Nooit. Ik val niet op vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:50 schreef RickoKun het volgende:
Heb je wel eens sexueel contact met haar gehad?
Ben ik inderdaad. Waarom zou ik iemand beffen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef albymangels het volgende:
pff als je als meisje nog nooit gebeft hebt ben je wel preuts hoor.
Als het eerste klas is, uiteraardquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar je wil je wel laten nemen in de eerste klas van een intercity?
nee dat is gay.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad. Waarom zou ik iemand beffen?ik ben toch geen bi/lesbi?
Heb jij wel eens een jongen gepijpt dan?
omdat het grappig isquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Siddartha het volgende:
Ik snap niet hoe je bevriend met zo iemand kan zijn?
Omdat je naast de zelfmoordneigingen,anorexia, depressies en sexueele uitverkoop van haar, wel goed met haar kunt lachen?
Omdat je het vroeger goed met haar kon vinden en haar nu niet wilt laten vallen (En dit smoesje ook zelf gelooft)?
Of omdat je het wel leuk vind om de behulpzame vriendin te zijn, die het wél 'goed' voor elkaar heeft?
Daten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als het eerste klas is, uiteraard
In jezelf snijden is geen poging tot zelfmoord. Ik heb het opgezocht op google en het schijnt dat ze het fijn vinden omdat ze dan het gevoel hebben dat ze toch ergens controle over hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Siddartha het volgende:
Ik snap niet hoe je bevriend met zo iemand kan zijn?
Omdat je naast de zelfmoordneigingen,anorexia, depressies en sexueele uitverkoop van haar, wel goed met haar kunt lachen?
Omdat je het vroeger goed met haar kon vinden en haar nu niet wilt laten vallen (En dit smoesje ook zelf gelooft)?
Of omdat je het wel leuk vind om de behulpzame vriendin te zijn, die het wél 'goed' voor elkaar heeft?
Nee haha, wie heb jij in gedachten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Rijstkoker het volgende:
TS begint de naam van dat meisje met een A?
Heel weinig, zij kan hossellen, jij niet, einde.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heel veel. Ik wil liever niet geassocieerd worden met zo iemand.
En daarbij liegt ze tegen mij erover. Dat is ook behoorlijk kwalijk.
Ik ken ook zo'n zware slet, ze wil dat iedereen haar geweldig vind maar zij probeert iedereen individueel te winnen d.m.v. sex.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee haha, wie heb jij in gedachten?
Alsof niet elke vrouw mannen aan het lijntje kan houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij ben je stiekum een beetje jaloers op haar, dat ze zo mannen aan het lijntje kan houden
Jou lukt het maar half bij Sociosquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Alsof niet elke vrouw mannen aan het lijntje kan houden
Zo'n snooki als jij in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Alsof niet elke vrouw mannen aan het lijntje kan houden
Met die viva-psychologie red je het niet( misschien had je beter de aandachts-variant kunnen gebruiken).quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In jezelf snijden is geen poging tot zelfmoord. Ik heb het opgezocht op google en het schijnt dat ze het fijn vinden omdat ze dan het gevoel hebben dat ze toch ergens controle over hebben.
Ik heb het altijd goed met haar kunnen vinden. Van het snijden, de anorexia en haar seksuele uitspattingen merk ik vrij weinig. Het is een vrolijk meisje, maar wel een leugenaar.
Dat valt reuze mee. Behalve haar persoonlijkheidsstoornis heb ik het helemaal niet beter dan zij dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Met die viva-psychologie red je het niet( misschien had je beter de aandachts-variant kunnen gebruiken).
Waar het om gaat is dat je graag omgaat met iemand die veel problemen heeft, die duidelijk met haar karakter te maken hebben. Dat duidt erop dat je vriendin een 'gelukkig heb ik het beter'-vriendin is, zodat jij steeds verdekt jezelf ervan kan overtuigen dat jij je zaken wél op orde hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |