Wat doe je dan met de Urkers die problemen veroorzaken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yups. en als die wet verteld dat ellende veroorzakende allochtonen terug gaan naar land van herkomst, is dat gewoon liberaal en geldt dat voor iedere ingezetene.
Als dit waar is waarom flippen mensen dan als je op de koran pist of in de fik zet? Als het maar papier is? Waarom is iedereen beledigd als je iets schrijft over een personage uit dit boek? Dit boek is wel degelijk van groot belang voor deze bevolkingen. En daarmee een bedreiging.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over domme of laagopgeleide stemmers gehad. Ik constateerde dat de PVV er een middeleeuwse gedachtegang op nahoud door dergelijke verboden in te willen voeren. Als jij dat "modern" wil noemen, dan is het meteen duidelijk waarom jij de opmerkingen van andere mensen in dit topic ook niet kunt begrijpen.
[..]
De Koran is een boek. Een boek kan niemand en niets bedreigen. Ook de tekst niet. Tevens is het een onwaarheid dat moslims denken dat de Koran God is. Tot slot blijkt uit niets dat de ideologie "de Islam" enige vorm van bedreiging vormt voor het land Nederland of de mensen die er wonen.
Dat kun je pleiten voor een verbod van de PVV..quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:56 schreef Dutch21 het volgende:
Iets wat een land of cultuur bedreigd, mag verboden worden.
het is onzin....maar ook erg engquote:En die manier waarop zij MOETEN leven, is voor ons een bedreiging en daarmee goed om te verbieden.
Elders huisvesten. Gebeurd al jaren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de Urkers die problemen veroorzaken?
Aanpakken, net zo hard. Maar zij hebben geen dubbel paspoort en horen hier en kun je dus niet wegsturen. En zij zitten in Urk, klein gehucht. Die moslims daar in tegen zitten overal. Urk is niet zo'n kwestiequote:Op zaterdag 30 april 2011 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de Urkers die problemen veroorzaken?
Iemand die hier geboren is, hoort hier oorspronkelijk niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:00 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
En zie daar weer iemand die maar half oplet. Ik heb het over dubbele paspoorten. Die mensen kunnen dus weg, en mogen weg. Mensen die autochtoon zijn kun je er niet uit schoppen. Maar als de helft weg is dan scheelt dat al een HELE HOOP. Autochtonen zijn ons probleem. Allochtonen zijn niet ons probleem, want die horen hier oorspronkelijk niet. Maar laten we de stelling doen.. Diegene die vinden dat allochtonen die zich misdragen hier mogen blijven, die gaan voortaam 2 x zoveel belasting afdragen om te betalen voor gevangenissen etc voor dit tuig, en degene die dit niet willen hoeven niet meer te betalen voor dit soort geldverkwistingJij mag dus 2 x zoveel belasting afstaan. Word je lekker arm, kijken of je dan nog zo denkt.
Mijn hoogzwangere vrouw en ik gaan op vakantie in Turkije. Zij bevalt plotseling van ons kinderke daaro.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand die hier geboren is, hoort hier oorspronkelijk niet?
Die heeft nog roots die kun je helemaal terug leiden als diegene zich niet gedraagd heeft die altijd nog ergens familie wonen. En waarom zouden wij wakker liggen van of hij gelukkig is in het buitenland als hij hier mensen neer heeft gestoken? Dan ben je wel HEEEEL tolerant en verkeerd bezig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iemand die hier geboren is, hoort hier oorspronkelijk niet?
Heb je je eigen stamboom alvast gecontrolleerd?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:06 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Die heeft nog roots die kun je helemaal terug leiden als diegene zich niet gedraagd heeft die altijd nog ergens familie wonen. En waarom zouden wij wakker liggen van of hij gelukkig is in het buitenland als hij hier mensen neer heeft gestoken? Dan ben je wel HEEEEL tolerant en verkeerd bezig.
Als jij als hier geboren etnische niet nederlander er bij zweert niet te luisterne naar de nederlandse wet, je niet te gedragen, niet aan te passen en lekker de koran te volgen, dan ben je geen Nederlander, en dus hoor je hier niet.
nee hoor, ik let goed op. De post die ik quote ging niet over 2 paspoorten en hetgeen waar het vandaan kwam ook niet. Je stelt dit namelijk op meerdere momenten, los van 1 of 2 paspoorten. En dan nog is het gewoon een triest iets dat je de hele familie mee zou willen sturenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:00 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
En zie daar weer iemand die maar half oplet. Ik heb het over dubbele paspoorten. Die mensen kunnen dus weg, en mogen weg.
Die zijn in feite wel ons probleem. Een probleem dat we zelf hebben geschapen toen we de eerste generatie binnenhaalden om ons vuile werk te doen waar we ons te goed voor voelden, maar hun niet lieten inburgeren of hun daar mee hielpen. Hell, er zijn mannen en vrouwen die daardoor nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands praten.quote:Mensen die autochtoon zijn kun je er niet uit schoppen. Maar als de helft weg is dan scheelt dat al een HELE HOOP. Autochtonen zijn ons probleem. Allochtonen zijn niet ons probleem, want die horen hier oorspronkelijk niet.
Weer zo'n heerlijke onzin post.quote:Maar laten we de stelling doen.. Diegene die vinden dat allochtonen die zich misdragen hier mogen blijven, die gaan voortaam 2 x zoveel belasting afdragen om te betalen voor gevangenissen etc voor dit tuig, en degene die dit niet willen hoeven niet meer te betalen voor dit soort geldverkwistingJij mag dus 2 x zoveel belasting afstaan. Word je lekker arm, kijken of je dan nog zo denkt.
Als ik een belangrijk figuur in iemands leven moedwillig uitscheld, dan zal die persoon mij dat niet in dank afnemen. Moslim of geen moslim. Ga jij maar eens in een Tokkiewijk iets zeggen over iemands moeder. Even kijken of je er dan nog levend vandaan komt. Ten tweede wil ik je wijzen op het feit dat er in Nederland helemaal geen reet is gebeurd na bijvoorbeeld Fitna. Hoeveel mensen flipten er?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:02 schreef Dutch21 het volgende:
Als dit waar is waarom flippen mensen dan als je op de koran pist of in de fik zet? Als het maar papier is? Waarom is iedereen beledigd als je iets schrijft over een personage uit dit boek? Dit boek is wel degelijk van groot belang voor deze bevolkingen. En daarmee een bedreiging.
Want het inperken van godsdienstvrijheid is geen afbreuk aan onze cultuur? Want directe discriminatie van minderheden doet ook geen afbreuk aan onze cultuur?quote:Het is juist heel modern om dingen te geen verbieden, omdat het niet verbieden en tolerant zijn ons niets anders dan afbreuk van onze cultuur brengt.
Volgens Napoleon ben ik Nederlander. En die vent is baas.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:07 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Heb je je eigen stamboom alvast gecontrolleerd?
Inderdaad, want de wetten (en Nederland) worden massaal aangetast door buitenlandse toeristen die hier vakantie vieren en massaal kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn hoogzwangere vrouw en ik gaan op vakantie in Turkije. Zij bevalt plotseling van ons kinderke daaro.
Reden om heel Turkije en haar wetten op de kop te zetten?
Ik hoef dat niet te doen want ik gedraag me netjes. Maar ja, ik ben gewoon een hollander, 100% tot diep in de geschiedenisquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:07 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Heb je je eigen stamboom alvast gecontrolleerd?
Geef eens gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, want de wetten (en Nederland) worden massaal aangetast door buitenlandse toeristen die hier vakantie vieren en massaal kinderen krijgen.
Waar heb je het over? Ik kan hier geen touw aan vastknopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:06 schreef Dutch21 het volgende:
Die heeft nog roots die kun je helemaal terug leiden als diegene zich niet gedraagd heeft die altijd nog ergens familie wonen. En waarom zouden wij wakker liggen van of hij gelukkig is in het buitenland als hij hier mensen neer heeft gestoken? Dan ben je wel HEEEEL tolerant en verkeerd bezig.
Als je de Nederlandse nationaliteit bezit, ben je Nederlander.quote:Als jij als hier geboren etnische niet nederlander er bij zweert niet te luisterne naar de nederlandse wet, je niet te gedragen, niet aan te passen en lekker de koran te volgen, dan ben je geen Nederlander, en dus hoor je hier niet.
Voor je het weet zijn de christenen weer aan de macht in nederland en word je opgepakt omdat je een jointje rookt, of is geert aan de macht en word je opgepakt omdat je een moslim in de familie hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:09 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te doen want ik gedraag me netjes. Maar ja, ik ben gewoon een hollander, 100% tot diep in de geschiedenis![]()
Waarom reageren mensen altijd zo defensief als het hier gaat om tuig uitzetten? Ben je dan zelf misschien niet helemaal de wet aan het volgen?Anders hoef je je er ook niet druk om te maken
Als je een bepaalde groep het gelijke recht van bestaan in een land ontzegt dan ben je akelig lullig bezig..... Je wilt een bepaalde groep mensen systematisch achterstellen..quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:00 schreef Dutch21 het volgende:
Allochtonen zijn niet ons probleem, want die horen hier oorspronkelijk niet.
In feite verkracht je hiermee de vrije meningsuiting ... je stelt voor dat de staat mensen met een zekere mening extra belast dws een boete oplegt.quote:Maar laten we de stelling doen.. Diegene die vinden dat allochtonen die zich misdragen hier mogen blijven, die gaan voortaam 2 x zoveel belasting afdragen om te betalen voor gevangenissen etc voor dit tuig, en degene die dit niet willen hoeven niet meer te betalen voor dit soort geldverkwistingJij mag dus 2 x zoveel belasting afstaan. Word je lekker arm, kijken of je dan nog zo denkt.
Ik geef antwoord. Je vergelijking slaat namelijk a) nergens op, gezien het feit dat de meeste gezinnen middels gezinshereniging naar Nederland zijn gekomen, zeker de Islamitische immigranten waar we het nu over hebben. b) Er geen enkele wet is aangepast in het voordeel van de moslimmedemens (ondanks het feit dat de moslimmedemens al meer dan 50 jaar in Nederland zit).quote:
Ik vind jou zo grappig. Je denkt dat PVVérs tokkies en hooligans zijn, maar als ik het me niet vergis stemt men in elk demoncratisch land ANONIEM. Je weet dus niet wie wie is. Daarbij is het grote flauwe kul hey, de meeste tokkies gaan niet eens stemmen. Daarbij heeft een groot deel van de VVD stemmers op VVD gestemt als strategie omdat ze wisten dan de linkse partijen niet met de PVV wilde praten. Wilde je alle VVDérs ook domme tokkies noemen danquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:07 schreef Abacab het volgende:
[..]
nee hoor, ik let goed op. De post die ik quote ging niet over 2 paspoorten en hetgeen waar het vandaan kwam ook niet. Je stelt dit namelijk op meerdere momenten, los van 1 of 2 paspoorten. En dan nog is het gewoon een triest iets dat je de hele familie mee zou willen sturen![]()
[..]
Die zijn in feite wel ons probleem. Een probleem dat we zelf hebben geschapen toen we de eerste generatie binnenhaalden om ons vuile werk te doen waar we ons te goed voor voelden, maar hun niet lieten inburgeren of hun daar mee hielpen. Hell, er zijn mannen en vrouwen die daardoor nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands praten.
[..]
Weer zo'n heerlijke onzin post.
Je bent je er van bewust dat een groot deel PVV stemmers (ik zeg dus niet jij, maar een groot deel) wel degelijk tokkies zijn die crimineel over straat rijden in hun gepimpte golfjes en opgevoerde scootertjes, en jeugd heeft dat vandaliseert, voetbalhooligan is, of andere crimineel gedrag vertoont en beoefend?
Wat ik zeg, is dat je de uitingen en het gedrag moet aanpakken, ongeacht geloof, afkomst, ras, huidskleur enz.
[generaliseer]Btw. laten we dan beginnen met alle katolieke pedo's terugsturen naar vaticaanstad, waar ze thuishoren [/generaliseer]
Als je een dikke vinger opsteekt naar die nationaliteit, ben je het weer niet. Heel eenvoudig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:10 schreef Mutant01 het volgende:
Als je de Nederlandse nationaliteit bezit, ben je Nederlander.
Als je je aangepast hebt en de papieren hebt, dan ben je Nederlander]quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik kan hier geen touw aan vastknopen.
[..]
Als je de Nederlandse nationaliteit bezit, ben je Nederlander.
Aangepast aan jouw eisen? mijn eisen? of de grondwet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:15 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Als je je aangepast hebt en de papieren hebt, dan ben je Nederlander]
Waar komt die grondwet weg denk je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:15 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Aangepast aan jouw eisen? mijn eisen? of de grondwet?
Gelukkig is KPN geen staat op zichzelf - en werkt een staat ook volstrekt anders, gezien het feit dat Katrientje niet een deel van haar salaris weer aan KPN geeft. Je vergelijkingen gaan mank, zeg gewoon wat je wilt zeggen zonder dergelijke vreemde voorbeelden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je een dikke vinger opsteekt naar die nationaliteit, ben je het weer niet. Heel eenvoudig.
Katrientje is KPN medewerker. Maar aangezien ze heel de dag loopt te stoken, werk weigert en een dikke vinger opsteekt naar haar werkgever, wordt ze eruit gebonjourd.
Terecht? Natuurlijk. Maar met allochtonen komt dat misbruikte moraal om de hoek kijken. Geen idee waarom en de argumenten houden geen steek, maar het geeft de schreeuwers wel een goed gevoel. En dat telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |