Zeker Moneuk heeft heel veel zelf in handen maar ze wordt echt wel geholpen door achter. Die kicken op het debiele gedrag van zwakbegaafde Moneuk. En ze zal nooit willen verliezen in spelletjes gelukkig voor de streamers anders kan ze weer dagen janken .quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet alles op de programmamakers gooien, madam heeft zelf ook een hoop in de hand, ze kan misgooien met die ballen, ze kon dat gedicht zogenaamd niet goed onthouden hebben etc.., ze manipuleert de hele tent daar en ondertussen is iedereen haar zat
Dat ben ik met je eens maar dit ontstaat ook weer niet zonder reden I guess, en blijkbaar zijn veel mensen het er nogal mee eens dus tsja...quote:
ja! ik had ze allemaal het zwembad ingeflikkert .... och Mo wil weer een berichtje ...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef Flow3r het volgende:
ik haar videodagboek zet ze nog dat het "lot anders besliste" maar als het aan haar had gelegen was ze allang genomineerd geweest.
Haar medebewoners moesten haar er vorige week doorheen slepen tot donderdag en dan zou ze genomineerd willen staan, maar 'ahum' het lot besliste anders, dan heeft ze het NU toch zelf in de hand en kan toch misgooien?
De meeste berichten van iemand thuis zijn voor de debiele Mo geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef snetje het volgende:
[..]
ja! ik had ze allemaal het zwembad ingeflikkert .... och Mo wil weer een berichtje ...
Karim en/of Sharon zouden die moeten pakken voor donderdag, zal niet gebeuren natuurlijk maar als ze beter zouden weten...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Mylene het volgende:
Er wordt ook nog wel een koffertje aangeboden met 5.000 euro ofzo.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Mylene het volgende:
Monique wil ook nog wel een berichtje, een hart onder de riem.
daarbij heeft ze nog 6(?) volle weken haar liefde terug gekregen in het huisquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef delfse het volgende:
[..]
De meeste berichten van iemand thuis zijn voor de debiele Mo geweest.
En Djoon ook. Die brief van Dennis was 2 weken oud. Toevallig hè, dat die net voor de eliminatie binnenkwam?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Mylene het volgende:
Monique wil ook nog wel een berichtje, een hart onder de riem.
ze moest eens weten dat Maik gisteravond is wezen stappen en dat wel heel vaak doet. En gelijk heeft hij . Hij heeft als Moneuk thuis is geel leven meer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef Flow3r het volgende:
Mo zit daar alleen maar lekker als ze weet dat haar geliefden in Nederland lekker saai aan het werk zijn.
Ja heb dezefde gedachte, en dat ze er ook flink mee geholpen wordtquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Mylene het volgende:
De anderen hebben meer kans als Monique geen vrijstelling krijgt. Maar ik krijg sterk de indruk dat ze die wel krijgt.
ze had haar 24 uur kunnen aanvragen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet alles op de programmamakers gooien, madam heeft zelf ook een hoop in de hand, ze kan misgooien met die ballen, ze kon dat gedicht zogenaamd niet goed onthouden hebben etc.., ze manipuleert de hele tent daar en ondertussen is iedereen haar zat
Ruiken ze Moneuk minderquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ze laten de drollen van Seg gewoon in de tuin liggen?
Segredo is een echte pup geweldig .quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Segredo wil ook een stand op de vrijmarkt
Gatverquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ze laten de drollen van Seg gewoon in de tuin liggen?
Mooiste is seg pakt de meeste dingen van moquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:20 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Segredo wil ook een stand op de vrijmarkt
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef ToughLove het volgende:
Mo heeft er weer een sticker bij lees ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |