Dat soort uitspraken, daar kweek je nou angst mee...quote:
Niet snel genoeg om op tijd voor Topchef weer thuis te zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef Cateye2011 het volgende:
en dan is de kus geweest en is alles klaar...hoe lang doe je er dan over om weer uit die massa te komen?
Nou... het had zomaar gekund:quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Straks loopt die Damschreeuwer er ook tussen
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)enherdenking-in-cel/quote:Ik werd opgepakt wegens winkeldiefstal, ze dachten dat ik iets gestolen had uit de Bijenkorf, maar dat is niet zo. Ik ben uit voorzorg vastgezet omdat ze bang zijn dat ik op 4 mei weer ga schreeuwen. Onzin, ze hadden me kunnen bellen, ik zou op vakantie gaan, ik had al een ticket geboekt.
Nou, nu welquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk gehucht jij komt waar ze dat hebben verzonnen, maar ik heb daar nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet snel genoeg om op tijd voor Topchef weer thuis te zijn
Het zijn alleen maar gekkenquote:
Niet, dan wordt het een Woodstock orgie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef Cateye2011 het volgende:
en dan is de kus geweest en is alles klaar...hoe lang doe je er dan over om weer uit die massa te komen?
Klopt, maar je gaat er toch rekening mee houden. Ik hou niet van mensenmassa's. Nooit gedaan ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken, daar kweek je nou angst mee...
Zo'n gek kan ook in een winkelcentrum op zaterdagmiddag rondlopen.
Of nu, as we speak, jouw achterdeur open doen en je verkrachten.
Het kan allemaal...
of straks zie je haar menstruatie door haar jurkquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Trouwens, hoe gaat Kate nou naar de WC in zo'n jurk?
Wat associaal is het zo druk en dan nog een plek leeghoudenquote:
Dat zou spannender zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb daarstraks toevallig een paar stukjes gezien, maar ik had het idee dat ik naar een publieke executie zat te kijken.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb daarstraks toevallig een paar stukjes gezien, maar ik had het idee dat ik naar een publieke executie zat te kijken.
Ja echt vrolijk was het niet allemaal, net een begrafenis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het probleem was natuurlijk de mongool die 'bom' riep...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Nou... het had zomaar gekund:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)enherdenking-in-cel/
Dan ga ik snel koffie maken. Als ik het mis nou.quote:
Flink kopkluiven inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef Karina het volgende:
Dat moet wel een hele goeie kus worden, anders gaan al die mensen boe roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |