quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duurt voor mij nog wel even voordat ik 85 ben
ah, hebben we hem ook weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef Hippe_Student het volgende:
Hallo bewoners van het land dat Omgeving 's-Hertogenbosch heet!
Ik de geweldige Hippe-Student, woon in het nederige dorpje 'Drunen'.
En jullie?
's-Hertogenbosch natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef Hippe_Student het volgende:
En jullie?
Kenser, je zal in Drunen worden. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef Hippe_Student het volgende:
En jullie?
quote:
Kankerkabouters daarentegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:13 schreef kenserkabouter het volgende:
In Hedikhuizen heb je tenminste geen buitenlanders en kankertuig.
Ben je al buiten geweest ondertussen?quote:
Vandaag nog niet, we gaan zo even de stad in naar een mogelijke locatie voor ons trouwfeestquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ben je al buiten geweest ondertussen?
We zijn toch wel uitgenodigd he?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, we gaan zo even de stad in naar een mogelijke locatie voor ons trouwfeest
Nice.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, we gaan zo even de stad in naar een mogelijke locatie voor ons trouwfeest
Ik maar dat was vooral omdat m'n gesprekspartner stil wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Wie van jullie heeft er twee minuten stilte gehouden?
ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik niet. Jij wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Al moeite genoeg met mensen uit te nodigen die ik er allemaal bij wil hebben... we hebben de bruiloft een jaar vervroegd zodat m'n pa er iig nog bij kan zijn (als het goed is) maar dat hakt redelijk in het budget in als je ipv 16 maanden 4 maanden hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
We zijn toch wel uitgenodigd he?
Ik, een beetje respect opbrengen is nog nooit iemand slechter van gewordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Je bent kansloos en respectloos.quote:
Dan ben ik maar zwaar kansloos. Ga toch geen twee minuten stil zijn als ik in m'n eentje op m'n kamer zit mee te zingen met m'n muziek. Kom nou.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik.
Mensen die daar niet aan meedoen zijn zwaar kansloos.
heej leuk dat je er ook weer eens bent, wanneer gaan we daten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan ben ik maar zwaar kansloos. Ga toch geen twee minuten stil zijn als ik in m'n eentje op m'n kamer zit mee te zingen met m'n muziek. Kom nou.
Ik date niet met mensen die niet inhoudelijk ingaan op wat ik zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:26 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
heej leuk dat je er ook weer eens bent, wanneer gaan we daten?
Wat viel erop in te gaan dan? Je stelde toch geen vraag of iets dergelijks?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik date niet met mensen die niet inhoudelijk ingaan op wat ik zeg.
En jij bent jij. Ik ben liever kansloos en respectloos dan jouquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je bent kansloos en respectloos.
Eens. Ik wist niet eens dat 't 8 uur wasquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan ben ik maar zwaar kansloos. Ga toch geen twee minuten stil zijn als ik in m'n eentje op m'n kamer zit mee te zingen met m'n muziek. Kom nou.
Overdreven man. Net alsof die twee minuten een verschil maken. Zie het nut van die twee minuten niet in, een seconden daarna is praten, schelden en ruzie weer normaal. Dan ben ik liever dagelijks twee minuten stil dan dat iedereen het is omdat het zo hoort. En dan natuurlijk nog de mensen die niet weten waarom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik.
Mensen die daar niet aan meedoen zijn zwaar kansloos.
Moggequote:Op donderdag 5 mei 2011 06:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
[..]
Overdreven man. Net alsof die twee minuten een verschil maken. Zie het nut van die twee minuten niet in, een seconden daarna is praten, schelden en ruzie weer normaal. Dan ben ik liever dagelijks twee minuten stil dan dat iedereen het is omdat het zo hoort. En dan natuurlijk nog de mensen die niet weten waarom.
Moggel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge
En eens! imo is het net zo kansloos als alleen met Kerst aardig tegen elkaar zijn. Je wordt dagelijks al geconfronteerd met alle wereldwijde ellende dus wat mij betreft sta ik er al genoeg bij stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |