Als je nou had gezegd een hamburger zodat ze haar mond hield; jaquote:
Topquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:44 schreef Cee het volgende:
Oh, oeps, geen nieuwe TT bedacht. Ik wil "Scream queens".
Ik was even rustig de hamster nog aan het eten geven, had niet door dat ik de laatste post had.quote:
Je wreef over de fles met de geest!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:44 schreef Cee het volgende:
Oh, oeps, geen nieuwe TT bedacht. Ik wil "Scream queens".
Hij was de weg kwijt.quote:
Geen speciale route uitgestippeld voor hemquote:
Stacey zei wel eens niks met eten te hebben, aparte opmerking vond ik datquote:
Nee maar kreeg vorige keet aardig wat kritiek op zijn optredens.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
Vraag me niet waarom maar ik zit me nu Ed naakt voor te stellen.
Kut-dwangneuroses.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
Kut-dwangneuroses.
Mensen die dat zeggen vind ik eng. Heel eng.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stacey zei wel eens niks met eten te hebben, aparte opmerking vond ik dat
Verkapte anorexia-belletjes?
Het zou me niets verbazen, ze is echt dun, niet slank.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stacey zei wel eens niks met eten te hebben, aparte opmerking vond ik dat
Verkapte anorexia-belletjes?
je zou wensen dat je blind was!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
Kut-dwangneuroses.
Ja en je wordt bedanktquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
Kut-dwangneuroses.
Wendy ook weer, haar heupbotten komen door haar jurkje heenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen, ze is echt dun, niet slank.
Ik vond het ook apartquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen vind ik eng. Heel eng.
20:50, nog niets gezongen. Knap RTL!quote:
Ik weet niet wat Stacey haar eigen bouw is, maar als je Wendy als 20-jarige als danseresje ziet bij Haddaway, die heeft echt zo'n super danslijfquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wendy ook weer, haar heupbotten komen door haar jurkje heen
WUT? Was Wendy een keer dik??quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Stacey haar eigen bouw is, maar als je Wendy als 20-jarige als danseresje ziet bij Haddaway, die heeft echt zo'n super danslijfWordt gewoon niet dik.
(behalve die ene keer bij VOH)
Klopt, die is altijd uberslank geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Stacey haar eigen bouw is, maar als je Wendy als 20-jarige als danseresje ziet bij Haddaway, die heeft echt zo'n super danslijfWordt gewoon niet dik.
(behalve die ene keer bij VOH)
Dat zeg ik dat thema doet helemaal niet er toequote:
Waarom gewoon terecht goed!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Vindt niemand Adilicious meer goed dan? Waren die vorige week zo slecht dan?
Nadeel van Adilicious vind ik dat geschreeuw!! Schreeuwen kan iedereen wel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Vindt niemand Adilicious meer goed dan? Waren die vorige week zo slecht dan?
Ik wou het net zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik snap het thema weer eens niet, Total Touch, Dancing Queen
Dance away foreverquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik snap het thema weer eens niet, Total Touch, Dancing Queen
ik hoor nu anders ook aardig wat gegil...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nadeel van Adilicious vind ik dat geschreeuw!! Schreeuwen kan iedereen wel!
Wendy had een 4-maanden zwanger buikjequote:
En toen heeft ze het uitgepoept?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wendy had een 4-maanden zwanger buikjeEven 2 weken
Ligt ook aan het liedje, dit is gewoon een lekker swingend nummer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Vorige week was wel beter, maar dit klinkt ook wel leuk
woont joe kis mie terquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
Ik moet geloven dat ze vorige week goed waren?
Tats mie heer.
De Dolly Dots waren wel leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben er nu achter, ik hou gewoon niet van groepjes, dit nietdie 3 donkere ook niet
Dat gekir met 3 vrouwenstemmen
Klopt maar bij Adili... Hoor ik dat al een paar weken!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik hoor nu anders ook aardig wat gegil...
JAquote:
Bij gebrek aan beter dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:51 schreef style2k het volgende:
naja dit is niet supper goed maar gezien het vele nog non talent dat er in zit is dit erg goed
Hey helloquote:
Nu onweer, dan is het morgen droogquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind ze zo leuk he
Zo word hier opeen mega donker
En volgens mij hoor ik onweer
Ik zit weer met laptop op de bank, na 2 wekenquote:
Ja en wel mannen van boven de 40 willenquote:
In het echt zat ik echt van WOW, ze is echt mooi irlquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Angela's nieuwe haarkleur staat echt superDie ziet er beter uit dan Stees met die abrikozenlippen
Omdat we moeten SMS'en!quote:
Psst, dat was ze al een tijdjequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Stacey hè, volgens mij heeft ze gewoon te veel vinger in de keel gestoken. Je kunt niet in één week broodmager worden.
Zag Martijn er nou ook beter uit in het eggie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
In het echt zat ik echt van WOW, ze is echt mooi irl
meende mij toch te herinneren dat ze eerst een wat dikkere kop had.quote:
Ja hihiquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zag Martijn er nou ook beter uit in het eggie?
Jup, huidaandoeningquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Collegaatje zat 2 weken geleden vlak achter Gordon en ze vertelde dat hij hele lelijke handen heeft met allemaal witte dingen en daarom zijn handen steeds verstopt.
Das psioriasis, kan ie niks aan doen, dat is wel serieus een lastige huidaandoening. Heel veel van die 'witte dingen', kom je niet vanaf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Collegaatje zat 2 weken geleden vlak achter Gordon en ze vertelde dat hij hele lelijke handen heeft met allemaal witte dingen en daarom zij handen steeds verstopt.
Misschien helpt de nieuwe ravage ook niet mee op haar hoofdquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
meende mij toch te herinneren dat ze eerst een wat dikkere kop had.
Opgedroogde smegma? Of wratten denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Collegaatje zat 2 weken geleden vlak achter Gordon en ze vertelde dat hij hele lelijke handen heeft met allemaal witte dingen en daarom zijn handen steeds verstopt.
hier is niet in het westen denk ik?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
Miran hier waait het knoerhard, dus ergens onweer bij ons ja
Hij heeft toch psoriasis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Opgedroogde smegma? Of wratten denk ik.
Oh ik wist wel dat hij reuma had, maar niet dat hij ook psoriasis had.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das psioriasis, kan ie niks aan doen, dat is wel serieus een lastige huidaandoening. Heel veel van die 'witte dingen', kom je niet vanaf.
Schiedam en Spijkenissequote:
Nou die afgetrokken pek met veren vorige week scheelt al een hoop.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien helpt de nieuwe ravage ook niet mee op haar hoofd
Ja, en suikerziektequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik wist wel dat hij reuma had, maar niet dat hij ook psoriasis had.
Oooow wel dus.. ikke Den Haag, maar hier nog geen harde wind en onweerquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou die afgetrokken pek met veren vorige week scheelt al een hoop.
quote:
Volgens mij waait het jou richting uit nuquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oooow wel dus.. ikke Den Haag, maar hier nog geen harde wind en onweer
Met korte broek.quote:
Oh oh..quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij waait het jou richting uit nu
Yep en stropdas en zwaaiend beentjequote:
Ik denk dat het overwaait hoorquote:
Precies. Het had geen enkel nutquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon luchtboard kunnen spelen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Pheno het volgende:
Maar dancing queen en dan ACDC kiezen, ik zo van WTF, zelfs Ed ziet geen relatie met die twee?
Probeer maar eens te dansen op ACDC inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Pheno het volgende:
Maar dancing queen en dan ACDC kiezen, ik zo van WTF, zelfs Ed ziet geen relatie met die twee?
dat ja, de keuze van dit liedje slaat echt nergens op. Ze zeggen er ook niks van. Hoe komt dat? Is Ed soms "zielig" omdat hij blind is?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:00 schreef Pheno het volgende:
Die baalt van onze TT-change!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
Tania is zielig aan het doen op Twitter
http://twitter.com/#!/TCChristopher
quote:
Denk dat hij veel te ver gaat komen, misschien wel net zo ver als Dony.quote:
NEEEEEEEquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat hij veel te ver gaat komen, misschien wel net zo ver als Dony.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
Stacey zit ook vol met ideeën die het intellect tonen van een platypus.
Zelfs K3 is voor haar tijd!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:03 schreef Maartel het volgende:
Is dat luchtgitaar (en ACDC?) niet een beetje voor Stacey's tijd?
Spast lijkt het welquote:
Mwoah, denk dat dit wel eens zijn liedje geweest zou kunnen zijn. Laten we het hopen ieg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat hij veel te ver gaat komen, misschien wel net zo ver als Dony.
Geen idee, dat is na mijn tijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoezo zelfs? Die zijn ook al sinds 1996 bezig, net als Total Touch
Kut mijn wijnquote:
Mond op tandbeademing?quote:
Ik ga morgen echt even een hartig woordje met jou sprekenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel haalt pedopas te voorschijn![]()
Ik wil mijn wijn opdrinken en niet aan de laptop voerenquote:
Hij heeft watquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga morgen echt even een hartig woordje met jou spreken
Oke la bamba mag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft wat
Maar dat komt omdat hij een keer Spaans heeft gezongen en dan verovert iemand mijn hart
Dus als jij morgen spaans voor me gaat zingen, dan pak je me helemaal inMaakt niet uit hoe slecht het is
He, macarena, inclusief dansjequote:
Welnee, dit is al veel ouder.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
Maar dat is toch helemaal niet van Michael Buble?![]()
Eigenlijk niet, maar hij heeft er 'een hit' van gemaaktquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
Die heeft het gecoveredquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
Uhm er zijn vreemden, whaha dan ga ik niet zingen mopquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIK zet karaoke op de xbox wel aan
Para bailar la bamba![]()
![]()
![]()
Nicole Kidman?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Maartel het volgende:
Hij doet me ook een beetje denken aan die rechtse..
[ afbeelding ]
Maar met een iets gedowngrade mond zou t best een knappe vent zijn..
Denk aan het publiek, alles van voor 2008 wordt beschouwd als 'nooit gebeurd'. Jury incluis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
helemaal geen reet, zoals elk liedje in deze show?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Susie het volgende:
Wat heeft dit dan te maken met Dancig Queen??
Ja ik zit hard te denken, maar ik kom er niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Susie het volgende:
Nou ehm... je kan er op dansen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Susie het volgende:
Ja maar dat is piece of cakequote:
Hij vindt Bublé de 'King of swing'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Susie het volgende:
Die vreemden worden dronken.... merken ze niks vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm er zijn vreemden, whaha dan ga ik niet zingen mop
Michael Buble, waarvan dit nummer niet is, is (volgens het gebit) the King..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zit hard te denken, maar ik kom er niet uit.
quote:
Ja maar ik welquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vreemden worden dronken.... merken ze niks van
Susiequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Susie het volgende:
Ze zijn niet goooooeeeedquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Wat, de beste zanger allertijden????:D
Ah het is een cryptogramquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
Michael Buble, waarvan dit nummer niet is, is (volgens het gebit) the King..
King > Queen
Eigenlijk heul logisch
Okequote:
Dancing queen gordon heeft t uitgezocht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Susie het volgende:
quote:
Je UIquote:
Maar wel 4 gouden plakkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een hoop tanden, maar ze staan iig netjes op een rij en zijn wit, dat is al heel wat
Anky heeft van die paardentanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |