abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96376917
True true, die 2 minuten verplichte stilte is inderdaad ietwat hypocriet, als alle andere dagen van het jaar mensen mekaar gewoon de hersens inslaan en uitschelden.
Neemt niet weg dat je wel respect op kan brengen voor anderen, maar dat hoeft niet alleen(juist niet) op dat moment te gebeuren.

Erger vind ik het dat sommigen juist totaal respectloos zijn, zoals vorig jaar toen een aantal kansjongeren besloot om op de nacht van 4 op 5 mei maar alle kransen kapot te gooien die ze op de dam konden vinden. Dat je niet stil wil zijn, prima, ieder zijn eigen ding. Maar met zoiets kwets je gewoon veel mensen :{
..non est vivere sed valere vita est ..
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:36:19 #212
342186 kenserkabouter
Luie niet werkende alcoholist
pi_96376928
Is het nou echt zoveel gevraagd dan om even 2 minuten je bek te houden? :N Voor de mensen die voor jou vrijheid hebben gevochten en zijn gestorven. Die er voor gezorgd hebben dat elke Nederlander zo'n beetje als een koning kan leven.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:41:09 #213
342186 kenserkabouter
pi_96377078
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
True true, die 2 minuten verplichte stilte is inderdaad ietwat hypocriet, als alle andere dagen van het jaar mensen mekaar gewoon de hersens inslaan en uitschelden.
Neemt niet weg dat je wel respect op kan brengen voor anderen, maar dat hoeft niet alleen(juist niet) op dat moment te gebeuren.

Erger vind ik het dat sommigen juist totaal respectloos zijn, zoals vorig jaar toen een aantal kansjongeren besloot om op de nacht van 4 op 5 mei maar alle kransen kapot te gooien die ze op de dam konden vinden. Dat je niet stil wil zijn, prima, ieder zijn eigen ding. Maar met zoiets kwets je gewoon veel mensen :{
Zo kan je onderhand alles wel hypocriet gaan noemen. Ik vind het goed dat dit nog gebeurd. Dat mensen nog eens stilstaan bij de geschiedenis, want wat heeft een mens om trots op te zijn als het niet de geschiedenis van zijn familie en land is? Helemaal niks. Ja je kunt trots zijn op je diploma wat je gehaald hebt of hoeveel geld je wel niet verdiend maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_96377189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef kenserkabouter het volgende:
Is het nou echt zoveel gevraagd dan om even 2 minuten je bek te houden? :N Voor de mensen die voor jou vrijheid hebben gevochten en zijn gestorven. Die er voor gezorgd hebben dat elke Nederlander zo'n beetje als een koning kan leven.
De bewoording 'je bek houden' toont nog minder respect dan Gretta Duisenberg toonde
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_96377238
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:41 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

Zo kan je onderhand alles wel hypocriet gaan noemen. Ik vind het goed dat dit nog gebeurd. Dat mensen nog eens stilstaan bij de geschiedenis, want wat heeft een mens om trots op te zijn als het niet de geschiedenis van zijn familie en land is? Helemaal niks. Ja je kunt trots zijn op je diploma wat je gehaald hebt of hoeveel geld je wel niet verdiend maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
True, maar in dat geval zijn nederlanders altijd een beetje achterlijk geweest.
Een heel sterk gevoel van trots op het vaderland hebben we hier nooit gehad, en ook dat blijkt uit de geschiedenis. In dat opzicht valt er nog een voorbeeld te nemen aan de amerikanen, of de duitsers(pruisen)
pi_96377400
Goedemorgen :)
~Si vis amari, ama~
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:57:30 #217
342186 kenserkabouter
pi_96377516
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

True, maar in dat geval zijn nederlanders altijd een beetje achterlijk geweest.
Een heel sterk gevoel van trots op het vaderland hebben we hier nooit gehad, en ook dat blijkt uit de geschiedenis. In dat opzicht valt er nog een voorbeeld te nemen aan de amerikanen, of de duitsers(pruisen)
Klopt, daarom is Nederland ook zo kut. Mensen hier zijn traditionele normen en waarden vergeten. Als ik in het buitenland ben kan ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik uit Nederland kom, of zelfs uit Brabant. Maar hier wordt je meteen neergesabeld als je überhaupt iets zegt over dat je trots bent op wat Nederland allemaal bereikt heeft. Dan is er altijd wel een of andere wijsneus die een kutantwoord klaar heeft staan.
pi_96377631
Dat is waar, maar dat is dit volk eigen.
Net zoals dat je hier vreemd wordt aangekeken als je meer zou doen/bereiken dan anderen. Dan is het al snel 'doe maar gewoon'. Mensen die met hun kop boven het maaiveld uitsteken worden heir vaak tegengewerkt :)
pi_96378490
Konginnedag. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_96378544
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Konginnedag. :')
:?
pi_96378715
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

:?
De TT.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:41:45 #222
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96378819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:57 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

Klopt, daarom is Nederland ook zo kut. Mensen hier zijn traditionele normen en waarden vergeten. Als ik in het buitenland ben kan ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik uit Nederland kom, of zelfs uit Brabant. Maar hier wordt je meteen neergesabeld als je überhaupt iets zegt over dat je trots bent op wat Nederland allemaal bereikt heeft. Dan is er altijd wel een of andere wijsneus die een kutantwoord klaar heeft staan.
En in het buitenland is de eerste reactie altijd de vraag of je drugs bij hebt...
Vind het een mooi land hoor, maar de rest van de wereld associeert ons toch vooral met drugs, windmolens tulpen en kaas.
Wil niet zeggen dat ik het geen leuk land vind, maar wil ook niet zeggen dat er niet genoeg te verbeteren valt ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_96378932
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:38 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

De TT.
Ah, faal van mij :')
Die TT's lees ik nieteens meer goed, sinds die topics automatisch in mn actieve topics terecht komen tegenwoordig..
pi_96378941
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En in het buitenland is de eerste reactie altijd de vraag of je drugs bij hebt...
Vind het een mooi land hoor, maar de rest van de wereld associeert ons toch vooral met drugs, windmolens tulpen en kaas.

En dat is jammergenoeg ook zeer waar :{
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:47:42 #225
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96379027
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

En dat is jammergenoeg ook zeer waar :{
Toen ik in Polen zat wilden ze vooral weten wat ik aan drugs gebruikte, hoe leuk Amsterdam was, waar de coffeeshops in Amsterdam zijn etc etc.

Toen ik zei dat alleen toeristen drugs gebruikten in Nederland was de lol snel over.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:48:27 #226
342186 kenserkabouter
pi_96379050
quote:

[..]

Wil niet zeggen dat ik het geen leuk land vind, maar wil ook niet zeggen dat er niet genoeg te verbeteren valt ;)
Wij hebben familie in Canada en toen ik met hun uitging was dat ook het eerste wat ze aan mij vroegen zodra de "ooms en tantes" (het is hele verre familie) er niet meer bij waren. :')

Ik heb toen ook een achter-achter-achter nichtje van me gezoend. :X

Echt 1/300ste mijn genen maar het blijft echt zwaar kut en awkward. :') Niemand weet dat ook gelukkig.
pi_96379331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

Wij hebben familie in Canada en toen ik met hun uitging was dat ook het eerste wat ze aan mij vroegen zodra de "ooms en tantes" (het is hele verre familie) er niet meer bij waren. :')

Echt 1/300ste mijn genen maar het blijft echt zwaar kut en awkward. :') Niemand weet dat ook gelukkig.
Achter-achter-achter familie is toch geen familie meer joh. En wtf, moslims doen het gewoon moet hun neef/nicht. Als je daaraan denkt valt jouw geval wel mee.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:57:47 #228
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96379370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Achter-achter-achter familie is toch geen familie meer joh. En wtf, moslims doen het gewoon moet hun neef/nicht. Als je daaraan denkt valt jouw geval wel mee.
Tja broer-zus huwelijken waren eeuwen terug zelfs ook nog normaal in sommige kringen ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:00:42 #229
342186 kenserkabouter
pi_96379472
Weet ik maar de volgende dag hadden we dus een Amerikaanse mega bbq :9~ :9~ met de hele "familie" en daar was zij ook weer, en dat was echt zo zwaar awkward. We konden elkaar en elkaars ouders echt niet in de ogen kijken ook al wisten die het niet. :')
pi_96379840
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef kenserkabouter het volgende:

[..]

ach, Kate en William zijn ook familie. hebben 1 voorouder gemeen van 1000 jaar geleden of zo :')
Dus wat dat betreft... :P
quote:

[..]

weet jij een land waar niks te verbeteren valt? :P
~Si vis amari, ama~
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:13:15 #231
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_96379942
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:10 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Zei ik dat dan? :P
pi_96380197
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zei ik dat dan? :P
nee, maar zo komt het wel een beetje op mij over :P
Maar zo bedoelde je het dus niet :+
~Si vis amari, ama~
pi_96380383
iemand die nog gaat schuifelen vandaag op de parade? :Y)
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:34:21 #234
342186 kenserkabouter
pi_96380787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef opgebaarde het volgende:
Nee, geen behoefte aan een kutfeest met matige bandjes.
pi_96381095
Rond 7 uur sowieso naar de Parade. :D
pi_96383381
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef kenserkabouter het volgende:
Weet ik maar de volgende dag hadden we dus een Amerikaanse mega bbq :9~ :9~ met de hele "familie" en daar was zij ook weer, en dat was echt zo zwaar awkward. We konden elkaar en elkaars ouders echt niet in de ogen kijken ook al wisten die het niet. :')
Lekker boeien, als alleen jullie 2 toch weten dat je gezoend hebt, who gives a fuck.
Het is niet alsof je een kind hebt verwekt bij dr..
Zoiets onschuldigs als zoenen :) .

En ach, heb je wel mooi een onderling geheim :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ga wel even gluren denk :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:10 schreef FedExpress het volgende:

Nouja, Zweden en Zwitserland vind ik wel ware paradijsjes hoor.
Als je daar volwaardig staatsburger bent(anders heb je het in zwitserland iig zwaar) dan zit je daar prima in die landen :7
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:53:30 #237
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96383724
quote:

[..]

Je vergeet hoeren.

Vaak bestaat Nederland ook alleen maar uit Amsterdam. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:55:50 #238
342186 kenserkabouter
pi_96383805
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Lekker boeien, als alleen jullie 2 toch weten dat je gezoend hebt, who gives a fuck.
Het is niet alsof je een kind hebt verwekt bij dr..
Zoiets onschuldigs als zoenen :) .

En ach, heb je wel mooi een onderling geheim :P

[..]

Ga wel even gluren denk :Y

[..]

Nouja, Zweden en Zwitserland vind ik wel ware paradijsjes hoor.
Als je daar volwaardig staatsburger bent(anders heb je het in zwitserland iig zwaar) dan zit je daar prima in die landen :7
Ik zie haar waarschijnlijk toch nooit meer. :+
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:58:12 #239
342186 kenserkabouter
pi_96383878
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je vergeet hoeren.

Nou dat is toch ook zo?
pi_96384025
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je vergeet hoeren.

Ja, mn verhuizing heeft het wel lastiger gemaakt.
Kon ik vroeger op vakantie gewoon zeggen als ze vroegen 'where do you live?' "in Amsterdam" 'ah cool, tell me about [insert drugs, ho's, anne frank en blabla]'

Nu moet ik dan reageren van 'where do you live?' "in 's-hertogenbosch" 'huh, where?'.
Niet NL'ers kunnen dat nieteens uitspreken man. Dat is net zoiets als een duitser scheveningen laten zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')