abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2011 @ 01:13:16 #201
342186 kenserkabouter
Luie niet werkende alcoholist
pi_96373302
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik niet. Jij wel? :P
Je bent kansloos en respectloos.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_96374495
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik.

Mensen die daar niet aan meedoen zijn zwaar kansloos.
Dan ben ik maar zwaar kansloos. Ga toch geen twee minuten stil zijn als ik in m'n eentje op m'n kamer zit mee te zingen met m'n muziek. Kom nou.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  donderdag 5 mei 2011 @ 02:26:48 #203
342186 kenserkabouter
pi_96374589
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 02:19 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Dan ben ik maar zwaar kansloos. Ga toch geen twee minuten stil zijn als ik in m'n eentje op m'n kamer zit mee te zingen met m'n muziek. Kom nou.
heej leuk dat je er ook weer eens bent, wanneer gaan we daten?
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_96374690
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 02:26 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

heej leuk dat je er ook weer eens bent, wanneer gaan we daten?
Ik date niet met mensen die niet inhoudelijk ingaan op wat ik zeg.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  donderdag 5 mei 2011 @ 03:03:05 #205
342186 kenserkabouter
pi_96374915
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 02:35 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Ik date niet met mensen die niet inhoudelijk ingaan op wat ik zeg.
Wat viel erop in te gaan dan? Je stelde toch geen vraag of iets dergelijks? ;)

Ik ga tukken.
pi_96375321
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

Je bent kansloos en respectloos.
En jij bent jij. Ik ben liever kansloos en respectloos dan jou :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_96375322
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 02:19 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Eens. Ik wist niet eens dat 't 8 uur was :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_96375345
Goedemorgen

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik.

Mensen die daar niet aan meedoen zijn zwaar kansloos.
Overdreven man. Net alsof die twee minuten een verschil maken. Zie het nut van die twee minuten niet in, een seconden daarna is praten, schelden en ruzie weer normaal. Dan ben ik liever dagelijks twee minuten stil dan dat iedereen het is omdat het zo hoort. En dan natuurlijk nog de mensen die niet weten waarom. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:14:19 #209
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96375428
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2011 06:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen

[..]

Overdreven man. Net alsof die twee minuten een verschil maken. Zie het nut van die twee minuten niet in, een seconden daarna is praten, schelden en ruzie weer normaal. Dan ben ik liever dagelijks twee minuten stil dan dat iedereen het is omdat het zo hoort. En dan natuurlijk nog de mensen die niet weten waarom. ;(
Mogge

En eens! imo is het net zo kansloos als alleen met Kerst aardig tegen elkaar zijn. Je wordt dagelijks al geconfronteerd met alle wereldwijde ellende dus wat mij betreft sta ik er al genoeg bij stil.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_96375493
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 07:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mogge

En eens! imo is het net zo kansloos als alleen met Kerst aardig tegen elkaar zijn. Je wordt dagelijks al geconfronteerd met alle wereldwijde ellende dus wat mij betreft sta ik er al genoeg bij stil.
Moggel.

Ik ben het er ook mee eens. Ben wel stil als de anderen ook stil zijn en heb er ook respect voor, maar zelf zie ik het nut er niet van in...
pi_96376917
True true, die 2 minuten verplichte stilte is inderdaad ietwat hypocriet, als alle andere dagen van het jaar mensen mekaar gewoon de hersens inslaan en uitschelden.
Neemt niet weg dat je wel respect op kan brengen voor anderen, maar dat hoeft niet alleen(juist niet) op dat moment te gebeuren.

Erger vind ik het dat sommigen juist totaal respectloos zijn, zoals vorig jaar toen een aantal kansjongeren besloot om op de nacht van 4 op 5 mei maar alle kransen kapot te gooien die ze op de dam konden vinden. Dat je niet stil wil zijn, prima, ieder zijn eigen ding. Maar met zoiets kwets je gewoon veel mensen :{
..non est vivere sed valere vita est ..
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:36:19 #212
342186 kenserkabouter
pi_96376928
Is het nou echt zoveel gevraagd dan om even 2 minuten je bek te houden? :N Voor de mensen die voor jou vrijheid hebben gevochten en zijn gestorven. Die er voor gezorgd hebben dat elke Nederlander zo'n beetje als een koning kan leven.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:41:09 #213
342186 kenserkabouter
pi_96377078
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
True true, die 2 minuten verplichte stilte is inderdaad ietwat hypocriet, als alle andere dagen van het jaar mensen mekaar gewoon de hersens inslaan en uitschelden.
Neemt niet weg dat je wel respect op kan brengen voor anderen, maar dat hoeft niet alleen(juist niet) op dat moment te gebeuren.

Erger vind ik het dat sommigen juist totaal respectloos zijn, zoals vorig jaar toen een aantal kansjongeren besloot om op de nacht van 4 op 5 mei maar alle kransen kapot te gooien die ze op de dam konden vinden. Dat je niet stil wil zijn, prima, ieder zijn eigen ding. Maar met zoiets kwets je gewoon veel mensen :{
Zo kan je onderhand alles wel hypocriet gaan noemen. Ik vind het goed dat dit nog gebeurd. Dat mensen nog eens stilstaan bij de geschiedenis, want wat heeft een mens om trots op te zijn als het niet de geschiedenis van zijn familie en land is? Helemaal niks. Ja je kunt trots zijn op je diploma wat je gehaald hebt of hoeveel geld je wel niet verdiend maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
pi_96377189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef kenserkabouter het volgende:
Is het nou echt zoveel gevraagd dan om even 2 minuten je bek te houden? :N Voor de mensen die voor jou vrijheid hebben gevochten en zijn gestorven. Die er voor gezorgd hebben dat elke Nederlander zo'n beetje als een koning kan leven.
De bewoording 'je bek houden' toont nog minder respect dan Gretta Duisenberg toonde
pi_96377238
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:41 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

Zo kan je onderhand alles wel hypocriet gaan noemen. Ik vind het goed dat dit nog gebeurd. Dat mensen nog eens stilstaan bij de geschiedenis, want wat heeft een mens om trots op te zijn als het niet de geschiedenis van zijn familie en land is? Helemaal niks. Ja je kunt trots zijn op je diploma wat je gehaald hebt of hoeveel geld je wel niet verdiend maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
True, maar in dat geval zijn nederlanders altijd een beetje achterlijk geweest.
Een heel sterk gevoel van trots op het vaderland hebben we hier nooit gehad, en ook dat blijkt uit de geschiedenis. In dat opzicht valt er nog een voorbeeld te nemen aan de amerikanen, of de duitsers(pruisen)
pi_96377400
Goedemorgen :)
~Si vis amari, ama~
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:57:30 #217
342186 kenserkabouter
pi_96377516
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

True, maar in dat geval zijn nederlanders altijd een beetje achterlijk geweest.
Een heel sterk gevoel van trots op het vaderland hebben we hier nooit gehad, en ook dat blijkt uit de geschiedenis. In dat opzicht valt er nog een voorbeeld te nemen aan de amerikanen, of de duitsers(pruisen)
Klopt, daarom is Nederland ook zo kut. Mensen hier zijn traditionele normen en waarden vergeten. Als ik in het buitenland ben kan ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik uit Nederland kom, of zelfs uit Brabant. Maar hier wordt je meteen neergesabeld als je überhaupt iets zegt over dat je trots bent op wat Nederland allemaal bereikt heeft. Dan is er altijd wel een of andere wijsneus die een kutantwoord klaar heeft staan.
pi_96377631
Dat is waar, maar dat is dit volk eigen.
Net zoals dat je hier vreemd wordt aangekeken als je meer zou doen/bereiken dan anderen. Dan is het al snel 'doe maar gewoon'. Mensen die met hun kop boven het maaiveld uitsteken worden heir vaak tegengewerkt :)
pi_96378490
Konginnedag. :')
pi_96378544
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Konginnedag. :')
:?
pi_96378715
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

:?
De TT.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:41:45 #222
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96378819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:57 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

Klopt, daarom is Nederland ook zo kut. Mensen hier zijn traditionele normen en waarden vergeten. Als ik in het buitenland ben kan ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik uit Nederland kom, of zelfs uit Brabant. Maar hier wordt je meteen neergesabeld als je überhaupt iets zegt over dat je trots bent op wat Nederland allemaal bereikt heeft. Dan is er altijd wel een of andere wijsneus die een kutantwoord klaar heeft staan.
En in het buitenland is de eerste reactie altijd de vraag of je drugs bij hebt...
Vind het een mooi land hoor, maar de rest van de wereld associeert ons toch vooral met drugs, windmolens tulpen en kaas.
Wil niet zeggen dat ik het geen leuk land vind, maar wil ook niet zeggen dat er niet genoeg te verbeteren valt ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_96378932
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:38 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

De TT.
Ah, faal van mij :')
Die TT's lees ik nieteens meer goed, sinds die topics automatisch in mn actieve topics terecht komen tegenwoordig..
pi_96378941
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En in het buitenland is de eerste reactie altijd de vraag of je drugs bij hebt...
Vind het een mooi land hoor, maar de rest van de wereld associeert ons toch vooral met drugs, windmolens tulpen en kaas.

En dat is jammergenoeg ook zeer waar :{
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:47:42 #225
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96379027
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

En dat is jammergenoeg ook zeer waar :{
Toen ik in Polen zat wilden ze vooral weten wat ik aan drugs gebruikte, hoe leuk Amsterdam was, waar de coffeeshops in Amsterdam zijn etc etc.

Toen ik zei dat alleen toeristen drugs gebruikten in Nederland was de lol snel over.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:48:27 #226
342186 kenserkabouter
pi_96379050
quote:

[..]

Wil niet zeggen dat ik het geen leuk land vind, maar wil ook niet zeggen dat er niet genoeg te verbeteren valt ;)
Wij hebben familie in Canada en toen ik met hun uitging was dat ook het eerste wat ze aan mij vroegen zodra de "ooms en tantes" (het is hele verre familie) er niet meer bij waren. :')

Ik heb toen ook een achter-achter-achter nichtje van me gezoend. :X

Echt 1/300ste mijn genen maar het blijft echt zwaar kut en awkward. :') Niemand weet dat ook gelukkig.
pi_96379331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

Wij hebben familie in Canada en toen ik met hun uitging was dat ook het eerste wat ze aan mij vroegen zodra de "ooms en tantes" (het is hele verre familie) er niet meer bij waren. :')

Echt 1/300ste mijn genen maar het blijft echt zwaar kut en awkward. :') Niemand weet dat ook gelukkig.
Achter-achter-achter familie is toch geen familie meer joh. En wtf, moslims doen het gewoon moet hun neef/nicht. Als je daaraan denkt valt jouw geval wel mee.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:57:47 #228
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96379370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Achter-achter-achter familie is toch geen familie meer joh. En wtf, moslims doen het gewoon moet hun neef/nicht. Als je daaraan denkt valt jouw geval wel mee.
Tja broer-zus huwelijken waren eeuwen terug zelfs ook nog normaal in sommige kringen ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:00:42 #229
342186 kenserkabouter
pi_96379472
Weet ik maar de volgende dag hadden we dus een Amerikaanse mega bbq :9~ :9~ met de hele "familie" en daar was zij ook weer, en dat was echt zo zwaar awkward. We konden elkaar en elkaars ouders echt niet in de ogen kijken ook al wisten die het niet. :')
pi_96379840
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

ach, Kate en William zijn ook familie. hebben 1 voorouder gemeen van 1000 jaar geleden of zo :')
Dus wat dat betreft... :P
quote:

[..]

weet jij een land waar niks te verbeteren valt? :P
~Si vis amari, ama~
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:13:15 #231
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96379942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:10 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Zei ik dat dan? :P
pi_96380197
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zei ik dat dan? :P
nee, maar zo komt het wel een beetje op mij over :P
Maar zo bedoelde je het dus niet :+
~Si vis amari, ama~
pi_96380383
iemand die nog gaat schuifelen vandaag op de parade? :Y)
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:34:21 #234
342186 kenserkabouter
pi_96380787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef opgebaarde het volgende:
Nee, geen behoefte aan een kutfeest met matige bandjes.
pi_96381095
Rond 7 uur sowieso naar de Parade. :D
pi_96383381
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef kenserkabouter het volgende:
Weet ik maar de volgende dag hadden we dus een Amerikaanse mega bbq :9~ :9~ met de hele "familie" en daar was zij ook weer, en dat was echt zo zwaar awkward. We konden elkaar en elkaars ouders echt niet in de ogen kijken ook al wisten die het niet. :')
Lekker boeien, als alleen jullie 2 toch weten dat je gezoend hebt, who gives a fuck.
Het is niet alsof je een kind hebt verwekt bij dr..
Zoiets onschuldigs als zoenen :) .

En ach, heb je wel mooi een onderling geheim :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ga wel even gluren denk :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:10 schreef FedExpress het volgende:

Nouja, Zweden en Zwitserland vind ik wel ware paradijsjes hoor.
Als je daar volwaardig staatsburger bent(anders heb je het in zwitserland iig zwaar) dan zit je daar prima in die landen :7
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:53:30 #237
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96383724
quote:

[..]

Je vergeet hoeren.

Vaak bestaat Nederland ook alleen maar uit Amsterdam. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:55:50 #238
342186 kenserkabouter
pi_96383805
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Lekker boeien, als alleen jullie 2 toch weten dat je gezoend hebt, who gives a fuck.
Het is niet alsof je een kind hebt verwekt bij dr..
Zoiets onschuldigs als zoenen :) .

En ach, heb je wel mooi een onderling geheim :P

[..]

Ga wel even gluren denk :Y

[..]

Nouja, Zweden en Zwitserland vind ik wel ware paradijsjes hoor.
Als je daar volwaardig staatsburger bent(anders heb je het in zwitserland iig zwaar) dan zit je daar prima in die landen :7
Ik zie haar waarschijnlijk toch nooit meer. :+
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:58:12 #239
342186 kenserkabouter
pi_96383878
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je vergeet hoeren.

Nou dat is toch ook zo?
pi_96384025
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je vergeet hoeren.

Ja, mn verhuizing heeft het wel lastiger gemaakt.
Kon ik vroeger op vakantie gewoon zeggen als ze vroegen 'where do you live?' "in Amsterdam" 'ah cool, tell me about [insert drugs, ho's, anne frank en blabla]'

Nu moet ik dan reageren van 'where do you live?' "in 's-hertogenbosch" 'huh, where?'.
Niet NL'ers kunnen dat nieteens uitspreken man. Dat is net zoiets als een duitser scheveningen laten zeggen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:03:14 #241
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96384049
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ja, mn verhuizing heeft het wel lastiger gemaakt.
Kon ik vroeger op vakantie gewoon zeggen als ze vroegen 'where do you live?' "in Amsterdam" 'ah cool, tell me about [insert drugs, ho's, anne frank en blabla]'

Nu moet ik dan reageren van 'where do you live?' "in 's-hertogenbosch" 'huh, where?'.
Niet NL'ers kunnen dat nieteens uitspreken man. Dat is net zoiets als een duitser scheveningen laten zeggen.
in frankrijk kun je nog 'Bois-le-Duc' zeggen ;)
pi_96384086
Klinkt ook niet verkeerd :7
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:04:57 #243
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96384111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

in frankrijk kun je nog 'Bois-le-Duc' zeggen ;)
Ja. O+
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_96384160
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:07:55 #245
342186 kenserkabouter
pi_96384250
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[ afbeelding ]
sylva ducis kan inderdaad ook nog. :') Als er een tent aids was...
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:11:23 #246
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96384378
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_96403974
w/
pi_96412445
Zo, een half jaar geen problemen gehad hier, maar was nu even raak :)

Zit ik lekker tv te kijken, hoor ik allemaal gegil op straat *laat me los, doe niet, laat me gaan*..
Klinkt natuurlijk niet helemaal lekker, dus even gluren. Wilde eigenlijk meteen naar buiten gaan, maar voor hetzelfde geld blijken er dan ineens 5 gasten te staan ofzo :{ . Dus maar even andere bewoner van het appartementengebouw meegenomen.

Flinke ruzie op straat bleek dus, gast die zn vriendin blijkbaar bedreigd midden op straat. Keel dichtknijpen, aan dr haren over de straat trekken..
Dus wij maar die 2 uit mekaar halen en de politie gebeld.
Het meisje was ons in iedergeval erg dankbaar dat we wat hebben gedaan. Jammer dat het meisje wegliep toen ze los kon komen. Wij achter haar aan(je wil toch zeker weten dat het goed gaat, en de politie even inseinen waar je bent), maar daardoor kon die gast jammergenoeg wel wegkomen.

Ach ja, ik heb mn burgerplicht ook weer gedaan :Y)
pi_96412519
Lekker om te zien ook hoe weinig sommigen erom geven eigenlijk.
Er waren genoeg mensen thuis, overal brandde wel licht in de straat. Maar niemand, behalve ik en een aantal andere bewoners uit ons complex, kwam naar buiten..

Altijd goed om te weten dat nobody gives a shit als er wat met je gebeurt in hun straat :')
pi_96415177
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lekker om te zien ook hoe weinig sommigen erom geven eigenlijk.
Er waren genoeg mensen thuis, overal brandde wel licht in de straat. Maar niemand, behalve ik en een aantal andere bewoners uit ons complex, kwam naar buiten..

Altijd goed om te weten dat nobody gives a shit als er wat met je gebeurt in hun straat :')
Of die hebben die gast al eerder van z'n vriend afgehaald en zijn toen keihard bedreigd en durven nu niet meer :D
pi_96415414
Dat zou kunnen natuurlijk :9
Nouja, naar ons toe was ie uiteindelijk vooral verbaal nogal agressief. Zo van "het is mijn vriendin, als ik dr in mekaar wil slaan mag ik dat" :') .

Dacht dat het nog wel problemen zou geven. maar toen ik dichterbij kwam, en die gast rechtop ging staan, bleek ie bijna een kop kleiner. Dat scheelt dan weer :9
pi_96419779
Goed bezig thijs :D
~Si vis amari, ama~
pi_96420071
wat een bazenavond _O_ hier sprak kankerkabouter
I am the Milkman! My milk is delicious!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 06:40:38 #254
342186 kenserkabouter
pi_96420263
wat een bazenavond _O_
  vrijdag 6 mei 2011 @ 07:45:52 #255
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96420541
Mogge!

Gisteravond gewerkt, nergens iets van meegekregen :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 07:57:02 #256
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96420610
Ben naar een vriend geweest, er kwam toch alleen maar kutmuziek in de stad :P
pi_96421689
Wedstrijd eredivisie damesvoetbal gekeken en daarna casino :P leuk avondje :)
~Si vis amari, ama~
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:23:02 #258
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96421751
Damesvoetbal, is dat zoiets als droogneuken?
pi_96421864
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:23 schreef bijdehand het volgende:
Damesvoetbal, is dat zoiets als droogneuken?
het is op zich best leuk hoor :) gaat er aardig op. Ken 1 van de dames, dat scheelt wel
~Si vis amari, ama~
pi_96426181
Moggel
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:58:59 #261
342186 kenserkabouter
pi_96429757
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:28 schreef FedExpress het volgende:

[..]

het is op zich best leuk hoor :) gaat er aardig op. Ken 1 van de dames, dat scheelt wel
ze hebben toch wel rokjes aan?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:35:14 #262
344131 doorzuipenmanagerworden
Zuip en wordt manager!
pi_96431290
Dag medebosschenaren!!
Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
pi_96431725
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:35 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Dag medebosschenaren!!
_O- _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:45:49 #264
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96431776
Weer een KK kloon?
pi_96431840
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Weer een KK kloon?
ongetwijfeld. net als je denkt dat het niet triester kan zeg...
Flikker toch eens op met al je KutKloons
~Si vis amari, ama~
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:47:42 #266
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96431858
O nee het is BDH :D
pi_96431975
Toffe naam dat wel.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:03:41 #268
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96432620
Is er weer een nieuw kloonseizoen aangebroken?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:08:30 #269
342186 kenserkabouter
pi_96432827
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:47 schreef FedExpress het volgende:

[..]

ongetwijfeld. net als je denkt dat het niet triester kan zeg...
Flikker toch eens op met al je KutKloons
Zeg, let een beetje op je woorden. :+
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:09:29 #270
342186 kenserkabouter
pi_96432864
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is er weer een nieuw kloonseizoen aangebroken?
Net een vers blik opengetrokken.
pi_96433176
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:47 schreef Ceased2Be het volgende:
O nee het is BDH :D
ook goed :')
~Si vis amari, ama~
pi_96433227
quote:
Bossche spreuken als tegelwijsheden
vrijdag 06 mei 2011 | 12:07 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 06 mei 2011 | 12:08

DEN BOSCH - 'Krek wak wou', 'Dat gaat naar Den Bosch toe' en 'Uit de Gouden Korenaoren schiep God de Bosschenaoren...', zijn Bosche spreuken die door de Bossche VVV zijn verheven tot tegelwijsheden. Ze zijn sinds kort voor 9,95 euro per stuk in de VVV-winkel aan de Markt.

Ad Siemons, schrijver van het Bossche lied 'Uit de Gouden Korenaoren' jkreeg het eerste exemplaar. Meer hierover zaterdag in het Brabants Dagblad.

http://www.brabantsdagbla(...)s-tegelwijsheden.ece
_O_
~Si vis amari, ama~
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:27:23 #273
Zuip en wordt manager!
pi_96433591
BDH heeft een ban, weet niet of hier modjes meelezen ;(
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:27:43 #274
Zuip en wordt manager!
pi_96433605
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Toffe naam dat wel.
Speciaal voor jou :D :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:27:56 #275
342186 kenserkabouter
pi_96433611
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
BDH heeft een ban, weet niet of hier modjes meelezen ;(
nope, waarom denk je dat ik nog rondloop. ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:29:32 #276
Zuip en wordt manager!
pi_96433664
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

nope, waarom denk je dat ik nog rondloop. ;)
Daarom vond ik 't ook veilig ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:31:07 #277
342186 kenserkabouter
pi_96433723
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:29 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:

[..]

Daarom vond ik 't ook veilig ;)
Ik heb zelfs m'n eigen nickname in m'n ondertitelvakding staan. ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:36:26 #278
342186 kenserkabouter
pi_96433903
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:36:49 #279
342186 kenserkabouter
pi_96433921

:X :X :X
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:56:39 #280
Zuip en wordt manager!
pi_96437453
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:36 schreef kenserkabouter het volgende:
[ afbeelding ]

:X :X :X
AAAAAAAAAARGH~!!!
pi_96437484
Holaaaa
pi_96437720
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef Deceit het volgende:
Holaaaa
KK?
pi_96437754
wah?
pi_96437891
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef Deceit het volgende:
wah?
Door je postgeschiedenis dacht ik dat je kutkabouter was. Maar welkom :W
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:10:05 #285
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96438000
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:36 schreef kenserkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ey zoeen heb ik ook. :')
pi_96438214
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Door je postgeschiedenis dacht ik dat je kutkabouter was. Maar welkom :W
oh nee benk nie, maar eh kwas hier paar jaar geleej weleens
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:16:50 #287
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96438286
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

KK?
Die ken je toch wel muts o|O
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:20:15 #288
342186 kenserkabouter
pi_96438443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:

[..]

AAAAAAAAAARGH~!!!
:')
pi_96438482
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Die ken je toch wel muts o|O
Duurde even. :@

Deceit heb je ondertussen al een woning in de stad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:33:05 #290
Zuip en wordt manager!
pi_96439021
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Duurde even. :@

Deceit heb je ondertussen al een woning in de stad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent slimmer dan je denkt, kut :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:37:16 #291
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96439191
Wat een half werk weer van Google. :') Update Maps aan de andere kant van de bouw/Onderwijsboulevard. Kom je hier in de straat is er nogsteeds een lege vlakte. :')
pi_96439486
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:33 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:

[..]

Jij bent slimmer dan je denkt, kut :D
Eindelijk erkenning. _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een half werk weer van Google. :') Update Maps aan de andere kant van de bouw/Onderwijsboulevard. Kom je hier in de straat is er nogsteeds een lege vlakte. :')
Best een grappig gezicht. :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:45:25 #293
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96439527
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Best een grappig gezicht. :')
Het slaat echt nergens op nee. _O-
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:46:29 #294
342186 kenserkabouter
pi_96439565
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja want google, een multinational waar miljarden in omgaat, gaat natuurlijk ontzettend vaak het ontzettend belangrijke plaatsje Den Bosch updaten. :') En ja, ik weet dat Den Bosch jouw wereld is, maar de wereld is toch echt wel iets groter. ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:48:09 #295
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96439636
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

Ja want google, een multinational waar miljarden in omgaat, gaat natuurlijk ontzettend vaak het ontzettend belangrijke plaatsje Den Bosch updaten. :') En ja, ik weet dat Den Bosch jouw wereld is, maar de wereld is toch echt wel iets groter. ;)
Vroeg ik om een reactie van jou? Nee dus....
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:49:52 #296
342186 kenserkabouter
pi_96439722
Er is een reden waarom er een knipoog achter staat, stuk sjagrijn.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:51:13 #297
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96439787
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:49 schreef kenserkabouter het volgende:
Er is een reden waarom er een knipoog achter staat, stuk sjagrijn.
Oost-Indisch ja. :7
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:52:41 #298
342186 kenserkabouter
pi_96439860
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Oost-Indisch ja. :7
oost-indisch lezen, kan dat ook al.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:54:01 #299
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96439909
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:52 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

oost-indisch lezen, kan dat ook al.
Nee chagrijnig zijn. :6
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:56:38 #300
342186 kenserkabouter
pi_96440019
en wat betekent dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')