Dat wordt wel erg veel Mo op dat rad. De redactie kan tevreden zijn.quote:
Het is wel mooi als ze in de finale komt en gelijk weggestemd wordt en ze heeft geen geld in haar kluis . En dan komt ze buiten en krijgt al de shit over haar heen jammer dat daar dan weer geen camera bij is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:02 schreef Candyfreak het volgende:
Mo verdiend het niet om in de finale te komen
Mo wil niet naar huis dat is allemaal show en daar wordt ze door achter mee geholpen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Flow3r het volgende:
WTF? Mo plakt gewoon die stickers?![]()
Ik dacht dat ze zo graag wilde weten hoe Nederland over haar dacht en daarom wilde ze per se zelf genomineerd worden
Ik kan het niet opbrengen om haar video dagboek te kijken ik walg van haar. Het lot besliste niet maar de progamma makers deden dat om haar erin te houden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef Flow3r het volgende:
ik haar videodagboek zet ze nog dat het "lot anders besliste" maar als het aan haar had gelegen was ze allang genomineerd geweest.
Haar medebewoners moesten haar er vorige week doorheen slepen tot donderdag en dan zou ze genomineerd willen staan, maar 'ahum' het lot besliste anders, dan heeft ze het NU toch zelf in de hand en kan toch misgooien?
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Mylene het volgende:
De anderen hebben meer kans als Monique geen vrijstelling krijgt. Maar ik krijg sterk de indruk dat ze die wel krijgt.
niet alles op de programmamakers gooien, madam heeft zelf ook een hoop in de hand, ze kan misgooien met die ballen, ze kon dat gedicht zogenaamd niet goed onthouden hebben etc.., ze manipuleert de hele tent daar en ondertussen is iedereen haar zatquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik kan het niet opbrengen om haar video dagboek te kijken ik walg van haar. Het lot besliste niet maar de progamma makers deden dat om haar erin te houden.
Ze doen dus allerlei spelletjes en wachten tot Mo wint en dan mag die wat stickers plakken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Ginosa het volgende:
3 uur zaklopen en weet niet wat. Leidt niet tot een sticker en nu 30 seconden blikwerpen en meteen 2 stickers... zucht. Ja, sorry Beequeen, weer een zucht. Ik word zo moe van de manier waarop dit wordt georganiseerd.
Mo stond dichterbij die blikken want het zwembad loopt daar rondquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze doen dus allerlei spelletjes en wachten tot Mo wint en dan mag die wat stickers plakken?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |