quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:31 schreef delfse het volgende:
Gerard geniet van zijn vrijheid dat was op de foto vanmiddag te zien met zijn zus en neefje en Fenneke konninginnedag aan het vieren.
ik kijk ook niet meer, kan die Jo wel killenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:33 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik ook kijk geen streams meer is beter kan ik me niet ergeren aan die Moneuk.
Nu pasquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ik betrap mij erop dat ik steeds minder van Mo kan hebben
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:31 schreef delfse het volgende:
Gerard geniet van zijn vrijheid dat was op de foto vanmiddag te zien met zijn zus en neefje en Fenneke konninginnedag aan het vieren.
Daarom ben ik lid geworden van deze Hyves http://monaarhuis.hyves.nl/quote:
Daar ben ik ook lid vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daarom ben ik lid geworden van deze Hyves http://monaarhuis.hyves.nl/
INLOVE?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:35 schreef Candyfreak het volgende:
fairy_original bedrijfskleding
by SST_Philip
Voor iedereen die er op zat te wachten Het officiele @SST_Philip #INLOVE!? Is vanaf nu verkrijgbaar. www.fairyoriginal.nl #sstnl #retweet
27 Apr Favorite Retweet Reply
de bakvisbrigadequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Straks lopen al die tiener meisjes in dat shirt rond
Heb niets met hyves als ik een keer een linkje ziet kijk ik wel eens, maar van mo sla ik alles overquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daarom ben ik lid geworden van deze Hyves http://monaarhuis.hyves.nl/
Philip is niet in love hij is bezig zijn populariteit niet kwijt teraken want mamjo vindt blauwoog heel erg leuk. Als Jo niet gaat winnen wat ik hoop gaan de stemmen naar blauwoog van mamjo. Philip vindt het vaak niet leuk dat jo hem wil knuffelen.quote:
Zijn meerendeel jank en wipfoto's die er staan zullen Mo en Maik niet leuk vinden!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb niets met hyves als ik een keer een linkje ziet kijk ik wel eens, maar van mo sla ik alles over
Is er een een link naar Maik zijn twitter gestuurd? Ik weet niet hoe het moet heb geen twitter.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zijn meerendeel jank en wipfoto's die er staan zullen Mo en Maik niet leuk vinden!!
Heb jij wel gekeken dan, sinds Geers vertrek?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
sinds zijn vertrek is er helemaal niets meer over van sst
Weer 2 minuten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef Ginosa het volgende:
Mo 2x douchen op 1 dag..?? Watskebeurt ???
Ow hoef ze niet te zien zelf, maar hoop dat ze hem goed gaan bekijken danquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zijn meerendeel jank en wipfoto's die er staan zullen Mo en Maik niet leuk vinden!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |