abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2011 @ 01:28:32 #51
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_96633756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:56 schreef H1N1 het volgende:
Slaapparalyse hier. Altijd een standaardsituatie. Zwetend wakker worden en in doodsangst verkeren + een gedaante die op mijn rechterschouder zit en me aanstaart. Een silhouet zeg maar.

Nu al een poos niet meer gehad!
is dat niet overdreven fucking zelfmoordneigend driewerf kut?
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:32:58 #52
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_96660434
Ik mis apneu in het rijtje. Het is toch echt bizar om een ademhalingstilstand te hebben in je slaap :Y
pi_96660459
Ik kon niet slapen, lig wat te draaien en opeens om 23:30 staat er ineens een zwart ding voor mijn bed naar mij te loeren, kijk normaal kan ik nog wel mijn gordijnen zien omdat er een lantaarnpaal achter staat maar het was helemaal donker.

Ik schrik mij helemaal kapot en ren gillend naar beneden, ouders rennen de trap op vanwege mijn gegil en later zei mijn moeder dat zij heel vaak precies dezelfde dingen ziet.

Gisternacht gebeurt
Twiddel
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:44:57 #54
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96660983
Mijn nachtmerries zijn altijd erg heftig, maar sinds mijn leven in rustig vaarwater terecht is gekomen zonder al te veel (nare) prikkels heb ik ze zelden. Vroeger had ik ze dagelijks en ze waren enorm gruwelijk, dus daar ben ik wel gevoelig voor. Ik heb wel dat ik overdag veel beter slaap, als het buiten licht is. Door al die geluiden buiten (mensen aan het werk en zo) voel ik me dan extra dankbaar voor mijn bedje. En ik slaap met mijn ogen open. Dat is het, ik bof maar. Die slaapverlammingen en -hallucinaties lijken me doodeng.
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:24:42 #55
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_96663029
doods-doods-doooooodseng
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:07:51 #56
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_96669144
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:28 schreef Hippe_Student het volgende:

[..]

is dat niet overdreven fucking zelfmoordneigend driewerf kut?
Het blijft naar inderdaad. Zeker na de eerste paar keren, je bent er echt van overtuigd dat er een demon zit die je komt halen, totale doodsangst die je ervaart en je wil schreeuwen maar het enige dat je kan bewegen zijn je ogen. Je maakt ook constant oogcontact met die gedaante. Na een seconde of 20 (gok ik) kon ik me dan weer bewegen.
pi_96669700
MSN homepage.. :')
Altijd informatief! ;(
-weg-
pi_96672037
Heb last van rusteloze benen. Daardoor beweeg ik in m'n slaap en maak ik allerlei 'spasmes'. Vaak droom ik ook dat ik de controle over m'n lichaam verlies.

Verder heb ik extreme last van nachtmerries... Ik onthoud soms er wel vijf op een nacht. Een heel vervelend probleem, het onthoudt me van m'n nachtrust. Ik droom overigens ook heel lucide.

En ik slaap extreem veel, maar dan bedoel ik ook ECHT veel. En ik heb heel erg last van nachtzweten.

Hele lijst van slaapproblemen :') dat je je niet kan bewegen en zo'n monster ziet lijkt me vet para :o
pi_96672980
Slaapverlamming, heb het ook. Niet vaak, maar wel in hele hevige vorm. Kan mezelf dan ook bijna niet wakker krijgen.
Daarnaast hoor ook ik weleens iemand mijn naam in mijn oor fluisteren (en nee, het is niet mijn vriendin).

Beide fuckin scary.
Nee.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:22:49 #60
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_96674430
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Slaapverlamming, heb het ook. Niet vaak, maar wel in hele hevige vorm. Kan mezelf dan ook bijna niet wakker krijgen.
Daarnaast hoor ook ik weleens iemand mijn naam in mijn oor fluisteren (en nee, het is niet mijn vriendin).

Beide fuckin scary.
Dat fluisteren, hoor je dat in je droom of...? Straks weer lekker slapen :D. Als een blok wel te verstaan.
pi_96674569
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:33 schreef summer2bird het volgende:
Ik kon niet slapen, lig wat te draaien en opeens om 23:30 staat er ineens een zwart ding voor mijn bed naar mij te loeren, kijk normaal kan ik nog wel mijn gordijnen zien omdat er een lantaarnpaal achter staat maar het was helemaal donker.

Ik schrik mij helemaal kapot en ren gillend naar beneden, ouders rennen de trap op vanwege mijn gegil en later zei mijn moeder dat zij heel vaak precies dezelfde dingen ziet.

Gisternacht gebeurt
Ik heb mijn zolderraam eruit geschoten omdat er een "beest" zat en heb wel eens met messen in de tuin staan schreeuwen dat "hij" het beter niet kon proberen...
-weg-
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:37:54 #62
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_96675338
:')
leuk voor de buren
pi_96675364
Slaapverlammingen ... heel onaangenaam. Ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik bijna niet kan ademhalen en ik lig ook heel oncomfortabel terwijl ik volledig verlamd ben.
  Moderator woensdag 11 mei 2011 @ 23:05:30 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_96677047
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef juxtaposition het volgende:
Heb last van rusteloze benen. Daardoor beweeg ik in m'n slaap en maak ik allerlei 'spasmes'. Vaak droom ik ook dat ik de controle over m'n lichaam verlies.

Verder heb ik extreme last van nachtmerries... Ik onthoud soms er wel vijf op een nacht. Een heel vervelend probleem, het onthoudt me van m'n nachtrust. Ik droom overigens ook heel lucide.

En ik slaap extreem veel, maar dan bedoel ik ook ECHT veel. En ik heb heel erg last van nachtzweten.

Hele lijst van slaapproblemen :') dat je je niet kan bewegen en zo'n monster ziet lijkt me vet para :o
Dat heb ik weleens als ik het heel druk heb en veel stress. Dan krijg ik een gevoel alsof ik de hele tijd mijn benen moet strekken. Zo vervelend. Vooral wanneer je strekt en je krijgt er zo''n fijne kramp in je kuit voor terug :o
pi_96678844
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Dat fluisteren, hoor je dat in je droom of...? Straks weer lekker slapen :D. Als een blok wel te verstaan.
Niet in een droom maar als ik net in slaap wil vallen.
Nee.
pi_96753783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Slaapverlammingen ... heel onaangenaam. Ik heb dan ook altijd het gevoel dat ik bijna niet kan ademhalen en ik lig ook heel oncomfortabel terwijl ik volledig verlamd ben.
Heel irritant inderdaad. Helemaal als ze gepaard gaan met hallucinaties. Dat het net lijkt alsof je spoken en demonen ziet en hoort. :')

Spoken bestaan natuurlijk niet, dus eng of gevaarlijk is het niet, maar wel fascinerend wat er allemaal in je hersenen gebeurt als je half slaapt half wakker bent en voor je gevoel helemaal wakker bent.
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:08:48 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96753844
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:07 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

Heel irritant inderdaad. Helemaal als ze gepaard gaan met hallucinaties. Dat het net lijkt alsof je spoken en demonen ziet en hoort. :')

Spoken bestaan natuurlijk niet, dus eng of gevaarlijk is het niet, maar wel fascinerend wat er allemaal in je hersenen gebeurt als je half slaapt half wakker bent en voor je gevoel helemaal wakker bent.
Nee, die bestaan natuurlijk niet :')
The truth was in here.
pi_96767607
Ik hoor heel vaak het sms-geluid van mn telefoon in mn slaap. Alleen ligt mn gsm niet in mn kamer en slaap ik met oordoppen in.

Ik heb ook een tijdje last gehad (iedere nacht toen) van krampen omdat ik mn benen enorm moest uitstrekken. Dat was erg vervelend voor mn vriend, want het waren langdurige en pijnlijke krampen. Na een tijd is het opgehouden. Nu heb ik het alleen maar heeeeeeeeeeeel erg soms.

Ik droom ook ongelofelijk veel -en graag-. ik ga er soms express erg vroeg voor slapen en blijf lang liggen. Aangezien ik slecht slaap, wordt ik veel wakker en kan mn dromen goed herinneren. Heb me daar ook in geoefend om te onthouden.
Het enige grote probleem met dromen is dat als ik droom dat ik naar het toilet moet, ik dikwijls in mn bed (begin te) plas(sen). Ik ben nu bijna 30... Ik droom veel te reëel...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  maandag 16 mei 2011 @ 02:14:31 #69
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_96872915
Ik ben er jarenlang van overtuigd geweest dat ik een mysterieuze ziekte had en ik op een dag/nacht eraan zou sterven. Pas een paar jaar geleden ontdekt dat het slaapverlamming is. Nooit geen hallucinaties gehad evenwel, gewoon een steeds hogere hartslag + luider wordende oorsuizingen, totale verlamming en in absolute doodsangst verkeren. En maar vechten om toch te kunnen bewegen.. raar evenwel dat je zelfs als je weet wat het is, die paniek langs geen kanten kan onderdrukken. Ik weet echter wanneer het kan gebeuren/wat het uitlokt, en bijgevolg kan ik het nu meestal vermijden. Vroeger ook een notoire slaapprater geweest. Ik hou naar verluidt tegenwoordig mijn mond.
  maandag 16 mei 2011 @ 02:32:57 #70
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_96873067
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee, die bestaan natuurlijk niet :')
U beweert dat spoken bestaan?
pi_96873286
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

is wel lekker dat je van je nachtmerries af bent :Y

maar helemaal nooit meer dromen zou ik wel jammer vinden :@

er zitten soms ook wel leuke tussen ... :P
Ik heb een raar fenomeen qua dromen als ik in semi-slaap val in de trein...
kan dan echt SUPER helder fantaseren, en dit gaat dan heel vaak gewoon over seks...
grappige is dat ik geniet van die ''droom'' maar altijd bij een kleine verandering in de omgeving weer wakker geschud word, (omgevingsgeluiden en gevoel blijven intact onder deze ''dromen'')

gelukkig nog niet wakker geworden met een huge boner in de trein :P

verder 1x gehad dat ik zelf kon bepalen wat ik ging doen in me droom... de elementen erin kon ik alleen niet bepalen, wel alles wat ik deed, kon zo heel hoog springen en vond het wel leuk allemaal :)

ook een keer gehad dat ik NIET kon bepalen wat ik deed, maar dat ik wel bewust was van mijn droom, mooi kut want ik werd een soort van gemarteld, en ik zat maar te proberen alles weg te zappen maar dit lukte niet XD

verder snap ik sommige dromen niet... want ik heb wel het idee dat je zegmaar WEL jezelf bent in je dromen qua reacties op die gekke dingen...

maar ik had laatst dus een droom, werd ik achtervolgt door een groep die elke tegenstander van ''de dictatuur'' moest ombrengen... nu was ik dus de enigste overblijver die zich niet wou bekeren, en ik moest dus op de vlucht, werd op het laatst geconfronteerd met 1 van de achtervolgers en die zei dat het allemaal geen zin meer had, en toen sprongen we samen het water in om op die manier zelfmoord te plegen..(het voelde heel vredig aan, eindelijk verlost)

blijf het een rare droom vinden....

maarja,

dromen _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door kingtoppie op 16-05-2011 03:39:08 ]
Rustig aan.
pi_96900554
Slaapverlamming heb ik ook vaak, zo nu en dan. Verder wil ik graag leren Lucide Dromen, kan iemand me wat tips geven over hoe dit moet?
pi_97183897
Wat een enge verhalen hier!

Mijn ex maakte het elke nacht weer heel interessant. Hij kon minutenlang gesprekken voeren en reageerde gewoon op vragen, waar ik natuurlijk goed misbruik van heb gemaakt :)

Ook probeerde hij wel eens seks te hebben in zijn slaap, wat voor mij altijd erg hilarisch was door het ontbreken van coordinatie. Verder moest ik hem vaak ergens vandaan halen, hij ging namelijk nogal graag naar buiten in zijn slaap omdat hij dan moest plassen of op zoek ging naar onze kat (die dus gewoon bij ons in bed sliep maar goed).

Werd op een gegeven moment best eng, omdat hij in zijn boxer naar buiten ging en dan ergens ging slapen terwijl hij ook nog de deur van ons huis open liet staan! Een keer is hij in slaap gevallen bij een vriend en al slaapwandelend 7 km. naar ons huis teruggelopen. Ik was daar en was ondertussen al door zijn vriend gebeld dat mn ex ' kwijt' was. 3 uur later kwam hij binnenlopen, geen flauw idee wat hij hier deed...
  maandag 23 mei 2011 @ 10:18:16 #74
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_97190167
Ik heb 2x nummer 6 gehad, super vreemd, echt een keiharde explosie

6 Exploderend hoofd syndroom
  maandag 23 mei 2011 @ 11:14:15 #75
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_97191720
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 00:02 schreef Pugly het volgende:

Werd op een gegeven moment best eng, omdat hij in zijn boxer naar buiten ging en dan ergens ging slapen terwijl hij ook nog de deur van ons huis open liet staan! Een keer is hij in slaap gevallen bij een vriend en al slaapwandelend 7 km. naar ons huis teruggelopen. Ik was daar en was ondertussen al door zijn vriend gebeld dat mn ex ' kwijt' was. 3 uur later kwam hij binnenlopen, geen flauw idee wat hij hier deed...
Ziek!!!! Dat is echt bizar. Is er niet een manier via hypnose oid om dit enigzins te verminderen?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')