is dat niet overdreven fucking zelfmoordneigend driewerf kut?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:56 schreef H1N1 het volgende:
Slaapparalyse hier. Altijd een standaardsituatie. Zwetend wakker worden en in doodsangst verkeren + een gedaante die op mijn rechterschouder zit en me aanstaart. Een silhouet zeg maar.
Nu al een poos niet meer gehad!
Het blijft naar inderdaad. Zeker na de eerste paar keren, je bent er echt van overtuigd dat er een demon zit die je komt halen, totale doodsangst die je ervaart en je wil schreeuwen maar het enige dat je kan bewegen zijn je ogen. Je maakt ook constant oogcontact met die gedaante. Na een seconde of 20 (gok ik) kon ik me dan weer bewegen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:28 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
is dat niet overdreven fucking zelfmoordneigend driewerf kut?
Dat fluisteren, hoor je dat in je droom of...? Straks weer lekker slapenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Slaapverlamming, heb het ook. Niet vaak, maar wel in hele hevige vorm. Kan mezelf dan ook bijna niet wakker krijgen.
Daarnaast hoor ook ik weleens iemand mijn naam in mijn oor fluisteren (en nee, het is niet mijn vriendin).
Beide fuckin scary.
Ik heb mijn zolderraam eruit geschoten omdat er een "beest" zat en heb wel eens met messen in de tuin staan schreeuwen dat "hij" het beter niet kon proberen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:33 schreef summer2bird het volgende:
Ik kon niet slapen, lig wat te draaien en opeens om 23:30 staat er ineens een zwart ding voor mijn bed naar mij te loeren, kijk normaal kan ik nog wel mijn gordijnen zien omdat er een lantaarnpaal achter staat maar het was helemaal donker.
Ik schrik mij helemaal kapot en ren gillend naar beneden, ouders rennen de trap op vanwege mijn gegil en later zei mijn moeder dat zij heel vaak precies dezelfde dingen ziet.
Gisternacht gebeurt
Dat heb ik weleens als ik het heel druk heb en veel stress. Dan krijg ik een gevoel alsof ik de hele tijd mijn benen moet strekken. Zo vervelend. Vooral wanneer je strekt en je krijgt er zo''n fijne kramp in je kuit voor terugquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef juxtaposition het volgende:
Heb last van rusteloze benen. Daardoor beweeg ik in m'n slaap en maak ik allerlei 'spasmes'. Vaak droom ik ook dat ik de controle over m'n lichaam verlies.
Verder heb ik extreme last van nachtmerries... Ik onthoud soms er wel vijf op een nacht. Een heel vervelend probleem, het onthoudt me van m'n nachtrust. Ik droom overigens ook heel lucide.
En ik slaap extreem veel, maar dan bedoel ik ook ECHT veel. En ik heb heel erg last van nachtzweten.
Hele lijst van slaapproblemendat je je niet kan bewegen en zo'n monster ziet lijkt me vet para
Niet in een droom maar als ik net in slaap wil vallen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dat fluisteren, hoor je dat in je droom of...? Straks weer lekker slapen. Als een blok wel te verstaan.
Heel irritant inderdaad. Helemaal als ze gepaard gaan met hallucinaties. Dat het net lijkt alsof je spoken en demonen ziet en hoort.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Slaapverlammingen ... heel onaangenaam. Ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik bijna niet kan ademhalen en ik lig ook heel oncomfortabel terwijl ik volledig verlamd ben.
Nee, die bestaan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:07 schreef Dribedabou het volgende:
[..]
Heel irritant inderdaad. Helemaal als ze gepaard gaan met hallucinaties. Dat het net lijkt alsof je spoken en demonen ziet en hoort.
Spoken bestaan natuurlijk niet, dus eng of gevaarlijk is het niet, maar wel fascinerend wat er allemaal in je hersenen gebeurt als je half slaapt half wakker bent en voor je gevoel helemaal wakker bent.
Ik heb een raar fenomeen qua dromen als ik in semi-slaap val in de trein...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is wel lekker dat je van je nachtmerries af bent![]()
maar helemaal nooit meer dromen zou ik wel jammer vinden![]()
er zitten soms ook wel leuke tussen ...
Ziek!!!! Dat is echt bizar. Is er niet een manier via hypnose oid om dit enigzins te verminderen?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:02 schreef Pugly het volgende:
Werd op een gegeven moment best eng, omdat hij in zijn boxer naar buiten ging en dan ergens ging slapen terwijl hij ook nog de deur van ons huis open liet staan! Een keer is hij in slaap gevallen bij een vriend en al slaapwandelend 7 km. naar ons huis teruggelopen. Ik was daar en was ondertussen al door zijn vriend gebeld dat mn ex ' kwijt' was. 3 uur later kwam hij binnenlopen, geen flauw idee wat hij hier deed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |