Aanpakken, net zo hard. Maar zij hebben geen dubbel paspoort en horen hier en kun je dus niet wegsturen. En zij zitten in Urk, klein gehucht. Die moslims daar in tegen zitten overal. Urk is niet zo'n kwestiequote:Op zaterdag 30 april 2011 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de Urkers die problemen veroorzaken?
Iemand die hier geboren is, hoort hier oorspronkelijk niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:00 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
En zie daar weer iemand die maar half oplet. Ik heb het over dubbele paspoorten. Die mensen kunnen dus weg, en mogen weg. Mensen die autochtoon zijn kun je er niet uit schoppen. Maar als de helft weg is dan scheelt dat al een HELE HOOP. Autochtonen zijn ons probleem. Allochtonen zijn niet ons probleem, want die horen hier oorspronkelijk niet. Maar laten we de stelling doen.. Diegene die vinden dat allochtonen die zich misdragen hier mogen blijven, die gaan voortaam 2 x zoveel belasting afdragen om te betalen voor gevangenissen etc voor dit tuig, en degene die dit niet willen hoeven niet meer te betalen voor dit soort geldverkwistingJij mag dus 2 x zoveel belasting afstaan. Word je lekker arm, kijken of je dan nog zo denkt.
Mijn hoogzwangere vrouw en ik gaan op vakantie in Turkije. Zij bevalt plotseling van ons kinderke daaro.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand die hier geboren is, hoort hier oorspronkelijk niet?
Die heeft nog roots die kun je helemaal terug leiden als diegene zich niet gedraagd heeft die altijd nog ergens familie wonen. En waarom zouden wij wakker liggen van of hij gelukkig is in het buitenland als hij hier mensen neer heeft gestoken? Dan ben je wel HEEEEL tolerant en verkeerd bezig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand die hier geboren is, hoort hier oorspronkelijk niet?
Heb je je eigen stamboom alvast gecontrolleerd?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:06 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Die heeft nog roots die kun je helemaal terug leiden als diegene zich niet gedraagd heeft die altijd nog ergens familie wonen. En waarom zouden wij wakker liggen van of hij gelukkig is in het buitenland als hij hier mensen neer heeft gestoken? Dan ben je wel HEEEEL tolerant en verkeerd bezig.
Als jij als hier geboren etnische niet nederlander er bij zweert niet te luisterne naar de nederlandse wet, je niet te gedragen, niet aan te passen en lekker de koran te volgen, dan ben je geen Nederlander, en dus hoor je hier niet.
nee hoor, ik let goed op. De post die ik quote ging niet over 2 paspoorten en hetgeen waar het vandaan kwam ook niet. Je stelt dit namelijk op meerdere momenten, los van 1 of 2 paspoorten. En dan nog is het gewoon een triest iets dat je de hele familie mee zou willen sturenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:00 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
En zie daar weer iemand die maar half oplet. Ik heb het over dubbele paspoorten. Die mensen kunnen dus weg, en mogen weg.
Die zijn in feite wel ons probleem. Een probleem dat we zelf hebben geschapen toen we de eerste generatie binnenhaalden om ons vuile werk te doen waar we ons te goed voor voelden, maar hun niet lieten inburgeren of hun daar mee hielpen. Hell, er zijn mannen en vrouwen die daardoor nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands praten.quote:Mensen die autochtoon zijn kun je er niet uit schoppen. Maar als de helft weg is dan scheelt dat al een HELE HOOP. Autochtonen zijn ons probleem. Allochtonen zijn niet ons probleem, want die horen hier oorspronkelijk niet.
Weer zo'n heerlijke onzin post.quote:Maar laten we de stelling doen.. Diegene die vinden dat allochtonen die zich misdragen hier mogen blijven, die gaan voortaam 2 x zoveel belasting afdragen om te betalen voor gevangenissen etc voor dit tuig, en degene die dit niet willen hoeven niet meer te betalen voor dit soort geldverkwistingJij mag dus 2 x zoveel belasting afstaan. Word je lekker arm, kijken of je dan nog zo denkt.
Als ik een belangrijk figuur in iemands leven moedwillig uitscheld, dan zal die persoon mij dat niet in dank afnemen. Moslim of geen moslim. Ga jij maar eens in een Tokkiewijk iets zeggen over iemands moeder. Even kijken of je er dan nog levend vandaan komt. Ten tweede wil ik je wijzen op het feit dat er in Nederland helemaal geen reet is gebeurd na bijvoorbeeld Fitna. Hoeveel mensen flipten er?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:02 schreef Dutch21 het volgende:
Als dit waar is waarom flippen mensen dan als je op de koran pist of in de fik zet? Als het maar papier is? Waarom is iedereen beledigd als je iets schrijft over een personage uit dit boek? Dit boek is wel degelijk van groot belang voor deze bevolkingen. En daarmee een bedreiging.
Want het inperken van godsdienstvrijheid is geen afbreuk aan onze cultuur? Want directe discriminatie van minderheden doet ook geen afbreuk aan onze cultuur?quote:Het is juist heel modern om dingen te geen verbieden, omdat het niet verbieden en tolerant zijn ons niets anders dan afbreuk van onze cultuur brengt.
Volgens Napoleon ben ik Nederlander. En die vent is baas.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:07 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Heb je je eigen stamboom alvast gecontrolleerd?
Inderdaad, want de wetten (en Nederland) worden massaal aangetast door buitenlandse toeristen die hier vakantie vieren en massaal kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn hoogzwangere vrouw en ik gaan op vakantie in Turkije. Zij bevalt plotseling van ons kinderke daaro.
Reden om heel Turkije en haar wetten op de kop te zetten?
Ik hoef dat niet te doen want ik gedraag me netjes. Maar ja, ik ben gewoon een hollander, 100% tot diep in de geschiedenisquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:07 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Heb je je eigen stamboom alvast gecontrolleerd?
Geef eens gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, want de wetten (en Nederland) worden massaal aangetast door buitenlandse toeristen die hier vakantie vieren en massaal kinderen krijgen.
Waar heb je het over? Ik kan hier geen touw aan vastknopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:06 schreef Dutch21 het volgende:
Die heeft nog roots die kun je helemaal terug leiden als diegene zich niet gedraagd heeft die altijd nog ergens familie wonen. En waarom zouden wij wakker liggen van of hij gelukkig is in het buitenland als hij hier mensen neer heeft gestoken? Dan ben je wel HEEEEL tolerant en verkeerd bezig.
Als je de Nederlandse nationaliteit bezit, ben je Nederlander.quote:Als jij als hier geboren etnische niet nederlander er bij zweert niet te luisterne naar de nederlandse wet, je niet te gedragen, niet aan te passen en lekker de koran te volgen, dan ben je geen Nederlander, en dus hoor je hier niet.
Voor je het weet zijn de christenen weer aan de macht in nederland en word je opgepakt omdat je een jointje rookt, of is geert aan de macht en word je opgepakt omdat je een moslim in de familie hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:09 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te doen want ik gedraag me netjes. Maar ja, ik ben gewoon een hollander, 100% tot diep in de geschiedenis![]()
Waarom reageren mensen altijd zo defensief als het hier gaat om tuig uitzetten? Ben je dan zelf misschien niet helemaal de wet aan het volgen?Anders hoef je je er ook niet druk om te maken
Als je een bepaalde groep het gelijke recht van bestaan in een land ontzegt dan ben je akelig lullig bezig..... Je wilt een bepaalde groep mensen systematisch achterstellen..quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:00 schreef Dutch21 het volgende:
Allochtonen zijn niet ons probleem, want die horen hier oorspronkelijk niet.
In feite verkracht je hiermee de vrije meningsuiting ... je stelt voor dat de staat mensen met een zekere mening extra belast dws een boete oplegt.quote:Maar laten we de stelling doen.. Diegene die vinden dat allochtonen die zich misdragen hier mogen blijven, die gaan voortaam 2 x zoveel belasting afdragen om te betalen voor gevangenissen etc voor dit tuig, en degene die dit niet willen hoeven niet meer te betalen voor dit soort geldverkwistingJij mag dus 2 x zoveel belasting afstaan. Word je lekker arm, kijken of je dan nog zo denkt.
Ik geef antwoord. Je vergelijking slaat namelijk a) nergens op, gezien het feit dat de meeste gezinnen middels gezinshereniging naar Nederland zijn gekomen, zeker de Islamitische immigranten waar we het nu over hebben. b) Er geen enkele wet is aangepast in het voordeel van de moslimmedemens (ondanks het feit dat de moslimmedemens al meer dan 50 jaar in Nederland zit).quote:
Ik vind jou zo grappig. Je denkt dat PVVérs tokkies en hooligans zijn, maar als ik het me niet vergis stemt men in elk demoncratisch land ANONIEM. Je weet dus niet wie wie is. Daarbij is het grote flauwe kul hey, de meeste tokkies gaan niet eens stemmen. Daarbij heeft een groot deel van de VVD stemmers op VVD gestemt als strategie omdat ze wisten dan de linkse partijen niet met de PVV wilde praten. Wilde je alle VVDérs ook domme tokkies noemen danquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:07 schreef Abacab het volgende:
[..]
nee hoor, ik let goed op. De post die ik quote ging niet over 2 paspoorten en hetgeen waar het vandaan kwam ook niet. Je stelt dit namelijk op meerdere momenten, los van 1 of 2 paspoorten. En dan nog is het gewoon een triest iets dat je de hele familie mee zou willen sturen![]()
[..]
Die zijn in feite wel ons probleem. Een probleem dat we zelf hebben geschapen toen we de eerste generatie binnenhaalden om ons vuile werk te doen waar we ons te goed voor voelden, maar hun niet lieten inburgeren of hun daar mee hielpen. Hell, er zijn mannen en vrouwen die daardoor nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands praten.
[..]
Weer zo'n heerlijke onzin post.
Je bent je er van bewust dat een groot deel PVV stemmers (ik zeg dus niet jij, maar een groot deel) wel degelijk tokkies zijn die crimineel over straat rijden in hun gepimpte golfjes en opgevoerde scootertjes, en jeugd heeft dat vandaliseert, voetbalhooligan is, of andere crimineel gedrag vertoont en beoefend?
Wat ik zeg, is dat je de uitingen en het gedrag moet aanpakken, ongeacht geloof, afkomst, ras, huidskleur enz.
[generaliseer]Btw. laten we dan beginnen met alle katolieke pedo's terugsturen naar vaticaanstad, waar ze thuishoren [/generaliseer]
Als je een dikke vinger opsteekt naar die nationaliteit, ben je het weer niet. Heel eenvoudig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:10 schreef Mutant01 het volgende:
Als je de Nederlandse nationaliteit bezit, ben je Nederlander.
Als je je aangepast hebt en de papieren hebt, dan ben je Nederlander]quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik kan hier geen touw aan vastknopen.
[..]
Als je de Nederlandse nationaliteit bezit, ben je Nederlander.
Aangepast aan jouw eisen? mijn eisen? of de grondwet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:15 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Als je je aangepast hebt en de papieren hebt, dan ben je Nederlander]
Waar komt die grondwet weg denk je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:15 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Aangepast aan jouw eisen? mijn eisen? of de grondwet?
Gelukkig is KPN geen staat op zichzelf - en werkt een staat ook volstrekt anders, gezien het feit dat Katrientje niet een deel van haar salaris weer aan KPN geeft. Je vergelijkingen gaan mank, zeg gewoon wat je wilt zeggen zonder dergelijke vreemde voorbeelden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je een dikke vinger opsteekt naar die nationaliteit, ben je het weer niet. Heel eenvoudig.
Katrientje is KPN medewerker. Maar aangezien ze heel de dag loopt te stoken, werk weigert en een dikke vinger opsteekt naar haar werkgever, wordt ze eruit gebonjourd.
Terecht? Natuurlijk. Maar met allochtonen komt dat misbruikte moraal om de hoek kijken. Geen idee waarom en de argumenten houden geen steek, maar het geeft de schreeuwers wel een goed gevoel. En dat telt.
Dus de PVV-ers zijn geen Nederlanders? Gezien de redenering van TS.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar komt die grondwet weg denk je?
Of lag die hier al bij het ontstaan van de aarde?
Bepaalde groep achterstellen? Nee hoor.. Ze zijn al die jaren voor op gesteld in werkelijk alles, hebben onze goedheid stelselmatig misbruikt waardoor wij als Nederlanders zijnde nu minder krijgen. Het wordt tijd dat ze achtergesteld worden ja.. maar zelf dat is nog niet eens het geval.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je een bepaalde groep het gelijke recht van bestaan in een land ontzegt dan ben je akelig lullig bezig..... Je wilt een bepaalde groep mensen systematisch achterstellen..
Dat is nogal een bedreiging voor deze cultuur
ps....Beatrix hoort hier niet ?
Marco Borsato hoort hier niet ?
[..]
In feite verkracht je hiermee de vrije meningsuiting ... je stelt voor dat de staat mensen met een zekere mening extra belast dws een boete oplegt.
Deze ideetjes vinden veel mensen een bedreiging en derhalve mag jij en je mening verboden worden, volgens jouw visie... toch ?
Normen en waarden. Normaal doen. Gewoon doen. Niet provoceren in de trein of bus. Niet jatten en mensen verrot slaan of bespugen. Niet hoer roepen naar elke NEderlandse vrouw omdat ze niet op ze reageert of geen hoofdoek draag. Gewoon nomaal doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:15 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Aangepast aan jouw eisen? mijn eisen? of de grondwet?
Is Dion Graus nu een Nederlander? En Hero Brinkman?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:18 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Normen en waarden. Normaal doen. Gewoon doen. Niet provoceren in de trein of bus. Niet jatten en mensen verrot slaan of bespugen. Niet hoer roepen naar elke NEderlandse vrouw omdat ze niet op ze reageert of geen hoofdoek draag. Gewoon nomaal doen
Wil jij het in mijn woorden of mag ik gewoon naar wikipedia linken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar komt die grondwet weg denk je?
Of lag die hier al bij het ontstaan van de aarde?
Hier ga ik niet eens op in. Dat je zoiets er bij haalt maakt je echt een klein kindje dat geen argumenten meer over hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is Dion Graus nu een Nederlander? En Hero Brinkman?
No. Dat hoop je, en daar vecht je voor (uitzonderingen) maar Nederland is gewoon een bedrijf wat in goede banen geleid dient te worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig is KPN geen staat op zichzelf - en werkt een staat ook volstrekt anders
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op in. Dat je zoiets er bij haalt maakt je echt een klein kindje dat geen argumenten meer over hebt.
Vooroordelen hebben is ook een kunst.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef Dutch21 het volgende:
Wat ik trouwens ook zo mooi vind is dat mensen hier roepen dat PVVérs tokkies zijn, het opnemen voor Marokkanen. Terwijl de gemiddelde Marokkaan niet eens een discussie kan voeren! Het is gelijk kk dit kk zus kk zo, je moeder, blabla, jij honden neuker etc. Zij kunnen niet normaal praten. Het is gelijk vol er in met agressie en uitlokken van een vechtpartij, als ze al niet gelijk gaan slaan.
En dan noem je PVVérs dom! Hahahaha schei toch uit.
Ik neem het helemaal niet op voor marokkanen, ik neem op het op voor gelijke rechten voor alle nederlanders zoals vastgelegt in onze grondwet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef Dutch21 het volgende:
Wat ik trouwens ook zo mooi vind is dat mensen hier roepen dat PVVérs tokkies zijn, het opnemen voor Marokkanen. Terwijl de gemiddelde Marokkaan niet eens een discussie kan voeren! Het is gelijk kk dit kk zus kk zo, je moeder, blabla, jij honden neuker etc. Zij kunnen niet normaal praten. Het is gelijk vol er in met agressie en uitlokken van een vechtpartij, als ze al niet gelijk gaan slaan.
En Lucassen de brievenbuspisser en terreur van de buurt? Die kwam toevallig elders ter sprake als lichtend voorbeeld van het geweldige blazoen van de PVV zelf i.t.t. de kutmarokkaantjes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is Dion Graus nu een Nederlander? En Hero Brinkman?
ja. Maar de moslims die dat niet zijn, doen er ook niets tegen. Tenslotte zijn ze broeders van elkaar. En nogmaals, als jij er niets aan doen dan ben je net zo erg. Sta op, protesteer, zeg er wat van dan als je het zo naar vind dat die bontkraagjes jouw naam vuil maken. Maar dat doen ze niet, nee.. Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef Compatibel het volgende:
De kern van het verhaal is dus dat TS vindt dat moslims niet in Nederland horen en dat de pvv daarom een prima partij is.
Owh en individuen benadelen omdat ze toevallig tot een groep behoren die oververtegenwoordigd is in misdaadstatistieken blijft raar. Bontkraagjes zijn nog steeds een relatief kleine minderheid van alle moslims hoor.
Het zijn maar een paar moslims die dit doen hoor, en dit doen ze zeker niet omdat ze moslim zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:18 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Normen en waarden. Normaal doen. Gewoon doen. Niet provoceren in de trein of bus. Niet jatten en mensen verrot slaan of bespugen. Niet hoer roepen naar elke NEderlandse vrouw omdat ze niet op ze reageert of geen hoofdoek draag. Gewoon nomaal doen
Iemand die veelvoudig crimineel bezig is verdient geen gelijke rechten. Daarmee zeg je , ach jongen.. je was wel fout maar ach je had het even moeilijk he, hier heb je nog een kansquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ik neem het helemaal niet op voor marokkanen, ik neem op het op voor gelijke rechten voor alle nederlanders zoals vastgelegt in onze grondwet.
Dit. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen TS? Ik vind de islam ook maar belachelijk hoor, maar mensen moeten in Nederland vrij zijn te geloven wat ze willen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ik neem het helemaal niet op voor marokkanen, ik neem op het op voor gelijke rechten voor alle nederlanders zoals vastgelegt in onze grondwet.
Ik vraag me af of jij een zeer goede vriend, steun en toeverlaat zomaar zou aangeven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:21 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
ja. Maar de moslims die dat niet zijn, doen er ook niets tegen. Tenslotte zijn ze broeders van elkaar. En nogmaals, als jij er niets aan doen dan ben je net zo erg. Sta op, protesteer, zeg er wat van dan als je het zo naar vind dat die bontkraagjes jouw naam vuil maken. Maar dat doen ze niet, nee.. Tuurlijk niet.
Goedzo. Het komt voort uit de beschaving.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Wil jij het in mijn woorden of mag ik gewoon naar wikipedia linken?
Nee, daar heb je niets aan. Maar zetten we Nederlandse criminelen ook uit?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:23 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Iemand die veelvoudig crimineel bezig is verdient geen gelijke rechten. Daarmee zeg je , ach jongen.. je was wel fout maar ach je had het even moeilijk he, hier heb je nog een kansEn dan doen ze het weer.. en weer.. en weer.. Gewoon aanpakken. Je hebt niets aan ze, dus wat is het probleem
Ben ik met je eens. Maar vind je het ook oké als deze groep straks groter wordt dan de oorspronkelijke nederlanders? Even serieus beantwoorden aubquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:23 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dit. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen TS? Ik vind de islam ook maar belachelijk hoor, maar mensen moeten in Nederland vrij zijn te geloven wat ze willen.
Snap jij het verschil wel tussen een individu en een groep? De pvv richt zich namelijk op groepen, en jij hebt het constant over individuen. Individueel verkeerd gedrag moet keihard aangepakt worden, dat vindt elke politieke partij. De pvv is alleen uitzonderlijk omdat ze zich op alle moslims richt, ook degenen die niets verkeerd doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:23 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Iemand die veelvoudig crimineel bezig is verdient geen gelijke rechten. Daarmee zeg je , ach jongen.. je was wel fout maar ach je had het even moeilijk he, hier heb je nog een kansEn dan doen ze het weer.. en weer.. en weer.. Gewoon aanpakken. Je hebt niets aan ze, dus wat is het probleem
Wanneer is zij dit? en heb je hier een bron voor?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:24 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar vind je het ook oké als deze groep straks groter wordt dan de oorspronkelijke nederlanders? Even serieus beantwoorden aub
Ik verwijs je even door naar wat er eerder geschreven is. Dubbelpaspoort = Je kunt ze uitzetten. Geen dubbelpaspoort = Gevangenis en zwaardere straffen. Nederlanders moeten ook gewoon aangepakt worden. Geldt precies hetzelfde voor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, daar heb je niets aan. Maar zetten we Nederlandse criminelen ook uit?
Maar dan ga je iemand harder straffen omdat hij een bepaalde nationaliteit bezit?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:25 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Ik verwijs je even door naar wat er eerder geschreven is. Dubbelpaspoort = Je kunt ze uitzetten. Geen dubbelpaspoort = Gevangenis en zwaardere straffen. Nederlanders moeten ook gewoon aangepakt worden. Geldt precies hetzelfde voor.
Nee dat vind ik niet oke, want dat is nogal belachelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:24 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar vind je het ook oké als deze groep straks groter wordt dan de oorspronkelijke nederlanders? Even serieus beantwoorden aub
Eerst ontken je het en dan geef je toe dat je een bepaalde groep wilt achterstellen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Bepaalde groep achterstellen? Nee hoor.. Ze zijn al die jaren voor op gesteld in werkelijk alles, hebben onze goedheid stelselmatig misbruikt waardoor wij als Nederlanders zijnde nu minder krijgen. Het wordt tijd dat ze achtergesteld worden ja.. maar zelf dat is nog niet eens het geval.
Je draait je er weer uit..... Het gaat om het extra belasten, een boete van mensen die niet denken volgens jouw discriminerende mening over straffen.quote:Verkrachting van vrije mening? Nee hoor, juist een bonus.
Waarom wil je daar een tijdsbeduiding voor zien? Zou je het niet erg vinden als je dan al oud bent en dood gaat tegen die tijd dat dit gebeurd? Want dat is vrij egoïstisch. Als jouw nabestaanden in zo'n land komen, zou je dat dan ook leuk vinden? Er zijn bronnen voor, hele onderzoeken. Moet ik ze even googlen voor je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wanneer is zij dit? en heb je hier een bron voor?
Veel mensen hebben een overdreven vorm van Stockholmsyndroom richting misdadigers. Een eindeloze sympathie die er omgekeerd natuurlijk niet is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:09 schreef Dutch21 het volgende:
Waarom reageren mensen altijd zo defensief als het hier gaat om tuig uitzetten? Ben je dan zelf misschien niet helemaal de wet aan het volgen?Anders hoef je je er ook niet druk om te maken
Door ze het land uit te zetten.. Ja misschien. Maar waarom al die medelijde voor echte criminelen? Wat is nou toch het probleem om tuig uit te zetten ? :S Stel jij hebt een man in je straat wonen die jouw dochter heeft verkracht je vrouw heeft vermoord en al meerdere diefstallen, moorden, steekpartijen op zijn naam heeft staan. Wat is er dan op tegen dat hij uitgezet wordt? Stuk veiliger voor ons! En ja misschien is dat niet helemaal eerlijk omdat een ander wel mag blijven en er met een gevangenis straf van af komt, maar nou en? Wat maakt ons het uit of hij zich er gelukkig bij voelt of niet? Had die er eerder aan moeten denken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dan ga je iemand harder straffen omdat hij een bepaalde nationaliteit bezit?
Nee dus. Niet nou en.quote:[quote]Op zaterdag 30 april 2011 15:29 schreef Dutch21 het volgende:
En ja misschien is dat niet helemaal eerlijk omdat een ander wel mag blijven en er met een gevangenis straf van af komt, maar nou en?
Ja hallo, check mijn bron even. Verder kijken dan pakweg vijftig jaar is onmogelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:27 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Waarom wil je daar een tijdsbeduiding voor zien? Zou je het niet erg vinden als je dan al oud bent en dood gaat tegen die tijd dat dit gebeurd? Want dat is vrij egoïstisch. Als jouw nabestaanden in zo'n land komen, zou je dat dan ook leuk vinden? Er zijn bronnen voor, hele onderzoeken. Moet ik ze even googlen voor je?
Dit klopt al niet want het is nu al meer dan 8% vriendquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:26 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet oke, want dat is nogal belachelijk.
Ik snap dat je waarschijnlijk weinig kaas hebt gegeten van cijfers en statistieken enzo, maar dit valt gewoon niet te onderbouwen.
CBS: 'Onder gelijkblijvende omstandigheden zou het aantal moslims in 2050 kunnen uitkomen op circa 8% van de bevolking'.
Nee hoor, ik ben niet egoïstisch. Ik wil wel zeker weten dat het zo is. Zodat we over feiten discussiëren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:27 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Waarom wil je daar een tijdsbeduiding voor zien? Zou je het niet erg vinden als je dan al oud bent en dood gaat tegen die tijd dat dit gebeurd? Want dat is vrij egoïstisch. Als jouw nabestaanden in zo'n land komen, zou je dat dan ook leuk vinden? Er zijn bronnen voor, hele onderzoeken. Moet ik ze even googlen voor je?
haha, ja leuke. Nou ik ga zeker niet beweren dat iedereen de PVV geweldig zou moeten vinden. Ik kan het alleen niet uitstaan dat mensen allemaal zo doen van, achh het valt allemaal wel mee met de problemen, het niet willen inzien. Ik probeer mensen wakker te schudden. Maar het heeft geen nut.. Blijkbaar moet er eerst iets ergs gebeuren voordat men wakker wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit dat mensen een hekel hebben aan de PVV vraag ik me af?
Gewoon voor de grap, geef eens een argument waarom of iedereen de PVV geweldig zou moeten vinden.
Dat neemt nog niet weg dat je dan in feite discrimineert.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:29 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Door ze het land uit te zetten.. Ja misschien. Maar waarom al die medelijde voor echte criminelen? Wat is nou toch het probleem om tuig uit te zetten ? :S Stel jij hebt een man in je straat wonen die jouw dochter heeft verkracht je vrouw heeft vermoord en al meerdere diefstallen, moorden, steekpartijen op zijn naam heeft staan. Wat is er dan op tegen dat hij uitgezet wordt? Stuk veiliger voor ons! En ja misschien is dat niet helemaal eerlijk omdat een ander wel mag blijven en er met een gevangenis straf van af komt, maar nou en? Wat maakt ons het uit of hij zich er gelukkig bij voelt of niet? Had die er eerder aan moeten denken.
Dat denk je vast omdat je overal moslims ziet ofzo, maar de werkelijkheid is anders.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:33 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Dit klopt al niet want het is nu al meer dan 8% vriend
misschien zijn we allemaal net zo verkeerd bezig, want wij mogen van jullie weer niets zeggen over moslims en immigratiequote:Op zaterdag 30 april 2011 15:35 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat denk je vast omdat je overal moslims ziet ofzo, maar de werkelijkheid is anders.
Maar goed, deze discussie gaat niet om feiten en cijfers maar over de emotie van 1.5 miljoen xenofobe paupertokkie's pvv'ers. Je moet een hekel hebben aan de Islam, en je mag niets verkeerds zeggen over de pvvWaarom zijn jullie zo kinderachtig
De kantine?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit dat mensen een hekel hebben aan de PVV vraag ik me af?
Gewoon voor de grap, geef eens een argument waarom of iedereen de PVV geweldig zou moeten vinden.
Natuurlijk zijn er problemen, maar die "goedheid" compenseert de PVV aardig met economisch wanbeleid en totaal stupide socialistische insteken waar de SP en PvdA vaak nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:35 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
haha, ja leuke. Nou ik ga zeker niet beweren dat iedereen de PVV geweldig zou moeten vinden. Ik kan het alleen niet uitstaan dat mensen allemaal zo doen van, achh het valt allemaal wel mee met de problemen, het niet willen inzien. Ik probeer mensen wakker te schudden. Maar het heeft geen nut.. Blijkbaar moet er eerst iets ergs gebeuren voordat men wakker wordt.
Het interesseert me verder ook niet dat mensen haat hebben aan de PVV. Er zijn toch nog 2,5 millioen of meer PVV stemmers in dit landEn in Europa worden dit soort partijen steeds groter.
Jij mag zeggen wat je wil. Die mening onderbouwen met cijfers en statistieken zou handig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
misschien zijn we allemaal net zo verkeerd bezig, want wij mogen van jullie weer niets zeggen over moslims en immigratie
okee...je laat dus zien hoe dom en hoe haatdragend je bent..quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef Dutch21 het volgende:
"niets zeggen" ? nu kruip je in een slachtofferrol.. terwijl je zelf mensen wilt verbieden iets te vinden en te uitenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
misschien zijn we allemaal net zo verkeerd bezig, want wij mogen van jullie weer niets zeggen over moslims en immigratie
Met dit soort aanhangers kan ik mij inderdaad voorstellen dat Wilders voor een niet-democratische partijstructuur heeft gekozen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
okee...je laat dus zien hoe dom en hoe haatdragend je bent..
idd heb je ook Marokkanen die dat doen...maar jij bent de Nederlandse versie
overigens .... een rits van jouw ideeën zijn extreemrechts.. en worden door de PVV afgewezen...
Wilders zou zich doodschamen voor jou in zijn gelederen...
In 2008 was 5% van de Nederlandse bevolking moslim.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:33 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Dit klopt al niet want het is nu al meer dan 8% vriend
ik ben één van de netste jongeren die je tegen kunt komen, dus ik weet niet. Mijn mening is misschien wat hard, maar er zijn er genoeg die zo denken maar het niet zeggen. De tijd van lief en zacht alles uitdrukken is gewoon voorbij, dat heeft nooit gewerkt. Geert roept soms ook op een harde manier dingen, dat is wel duidelijk. Mensen stemmen omdat hij zegt wat die denkt zonder omweg. Geert schaamt zich niet voor mij hoor, ken Geert beter dan je zou denkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
okee...je laat dus zien hoe dom en hoe haatdragend je bent..
idd heb je ook Marokkanen die dat doen...maar jij bent de Nederlandse versie
overigens .... een rits van jouw ideeën zijn extreemrechts.. en worden door de PVV afgewezen...
10 punten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er problemen, maar die "goedheid" compenseert de PVV aardig met economisch wanbeleid en totaal stupide socialistische insteken waar de SP en PvdA vaak nog een puntje aan kunnen zuigen.
Het is heus niet zo dat een kritische noot op de PVV altijd te maken heeft met hun geblèr over Achmed en Fatima of immigratie, want dat kennen we ze onderhand wel. Nee, het heeft w.m.b. voornamelijk te maken met het volkomen incompetente beleidsvoorstel in andere sectoren.
Ze hebben heus wel goede punten, maar teveel slechte punten aan andere kanten van hun partijprogramma die ze gewoon een verkapte PvdA zonder hoofddoekjes maakt.
En menig Nederlander voor jouw taalgebruik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ben het met jou wel eens ja.. Goede argumenten. PVV is eigenlijk gewoon een linkse partij met een kritische noot op islam en probleemvolk. Ik heb ook nooit gezegd dat de PVV perfect is.. maar wel de enige partij die zegt waar het op staat.. De rest is allemala nog wat stil en zachtaardig.. dat werkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er problemen, maar die "goedheid" compenseert de PVV aardig met economisch wanbeleid en totaal stupide socialistische insteken waar de SP en PvdA vaak nog een puntje aan kunnen zuigen.
Het is heus niet zo dat een kritische noot op de PVV altijd te maken heeft met hun geblèr over Achmed en Fatima of immigratie, want dat kennen we ze onderhand wel. Nee, het heeft w.m.b. voornamelijk te maken met het volkomen incompetente beleidsvoorstel in andere sectoren.
Ze hebben heus wel goede punten, maar teveel slechte punten aan andere kanten van hun partijprogramma die ze gewoon een verkapte PvdA zonder hoofddoekjes maakt.
Je bedoelt mijn taalgebruik? En waarom is dat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En menig Nederlander voor jouw taalgebruik.
Nee. De rest heeft gewoon een andere mening. En dat werkt perfect.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:43 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Ik ben het met jou wel eens ja.. Goede argumenten. PVV is eigenlijk gewoon een linkse partij met een kritische noot op islam en probleemvolk. Ik heb ook nooit gezegd dat de PVV perfect is.. maar wel de enige partij die zegt waar het op staat.. De rest is allemala nog wat stil en zachtaardig.. dat werkt gewoon niet.
Nee, bluesdude z'n taalgebruik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:44 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn taalgebruik? En waarom is dat?
ah oke,quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, bluesdude z'n taalgebruik.
Dat zou geen probleem zijn, ware het niet dat ze zichzelf een positie aanmeten van "rechts" en zich afzetten tegen links als zijnde de "elite".quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:43 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Ik ben het met jou wel eens ja.. Goede argumenten. PVV is eigenlijk gewoon een linkse partij met een kritische noot op islam en probleemvolk. Ik heb ook nooit gezegd dat de PVV perfect is.. maar wel de enige partij die zegt waar het op staat.. De rest is allemala nog wat stil en zachtaardig.. dat werkt gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |