Nee. Gewoon nee.quote:
Live een stuka meemaken. Liever niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:00 schreef Ceased2Be het volgende:
STUKAS!
Vet man!
Live beukt het ook de pan uit.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn nieuwe pc is een beest
*sluit ramen en deuren*
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn nieuwe pc is een beest
*sluit ramen en deuren*
Wat een bazen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef FedExpress het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)-moord-osama-1.85968__!
Special voor hun juich ik hier nog een beetje extraquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef FedExpress het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)-moord-osama-1.85968__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
Gaan jullie morgen nog wat boeiends doen?Nee en jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Niets boeiends.quote:
Ja, misschien biertje drinken ofzo maar het is iig niet zo dat ik iets leuks op m'n to do list heb staanquote:
Zo doe maar gek! Gewoon een biertje drinken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, misschien biertje drinken ofzo maar het is iig niet zo dat ik iets leuks op m'n to do list heb staan
Ja, alleen als ik vrienden heb die mee drinkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo doe maar gek! Gewoon een biertje drinken.
Oh daar zit dan het probleem zeker?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik vrienden heb die mee drinken
Ja, blijf toch wel een fokker hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh daar zit dan het probleem zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |