is wel lekker dat je van je nachtmerries af bentquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo zeer bewust besloten, waarschijnlijk is het een onbewuste reactie geweest ofzo. Ik weet wel dat het na die nachtmerrie nooit meer is voor gekomen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ligt hij daar met eengezicht. 9 tegen 10 dat die gewoon wakker is
Heb ik ook . Een lange tijd had ik het heel erg (nu nog maar heel af en toe), het is zo bizar en beangstigend dat je je gewoon niet kunt bewegen terwijl je bij bewustzijn bent. Voor mijn gevoel duurt het dan uren voordat ik me eindelijk kan bewegen . Gelukkig heb ik geen hallucinaties, wel heb ik een keer meegemaakt dat ik mijzelf uit mijn lichaam zeg wegzweven omhoog, heel raar gevoel. Verder heb ik lucide dromen altijd wel gehad, als ik droom weet vaak ik dat ik aan het dromen ben waardoor ik mijn dromen zelf kan beïnvloeden zoals spontaan vliegen, of de droom nog verlengen, of als het een slechte droom is een goede einde aangeven. Ik dacht vroeger dat iedereen dat kon en dat het heel normaal was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef KirovAir het volgende:
Slaapverlamming heb ik bijna wekelijks. Komt ook omdat ik veel oefen met lucide dromen. Duurt vaak niet langer dan een minuut.
Kan geen duistere CEVs herinneren, allemaal waren simpel en dom, meestal een poppetje die wat doet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Lijkt me best freaky om die mensen en demonen te horen praten.
Closed Eye Visuals ben ik wel bekend mee, maar dat komt bij mij door hallucinogene middelen. Zijn deze CEV's alleen duister bij jou? Of ook wel leuk en happy enzo?
Lijkt me ook niet bepaald fijn wakker worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Fatihtjuh het volgende:
Slaapverlamming 1 keer per maand.
Ogen zijn 1/8 open, ik voel mijn lichaam maar kan niet bewegen. Het voelt ook alsof ik uit mijn lichaam wordt getrokken. Wat ik ook voel zijn heel veel vibraties. Ik hoor een soort van slechte radio ontvangst. En zie meestal een 5tal witte mannetjes om mijn bed staan.
Vorig maand tijdens mijn slaapverlamming was het gecombineerd met een nachtmerrie, ik werd maar niet wakker maar toch was ik wel wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef Hippe_Student het volgende:
Serieus, fak jou TS met je kut plaatjes.
Ik kon vanacht niet slapen omdat ik zonodig dit topic moest lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
Ga je ze na een tijdje niet ook tijdens je slaap herkennen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Fatihtjuh het volgende:
Slaapverlamming 1 keer per maand.
Ogen zijn 1/8 open, ik voel mijn lichaam maar kan niet bewegen. Het voelt ook alsof ik uit mijn lichaam wordt getrokken. Wat ik ook voel zijn heel veel vibraties. Ik hoor een soort van slechte radio ontvangst. En zie meestal een 5tal witte mannetjes om mijn bed staan.
Vorig maand tijdens mijn slaapverlamming was het gecombineerd met een nachtmerrie, ik werd maar niet wakker maar toch was ik wel wakker
Ja, dit kan optreden vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Morrigan het volgende:
Over slaapverlamming, kun je dat ook krijgen voordat je wakker wordt.
Geen idee, maar zelf heb ik weleens dat ik wakker word van zoiets.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Morrigan het volgende:
Over slaapverlamming, kun je dat ook krijgen voordat je wakker wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |