in frankrijk kun je nog 'Bois-le-Duc' zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, mn verhuizing heeft het wel lastiger gemaakt.
Kon ik vroeger op vakantie gewoon zeggen als ze vroegen 'where do you live?' "in Amsterdam" 'ah cool, tell me about [insert drugs, ho's, anne frank en blabla]'
Nu moet ik dan reageren van 'where do you live?' "in 's-hertogenbosch" 'huh, where?'.
Niet NL'ers kunnen dat nieteens uitspreken man. Dat is net zoiets als een duitser scheveningen laten zeggen.
Ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
in frankrijk kun je nog 'Bois-le-Duc' zeggen
sylva ducis kan inderdaad ook nog.quote:
quote:
Of die hebben die gast al eerder van z'n vriend afgehaald en zijn toen keihard bedreigd en durven nu niet meerquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lekker om te zien ook hoe weinig sommigen erom geven eigenlijk.
Er waren genoeg mensen thuis, overal brandde wel licht in de straat. Maar niemand, behalve ik en een aantal andere bewoners uit ons complex, kwam naar buiten..
Altijd goed om te weten dat nobody gives a shit als er wat met je gebeurt in hun straat
het is op zich best leuk hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:23 schreef bijdehand het volgende:
Damesvoetbal, is dat zoiets als droogneuken?
ze hebben toch wel rokjes aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het is op zich best leuk hoorgaat er aardig op. Ken 1 van de dames, dat scheelt wel
ongetwijfeld. net als je denkt dat het niet triester kan zeg...quote:
Zeg, let een beetje op je woorden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ongetwijfeld. net als je denkt dat het niet triester kan zeg...
Flikker toch eens op met al je KutKloons
Net een vers blik opengetrokken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is er weer een nieuw kloonseizoen aangebroken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |