Die zullen wel voor een hond lekkere luchten hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Mooiste is seg pakt de meeste dingen van mo
Tsja hoort ze wel vaker als ze zich aan het omkleden is of in het zwembad staat, maar ze willen zeker consequent overkomen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
Sharon, je overtreedt de regels. Ze staat haar natte haar te kammen en moet haar zender om.
Gelul, ze moeten een kapotte zender zelf betalen.
ze zou al samen met Maik de deur uitlopen, sindsdien zijn we er in getraptquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ze had haar 24 uur kunnen aanvragen...
ze had gewoon door de deur gekunt...
ze had dat woorden onthouden spelletje niet hoeven te doen...
ze had wat minder woorden kunnen opnoemen...
ze had niet hoeven te nomineren met als gevolg een sanctie en zelf genomineerd staan...
ze had dat gedicht niet hoeven te onthouden...
ze had mis kunnen gooien...
goh! de lijst wordt steeds langer zo he
Denk het hij mag er van mij overheen piesenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die zullen wel voor een hond lekkere luchten hebben
ja, ik moet wel lachen om Secredo hoor, hij is lekker ondeugend vandaag door steeds iets te pikken van de bewoners.. Die onderbroek zal wel een luchtje aan hebben gezeten, zoals Secredo er in lag te rollenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:24 schreef suzi1 het volgende:
ligt ie nu te rollen in een boxer van phil??
Bedankt voor het doorgeven van dit soort opmerkingen, toch intressant om te weten, zeker zonder streams. ( grrr, you must resist the force Luke!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:25 schreef shomila het volgende:
Flip heeft nog geen 1 sticker Mo zegt als je steeds tegen Karim moet misschien wil hij je een dienst bewijzen.
Hoezo zegt Flip hij speelt toch voor zichzelf het gaat wel om een ton.
Tsja, TOFS weet wel wat ze in de uitverkoop pleuren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef shomila het volgende:
![]()
Sharon ik heb gewoon 100euro voor een truitje met bleek en olievlekken betaald wat een afzetterij.
Van Joanna gok ik? Kan zo tussen de andere reacties op haar webshop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef shomila het volgende:
![]()
Sharon ik heb gewoon 100 euro voor een truitje met bleek en olievlekken betaald wat een afzetterij.
In de webwinkel kost hij waarschijnlijk 200 euro.
Het blijft een treurig stel mensen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:31 schreef Day het volgende:
Dus hoe langer ik naar deze mensen kijk, hoe meer ik me afvraag van welk planeet ze komen. 20 Jaar en niet weten hoe en strijkijzer werkt?
En dat kutwijf staat weer piemels te kijken. En dat is dan 30 jaar.
Ik hoorde hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:32 schreef Ytsmi het volgende:
Mo kwam weer even verslag brengen aan Sharon over de grootte van karim ze piemel tis echt erg gesteld met dat wijf
Karim toch ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |