World of warcraftquote:
denk jij dat ze weer wat een continent is?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou ja, het is een land op het continent Noord-Amerika. Hopelijk bedoelt ze dat.
Ik had inderdaad ook nog wel het stuk dat begint met 'so you think you can stop me... etc' willen horenquote:
Ik had headbanging willen zien als Waynes world!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
en nu los... toch toch toch?
Jammeer...
Oh oh Cherso Barbie of Matel Barbie?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef Maartel het volgende:
Doen ze prima.. ik vind die blonde alleen rotuitstraling hebben.. idd Barbie..
Je gaat zeker weer zeggen dat Sway goed wasquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Was veel te kort.
Kom op mensen, zo epic was dit nou ook weer niet.
Ik snap die euforie ook niet zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Was veel te kort.
Ik heb anderen dit wel eens na horen doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Was veel te kort.
DIe eerstequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oh oh Cherso Barbie of Matel Barbie?!
Hoezo weer? Ze waren altijd goed ja, vanavond niet zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat zeker weer zeggen dat Sway goed was
Ik bedoelde die van Oh oh chersoquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oh oh Cherso Barbie of Matel Barbie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |