Klopt. Ze doet de hele afwas van die receptie ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef Karina het volgende:
Ondertussen bij de Belg allerlei verhaaltjes om de tijd vol te praten, over de koningin die afwassen een verzetje vindt bijvoorbeeld
Ze gaan naar Mekka op huwelijksreis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu zo naar die mensenmassa te kijken, best wel benauwd als je daartussen loopt.
Dat wel, maar er moet maar IETS gebeuren, iemand flauwvallen en je hebt paniek (ik ga dus ook nooit naar van die grote bijeenkomsten).quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het ziet er heel beheerst uit anders.
Hier is echt héél goed over nagedacht.
100% mee eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:
En het is dat maxima argentijns is als het miep uit bussum was geweest had het er in nederland waarschijnlijk net zo uitgezien in nederland.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt. Ze doet de hele afwas van die receptie ook.
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar er moet maar IETS gebeuren, iemand flauwvallen en je hebt paniek (ik ga dus ook nooit naar van die grote bijeenkomsten).
Straks loopt die Damschreeuwer er ook tussenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
blij dat ik daar niet tussen sta zeg
Yep, vandaar dat ze die hele reeks politiemannen hebben die heel langzaam lopen, zodat er geen mogelijkheid is tot rennen of geduw.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het ziet er heel beheerst uit anders.
Hier is echt héél goed over nagedacht.
Bijvoorbeeld zoiets.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Straks loopt die Damschreeuwer er ook tussen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 gek tussen te zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, vandaar dat ze die hele reeks politiemannen hebben die heel langzaam lopen, zodat er geen mogelijkheid is tot rennen of geduw.
Alsof je die zou horen in zo'n stoet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Als het net zo'n leuke Nederlandse vrouw was geweest waren Nederlanders natuurlijk ook enthousiast. Maxima is gewoon heel leuk, dat is waarom ze populair is, niet omdat ze Argentijnse is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:
En het is dat maxima argentijns is als het miep uit bussum was geweest had het er in nederland waarschijnlijk net zo uitgezien in nederland.
Ik weet niet uit welk gehucht jij komt waar ze dat hebben verzonnen, maar ik heb daar nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja.
Je kunt je vinger in je gat breken zeggen ze dan hier in Brabant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |