Thomas Berge
Ik denk dat ze door het budget heen gaan met Jordy, die kost wel wat hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:36 schreef Chuckster het volgende:
Waarom Thomas Berge en niet Jordy van Loon? Die Jordy mogen ze van mij part met een paar bakstenen op de bodem van het zwembad laten liggen
neem dan gelijk jo ff meequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:36 schreef Chuckster het volgende:
Waarom Thomas Berge en niet Jordy van Loon? Die Jordy mogen ze van mij part met een paar bakstenen op de bodem van het zwembad laten liggen
Die is nog ergerquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door het budget heen gaan met Jordy, die kost wel wat hoor
ik gok op
haha * markna gaat aan de knakworstenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Hollands feest
Laat de bitterballen maar komen
Mo heeft denk ik wel zin om een 'Van Loontje' te ontvangen:quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door het budget heen gaan met Jordy, die kost wel wat hoor
ik gok op
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:38 schreef Ginosa het volgende:
Mo: "hij mag er wel in jongens"..... Bedankt Mo, maar dankzij vele filmpjes op internet wisten we dat al
Jo wil Thomas Bergen, dus Jo KRIJGT Thomas Bergen.quote:
Philip make wayquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jo wil Thomas Bergen, dus Jo KRIJGT Thomas Bergen.
Organisme = planeetquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Chuckster het volgende:
Wat is die Sharon toch een irritant organisme, bah
Oh god dat wordt gillen ik leg me oordoppen alvast klaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:44 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal leuke speledingetjes en Segredo mag niet mee doen!!
Gisteren was het niet om aan te zien neequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:45 schreef shomila het volgende:
Ik denk dat de bewoners dit hartstikke leuk vinden, die verveelde zich echt de pest eindelijk wat te doen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:48 schreef shomila het volgende:
Dat vlaggetje bij Jo, is net zo een vlaggetje als op een kinderfiets nu kan de regie haar makkelijker volgen.
Dat vlaggetje bij Jo, is net zo een vlaggetje als op een kinderfiets nu kan de regie haar makkelijker volgen.
Het zou me serieus niet verbazen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht Flip of Karimquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar dit waren alle spelletjes?
Wie heeft de meeste gewonnen?
stouterd jijquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
sssssst ben nu op sstnl de boel ook aan het opfokken,
Gaat het nog ergens om of is het puur om de tijd te doden ?quote:
Ach, het is natuurlijk beter dan niksquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef bamby het volgende:
Had dat dartbord allang over het hek geflikkerd, wat een nep spul is dat
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
ff een herinnering, jullie hebben al kleren gekocht bij The Online Fashion Store?
En dat voor een reservebelgquote:
Voor hun wel denk ik ja, beter dan op de bedden hangenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk beter dan niks
Nope.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
ff een herinnering, jullie hebben al kleren gekocht bij The Online Fashion Store?
Zou het nog niet doen ze ze geld toegeven, of kaartjes voor de live-show want daar schijnen ze ook nogal mee te strooien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
Ik zat naar die prijzen te kijken en dat is fakking niet normaalquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Zou het nog niet doen ze ze geld toegeven, of kaartjes voor de live-show want daar schijnen ze ook nogal mee te strooien.![]()
en het enige leuke dat er op staat is niet leverbaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat naar die prijzen te kijken en dat is fakking niet normaal
Misschien doen ze het wel zo, eerst voor zoveel wat kopen in de shop, en dan een gratis kaart voor de show( zou er niet raar van staan kijken)quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Zou het nog niet doen ze ze geld toegeven, of kaartjes voor de live-show want daar schijnen ze ook nogal mee te strooien.![]()
Ik las hier laatst in een link naar een review van die zaak nogal wat boze reacties over behoorlijke prijsverschillen ( iets koste 400 euro ipv de beloofde 200 bv ) en mensen die hun beloofde geld niet terugkregen, dat soort dingen. De review was 109% puur positief maar de reacties van de klanten waren het daar duidelijk niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat naar die prijzen te kijken en dat is fakking niet normaal
Wel handig zo'n bel-team achter een doek naast de studio. Dat ze met 50 man op klapstoeltjes naar een tv-scherm moesten kijken om de live-show te volgen namen ze maar voor lief.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef bamby het volgende:
[..]
Misschien doen ze het wel zo, eerst voor zoveel wat kopen in de shop, en dan een gratis kaart voor de show( zou er niet raar van staan kijken)
hoe triest kun je zijn jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel handig zo'n bel-team achter een doek naast de studio. Dat ze met 50 man op klapstoeltjes naar een tv-scherm moesten kijken om de live-show te volgen namen ze er maar voor lief bij.
En Bart moest het nog zeggen ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel handig zo'n bel-team achter een doek naast de studio. Dat ze met 50 man op klapstoeltjes naar een tv-scherm moesten kijken om de live-show te volgen namen ze maar voor lief.
Ik geloof die prijzen ook idd nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik las hier laatst in een link naar een review van die zaak nogal wat boze reacties over behoorlijke prijsverschillen ( iets koste 400 euro ipv de beloofde 200 bv ) en mensen die hun beloofde geld niet terugkregen, dat soort dingen. De review was 109% puur positief maar de reacties van de klanten waren het daar duidelijk niet mee eens.![]()
Dat was dan wel weer sterk van Bart, die wist er nog een voor Joanna postieve zwengel aan te geven ook.quote:
Heb ook zo iets gelezen ja op een site na een link van hier op het forum, schijnt kleding te zijn met een hoop mankementenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik las hier laatst in een link naar een review van die zaak nogal wat boze reacties over behoorlijke prijsverschillen ( iets koste 400 euro ipv de beloofde 200 bv ) en mensen die hun beloofde geld niet terugkregen, dat soort dingen. De review was 109% puur positief maar de reacties van de klanten waren het daar duidelijk niet mee eens.![]()
Dat was te ergquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel handig zo'n bel-team achter een doek naast de studio. Dat ze met 50 man op klapstoeltjes naar een tv-scherm moesten kijken om de live-show te volgen namen ze maar voor lief.
Bart's vriendinnetje krijgt een gratis boobjob van Diana..quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer sterk van Bart, die wist er nog een voor Joanna postieve zwengel aan te geven ook.![]()
![]()
Ja lolquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef Urb het volgende:
[..]
weet je zeker dat bart op vrouwen valt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Bart's vriendinnetje krijgt een gratis boobjob van Diana..
Bart is gay hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Bart's vriendinnetje krijgt een gratis boobjob van Diana..
Die krijgt Flip vast ook na SST, hij mag vast wel in natura betalen bij MamaJo aangezien ze "Blauw-oog" wel een lekker groen blaadje lijkt te vinden.quote:
zou flip aan necrofilie doen dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Die krijgt Flip vast ook na SST, hij mag vast wel in natura betalen bij MamaJo aangezien ze "Blauw-oog" wel een lekker groen blaadje lijkt te vinden.
Tsja en MamaDjoon kwam er een week later pas achter dat haar pc en mail gehacked is. Doei.quote:
Ah joh, is toch ff leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:23 schreef Ginosa het volgende:
Jezus, weer een stel nepemoties er tegen aan gooien (is Geer dood of zo?)...
Ja denk het ook die genieten denk eerst liever van elkaar en de hondjes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zullen het filmpje wel terug kijken ...
Auwts 6 dagen janken hoe kan hij mij dit aandoen, en ik wil naar huis maar ik mag nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
by SST_Servio
Super super! RT @SST_Maik Was super gezellig stappen met @SST_Sofia @SST_Guido en @SST_Servio !!!!!! #sstnl
29 Apr Favorite Retweet Reply
Als Mo dat wist
Als ik hier uit mijn raam kijk dan zijn ze niet de enige die even raar in de rondte springenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef Ginosa het volgende:
Jezus, wat een nepsentimenten. Maar gelukkig is Mo's hoofdpijn over....... or is it????
+1quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef Poezewoes het volgende:
Dat kreng wat hem genomineerd heeft staat het uitbundigste te dansen
sinds zijn vertrek is er helemaal niets meer over van sstquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:28 schreef shomila het volgende:
Gerard.
Vind het nog steeds jammer dat hij eruit is.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:28 schreef shomila het volgende:
Gerard.
Vind het nog steeds jammer dat hij eruit is.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
k heb 'm ff gepikt voor in het updatetopic
Gelijk heeft-iequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:31 schreef delfse het volgende:
Gerard geniet van zijn vrijheid dat was op de foto vanmiddag te zien met zijn zus en neefje en Fenneke konninginnedag aan het vieren.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
sinds zijn vertrek is er helemaal niets meer over van sst
Yup mo had weg gemoeten of jo, maar die zal wel moeten winnenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:30 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit zal nog vaak gezegd/gedacht worden.
Ik ook kijk geen streams meer is beter kan ik me niet ergeren aan die Moneuk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ik betrap mij erop dat ik steeds minder van Mo kan hebben
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:31 schreef delfse het volgende:
Gerard geniet van zijn vrijheid dat was op de foto vanmiddag te zien met zijn zus en neefje en Fenneke konninginnedag aan het vieren.
ik kijk ook niet meer, kan die Jo wel killenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:33 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik ook kijk geen streams meer is beter kan ik me niet ergeren aan die Moneuk.
Nu pasquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ik betrap mij erop dat ik steeds minder van Mo kan hebben
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:31 schreef delfse het volgende:
Daarom ben ik lid geworden van deze Hyves http://monaarhuis.hyves.nl/quote:
Daar ben ik ook lid vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daarom ben ik lid geworden van deze Hyves http://monaarhuis.hyves.nl/
INLOVE?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:35 schreef Candyfreak het volgende:
fairy_original bedrijfskleding
by SST_Philip
Voor iedereen die er op zat te wachten Het officiele @SST_Philip #INLOVE!? Is vanaf nu verkrijgbaar. www.fairyoriginal.nl #sstnl #retweet
27 Apr Favorite Retweet Reply
de bakvisbrigadequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Straks lopen al die tiener meisjes in dat shirt rond
Heb niets met hyves als ik een keer een linkje ziet kijk ik wel eens, maar van mo sla ik alles overquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daarom ben ik lid geworden van deze Hyves http://monaarhuis.hyves.nl/
Philip is niet in love hij is bezig zijn populariteit niet kwijt teraken want mamjo vindt blauwoog heel erg leuk. Als Jo niet gaat winnen wat ik hoop gaan de stemmen naar blauwoog van mamjo. Philip vindt het vaak niet leuk dat jo hem wil knuffelen.quote:
Zijn meerendeel jank en wipfoto's die er staan zullen Mo en Maik niet leuk vinden!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb niets met hyves als ik een keer een linkje ziet kijk ik wel eens, maar van mo sla ik alles over
Is er een een link naar Maik zijn twitter gestuurd? Ik weet niet hoe het moet heb geen twitter.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zijn meerendeel jank en wipfoto's die er staan zullen Mo en Maik niet leuk vinden!!
Heb jij wel gekeken dan, sinds Geers vertrek?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
sinds zijn vertrek is er helemaal niets meer over van sst
Weer 2 minuten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef Ginosa het volgende:
Mo 2x douchen op 1 dag..?? Watskebeurt ???
Ow hoef ze niet te zien zelf, maar hoop dat ze hem goed gaan bekijken danquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zijn meerendeel jank en wipfoto's die er staan zullen Mo en Maik niet leuk vinden!!
Moet de persoon in kwestie wel een kijkcijferkastje hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
Zit net te denken als we maandag met zijn alle naar de daily kijken met deze link http://live.towmc.nl/
Blijft er hlemaal niks van de kijkcijfers over!! [ afbeelding ]
helpt niet gaat via SKO-kastjesquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
Zit net te denken als we maandag met zijn alle naar de daily kijken met deze link http://live.towmc.nl/
Heb wel twitter maar alleen om er te lezen, verder heb ik er geen verstand vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:45 schreef delfse het volgende:
[..]
Is er een een link naar Maik zijn twitter gestuurd? Ik weet niet hoe het moet heb geen twitter.
Diepe zucht...........quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:51 schreef Ginosa het volgende:
Jo: "kweet t zeker, 100%" Hmmm, ze lijkt me niet echt zeker van haar zaak
Normaal is 200.000% fukking zeker.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:51 schreef Ginosa het volgende:
Jo: "kweet t zeker, 100%" Hmmm, ze lijkt me niet echt zeker van haar zaak
Heb jij enig idee hoeveel mensen zo'n kastje hebben? Soms zie je kijkcijfers van 1 miljoen +.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:51 schreef Mylene het volgende:
Moet de persoon in kwestie wel een kijkcijferkastje hebben.
ongeveer 1600 dacht ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel mensen zo'n kastje hebben? Soms zie je kijkcijfers van 1 miljoen +.
En weer een diepe zucht.........quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel mensen zo'n kastje hebben? Soms zie je kijkcijfers van 1 miljoen +.
Ze stond er toch vandeweek een kapot te knippen als sportbroekjequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:51 schreef suzi1 het volgende:
ze had wel 10 zwarte leggings en is ze allemaal kwijt
uiteindelijk werden het er 5
en nu heeft ze het erover dat ze er 3 had en 3 kwijt is...
die dramo toch.
ik heb het over draMO hequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:54 schreef bamby het volgende:
[..]
Ze stond er toch vandeweek een kapot te knippen als sportbroekje
Hoe komen ze dan aan kijkcijfers van 1 miljoen +?quote:
grote gemene deler toepassen met een panelquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan kijkcijfers van 1 miljoen +?
OnTopic: stickers uitdelen.
Ok, ik ben niet hoogbegaafd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:56 schreef Wijnneus het volgende:
grote gemene deler toepassen met een panel
Het is wel sneu voor Luira nu is ze weg en gaan ze kinder spelletjes doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan blikgooien... Daarna stickers uitdelen..
Ow sorry dacht jo heb geen stream aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb het over draMO he
volgens mij had jo er eentje geknipt?
Je zucht wat af hè? Ben je moe?quote:
Uit ander topic:quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ow wil het niet missen slinger de streams aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:58 schreef snetje het volgende:
go Sharon!go Karim!
jeeeeyyyy blikgooien
![]()
Dat wordt wel erg veel Mo op dat rad. De redactie kan tevreden zijn.quote:
Het is wel mooi als ze in de finale komt en gelijk weggestemd wordt en ze heeft geen geld in haar kluis . En dan komt ze buiten en krijgt al de shit over haar heen jammer dat daar dan weer geen camera bij is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:02 schreef Candyfreak het volgende:
Mo verdiend het niet om in de finale te komen
Mo wil niet naar huis dat is allemaal show en daar wordt ze door achter mee geholpen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Flow3r het volgende:
WTF? Mo plakt gewoon die stickers?![]()
Ik dacht dat ze zo graag wilde weten hoe Nederland over haar dacht en daarom wilde ze per se zelf genomineerd worden
Ik kan het niet opbrengen om haar video dagboek te kijken ik walg van haar. Het lot besliste niet maar de progamma makers deden dat om haar erin te houden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef Flow3r het volgende:
ik haar videodagboek zet ze nog dat het "lot anders besliste" maar als het aan haar had gelegen was ze allang genomineerd geweest.
Haar medebewoners moesten haar er vorige week doorheen slepen tot donderdag en dan zou ze genomineerd willen staan, maar 'ahum' het lot besliste anders, dan heeft ze het NU toch zelf in de hand en kan toch misgooien?
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Mylene het volgende:
De anderen hebben meer kans als Monique geen vrijstelling krijgt. Maar ik krijg sterk de indruk dat ze die wel krijgt.
niet alles op de programmamakers gooien, madam heeft zelf ook een hoop in de hand, ze kan misgooien met die ballen, ze kon dat gedicht zogenaamd niet goed onthouden hebben etc.., ze manipuleert de hele tent daar en ondertussen is iedereen haar zatquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik kan het niet opbrengen om haar video dagboek te kijken ik walg van haar. Het lot besliste niet maar de progamma makers deden dat om haar erin te houden.
Ze doen dus allerlei spelletjes en wachten tot Mo wint en dan mag die wat stickers plakken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Ginosa het volgende:
3 uur zaklopen en weet niet wat. Leidt niet tot een sticker en nu 30 seconden blikwerpen en meteen 2 stickers... zucht. Ja, sorry Beequeen, weer een zucht. Ik word zo moe van de manier waarop dit wordt georganiseerd.
Mo stond dichterbij die blikken want het zwembad loopt daar rondquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze doen dus allerlei spelletjes en wachten tot Mo wint en dan mag die wat stickers plakken?![]()
![]()
Zeker Moneuk heeft heel veel zelf in handen maar ze wordt echt wel geholpen door achter. Die kicken op het debiele gedrag van zwakbegaafde Moneuk. En ze zal nooit willen verliezen in spelletjes gelukkig voor de streamers anders kan ze weer dagen janken .quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet alles op de programmamakers gooien, madam heeft zelf ook een hoop in de hand, ze kan misgooien met die ballen, ze kon dat gedicht zogenaamd niet goed onthouden hebben etc.., ze manipuleert de hele tent daar en ondertussen is iedereen haar zat
Dat ben ik met je eens maar dit ontstaat ook weer niet zonder reden I guess, en blijkbaar zijn veel mensen het er nogal mee eens dus tsja...quote:
ja! ik had ze allemaal het zwembad ingeflikkert .... och Mo wil weer een berichtje ...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef Flow3r het volgende:
ik haar videodagboek zet ze nog dat het "lot anders besliste" maar als het aan haar had gelegen was ze allang genomineerd geweest.
Haar medebewoners moesten haar er vorige week doorheen slepen tot donderdag en dan zou ze genomineerd willen staan, maar 'ahum' het lot besliste anders, dan heeft ze het NU toch zelf in de hand en kan toch misgooien?
De meeste berichten van iemand thuis zijn voor de debiele Mo geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef snetje het volgende:
[..]
ja! ik had ze allemaal het zwembad ingeflikkert .... och Mo wil weer een berichtje ...
Karim en/of Sharon zouden die moeten pakken voor donderdag, zal niet gebeuren natuurlijk maar als ze beter zouden weten...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Mylene het volgende:
Er wordt ook nog wel een koffertje aangeboden met 5.000 euro ofzo.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Mylene het volgende:
Monique wil ook nog wel een berichtje, een hart onder de riem.
daarbij heeft ze nog 6(?) volle weken haar liefde terug gekregen in het huisquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef delfse het volgende:
[..]
De meeste berichten van iemand thuis zijn voor de debiele Mo geweest.
En Djoon ook. Die brief van Dennis was 2 weken oud. Toevallig hè, dat die net voor de eliminatie binnenkwam?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Mylene het volgende:
Monique wil ook nog wel een berichtje, een hart onder de riem.
ze moest eens weten dat Maik gisteravond is wezen stappen en dat wel heel vaak doet. En gelijk heeft hij . Hij heeft als Moneuk thuis is geel leven meer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef Flow3r het volgende:
Mo zit daar alleen maar lekker als ze weet dat haar geliefden in Nederland lekker saai aan het werk zijn.
Ja heb dezefde gedachte, en dat ze er ook flink mee geholpen wordtquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Mylene het volgende:
De anderen hebben meer kans als Monique geen vrijstelling krijgt. Maar ik krijg sterk de indruk dat ze die wel krijgt.
ze had haar 24 uur kunnen aanvragen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet alles op de programmamakers gooien, madam heeft zelf ook een hoop in de hand, ze kan misgooien met die ballen, ze kon dat gedicht zogenaamd niet goed onthouden hebben etc.., ze manipuleert de hele tent daar en ondertussen is iedereen haar zat
Ruiken ze Moneuk minderquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ze laten de drollen van Seg gewoon in de tuin liggen?
Segredo is een echte pup geweldig .quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Segredo wil ook een stand op de vrijmarkt
Gatverquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ze laten de drollen van Seg gewoon in de tuin liggen?
Mooiste is seg pakt de meeste dingen van moquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Segredo wil ook een stand op de vrijmarkt
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef ToughLove het volgende:
Mo heeft er weer een sticker bij lees ik?
Die zullen wel voor een hond lekkere luchten hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Mooiste is seg pakt de meeste dingen van mo
Tsja hoort ze wel vaker als ze zich aan het omkleden is of in het zwembad staat, maar ze willen zeker consequent overkomen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
Sharon, je overtreedt de regels. Ze staat haar natte haar te kammen en moet haar zender om.
Gelul, ze moeten een kapotte zender zelf betalen.
ze zou al samen met Maik de deur uitlopen, sindsdien zijn we er in getraptquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ze had haar 24 uur kunnen aanvragen...
ze had gewoon door de deur gekunt...
ze had dat woorden onthouden spelletje niet hoeven te doen...
ze had wat minder woorden kunnen opnoemen...
ze had niet hoeven te nomineren met als gevolg een sanctie en zelf genomineerd staan...
ze had dat gedicht niet hoeven te onthouden...
ze had mis kunnen gooien...
goh! de lijst wordt steeds langer zo he
Denk het hij mag er van mij overheen piesenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die zullen wel voor een hond lekkere luchten hebben
ja, ik moet wel lachen om Secredo hoor, hij is lekker ondeugend vandaag door steeds iets te pikken van de bewoners.. Die onderbroek zal wel een luchtje aan hebben gezeten, zoals Secredo er in lag te rollenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:24 schreef suzi1 het volgende:
ligt ie nu te rollen in een boxer van phil??
Bedankt voor het doorgeven van dit soort opmerkingen, toch intressant om te weten, zeker zonder streams. ( grrr, you must resist the force Luke!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:25 schreef shomila het volgende:
Flip heeft nog geen 1 sticker Mo zegt als je steeds tegen Karim moet misschien wil hij je een dienst bewijzen.
Hoezo zegt Flip hij speelt toch voor zichzelf het gaat wel om een ton.
Tsja, TOFS weet wel wat ze in de uitverkoop pleuren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef shomila het volgende:
![]()
Sharon ik heb gewoon 100euro voor een truitje met bleek en olievlekken betaald wat een afzetterij.
Van Joanna gok ik? Kan zo tussen de andere reacties op haar webshop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef shomila het volgende:
![]()
Sharon ik heb gewoon 100 euro voor een truitje met bleek en olievlekken betaald wat een afzetterij.
In de webwinkel kost hij waarschijnlijk 200 euro.
Het blijft een treurig stel mensen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:31 schreef Day het volgende:
Dus hoe langer ik naar deze mensen kijk, hoe meer ik me afvraag van welk planeet ze komen. 20 Jaar en niet weten hoe en strijkijzer werkt?
En dat kutwijf staat weer piemels te kijken. En dat is dan 30 jaar.
Ik hoorde hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:32 schreef Ytsmi het volgende:
Mo kwam weer even verslag brengen aan Sharon over de grootte van karim ze piemel tis echt erg gesteld met dat wijf
Karim toch ook?quote:
zat het net te bedenken, wat als de mannen hun titten gingen vergelijkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
Door zo'n smerig mens voel je je als kerel niet eens meer op je gemak.
Draai het eens om en ze zou moord en brand schreeuwen.
De "dames" dragen altijd een bikini.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:36 schreef suzi1 het volgende:
zat het net te bedenken, wat als de mannen hun titten gingen vergelijken
quote:
dan vergelijken ze toch gewoon wat daar inhangtquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
De "dames" dragen altijd een bikini.
En Jo heeft er ook 1.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Monique dus ook, alleen Sharon dus 1.
Stel je voor dat ze de tieten laten zien, waar ze trots op zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
De "dames" dragen altijd een bikini.
Moooooi!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:39 schreef bamby het volgende:
Hee ze hebben op upc en ziggo geloof ik de stream weer naar 3 gezet
Maar het is nep, bij Mo & Jo dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan vergelijken ze toch gewoon wat daar inhangt
Al gedaan netquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
We hebben nog geen streamlock gehad vandaag#afkloppen
nee niet meer na al dat gemanupuquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:42 schreef suzi1 het volgende:
mo maakt zich totaaal geen zorgen om de nominazi
Seluidoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |