abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:07:15 #76
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96178190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zoals het propageren van zwaar discriminatoire maatregelen?
zoals je weet kan een enkel kamerlid in Nederland niets bereiken; meningen en zelfs frustraties moeten altijd ge-uit kunnen worden, het is aan de overige kamerleden om dat zo nodig te beteugelen (en dat gebeurt ook gewoon).

en ook dat maakt iemand niet een racist.

Wilders propageert geen discriminatie tegen een ras, maar tegen een religie c.q. gedachtengoed; per definitie kan dat geen discriminatie zijn, zoals de Hoge Raad ook al meerdere keren heeft bevestigd in zijn uitspraken.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 17:07:16 #77
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96178191
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
Dhr. Godwin was vast populair op de Middelbare School, iedereen kiest hem.
:')

Je bent op dreef vandaag. I like.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96178240
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:07 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

zoals je weet kan een enkel kamerlid in Nederland niets bereiken; meningen en zelfs frustraties moeten altijd ge-uit kunnen worden, het is aan de overige kamerleden om dat zo nodig te beteugelen (en dat gebeurt ook gewoon).
Dat is alleen niet slechts een standpunt van een kamerlid. Dit is het standpunt van een partij, met veel meer leden in de kamer. Jij stelde net dat ze daarop afgerekend kunnen worden. We kunnen toch duidelijk constateren dat er sprake is van de wil om discrimatie jegens een bepaalde minderheid feitelijk te institutionaliseren. Is die wil an sich niet verwerpelijk?
Allah Al Watan Al Malik
pi_96178252
Deze discussie is niet langer de mijne geloof ik. Maar waarom hebben we het over Joden? Joden meoten gewoon met rust gelaten worden. Die geluiden vanuit vele landen dat Joden in ene weer lastig gevallen worden door moslimjongeren is een kwalijke zaak. Ieder die zoiets doet moet zwaar aangepakt worden. Moslims zien joden als een soort submens dat voortkomt uit seks tussen apen en varkens. Moslims worden in vele landen al van jonges af aan gehersenspoelt haat te hebben voor Joden. Iedereen kent het filmpje wel van de Marokkaan in Nederland die geinterviewd werd door iemand over Joden, die zei dat die alle Joden wel zou willen prikken.

Mensen uit de 2e wereld oorlog in de discussie betrekken is laf. Ik denk ook niet dat je er veel kent. Er zijn er bijna geen meer die dat meegemaakt hebben. En mensen waren toen en zijn nogsteeds naiev. Wilders heeft niets te maken met Nazi's of Hitler. Daar doet hij afstand van. En als het ooit uitkomt op een volksoorlog dan komt dat niet door WIlders, maar door de eigen falen van moslims die hier de boel voor zichzelf verzieken.

Ken de opmerking : JE SCHIJT NIET WAAR JE EET. En dat doen moslims wel.. tot het een dag tegen zich gaat werken
pi_96178256
quote:
Wilders propageert geen discriminatie tegen een ras, maar tegen een religie c.q. gedachtengoed; per definitie kan dat geen discriminatie zijn, zoals de Hoge Raad ook al meerdere keren heeft bevestigd in zijn uitspraken.
Ik raad je aan om het verschil tussen racisme en discriminatie eens nader te onderzoeken. Verder is propageren van wetten die slechts mensen met een specifieke ideologie raken, gewoon discriminatie hoor. Discriminatie tegen een ideologie is sowieso niet mogelijk, wij hebben het altijd over mensen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:10:43 #81
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96178257
Sowieso heeft de PVV an sich al een waarde in het kanaliseren van onvrede over beleid. Er zijn zoveel waarborgen wettelijk en democratisch dat het allemaal wel meevalt met het vernietigende effect. Derhalve terechte klacht dat de PVV gedemoniseerd wordt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:11:09 #82
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96178268
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:10 schreef Dutch21 het volgende:
Deze discussie is niet langer de mijne geloof ik. Maar waarom hebben we het over Joden? Joden meoten gewoon met rust gelaten worden. Die geluiden vanuit vele landen dat Joden in ene weer lastig gevallen worden door moslimjongeren is een kwalijke zaak. Ieder die zoiets doet moet zwaar aangepakt worden. Moslims zien joden als een soort submens dat voortkomt uit seks tussen apen en varkens. Moslims worden in vele landen al van jonges af aan gehersenspoelt haat te hebben voor Joden. Iedereen kent het filmpje wel van de Marokkaan in Nederland die geinterviewd werd door iemand over Joden, die zei dat die alle Joden wel zou willen prikken.

Mensen uit de 2e wereld oorlog in de discussie betrekken is laf. Ik denk ook niet dat je er veel kent. Er zijn er bijna geen meer die dat meegemaakt hebben. En mensen waren toen en zijn nogsteeds naiev. Wilders heeft niets te maken met Nazi's of Hitler. Daar doet hij afstand van. En als het ooit uitkomt op een volksoorlog dan komt dat niet door WIlders, maar door de eigen falen van moslims die hier de boel voor zichzelf verzieken.

Ken de opmerking : JE SCHIJT NIET WAAR JE EET. En dat doen moslims wel.. tot het een dag tegen zich gaat werken
We zijn nu weer terug op het oorspronkelijke onderwerp, geen dank :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_96178274
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee dus.
Ja dus.

Als ik een zoekopdracht doe op het woord Jood op deze pagina ben jij de eerste. Het was dus wel jij die de joden erbij haalde.

Je zit te liegen hier :)
Seculier-Fundamentalistisch
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 17:11:33 #84
341203 3-voud
pi_96178279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is alleen niet slechts een standpunt van een kamerlid. Dit is het standpunt van een partij, met veel meer leden in de kamer. Jij stelde net dat ze daarop afgerekend kunnen worden. We kunnen toch duidelijk constateren dat er sprake is van de wil om discrimatie jegens een bepaalde minderheid feitelijk te institutionaliseren. Is die wil an sich niet verwerpelijk?
Die wil komt maar van een paar onbeduidende stemmen. Je hoeft geen angst te hebben dat die werkelijkheid wordt.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 17:13:08 #85
137949 Disana
pi_96178307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:11 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ja dus.

Als ik een zoekopdracht doe op het woord Jood op deze pagina ben jij de eerste. Het was dus wel jij die de joden erbij haalde.

Je zit te liegen hier :)
Nee.

Vanwaar al die PVV haat en taboe op uiten dat je PVV'er bent ? Deel 2
pi_96178314
quote:
Is die wil an sich niet verwerpelijk?
Nee.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:13:24 #87
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96178319
quote:

[..]

Dat is alleen niet slechts een standpunt van een kamerlid. Dit is het standpunt van een partij, met veel meer leden in de kamer. Jij stelde net dat ze daarop afgerekend kunnen worden.
ja en dat klopt ook nog; het blijft nog steeds een minderheid met dus onvoldoende steun en als ze het te bont maken kunnen ze daar door de kiezer op worden afgerekend (tenzij de kiezer natuurlijk vindt dat die uitspraken gedaan moeten kunnen worden); overigens vindt de wetgever ook dat deze uitspraken straffeloos mogen worden gedaan; lees Sr en het reglement tweede kamer er maar eens op na.

quote:
We kunnen toch duidelijk constateren dat er sprake is van de wil om discrimatie jegens een bepaalde minderheid feitelijk te institutionaliseren. Is die wil an sich niet verwerpelijk?
de keerzijde van wat je voorstelt is dat we positieve discriminatie moeten gaan toepassen, terwijl diezelfde bevolkingsgroep disproportioneel vaak voor maatschappelijke problemen zorgt; gelijke gevallen dien je gelijk te behandelen, maar ongelijke gevallen ook ongelijk.
pi_96178336
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:11 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Die wil komt maar van een paar onbeduidende stemmen. Je hoeft geen angst te hebben dat die werkelijkheid wordt.
Daar denk ik dus niet zo licht over. De wil is natuurlijk vastgelegd in het partijprogramma van de PVV - de mensen die op de PVV stemmen, stemmen dus automatisch ook op deze punten. Gezien het huidige aantal zetels doe ik daar niet lichtzinnig over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_96178341
quote:
quote:
En je hebt overlevers die juichen om de PVV. Het is maar net welke groep je eruit wilt pakken om je verhaal te versterken.
Ik zie niets over Joden staan, jij wel?
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:14:47 #90
177885 JoaC
Het is patat
pi_96178353
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:05 schreef Voorschrift het volgende:
Dhr. Godwin was vast populair op de Middelbare School, iedereen kiest hem.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:15:11 #91
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96178362
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik raad je aan om het verschil tussen racisme en discriminatie eens nader te onderzoeken. Verder is propageren van wetten die slechts mensen met een specifieke ideologie raken, gewoon discriminatie hoor. Discriminatie tegen een ideologie is sowieso niet mogelijk, wij hebben het altijd over mensen.
ik raad je aan om net eens als ik een opleiding rechtsgeleerdheid af te ronden :Y

zie nogmaals dit citaat:
quote:
jij kunt er een andere mening op nahouden, maar die is irrelevant, nu ons hoogste rechtscollege als hierboven vermeld heeft beslist.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:15:35 #92
177885 JoaC
Het is patat
pi_96178375
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:10 schreef Dutch21 het volgende:

Er lopen in een topic vaak ook sub-discussies
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_96178377
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar denk ik dus niet zo licht over. De wil is natuurlijk vastgelegd in het partijprogramma van de PVV - de mensen die op de PVV stemmen, stemmen dus automatisch ook op deze punten. Gezien het huidige aantal zetels doe ik daar niet lichtzinnig over.
En dat heeft een reden. Mensen zijn het zat. En de partij zal alleen maar groeien. Nu ook Denemarken, Finland en Frankrijk steeds meer maatregelen gaan nemen, en het een hele europese discussie wordt. Jippie :D
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 17:16:12 #94
137949 Disana
pi_96178393
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:14 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

[..]

Ik zie niets over Joden staan, jij wel?
Je zeurt maar lekker verder, maar niet met mij :W
pi_96178396
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef dr.dunno het volgende:

de keerzijde van wat je voorstelt is dat we positieve discriminatie moeten gaan toepassen, terwijl diezelfde bevolkingsgroep disproportioneel vaak voor maatschappelijke problemen zorgt; gelijke gevallen dien je gelijk te behandelen, maar ongelijke gevallen ook ongelijk.
Goed punt inderdaad. We lijken een wat rare definitie van discriminatie aan te hangen.
pi_96178412
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Je zeurt maar lekker verder, maar niet met mij :W
Nee, ik weet het zeker, ik zag niks over joden staan :)

Je liegt dus, want het was wel jij die de joden erbij haalde :)
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 17:17:14 #97
341203 3-voud
pi_96178415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oke, dan zie jet het naar mijn idee zwaarder in dan nodig is.
Ik vind het al voldoende dat die problematiek niet weggemoffeld wordt zoals in het verleden gebeurde. Het staat op de kaart en je ziet langzaam andere partijen er naartoe schuiven. Maar het extreme van Wilders? Neuh, dat komt er echt niet. Anders zouden we Nederland in 1 klap erger maken dan een Noord Korea. Kom op, alleen al door de consensus van het Nederlandse volk gaat dit nooit gebeuren.
pi_96178422
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef dr.dunno het volgende:
ja en dat klopt ook nog; het blijft nog steeds een minderheid met dus onvoldoende steun en als ze het te bont maken kunnen ze daar door de kiezer op worden afgerekend (tenzij de kiezer natuurlijk vindt dat die uitspraken gedaan moeten kunnen worden); overigens vindt de wetgever ook dat deze uitspraken straffeloos mogen worden gedaan; lees Sr en het reglement tweede kamer er maar eens op na.
Ik heb het niet over de uitspraken zelf. Die kunnen mij aan mijn reet roesten. Het strafrecht ken ik door en door - en weet vanuit de jurisprudentie ook prima wat er wel en niet gezegd kan worden. (Strafrecht is notabene mijn masterrichting geweest ;)). Ik vind echter dat je daar als persoon best wel een keiharde mening over mag hebben - en dat je dus een Wilders daarop kan en mag aanspreken.

quote:
Hoezo zouden wij positieve discriminatie moeten toepassen. Wat voor positief gebod moet er staan tegenover een verbod op de Koran?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:17:31 #99
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96178425
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:15 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

En dat heeft een reden. Mensen zijn het zat. En de partij zal alleen maar groeien. Nu ook Denemarken, Finland en Frankrijk steeds meer maatregelen gaan nemen, en het een hele europese discussie wordt. Jippie :D
Ik kan er ook alleen maar blij om zijn dat men in de rest van Europa nu ook de bui ziet hangen en bijvoorbeeld in steeds meer landen er een burqa-verbod komt; wij moeten nu ook wel, omdat we anders alle burqa-minnende lieden van Europa langskrijgen, zoals ook wij in de jaren 70-80 qua immigratie het afvoerputje van Europa waren. Met de huidige regering kan ik er ook alleen maar gerust over zijn dat dat niet gaat gebeuren.
pi_96178427
Jaaa positieve discriminatie! Zij die zich gedragen in het goede daglicht zetten, en bijv de moslims of marokkanen of wie dan ook die zich inspant om tegen zijn eigen volk wat zich misdraagd in te zetten, in het goede licht zetten. Mensen die zich misdragen en gaan slaan aan een balie ofzo, geen uitkering meer geven! Hoppa scheelt al een hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')