Ik vind dit echt heel erg. Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt. En ook nog liegen tegen mij erover.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als een maat van mij 4 chicks aan het lijntje gehouden heeft geef ik hem een boks. Vrouwen.
Als zij tegen jou heeft gelogen erover, hoe weet je dan zo zeker dat je nooit iemand anders hebt meegemaakt die dat deed? Sowieso snap ik niet waarom je je druk maakt over het seksleven van je vriendinnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel erg. Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt. En ook nog liegen tegen mij erover.
4 mannen op 1 dag is ronduit ranzig.
Heel veel. Ik wil liever niet geassocieerd worden met zo iemand.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef porsche1 het volgende:
Boeiend.
Wat heb jij daar mee te maken?
niets.
Wat zeur je. Is het nou zo moeilijk om gewoon het contact met haar te verbreken?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heel veel. Ik wil liever niet geassocieerd worden met zo iemand.
En daarbij liegt ze tegen mij erover. Dat is ook behoorlijk kwalijk.
Omdat als zij liegt, dat niet betekent dat iedereen liegt?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als zij tegen jou heeft gelogen erover, hoe weet je dan zo zeker dat je nooit iemand anders hebt meegemaakt die dat deed? Sowieso snap ik niet waarom je je druk maakt over het seksleven van je vriendinnen.
Oke, dus het gaat eerder hoe jij er op wordt aangekeken dan wat zij heeft gedaan. Jij bent geen haar beter dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik geef natuurlijk wel om haar.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat zeur je. Is het nou zo moeilijk om gewoon het contact met haar te verbreken?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Oke, dus het gaat eerder hoe jij er op wordt aangekeken dan wat zij heeft gedaan. Jij bent geen haar beter dus.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zo zijn alle vrouwen.
Wat is het probleem?
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Is dit Zwitsals nieuwe vriendinnetje?
Ja. Jawel, ik zou never ever nooit niet vreemdgaan om vervolgens 2 mannen aan het lijntje te houden door te beweren dat het kind van hem is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Oke, dus het gaat eerder hoe jij er op wordt aangekeken dan wat zij heeft gedaan. Jij bent geen haar beter dus.
Dat betekent het niet nee, maar het betekent wel dat jij wel vaker in leugens trapt. Het is dus nogal wat om zo stellig te beweren dat zij als enige van je vriendinnen zo is. En ik snap nog steeds niet waarom je daar niet mee geassocieerd wil worden. Je gaat je toch niet schamen voor wat iemand anders doet?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat als zij liegt, dat niet betekent dat iedereen liegt?
Rest van mijn vriendinnen zijn totaal niet zo.
En ik wil liever niet met zo iemand geassocieerd worden. Het gaat ook niet zozeer om de seks maar om hoe ze haar vriend aan het lijntje heeft gehouden.
Niet alleen met de relatie.
Wie is Zwitsal?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Is dit Zwitsals nieuwe vriendinnetje?
Leer er dan mee leven want zo iemand is niet te veranderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik geef natuurlijk wel om haar.
Mwah, rest van mijn vriendinnen ken ik al mijn hele leven en die zijn sowieso heel anders.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat betekent het niet nee, maar het betekent wel dat jij wel vaker in leugens trapt. Het is dus nogal wat om zo stellig te beweren dat zij als enige van je vriendinnen zo is. En ik snap nog steeds niet waarom je daar niet mee geassocieerd wil worden. Je gaat je toch niet schamen voor wat iemand anders doet?
Nee, jouw eerste zorg was hoe jij uit dit verhaal komt, je image. Daarmee ben jij in feite net zo erg of zelfs erger. In ieder geval een wat oppervlakkig persoon.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja. Jawel, ik zou never ever nooit niet vreemdgaan om vervolgens 2 mannen aan het lijntje te houden door te beweren dat het kind van hem is.
That's just wrong man.
in dat geval had ze er minimaal 2 tegelijk gedaan...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef SpecialK het volgende:
Wat zijn vrouwen toch goed in multitasken, he.
Daarom zeg ik toch ook 'ja'. Dan maar oppervlakkig.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee, jouw eerste zorg was hoe jij uit dit verhaal komt, je image. Daarmee ben jij in feite net zo erg of zelfs erger. In ieder geval een wat oppervlakkig persoon.
En een echte vriendin lijk jij mij dan niet.
Je hoeft het niet te snappen en je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar om hiervoor nou boos op haar te zijn. Denk je dat als het andersom was geweest de vrienden van dat vriendje hem vies aan zouden kijken?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, rest van mijn vriendinnen ken ik al mijn hele leven en die zijn sowieso heel anders.
Plaatsvervangende schaamte. En ook wel ergens boos. Wat zij heeft gedaan doe je gewoon niet.
En ik snap niet waarom ze zich zo laat gebruiken.
Vorige week waren we uit eten gegaan en toen kwamen er twee gozers bij ons op het terras zitten. Leuk en aardig, tegen 11 uur wilde ik gaan.
Is ze bij 2 jongens!!! gebleven omdat ze liever met hun mee naar huis ging
Ja Bas.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat geval had ze er minimaal 2 tegelijk gedaan...
Zij gebruikt de jongens, niet andersomquote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ook gebeurt. Dat stond ook op die foto's.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat geval had ze er minimaal 2 tegelijk gedaan...
ditquote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Baarmoeder troubles op een zonnige vrijdagmiddag
Nee, zij deed het voor de liefde. Hun voor de seks.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef eight het volgende:
[..]
Zij gebruikt de jongens, niet andersom
En die foto´s staan niet in dit topic, omdat?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ook gebeurt. Dat stond ook op die foto's.
Dus is er niet echt iets om medelijden met je te hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook 'ja'. Dan maar oppervlakkig.
Kennelijk ben je gewoon niet te vertrouwen. Misschien daar eens al over nagedacht? Dat het aan je zelf kan liggen.quote:En een echte vriendin ben ik zeker wel want ben altijd eerlijk tegen haar geweest. Ging met haar mee naar de psych, hield haar van het snijden af, probeerde haar tegen te houden om over te geven na het eten.
Als je dan nog tegen me liegt, vind ik dat wel oneerlijk.
Bij jongens is dat anders. Misschien dat volwassen mannen wel tegen elkaar zouden zeggen dat vreemdgaan niet door de beugel kan.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te snappen en je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar om hiervoor nou boos op haar te zijn. Denk je dat als het andersom was geweest de vrienden van dat vriendje hem vies aan zouden kijken?
Je schrijft net zelf dat ze het met 4 kerels op 1 dag deed. Wat heeft dat met liefde te maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, zij deed het voor de liefde. Hun voor de seks.
Neequote:
Ze is enorm labiel. Laag zelfbeeld, snijden, anorexia, psych.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef eight het volgende:
[..]
Je schrijft net zelf dat ze het met 4 kerels op 1 dag deed. Wat heeft dat met liefde te maken?
Inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee. Ze vertelde wel dat ze contact had met die 3 andere jongens via sms, maar niet dat ze met hen het bed indook
Erg hee
Denken dat jongens liefde voelenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, zij deed het voor de liefde. Hun voor de seks.
Nja ik weet niet. Ik mag haar er niet mee confronteren want dan krijgt die jeugdvriend van me problemenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Inderdaaden nu zijn jullie geen vriendinnetjes meer?
HAHAHAHAHHAAH :'D MET SOCIOSquote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Maar jij hebt toch ook een vriend terwijl je intussen met socios en nog een andere fokker date?
Myraela, en die is nog steeds mod.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAAH :'D MET SOCIOS!!!!
ik had wel gehoord dat ie zo'n ander dikkertje van fok deed die was eerst mod ofzo of nog steeds zelfs ik weet alleen niet meer wie!!!!!!
TVPquote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Maar jij hebt toch ook een vriend terwijl je intussen met socios en nog een andere fokker date?
Welke andere FOK!ker?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Over wie heb je het nou? Socios of Goodluck_charm?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAAH :'D MET SOCIOS!!!!
ik had wel gehoord dat ie zo'n ander dikkertje van fok deed die was eerst mod ofzo of nog steeds zelfs ik weet alleen niet meer wie!!!!!!
Waarom is het anders bij jongens? Ik ben het er wel mee eens dat een meisje die 4 jongens op een dag neukt een slet is terwijl een jongen die 4 meisjes op een dag neukt een player is (vanwege volgens mij overduidelijke redenen). Alleen ik begrijp niet waarom een meisje haar vriendin dan moet uitkotsen terwijl een jongen kan zeggen "aait respect".quote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bij jongens is dat anders. Misschien dat volwassen mannen wel tegen elkaar zouden zeggen dat vreemdgaan niet door de beugel kan.
Anyway, zoals gezegd. Niet zozeer dat ze met hun neukt, maar dat ze tegen mij erover liegt. En dat ze zwanger wordt en dat vriendje psychisch helemaal kapot maakt terwijl 't niet zijn kind is. Daar kan ik wel boos om worden ja.
sociosquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou? Socios of Goodluck_charm?
Doorvertellen zou ik never nooit niet doen. Haar erop beoordelen wel, boos worden misschien, en erover praten met haar.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom is het anders bij jongens? Ik ben het er wel mee eens dat een meisje die 4 jongens op een dag neukt een slet is terwijl een jongen die 4 meisjes op een dag neukt een player is (vanwege volgens mij overduidelijke redenen). Alleen ik begrijp niet waarom een meisje haar vriendin dan moet uitkotsen terwijl een jongen kan zeggen "aait respect".
En je zegt wel dat je het zo erg vind dat ze tegen je liegt, maar kan je in alle eerlijkheid zeggen dat jij haar niet zou veroordelen als ze het zou vertellen en het ook niet verder zou vertellen?
Nou en misschien heeft ze wel helemaal geen zin om veroordeeld te worden, zeker niet door iemand die zegt haar vriendin te zijn. Dat jij haar wil helpen doet niks af aan het feit dat het behoorlijk aanvallend overkomt als een ander voor je wil bepalen hoe je seksleven wel of niet mag zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Doorvertellen zou ik never nooit niet doen. Haar erop beoordelen wel, boos worden misschien, en erover praten met haar.
En haar ermee helpen. Maar dan zouden we het ook goed kunnen maken. Wanneer je liegt, verandert dat de hele zaak.
Het gaat toch niet om haar seksleven. Van mij part neukt ze met 10 man als ze vrijgezel is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou en misschien heeft ze wel helemaal geen zin om veroordeeld te worden, zeker niet door iemand die zegt haar vriendin te zijn. Dat jij haar wil helpen doet niks af aan het feit dat het behoorlijk aanvallend overkomt als een ander voor je wil bepalen hoe je seksleven wel of niet mag zijn.
Ook. Maar dat is 8 jaar geleden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Wing het volgende:
Eigenlijk heeft ze dus sex gehad met het vriendje van TS.
Het gaat wel om haar seksleven, of ze nou vrijgezel is of niet. Jij moet niet voor je vriendinnen willen bepalen of ze vreemd mogen gaan of niet en zolang je dat niet begrijpt is het niet gek dat ze daarover tegen jou liegen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om haar seksleven. Van mij part neukt ze met 10 man als ze vrijgezel is.
Maar ze liegt erover, en kwetst zichzelf en haar exvriend.
Het blijkt dus wel dat dat terecht gedaan is. M.a.w. het ligt compleet aan TS die veel liever die zogenaamde vriendin wil bemoederen dan echt helpen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het gaat wel om haar seksleven, of ze nou vrijgezel is of niet. Jij moet niet voor je vriendinnen willen bepalen of ze vreemd mogen gaan of niet en zolang je dat niet begrijpt is het niet gek dat ze daarover tegen jou liegen.
Nou ja dat laatste wil ik ook weer niet zeggen. TS zal haar vast wel echt willen helpen, maar soms is wat de ene als helpen beschouwt voor de ander je neus in andermans zaken steken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het blijkt dus wel dat dat terecht gedaan is. M.a.w. het ligt compleet aan TS die veel liever die zogenaamde vriendin wil bemoederen dan echt helpen.
Get in line, people.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om haar seksleven. Van mij part neukt ze met 10 man als ze vrijgezel is.
Precies. Zonder tel nr. en pica's is een topic als dit topic waardeloos.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef probeer het volgende:
alle vrouwen zijn golddiggers, dit is een hoer.
pics + 06 aub, maakt nu toch niet meer uit, dan kan fok! er ook nog wel overheen, zijn we meteen van dat stigma af..
dat ook zeer zeker.. maar ik zie het voornamelijk als een verplichting van TS ten opzichte van haar, nu bewezen, echte vrienden: FoK!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Zonder tel nr. en pica's is een topic als dit topic waardeloos.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zo zijn alle vrouwen.
Wat is het probleem?
Nee, dat kan dus niet want dan krijgt die gozer die het me verteld heeft problemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:22 schreef HipHopDesk het volgende:
Mijn advies is... SLAP THA BITCH SLAP THA BITCH
Praat je wel met haar over wat je vind?
Je moet haar eens flink wakker schudden want als zij het voor de liefde doet is ze blind van wat er werkelijk gebeurt. En dat is een geestelijk probleem.
quote:
Dat mensen tegen mij liegen valt mij ook vies tegenquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:59 schreef Pharkus het volgende:
Dat je haar niet steunt in zware tijden, valt me vies van je tegen.
Alsof jij de heilige maagd Maria bent? Als je een echte vriendin bent dan communiceer je met haar, vragend naar waarom ze zoiets deed en daarna kun je altijd nog boos zijn/worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat mensen tegen mij liegen valt mij ook vies tegen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef Che_ het volgende:
Wat erg...
PM mij even haar nummer GDLCKCHRM dan praat ik wel even met haar.
Waarom? Ja, dat weet ik wel. Ik wist dat ze gevoelens had voor die andere jongens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:59 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Alsof jij de heilige maagd Maria bent? Als je een echte vriendin bent dan communiceer je met haar, vragend naar waarom ze zoiets deed en daarna kun je altijd nog boos zijn/worden.
Je kan haar best wel steunen en er mee confronteren zonder dat haar vriendjes op de hoogte geraken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Waarom? Ja, dat weet ik wel. Ik wist dat ze gevoelens had voor die andere jongens.
Ze had het hele verhaal wel verteld. Alleen op een hele andere manier. Nu ik alles heb gehoord van die jeugdvriend ben ik erachter dat het heel anders in elkaar zit. Ik ben niet boos om het feit dat ze seks heeft met jan en alleman. Wel dat ze mensen ermee kwetst, waaronder haar eigen vriend.
En ik kan haar er niet mee confronteren omdat die andere vriend van me dan problemen krijgt met haar vader en zijn Marokkaanse aanhang
De meeste Marokkanen hebben sowieso een pseudo-eergevoel. (vrouwen slaan, uitkering trekken, hele dag koffie zuipen in de koffietent, (kinderen laten) handelen in drugs, kinderen verkeerd opvoeden, ideologie van de islam aanhangen waarbij hun intentie is de wereld te bekeren, altijd de slachtofferrol aanhangen met: ik word gediscrimineerd, maar jullie zijn kaaskoppen) Dus dit kan er ook nog wel bij denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Waarom? Ja, dat weet ik wel. Ik wist dat ze gevoelens had voor die andere jongens.
Ze had het hele verhaal wel verteld. Alleen op een hele andere manier. Nu ik alles heb gehoord van die jeugdvriend ben ik erachter dat het heel anders in elkaar zit. Ik ben niet boos om het feit dat ze seks heeft met jan en alleman. Wel dat ze mensen ermee kwetst, waaronder haar eigen vriend.
En ik kan haar er niet mee confronteren omdat die andere vriend van me dan problemen krijgt met haar vader en zijn Marokkaanse aanhang
Mwah, hij was één van de gozers waarmee ze vreemdging, en ik weet van haar dat ze verliefd op hem was 'cause she told me.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan haar best wel steunen en er mee confronteren zonder dat haar vriendjes op de hoogte geraken?
En hoe weet je zo zeker dat die jeugdvriend de waarheid spreekt, klinkt namelijk als iemand die in de friendszone gevangen zit en wanhopig om zich heen slaat.
Haar vader is gewoon Nederlands. Zijn vriendin is Marokkaans en die heeft een paar leuke broertjesssquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:17 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
De meeste Marokkanen hebben sowieso een pseudo-eergevoel. (vrouwen slaan, uitkering trekken, hele dag koffie zuipen in de koffietent, (kinderen laten) handelen in drugs, kinderen verkeerd opvoeden, ideologie van de islam aanhangen waarbij hun intentie is de wereld te bekeren, altijd de slachtofferrol aanhangen met: ik word gediscrimineerd, maar jullie zijn kaaskoppen) Dus dit kan er ook nog wel bij denk ik.
Ze gaat aan haar vader vertellen dat ze (al dan niet terecht) voor slet wordt uitgemaakt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, hij was één van de gozers waarmee ze vreemdging, en ik weet van haar dat ze verliefd op hem was 'cause she told me.
Wanneer ik haar ermee confronteer en vertel dat ik alles weet, weet ik vrijwel zeker dat ze a) eerst zal ontkennen. En B) het tegen haar vader zal zeggen, die weer boos wordt op die gozer en hem weer gaat opzoeken.
So what, jij kent iedereen op de foks! dus we komen je wel reddenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Haar vader is gewoon Nederlands. Zijn vriendin is Marokkaans en die heeft een paar leuke broertjesss
Even serieus; ja, dat gaat ze doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ze gaat aan haar vader vertellen dat ze (al dan niet terecht) voor slet wordt uitgemaakt?denk het niet hoor.
Ik krijg geen problemen met hun dan, maar die vriend. En dat wil ik niet op mijn geweten hebben omdat ze wapens enzo hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
So what, jij kent iedereen op de foks! dus we komen je wel redden
Zou ik ook doen als ik een meisje was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Even serieus; ja, dat gaat ze doen
de slet uithangen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een meisje was.
Het is meer om die porno foto's die doorgestuurd werden door al die gozers. Die vader was daarachter gekomen en ging verhaal halen met Marokkaanse aanhang bij die vriend van me.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik doelde op aan je vader vertellen dat iemand je voor slet uitmaakt.
Dan zeg je dat je het van iemand anders te horen hebt gehad... Gelukkig zijn die porno foto's van haar nu helemaal verdwenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het is meer om die porno foto's die doorgestuurd werden door al die gozers. Die vader was daarachter gekomen en ging verhaal halen met Marokkaanse aanhang bij die vriend van me.
Die is daar best van geschrokken. Dus als ik haar vertel dat ik heel het verhaal van hem te horen heb gekregen, gaat ze het weer tegen haar papa zeggen en dan is er drama.
Ik weet dat dat borderline heet. Ik ken nog een meisje die dat heeft. Maar nja, ik weet niet. Vind het maar een rare 'ziekte' .. Meer een vorm van aandacht trekken op een hele verkeerde manier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:33 schreef Silven het volgende:
TS, dit heet gewoon borderline. Of je om wil gaan met een borderliner moet je helemaal zelf weten, dat is voor iedereen persoonlijk. En anders zoek je maar op google op wat borderline precies inhoud en hoe het je naasten kan beinvloeden.
Opgelost, slotje.
Met wat voor mongolen ga jij wel niet om zeg. Een borderliner, een paar jongens met 'wapens' en een zooi Marokkanen. Jouw leven is erg fascinerend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
ging verhaal halen met Marokkaanse aanhang ..
Klopt, daarkomt het ook op neer. En ja dat is een psychologische aandoening. Dat iemand ziek is hoeft niet lichamelijk te zijn he. Dat kan ook slaan op bepaald gedrag. Het is aan jou ofje graag met een borderliner omgaat of niet. Kunnen wij niet voorje bepalen he. Ik kan je in ieder geval wel zwart op wit geven dat wanneer zij nog niet bij het GGZ rondloopt de kans groot is dat ze as we speak nog steeds een zooi kerels per dag neukt of aan het lijntje houd zonder dat je het weet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik weet dat dat borderline heet. Ik ken nog een meisje die dat heeft. Maar nja, ik weet niet. Vind het maar een rare 'ziekte' .. Meer een vorm van aandacht trekken op een hele verkeerde manier.
Ik ga niet met die marokkanen en mensen met wapens omquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:36 schreef Silven het volgende:
[..]
Met wat voor mongolen ga jij wel niet om zeg. Een borderliner, een paar jongens met 'wapens' en een zooi Marokkanen. Jouw leven is erg fascinerend.
Nog steeds zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het is meer om die porno foto's die doorgestuurd werden door al die gozers. Die vader was daarachter gekomen en ging verhaal halen met Marokkaanse aanhang bij die vriend van me.
Die is daar best van geschrokken. Dus als ik haar vertel dat ik heel het verhaal van hem te horen heb gekregen, gaat ze het weer tegen haar papa zeggen en dan is er drama.
Nou, dan verbreek je toch het contact? Dan zijn we er toch aan uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ga niet met die marokkanen en mensen met wapens omDat is 'familie' van dat meisje.
Daarom zeg ik; ik wil helemaal niet met zulke mensen geassocieerd worden.
Maar blijkbaar is dat 'not done' om te zeggen over iemand met zulke problemen
I know. Maar nu is het haar eigen keus want ze is vrijgezel en kwetst er verder niemand mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:38 schreef Silven het volgende:
[..]
Klopt, daarkomt het ook op neer. En ja dat is een psychologische aandoening. Dat iemand ziek is hoeft niet lichamelijk te zijn he. Dat kan ook slaan op bepaald gedrag. Het is aan jou ofje graag met een borderliner omgaat of niet. Kunnen wij niet voorje bepalen he. Ik kan je in ieder geval wel zwart op wit geven dat wanneer zij nog niet bij het GGZ rondloopt de kans groot is dat ze as we speak nog steeds een zooi kerels per dag neukt of aan het lijntje houd zonder dat je het weet.
Dat heeft geen nut bij zulke meiden. Die moeten professionele hulp krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nog steeds zou ik dat ook doen.Maar als die 'pornofoto's' toch al rond zijn gegaan en iedereen ervan weet is dat toch al wel genoeg gespreksstof? Waarom ga je niet een keer met haar praten (op een niet-belerende toon) zeg je dat je je zorgen over haar maakt en dat je bang bent dat ze zichzelf en de mensen in haar omgeving pijn doet?
Maakt het natuurlijk niet minder smerig. En ze kan er nog steeds mensen mee kwetsen. Misschien vind 1 van die jongens het wel heel speciaal om met haar te zijn en intiem te zijn en denkt hij dat dat wederzijds is en heeft hij geen flauw benul dat ze hetzelfde truckje bij 3 anderen doet. Kan voor zo'n jongen ook een kutgevoel geven als hij daarachter komt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
I know. Maar nu is het haar eigen keus want ze is vrijgezel en kwetst er verder niemand mee.
Oke. Maar zij heeft tegen mij gezegd dat het foto's waren van haar borsten. Terwijl het gewoon zware hardcore porno-foto's waren. Hoe vertel ik aan haar dat ik weet wat er echt op die foto's stond? Dan weet ze meteen van wie ik het heb.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nog steeds zou ik dat ook doen.Maar als die 'pornofoto's' toch al rond zijn gegaan en iedereen ervan weet is dat toch al wel genoeg gespreksstof? Waarom ga je niet een keer met haar praten (op een niet-belerende toon) zeg je dat je je zorgen over haar maakt en dat je bang bent dat ze zichzelf en de mensen in haar omgeving pijn doet?
Misschien heeft het wel nut voor TS. Ik heb een beetje het idee dat zij wat moeite heeft om het van zich af te zetten dus dan kan een goed gesprek geen kwaad. Als dat meisje alleen maar boos wordt is het voor TS misschien wat makkelijker om het contact gewoon te verbreken, want dat wil ze nu volgens mij ook niet doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:40 schreef Silven het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut bij zulke meiden. Die moeten professionele hulp krijgen.
Zijn die jongens, haar familie en jij dan de enige die weten van die foto's? En heb je ze zelf ook gezien, want misschien liegt die jongen wel gewoon.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oke. Maar zij heeft tegen mij gezegd dat het foto's waren van haar borsten. Terwijl het gewoon zware hardcore porno-foto's waren. Hoe vertel ik aan haar dat ik weet wat er echt op die foto's stond? Dan weet ze meteen van wie ik het heb.
Misschien waren die jongens gewoon veel gezelliger dan jij TS..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, rest van mijn vriendinnen ken ik al mijn hele leven en die zijn sowieso heel anders.
Plaatsvervangende schaamte. En ook wel ergens boos. Wat zij heeft gedaan doe je gewoon niet.
Vorige week waren we uit eten gegaan en toen kwamen er twee gozers bij ons op het terras zitten. Leuk en aardig, tegen 11 uur wilde ik gaan.
Is ze bij 2 jongens!!! gebleven omdat ze liever met hun mee naar huis ging
Nou ja. dat is dan het probleem van die jongens zelf. Maar wanneer je echt een vaste relatie hebt kun je dat gewoon niet maken.Op een gegeven moment was ze zwanger en heeft ze abortus gedaan. Ze heeft toen haar vriend wijsgemaakt dat het kind van hem was, dat het zijn schuld was dat ze het weg moest halen, en elke keer als ze met hem was en een baby zag of babykleertjes in een winkel begon ze te huilen. Ze maakte die arme jongen helemaal gek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:41 schreef Silven het volgende:
[..]
Maakt het natuurlijk niet minder smerig. En ze kan er nog steeds mensen mee kwetsen. Misschien vind 1 van die jongens het wel heel speciaal om met haar te zijn en intiem te zijn en denkt hij dat dat wederzijds is en heeft hij geen flauw benul dat ze hetzelfde truckje bij 3 anderen doet. Kan voor zo'n jongen ook een kutgevoel geven als hij daarachter komt.
Ik heb de foto's helaas ook gezien. Maar verder weet vrijwel iedereen ervan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel nut voor TS. Ik heb een beetje het idee dat zij wat moeite heeft om het van zich af te zetten dus dan kan een goed gesprek geen kwaad. Als dat meisje alleen maar boos wordt is het voor TS misschien wat makkelijker om het contact gewoon te verbreken, want dat wil ze nu volgens mij ook niet doen.
[..]
Zijn die jongens, haar familie en jij dan de enige die weten van die foto's? En heb je ze zelf ook gezien, want misschien liegt die jongen wel gewoon.
Misschien wel. Ben je daar gevoelig voor dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:53 schreef Socios het volgende:
Als je vriendin een golddigger is, ben je dan niet bang dat ze ook achter mij aangaat als je mij aan haar voorstelt?
Nee, dat niet. Ik zou jou nooit bedriegen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Misschien wel. Ben je daar gevoelig voor dan?
Dan hoef je het toch niet per se via hem te weten? Zeg gewoon dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb de foto's helaas ook gezien. Maar verder weet vrijwel iedereen ervan.
Ik wel hoor, ben oh zo gevoeligquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Misschien wel. Ben je daar gevoelig voor dan?
Nee neequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zou jou nooit bedriegen.
-quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef PP. het volgende:
Golddigger? Hoer lijkt me een beter woord.
Hij zegt dat hij er alles aan zal doen zodat je er niet achter komt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee needat je die vraag stelt zegt ook wel wat hoor
Nee hoeft niet in R&P. Tis gwn een klachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:01 schreef linpunt het volgende:
R&P
en anders is de klacht dat je geen keuze kunt maken tussen het aanhoren van je vriendins seksleven of tja.. niets.
God, zeg het dan tegen haar, dat je dr niet meer hoeft te zien als het zo moet.
Das ook fijn...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij er alles aan zal doen zodat je er niet achter komt.
Vertrouw je mij niet ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Nee needat je die vraag stelt zegt ook wel wat hoor
lijkt me dan toch obvious wat je moet doen, tevens ben jij de enige met zo'n dagboek-klacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee hoeft niet in R&P. Tis gwn een klacht
Met haar vriendje? Waarom dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Goodluck Charm topic![]()
Ze heeft gewoon een laag zelfbeeld. dat zeg je zelf ook al...en ja ze liegt tegen je en daar ben je boos om en daar houdt het voor jou op. Maar als je haar echt wil helpen. (ondanks dat ze je beledigd heeft) moet je je daar even overheen zetten en dan kan je altijd nog zeggen van ik kap ermee.
Ik zou iig contact proberen te houden met haar vriendje.
Dat was in de zomer van vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Nou, ik weet het niet hoor. Hoorde dat je ook al met Myraela hebt gedate
heeft ze een lekkere ass?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ken haar nu al zo'n 2 jaar. Erg lief meisje, labiel, maar wel lief.
En ze had een lief vriendje, met geld. Dat vriendje kocht alles voor haar en dat vond ze fijn.
Maar naast dat vriendje, rotzooide ze nog met een oude jeugdvriend van me, die ook bevriend is met haar (inmiddels ex-) vriendje.
En naast die vriendjes, had ze nog twee vriendjes. Voor de seks. En het geld.
Op dagen soms alle 4 achter elkaar. Tot ze erachter kwamen en haar dumpten en foto's doorstuurden.
Tegen mij heeft ze altijd mooi weer gespeeld. Maar nu die jeugdvriend van mij alles heeft vertelt ben ik erover uit.
Een van mijn vriendinnen is een zware slettebak, en ik kan daar niets aan doen
En waarom is dat niets geworden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat was in de zomer van vorig jaar.Toen kende ik jou nog niet eens.
tietjes dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Weinig. Ze is heeeeeel eng dun.
Dat wel. Ze had eerst lange tijd AA maar heeft van de zomer een borstvergroting gedaan. Het is nu een hele mooie natuurlijk ogende C cupquote:
hoe neukt ze?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat wel. Ze had eerst lange tijd AA maar heeft van de zomer een borstvergroting gedaan. Het is nu een hele mooie natuurlijk ogende C cup
Nooit. Ik val niet op vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:50 schreef RickoKun het volgende:
Heb je wel eens sexueel contact met haar gehad?
Ben ik inderdaad. Waarom zou ik iemand beffen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef albymangels het volgende:
pff als je als meisje nog nooit gebeft hebt ben je wel preuts hoor.
Als het eerste klas is, uiteraardquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar je wil je wel laten nemen in de eerste klas van een intercity?
nee dat is gay.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad. Waarom zou ik iemand beffen?ik ben toch geen bi/lesbi?
Heb jij wel eens een jongen gepijpt dan?
omdat het grappig isquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Siddartha het volgende:
Ik snap niet hoe je bevriend met zo iemand kan zijn?
Omdat je naast de zelfmoordneigingen,anorexia, depressies en sexueele uitverkoop van haar, wel goed met haar kunt lachen?
Omdat je het vroeger goed met haar kon vinden en haar nu niet wilt laten vallen (En dit smoesje ook zelf gelooft)?
Of omdat je het wel leuk vind om de behulpzame vriendin te zijn, die het wél 'goed' voor elkaar heeft?
Daten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als het eerste klas is, uiteraard
In jezelf snijden is geen poging tot zelfmoord. Ik heb het opgezocht op google en het schijnt dat ze het fijn vinden omdat ze dan het gevoel hebben dat ze toch ergens controle over hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Siddartha het volgende:
Ik snap niet hoe je bevriend met zo iemand kan zijn?
Omdat je naast de zelfmoordneigingen,anorexia, depressies en sexueele uitverkoop van haar, wel goed met haar kunt lachen?
Omdat je het vroeger goed met haar kon vinden en haar nu niet wilt laten vallen (En dit smoesje ook zelf gelooft)?
Of omdat je het wel leuk vind om de behulpzame vriendin te zijn, die het wél 'goed' voor elkaar heeft?
Nee haha, wie heb jij in gedachten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Rijstkoker het volgende:
TS begint de naam van dat meisje met een A?
Heel weinig, zij kan hossellen, jij niet, einde.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En daarbij liegt ze tegen mij erover. Dat is ook behoorlijk kwalijk.
Ik ken ook zo'n zware slet, ze wil dat iedereen haar geweldig vind maar zij probeert iedereen individueel te winnen d.m.v. sex.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee haha, wie heb jij in gedachten?
Alsof niet elke vrouw mannen aan het lijntje kan houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij ben je stiekum een beetje jaloers op haar, dat ze zo mannen aan het lijntje kan houden
Jou lukt het maar half bij Sociosquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Alsof niet elke vrouw mannen aan het lijntje kan houden
Zo'n snooki als jij in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Alsof niet elke vrouw mannen aan het lijntje kan houden
Met die viva-psychologie red je het niet( misschien had je beter de aandachts-variant kunnen gebruiken).quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In jezelf snijden is geen poging tot zelfmoord. Ik heb het opgezocht op google en het schijnt dat ze het fijn vinden omdat ze dan het gevoel hebben dat ze toch ergens controle over hebben.
Ik heb het altijd goed met haar kunnen vinden. Van het snijden, de anorexia en haar seksuele uitspattingen merk ik vrij weinig. Het is een vrolijk meisje, maar wel een leugenaar.
Dat valt reuze mee. Behalve haar persoonlijkheidsstoornis heb ik het helemaal niet beter dan zij dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Met die viva-psychologie red je het niet( misschien had je beter de aandachts-variant kunnen gebruiken).
Waar het om gaat is dat je graag omgaat met iemand die veel problemen heeft, die duidelijk met haar karakter te maken hebben. Dat duidt erop dat je vriendin een 'gelukkig heb ik het beter'-vriendin is, zodat jij steeds verdekt jezelf ervan kan overtuigen dat jij je zaken wél op orde hebt.
Kan je dan misschien stellen dat GLC haar vriendin tot dit alles heeft aangezet, zodat GLC zich beter kan voelen dan haar? (of chargeer ik een beetje?)quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Met die viva-psychologie red je het niet( misschien had je beter de aandachts-variant kunnen gebruiken).
Waar het om gaat is dat je graag omgaat met iemand die veel problemen heeft, die duidelijk met haar karakter te maken hebben. Dat duidt erop dat je vriendin een 'gelukkig heb ik het beter'-vriendin is, zodat jij steeds verdekt jezelf ervan kan overtuigen dat jij je zaken wél op orde hebt.
Dit was al aan de gang voordat ik haar kende...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je dan misschien stellen dat GLC haar vriendin tot dit alles heeft aangezet, zodat GLC zich beter kan voelen dan haar? (of chargeer ik een beetje?)
Zij is ook geen lesbie. Hoewel ik denk dat als ik een trio zou voorstellen, zij gewoon volmondig 'ja' zou zeggenquote:
Dit slaat natuurlijk nergens op. Dat je je vrienden niet gelijk laat zitten als ze problemen hebben betekent niet dat je met ze omgaat omdat ze problemen hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Als ik die vriendin was, zou ik mijn drinken en eten geen seconde uit het oog verliezen in het bijzijn van GLC.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je dan misschien stellen dat GLC haar vriendin tot dit alles heeft aangezet, zodat GLC zich beter kan voelen dan haar? (of chargeer ik een beetje?)
TS is jaloers op mensen met een piemel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zij is ook geen lesbie. Hoewel ik denk dat als ik een trio zou voorstellen, zij gewoon volmondig 'ja' zou zeggen
Inderdaad. Het leven is een stuk makkelijker wanneer je een piemel hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef Snever het volgende:
[..]
TS is jaloers op mensen met een piemel.
Maar dit zijn geen 'iemand heeft mijn auto bekrast' problemen, maar problemen die met haar karakter te maken hebben. Dat maakt een groot verschil, want bevriend met iemand ben je onder andere door zijn/haar karakter. Zeker omdat dit een groot deel van haar karakter is, lijkt het me duidelijk dat er een bepaalde aantrekkingskracht inzit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Dat je je vrienden niet gelijk laat zitten als ze problemen hebben betekent niet dat je met ze omgaat omdat ze problemen hebben.
neem er 1quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Inderdaad. Het leven is een stuk makkelijker wanneer je een piemel hebt.
Je mag die van mij lenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Inderdaad. Het leven is een stuk makkelijker wanneer je een piemel hebt.
Iemand kan toch buiten het feit dat ze depressief is gewoon een heel leuk en aardig persoon zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Maar dit zijn geen 'iemand heeft mijn auto bekrast' problemen, maar problemen die met haar karakter te maken hebben. Dat maakt een groot verschil, want bevriend met iemand ben je onder andere door zijn/haar karakter. Zeker omdat dit een groot deel van haar karakter is, lijkt het me duidelijk dat er een bepaalde aantrekkingskracht inzit.
Een leugenaar kan liegen om de meest nobele zaken, maar het feit blijft dat het een leugenaar is.
Maar nu gaat het niet om een leugenaar die af en toe liegt, maar om iemand die in zijn hele zijn gekweld word door een depressie. Die depressie is een groot deel van haar karakter.
Natuurlijk kan je stellen dat je die depressie als een ziekte ziet, iets waar die vriendin niks aan kan doen. Maar je kan me niet vertellen dat haar karakter, buiten die ongelukkige ziekte, daar niet zwaar door beinvloed word.
[ afbeelding ]
Wat ik al zei. Van haar depressie merk ik vrij weinig als we gewoon uit eten zijn ofzo. Het is een heel vrolijk en lief meisje. Enige wat ik merk zijn de littetekens op haar armen, dat ze enorm mager is en na elke maaltijd naar de wc gaat, en dat ze nogal makkelijk is in omgang met jongens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Maar dit zijn geen 'iemand heeft mijn auto bekrast' problemen, maar problemen die met haar karakter te maken hebben. Dat maakt een groot verschil, want bevriend met iemand ben je onder andere door zijn/haar karakter. Zeker omdat dit een groot deel van haar karakter is, lijkt het me duidelijk dat er een bepaalde aantrekkingskracht inzit.
Een leugenaar kan liegen om de meest nobele zaken, maar het feit blijft dat het een leugenaar is.
Maar nu gaat het niet om een leugenaar die af en toe liegt, maar om iemand die in zijn hele zijn gekweld word door een depressie. Die depressie is een groot deel van haar karakter.
Natuurlijk kan je stellen dat je die depressie als een ziekte ziet, iets waar die vriendin niks aan kan doen. Maar je kan me niet vertellen dat haar karakter, buiten die ongelukkige ziekte, daar niet zwaar door beinvloed word.
[ afbeelding ]
Feit blijft dat die depressie een groot gedeelte van haar karakter is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je mag die van mij lenen.
[..]
Iemand kan toch buiten het feit dat ze depressief is gewoon een heel leuk en aardig persoon zijn?
Nee. ik zie haar een aantal keer per week. En verder praat ik ook met haar over andere problemen, daar is ze dan wel heel open over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:51 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Feit blijft dat die depressie een groot gedeelte van haar karakter is.
Maar misschien versta ik onder 'vriendin' wel teveel? Als een vriendin iemand is die je eens in de maand ziet en het dan alleen over grappige dingen hebt, dan ben ik het met je eens (maar dan snap ik het hele gezeur niet, wat boeit het dan wat die vriendin verder doet?).
Easy with the attitudequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zij is ook geen lesbie. Hoewel ik denk dat als ik een trio zou voorstellen, zij gewoon volmondig 'ja' zou zeggen
Als ze tussendoor niet even gaat douchen wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel erg. Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt. En ook nog liegen tegen mij erover.
4 mannen op 1 dag is ronduit ranzig.
Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ze tussendoor niet even gaat douchen wel.
Klinkt goed, heb je foto's?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat wel. Ze had eerst lange tijd AA maar heeft van de zomer een borstvergroting gedaan. Het is nu een hele mooie natuurlijk ogende C cup
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Wing het volgende:
Eigenlijk heeft ze dus sex gehad met het vriendje van TS.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ook. Maar dat is 8 jaar geleden.
quote:
Ik was al aan het wachten tot het iemand zou opvallenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]_____________!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viel mij ook tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten tot het iemand zou opvallen
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Viel mij ook tegen inderdaad.
Maar met 11 jaar al
11 jaar, jongens!!hahaha
En hij was niet eens de eerstequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar met 11 jaar al
11 jaar, jongens!!hahaha
Neequote:
Dat zei ik niet en wilde ik helemaal niet impliceren (heb je soms wat opgekropte frustratiequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neemaar jij bent een mannelijk fokker en die zijn natuurlijk al ontmaagd tijdens het evrwijderen van de moederkoek
Wat een triest wijf verder.
Misschien het feit dat ze te jong zijn om verantwoordelijkheid te nemen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat zei ik niet en wilde ik helemaal niet impliceren (heb je soms wat opgekropte frustratie). Alleen een 11-jarig meisje zit over het algemeen al in de puberteit en die jongen zal niet veel ouder dan haar zijn neem ik aan. Wat er zo erg is aan jonge tieners die seks hebben ontgaat mij een beetje.
Leeftijd hoeft niet veel te zeggen over iemands verantwoordelijkheidsgevoel. Nu komt die vriendin niet over alsof ze daar veel van heeft, maar dat is nu nog steeds zo en 19-jarigen mogen toch wel gewoon seks hebben van jou of niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Misschien het feit dat ze te jong zijn om verantwoordelijkheid te nemen?
Natuurlijk. Maar eigenlijk ook niet als je niet verantwoordelijk genoeg bent. Ze doet het onveilig met iedereen en is al twee keer zwanger geweest. En dan nóg onveilig blijven doen. Dan moet je eigenlijk geen seks hebben vind ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Leeftijd hoeft niet veel te zeggen over iemands verantwoordelijkheidsgevoel. Nu komt die vriendin niet over alsof ze daar veel van heeft, maar dat is nu nog steeds zo en 19-jarigen mogen toch wel gewoon seks hebben van jou of niet?
Gast, dat ze tegenwoordig met 15 al aan gangbangs doen weet ik ook welquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat zei ik niet en wilde ik helemaal niet impliceren (heb je soms wat opgekropte frustratie). Alleen een 11-jarig meisje zit over het algemeen al in de puberteit en die jongen zal niet veel ouder dan haar zijn neem ik aan. Wat er zo erg is aan jonge tieners die seks hebben ontgaat mij een beetje.
Maar jij bent toch autistisch? Dus dat is toch wel redelijk jong.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:17 schreef Socios het volgende:
Elf jaar en keiharde live porn?
Ik was bijna twee keer zo oud voordat ik met een meisje zoende.
Negerdollo'squote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast, dat ze tegenwoordig met 15 al aan gangbangs doen weet ik ook welmaar komop man 11 jaar, je doet alsof dat normaal is.
Die meisjes moeten dan nog met hun easybake oventje aan de gang zijn niet met negerdollo's
dat heeft niets met jong zijn te makenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Misschien het feit dat ze te jong zijn om verantwoordelijkheid te nemen?
Iemand van 40/50/60 kan doorgaans wel een kind opvoeden mocht dat gebeuren, mits geen rasautist. Iemand van 11 kan dat niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat heeft niets met jong zijn te maken
ik kom ze van 40 / 50 \ 60 jaar ook vaak tegen waarvan ik denk "verantwoordelijkheid" dat is wel iets wat ze niet is bij gebracht
dus het heeft niets met leeftijd te maken denk ik maar gewoon met gemakzucht die er tegenwoordig gewoon gaan de is.
Het internet heeft daar ook een heel groot steentje aan bij gedragen.
Want vroeger was er gewoon veel minder keuze wat betreft mannen / vrouwen.
En moest je het doen met iemand die je toevallig tegen het lijf loopt. ( vaak in je eigen omgeving )
maar nu ... als je maar 1% niet bevalt gaan ze wel weer zielig lopen doen bij een Nigeriaan / of komen te recht in het wereld wat ik altijd als zeer gevaarlijk beschouwd.
het naïeve denkwereld.
o het heeft een leuk koppie of ja, hij/zij is zo lief.
Daar had je vroeger al veel minder last van omdat in je eigen omgeving je al veel sneller gewaarschuwd voor mensen met foute bedoelingen.
nu is dat veel beter te verbergen voor vele mensen omdat ze vaak op grote afstand van elkaar zitten en dus niet snel een lange tijd bij elkaar zijn..
Dus het misbruiken van een persoon zal je ook veel minder snel merken dan .
Zo dit was mijn mening
ja dat kloptquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Iemand van 40/50/60 kan doorgaans wel een kind opvoeden mocht dat gebeuren, mits geen rasautist. Iemand van 11 kan dat niet.
Het is in onze samenleving inderdaad niet gepast om op je 11e onveilige seks te hebben, maar dat zei je niet in eerste instantie. Seks op zich vind ik dat moet kunnen vanaf je puberteit (mits met iemand van ongeveer gelijke leeftijd). Heb je het er trouwens weleens met dat vriendje van je over gehad dat hij zo jong seks met haar heeft gehad?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar eigenlijk ook niet als je niet verantwoordelijk genoeg bent. Ze doet het onveilig met iedereen en is al twee keer zwanger geweest. En dan nóg onveilig blijven doen. Dan moet je eigenlijk geen seks hebben vind ik.
En als 11 jarige onveilige seks hebben is natuurlijk veel en veel te vroeg.
Niks tegenwoordig in het grootste deel van ons menselijke bestaan betekende de puberteit gewoon gaan. Natuurlijk is een 11/12-jarige met een baby tegenwoordig niet wenselijk, maar wanneer het veilig gedaan word vind ik dat een 11-jarig meisje best seks mag hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast, dat ze tegenwoordig met 15 al aan gangbangs doen weet ik ook welmaar komop man 11 jaar, je doet alsof dat normaal is.
Die meisjes moeten dan nog met hun easybake oventje aan de gang zijn niet met negerdollo's
Onderhouden is wat anders dan opvoeden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Iemand van 40/50/60 kan doorgaans wel een kind opvoeden mocht dat gebeuren, mits geen rasautist. Iemand van 11 kan dat niet.
Dit riekt meer naar hoop dan realismequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het is in onze samenleving inderdaad niet gepast om op je 11e onveilige seks te hebben, maar dat zei je niet in eerste instantie. Seks op zich vind ik dat moet kunnen vanaf je puberteit (mits met iemand van ongeveer gelijke leeftijd). Heb je het er trouwens weleens met dat vriendje van je over gehad dat hij zo jong seks met haar heeft gehad?
[..]
Niks tegenwoordig in het grootste deel van ons menselijke bestaan betekende de puberteit gewoon gaan. Natuurlijk is een 11/12-jarige met een baby tegenwoordig niet wenselijk, maar wanneer het veilig gedaan word vind ik dat een 11-jarig meisje best seks mag hebben.
Mwah, waarom moet ik met mijn vriend praten over wat hij 8 jaar geleden heeft gedaan? Hij was toen 13 en vond het natuurlijk geweldig op die leeftijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het is in onze samenleving inderdaad niet gepast om op je 11e onveilige seks te hebben, maar dat zei je niet in eerste instantie. Seks op zich vind ik dat moet kunnen vanaf je puberteit (mits met iemand van ongeveer gelijke leeftijd). Heb je het er trouwens weleens met dat vriendje van je over gehad dat hij zo jong seks met haar heeft gehad?
[..]
Niks tegenwoordig in het grootste deel van ons menselijke bestaan betekende de puberteit gewoon gaan. Natuurlijk is een 11/12-jarige met een baby tegenwoordig niet wenselijk, maar wanneer het veilig gedaan word vind ik dat een 11-jarig meisje best seks mag hebben.
Hun leven laten ze lekker zelf beslissen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, waarom moet ik met mijn vriend praten over wat hij 8 jaar geleden heeft gedaan? Hij was toen 13 en vond het natuurlijk geweldig op die leeftijd.
En toch blijf ik bij mijn punt. Kinderen horen geen seks te hebben, en als je 11 bent, ben je een kind. Mijn kinderen hoeven het later iig niet te doen.
Je bedoelt dat ik 11-jarige meisjes wil doen?quote:
Hoeft niet, ik vroeg het me af, was wel nieuwsgierig naar wat hij erover te zeggen had.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, waarom moet ik met mijn vriend praten over wat hij 8 jaar geleden heeft gedaan? Hij was toen 13 en vond het natuurlijk geweldig op die leeftijd.
En toch blijf ik bij mijn punt. Kinderen horen geen seks te hebben, en als je 11 bent, ben je een kind. Mijn kinderen hoeven het later iig niet te doen.
Kate Middelton is leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:28 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dacht een topic over deze golddigger http://www.scriptgirl.nl/(...)m_kate_middleton.jpg
Je beseft dat zij zonder William ook genoeg geld zou hebben?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:28 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dacht een topic over deze golddigger http://www.scriptgirl.nl/(...)m_kate_middleton.jpg
Dacht dat zij uit een arm gezin kwam?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:32 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je beseft dat zij zonder William ook genoeg geld zou hebben?
Haar ouders zijn de oprichters van een miljoenenbedrijf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dacht dat zij uit een arm gezin kwam?
Welk miljoenenbedrijf?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Haar ouders zijn de oprichters van een miljoenenbedrijf.
Aldiquote:
Aha.. mooi. Maar Kate Middleton is sowieso prachtig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het heet blijkbaar party pieces.
Andersom ook wel denk ik hoor, maar afgaand op uiterlijk mag Harry wel in zijn handjes knijpen met een vrouw als Kate. Als je echter meerekent dat hij een prins is denk ik dat hij beter had kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Aha.. mooi. Maar Kate Middleton is sowieso prachtig.
En dat zul je altijd hebben als de man rijk is, dat de vrouw voor golddigger wordt uitgemaakt
Wat dacht je van haar vriend?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het zou pas een klacht waard zijn als je "de vierde man" bent.
Ja, maar als je een beetje rijk bent kun je elke aasgier krijgen die op je geld uit is. Kijk maar naar Hugh Hefner en zijn bunniesquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Andersom ook wel denk ik hoor, maar afgaand op uiterlijk mag Harry wel in zijn handjes knijpen met een vrouw als Kate. Als je echter meerekent dat hij een prins is denk ik dat hij beter had kunnen krijgen.
Niet alleen aasgieren hoor. Geld en macht zijn nou eenmaal aantrekkelijk, geen vrouw is daar immuun voor ook jij niet. Dat ze gewoon natuurlijk mooi is ben ik met je eens, maar dan nog zijn er genoeg mooiere exemplaren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, maar als je een beetje rijk bent kun je elke aasgier krijgen die op je geld uit is. Kijk maar naar Hugh Hefner en zijn bunnies![]()
Ik vind Kate wel echt klasse uitstralen. En ze is natuurlijk mooi, niet zo porno-model achtig of ordinair.
Op die William zou ik mssn nog vallen maar Hugh Hefner ofzo gaat veel te ver, hoe rijk hij ook isquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:04 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet alleen aasgieren hoor. Geld en macht zijn nou eenmaal aantrekkelijk, geen vrouw is daar immuun voor ook jij niet. Dat ze gewoon natuurlijk mooi is ben ik met je eens, maar dan nog zijn er genoeg mooiere exemplaren.
Moet lukken toch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Op die William zou ik mssn nog vallen maar Hugh Hefner ofzo gaat veel te ver, hoe rijk hij ook is
Mooiere exemplaren, goed. Maar zie je Prins William al naast Adriana Lima lopen?
Voor een paar miljoen pijp ik zelfs een stier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Op die William zou ik mssn nog vallen maar Hugh Hefner ofzo gaat veel te ver, hoe rijk hij ook is
Als jij een sleutel hebt die op heel veel sloten past heb je een keigoede sleutel, als je daarentegen een slot hebt wat met heel veel sleutels open gaat heb je een kutslot.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als een maat van mij 4 chicks aan het lijntje gehouden heeft geef ik hem een boks. Vrouwen.
Hoeveel miljoen precies?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor een paar miljoen pijp ik zelfs een stier.
Die vriendin van jou is trouwens duidelijk een enorme slet en aandachtshoer.
Die heeft geen one-night-stands nodig, maar therapie.
Helemaal mee eens, maar ik snap niet waarom je het erg zou vinden dat een vriendin van je een slet is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als jij een sleutel hebt die op heel veel sloten past heb je een keigoede sleutel, als je daarentegen een slot hebt wat met heel veel sleutels open gaat heb je een kutslot.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als jij een sleutel hebt die op heel veel sloten past heb je een keigoede sleutel, als je daarentegen een slot hebt wat met heel veel sleutels open gaat heb je een kutslot.
11 jaar en dan al geil?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar met 11 jaar al
11 jaar, jongens!!hahaha
Ik had eigenlijk dat liedje van 'fuck you' in m'n hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:44 schreef Che_ het volgende:
Glc topic die 10 pagina's haalt zonder slotje
dat is moeilijker dan eindlevel in donkey kong op extreme hardcore mode.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |