Om Sherrun maar even te quoten: OH MAHH GAAWDDDquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Thomas Berge
@Thomasbergetwit Nederland
Vraag me niet serieus te zijn. Vraag jou ook niet te vliegen!
http://www.thomasberge.nl
Thomasbergetwit Thomas Berge
@@_TanJaa_90 Net op tijd voor de checkin naar Lissabon, vanavond in het SSTNL huis optreden!
4 hours ago Favorite Retweet Reply
Nee hè, dat is toch een garpje?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Thomas Berge
@@_TanJaa_90 Net op tijd voor de checkin naar Lissabon, vanavond in het SSTNL huis optreden!
ja gelukkig welquote:
Wij zeiden "houwes".quote:
Boefje.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Thomas Berge
Ik denk dat ze door het budget heen gaan met Jordy, die kost wel wat hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:36 schreef Chuckster het volgende:
Waarom Thomas Berge en niet Jordy van Loon? Die Jordy mogen ze van mij part met een paar bakstenen op de bodem van het zwembad laten liggen
neem dan gelijk jo ff meequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:36 schreef Chuckster het volgende:
Waarom Thomas Berge en niet Jordy van Loon? Die Jordy mogen ze van mij part met een paar bakstenen op de bodem van het zwembad laten liggen
Die is nog ergerquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door het budget heen gaan met Jordy, die kost wel wat hoor
ik gok op
haha * markna gaat aan de knakworstenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
Hollands feest
Laat de bitterballen maar komen
Mo heeft denk ik wel zin om een 'Van Loontje' te ontvangen:quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door het budget heen gaan met Jordy, die kost wel wat hoor
ik gok op
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:38 schreef Ginosa het volgende:
Mo: "hij mag er wel in jongens"..... Bedankt Mo, maar dankzij vele filmpjes op internet wisten we dat al
Jo wil Thomas Bergen, dus Jo KRIJGT Thomas Bergen.quote:
Philip make wayquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jo wil Thomas Bergen, dus Jo KRIJGT Thomas Bergen.
Organisme = planeetquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Chuckster het volgende:
Wat is die Sharon toch een irritant organisme, bah
Oh god dat wordt gillen ik leg me oordoppen alvast klaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:44 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal leuke speledingetjes en Segredo mag niet mee doen!!
Gisteren was het niet om aan te zien neequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:45 schreef shomila het volgende:
Ik denk dat de bewoners dit hartstikke leuk vinden, die verveelde zich echt de pest eindelijk wat te doen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:48 schreef shomila het volgende:
Dat vlaggetje bij Jo, is net zo een vlaggetje als op een kinderfiets nu kan de regie haar makkelijker volgen.
Dat vlaggetje bij Jo, is net zo een vlaggetje als op een kinderfiets nu kan de regie haar makkelijker volgen.
Het zou me serieus niet verbazen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht Flip of Karimquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar dit waren alle spelletjes?
Wie heeft de meeste gewonnen?
stouterd jijquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
sssssst ben nu op sstnl de boel ook aan het opfokken,
Gaat het nog ergens om of is het puur om de tijd te doden ?quote:
Ach, het is natuurlijk beter dan niksquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef bamby het volgende:
Had dat dartbord allang over het hek geflikkerd, wat een nep spul is dat
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
ff een herinnering, jullie hebben al kleren gekocht bij The Online Fashion Store?
En dat voor een reservebelgquote:
Voor hun wel denk ik ja, beter dan op de bedden hangenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk beter dan niks
Nope.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
ff een herinnering, jullie hebben al kleren gekocht bij The Online Fashion Store?
Zou het nog niet doen ze ze geld toegeven, of kaartjes voor de live-show want daar schijnen ze ook nogal mee te strooien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
Ik zat naar die prijzen te kijken en dat is fakking niet normaalquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Zou het nog niet doen ze ze geld toegeven, of kaartjes voor de live-show want daar schijnen ze ook nogal mee te strooien.![]()
en het enige leuke dat er op staat is niet leverbaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat naar die prijzen te kijken en dat is fakking niet normaal
Misschien doen ze het wel zo, eerst voor zoveel wat kopen in de shop, en dan een gratis kaart voor de show( zou er niet raar van staan kijken)quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Zou het nog niet doen ze ze geld toegeven, of kaartjes voor de live-show want daar schijnen ze ook nogal mee te strooien.![]()
Ik las hier laatst in een link naar een review van die zaak nogal wat boze reacties over behoorlijke prijsverschillen ( iets koste 400 euro ipv de beloofde 200 bv ) en mensen die hun beloofde geld niet terugkregen, dat soort dingen. De review was 109% puur positief maar de reacties van de klanten waren het daar duidelijk niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat naar die prijzen te kijken en dat is fakking niet normaal
Wel handig zo'n bel-team achter een doek naast de studio. Dat ze met 50 man op klapstoeltjes naar een tv-scherm moesten kijken om de live-show te volgen namen ze maar voor lief.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef bamby het volgende:
[..]
Misschien doen ze het wel zo, eerst voor zoveel wat kopen in de shop, en dan een gratis kaart voor de show( zou er niet raar van staan kijken)
hoe triest kun je zijn jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel handig zo'n bel-team achter een doek naast de studio. Dat ze met 50 man op klapstoeltjes naar een tv-scherm moesten kijken om de live-show te volgen namen ze er maar voor lief bij.
En Bart moest het nog zeggen ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel handig zo'n bel-team achter een doek naast de studio. Dat ze met 50 man op klapstoeltjes naar een tv-scherm moesten kijken om de live-show te volgen namen ze maar voor lief.
Ik geloof die prijzen ook idd nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik las hier laatst in een link naar een review van die zaak nogal wat boze reacties over behoorlijke prijsverschillen ( iets koste 400 euro ipv de beloofde 200 bv ) en mensen die hun beloofde geld niet terugkregen, dat soort dingen. De review was 109% puur positief maar de reacties van de klanten waren het daar duidelijk niet mee eens.![]()
Dat was dan wel weer sterk van Bart, die wist er nog een voor Joanna postieve zwengel aan te geven ook.quote:
Heb ook zo iets gelezen ja op een site na een link van hier op het forum, schijnt kleding te zijn met een hoop mankementenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik las hier laatst in een link naar een review van die zaak nogal wat boze reacties over behoorlijke prijsverschillen ( iets koste 400 euro ipv de beloofde 200 bv ) en mensen die hun beloofde geld niet terugkregen, dat soort dingen. De review was 109% puur positief maar de reacties van de klanten waren het daar duidelijk niet mee eens.![]()
Dat was te ergquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel handig zo'n bel-team achter een doek naast de studio. Dat ze met 50 man op klapstoeltjes naar een tv-scherm moesten kijken om de live-show te volgen namen ze maar voor lief.
Bart's vriendinnetje krijgt een gratis boobjob van Diana..quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer sterk van Bart, die wist er nog een voor Joanna postieve zwengel aan te geven ook.![]()
![]()
Ja lolquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef Urb het volgende:
[..]
weet je zeker dat bart op vrouwen valt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Bart's vriendinnetje krijgt een gratis boobjob van Diana..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |