abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96176068
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Waar komt die grondwet weg denk je?
Of lag die hier al bij het ontstaan van de aarde?
Dus de PVV-ers zijn geen Nederlanders? Gezien de redenering van TS.
Allah Al Watan Al Malik
pi_96176071
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Als je een bepaalde groep het gelijke recht van bestaan in een land ontzegt dan ben je akelig lullig bezig..... Je wilt een bepaalde groep mensen systematisch achterstellen..
Dat is nogal een bedreiging voor deze cultuur
ps....Beatrix hoort hier niet ?
Marco Borsato hoort hier niet ?

[..]

In feite verkracht je hiermee de vrije meningsuiting ... je stelt voor dat de staat mensen met een zekere mening extra belast dws een boete oplegt.
Deze ideetjes vinden veel mensen een bedreiging en derhalve mag jij en je mening verboden worden, volgens jouw visie... toch ?
Bepaalde groep achterstellen? Nee hoor.. Ze zijn al die jaren voor op gesteld in werkelijk alles, hebben onze goedheid stelselmatig misbruikt waardoor wij als Nederlanders zijnde nu minder krijgen. Het wordt tijd dat ze achtergesteld worden ja.. maar zelf dat is nog niet eens het geval.

Verkrachting van vrije mening? Nee hoor, juist een bonus. iemand die voor crimineel tuig op de straat is die mag dat zelf gaan betalen. Waarom moet je iemand die dit niet wilt hier de dupe van laten worden? dat is pas verkrachting! Want verkrachting is als je iets niet wilt, en wiij willen dit niet :)
pi_96176091
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:15 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Aangepast aan jouw eisen? mijn eisen? of de grondwet?
Normen en waarden. Normaal doen. Gewoon doen. Niet provoceren in de trein of bus. Niet jatten en mensen verrot slaan of bespugen. Niet hoer roepen naar elke NEderlandse vrouw omdat ze niet op ze reageert of geen hoofdoek draag. Gewoon nomaal doen
pi_96176098
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:18 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Normen en waarden. Normaal doen. Gewoon doen. Niet provoceren in de trein of bus. Niet jatten en mensen verrot slaan of bespugen. Niet hoer roepen naar elke NEderlandse vrouw omdat ze niet op ze reageert of geen hoofdoek draag. Gewoon nomaal doen
Is Dion Graus nu een Nederlander? En Hero Brinkman?
Allah Al Watan Al Malik
pi_96176100
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Waar komt die grondwet weg denk je?
Of lag die hier al bij het ontstaan van de aarde?
Wil jij het in mijn woorden of mag ik gewoon naar wikipedia linken?
pi_96176106
Wat ik trouwens ook zo mooi vind is dat mensen hier roepen dat PVVérs tokkies zijn, het opnemen voor Marokkanen. Terwijl de gemiddelde Marokkaan niet eens een discussie kan voeren! Het is gelijk kk dit kk zus kk zo, je moeder, blabla, jij honden neuker etc. Zij kunnen niet normaal praten. Het is gelijk vol er in met agressie en uitlokken van een vechtpartij, als ze al niet gelijk gaan slaan.

En dan noem je PVVérs dom! Hahahaha schei toch uit.
pi_96176113
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hier ga ik niet eens op in. Dat je zoiets er bij haalt maakt je echt een klein kindje dat geen argumenten meer over hebt.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 15:20:23 #183
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96176116
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gelukkig is KPN geen staat op zichzelf - en werkt een staat ook volstrekt anders
No. Dat hoop je, en daar vecht je voor (uitzonderingen) maar Nederland is gewoon een bedrijf wat in goede banen geleid dient te worden.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96176118
De kern van het verhaal is dus dat TS vindt dat moslims niet in Nederland horen en dat de pvv daarom een prima partij is.

Owh en individuen benadelen omdat ze toevallig tot een groep behoren die oververtegenwoordigd is in misdaadstatistieken blijft raar. Bontkraagjes zijn nog steeds een relatief kleine minderheid van alle moslims hoor.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_96176122
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Hier ga ik niet eens op in. Dat je zoiets er bij haalt maakt je echt een klein kindje dat geen argumenten meer over hebt.
Ik had niet anders verwacht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_96176124
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef Dutch21 het volgende:
Wat ik trouwens ook zo mooi vind is dat mensen hier roepen dat PVVérs tokkies zijn, het opnemen voor Marokkanen. Terwijl de gemiddelde Marokkaan niet eens een discussie kan voeren! Het is gelijk kk dit kk zus kk zo, je moeder, blabla, jij honden neuker etc. Zij kunnen niet normaal praten. Het is gelijk vol er in met agressie en uitlokken van een vechtpartij, als ze al niet gelijk gaan slaan.

Vooroordelen hebben is ook een kunst.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96176131
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef Dutch21 het volgende:

Ik neem het helemaal niet op voor marokkanen, ik neem op het op voor gelijke rechten voor alle nederlanders zoals vastgelegt in onze grondwet.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 15:21:35 #188
137949 Disana
pi_96176142
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En Lucassen de brievenbuspisser en terreur van de buurt? Die kwam toevallig elders ter sprake als lichtend voorbeeld van het geweldige blazoen van de PVV zelf i.t.t. de kutmarokkaantjes.
pi_96176146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef Compatibel het volgende:
De kern van het verhaal is dus dat TS vindt dat moslims niet in Nederland horen en dat de pvv daarom een prima partij is.

Owh en individuen benadelen omdat ze toevallig tot een groep behoren die oververtegenwoordigd is in misdaadstatistieken blijft raar. Bontkraagjes zijn nog steeds een relatief kleine minderheid van alle moslims hoor.
ja. Maar de moslims die dat niet zijn, doen er ook niets tegen. Tenslotte zijn ze broeders van elkaar. En nogmaals, als jij er niets aan doen dan ben je net zo erg. Sta op, protesteer, zeg er wat van dan als je het zo naar vind dat die bontkraagjes jouw naam vuil maken. Maar dat doen ze niet, nee.. Tuurlijk niet.
pi_96176155
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:18 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Het zijn maar een paar moslims die dit doen hoor, en dit doen ze zeker niet omdat ze moslim zijn.

Je brabbelt maar wat vanuit de emotionele gedachte dat sommige groepen wel in Nederland horen en sommige niet. Als ik jou nu xenofoob noem, dan is dat dus niet om je monddood te maken maar omdat het gewoon zo is. Snap je het verschil? Demoniseren =/= de genuanceerde waarheid.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_96176170
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Ik neem het helemaal niet op voor marokkanen, ik neem op het op voor gelijke rechten voor alle nederlanders zoals vastgelegt in onze grondwet.
Iemand die veelvoudig crimineel bezig is verdient geen gelijke rechten. Daarmee zeg je , ach jongen.. je was wel fout maar ach je had het even moeilijk he, hier heb je nog een kans :) En dan doen ze het weer.. en weer.. en weer.. Gewoon aanpakken. Je hebt niets aan ze, dus wat is het probleem
pi_96176172
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Dit. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen TS? Ik vind de islam ook maar belachelijk hoor, maar mensen moeten in Nederland vrij zijn te geloven wat ze willen.
pi_96176174
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:21 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

ja. Maar de moslims die dat niet zijn, doen er ook niets tegen. Tenslotte zijn ze broeders van elkaar. En nogmaals, als jij er niets aan doen dan ben je net zo erg. Sta op, protesteer, zeg er wat van dan als je het zo naar vind dat die bontkraagjes jouw naam vuil maken. Maar dat doen ze niet, nee.. Tuurlijk niet.
Ik vraag me af of jij een zeer goede vriend, steun en toeverlaat zomaar zou aangeven.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 15:23:30 #194
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96176177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Wil jij het in mijn woorden of mag ik gewoon naar wikipedia linken?
Goedzo. Het komt voort uit de beschaving.
En beschaving is onderhevig aan veranderingen. Daar is aanpassing van de grondwet ook onderhevig aan.

Leer ermee leven.
Als jij zo prat gaat op waarden en normen uit 1814 moet je alles meenemen. Dan zie ik je wel aan de grens staan ALLE allochtonen eruit duwen. Maar zover had je er nog niet over nagedacht zeker?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96176181
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:23 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Iemand die veelvoudig crimineel bezig is verdient geen gelijke rechten. Daarmee zeg je , ach jongen.. je was wel fout maar ach je had het even moeilijk he, hier heb je nog een kans :) En dan doen ze het weer.. en weer.. en weer.. Gewoon aanpakken. Je hebt niets aan ze, dus wat is het probleem
Nee, daar heb je niets aan. Maar zetten we Nederlandse criminelen ook uit?
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96176187
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:23 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Dit. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen TS? Ik vind de islam ook maar belachelijk hoor, maar mensen moeten in Nederland vrij zijn te geloven wat ze willen.
Ben ik met je eens. Maar vind je het ook oké als deze groep straks groter wordt dan de oorspronkelijke nederlanders? Even serieus beantwoorden aub :)
pi_96176191
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:23 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Snap jij het verschil wel tussen een individu en een groep? De pvv richt zich namelijk op groepen, en jij hebt het constant over individuen. Individueel verkeerd gedrag moet keihard aangepakt worden, dat vindt elke politieke partij. De pvv is alleen uitzonderlijk omdat ze zich op alle moslims richt, ook degenen die niets verkeerd doen.
pi_96176198
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:24 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar vind je het ook oké als deze groep straks groter wordt dan de oorspronkelijke nederlanders? Even serieus beantwoorden aub :)
Wanneer is zij dit? en heb je hier een bron voor?
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96176205
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:23 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Nee, daar heb je niets aan. Maar zetten we Nederlandse criminelen ook uit?
Ik verwijs je even door naar wat er eerder geschreven is. Dubbelpaspoort = Je kunt ze uitzetten. Geen dubbelpaspoort = Gevangenis en zwaardere straffen. Nederlanders moeten ook gewoon aangepakt worden. Geldt precies hetzelfde voor.
pi_96176219
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:25 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Ik verwijs je even door naar wat er eerder geschreven is. Dubbelpaspoort = Je kunt ze uitzetten. Geen dubbelpaspoort = Gevangenis en zwaardere straffen. Nederlanders moeten ook gewoon aangepakt worden. Geldt precies hetzelfde voor.
Maar dan ga je iemand harder straffen omdat hij een bepaalde nationaliteit bezit?
-Linkse Boomknuffelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')