En echte mannen zijn iets te lomp met de olie op de bbq en fikken vervolgens hun armhaar eraf.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En roken shag en hebben haar op hun armen!
Echte mannen weten dat je geen olie op de bbq gebruiktquote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En echte mannen zijn iets te lomp met de olie op de bbq en fikken vervolgens hun armhaar eraf.
Olie wel. bbq-olie wel te verstaan. Spiritus enzulks niet, dan verkracht je al het vlees.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Echte mannen weten dat je geen olie op de bbq gebruikt
Gast.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb echt naast wat kooltjes en papier nooit wat anders gebruikt om een BBQ aan te steken... bedenk me nu wel dat de laatste keer zelf BBQ-en ook alweer 12 jaar terug is geweest
Echte mannen gebruiken geen bbq maar laten de vrouw kokenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Echte mannen weten dat je geen olie op de bbq gebruikt
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrouwen zonder haar op hun borst.
M'n inbox is leegquote:
Net gekekenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef FedExpress het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)a/i_m_a_dolphin.html
heb hem denk ik al 10x gezien vandaag en iedere keer moet ik lachen om het eindequote:
Wat ze daaronder zeggen inderdaad. Die heeft waarschijnlijk weer een kratje bier verdiend.quote:
I'm a dolphin.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
heb hem denk ik al 10x gezien vandaag en iedere keer moet ik lachen om het einde![]()
Die kerel had of een weddenschap veroren, of er nu een gewonnen
En die juryquote:
Nee. Gewoon nee.quote:
Live een stuka meemaken. Liever niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:00 schreef Ceased2Be het volgende:
STUKAS!
Vet man!
Live beukt het ook de pan uit.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn nieuwe pc is een beest
*sluit ramen en deuren*
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn nieuwe pc is een beest
*sluit ramen en deuren*
Wat een bazen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef FedExpress het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)-moord-osama-1.85968__!
Special voor hun juich ik hier nog een beetje extraquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef FedExpress het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)-moord-osama-1.85968__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
Gaan jullie morgen nog wat boeiends doen?Nee en jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Niets boeiends.quote:
Ja, misschien biertje drinken ofzo maar het is iig niet zo dat ik iets leuks op m'n to do list heb staanquote:
Zo doe maar gek! Gewoon een biertje drinken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, misschien biertje drinken ofzo maar het is iig niet zo dat ik iets leuks op m'n to do list heb staan
Ja, alleen als ik vrienden heb die mee drinkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo doe maar gek! Gewoon een biertje drinken.
Oh daar zit dan het probleem zeker?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik vrienden heb die mee drinken
Ja, blijf toch wel een fokker hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh daar zit dan het probleem zeker?
ik niet, tietquote:
quote:
Tortelduifjes, klinkt alsof we daten ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jullie mogen me negeren hoor tortelduifjes![]()
Hoiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tortelduifjes, klinkt alsof we daten ofzo![]()
En hoi Tuxiegirl!!
Ach z'n gangetje.quote:
Ja.quote:
Lui leventjequote:
Zeker.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:57 schreef Ceased2Be het volgende:
pff vakantie, vanaf 1 juni hoef ik nog maar 4 dagen per week te werken
OMGquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog 25 dagen en ik ben gewoon net zo oud als Tuxxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Duurt voor mij nog wel even voordat ik 85 benquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef Ceased2Be het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duurt voor mij nog wel even voordat ik 85 ben
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duurt voor mij nog wel even voordat ik 85 ben
ah, hebben we hem ook weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef Hippe_Student het volgende:
Hallo bewoners van het land dat Omgeving 's-Hertogenbosch heet!
Ik de geweldige Hippe-Student, woon in het nederige dorpje 'Drunen'.
En jullie?
's-Hertogenbosch natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef Hippe_Student het volgende:
En jullie?
Kenser, je zal in Drunen worden. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef Hippe_Student het volgende:
En jullie?
quote:
Kankerkabouters daarentegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:13 schreef kenserkabouter het volgende:
In Hedikhuizen heb je tenminste geen buitenlanders en kankertuig.
Ben je al buiten geweest ondertussen?quote:
Vandaag nog niet, we gaan zo even de stad in naar een mogelijke locatie voor ons trouwfeestquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ben je al buiten geweest ondertussen?
We zijn toch wel uitgenodigd he?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, we gaan zo even de stad in naar een mogelijke locatie voor ons trouwfeest
Nice.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, we gaan zo even de stad in naar een mogelijke locatie voor ons trouwfeest
Ik maar dat was vooral omdat m'n gesprekspartner stil wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Wie van jullie heeft er twee minuten stilte gehouden?
ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik niet. Jij wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Al moeite genoeg met mensen uit te nodigen die ik er allemaal bij wil hebben... we hebben de bruiloft een jaar vervroegd zodat m'n pa er iig nog bij kan zijn (als het goed is) maar dat hakt redelijk in het budget in als je ipv 16 maanden 4 maanden hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
We zijn toch wel uitgenodigd he?
Ik, een beetje respect opbrengen is nog nooit iemand slechter van gewordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |