Daten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als het eerste klas is, uiteraard
In jezelf snijden is geen poging tot zelfmoord. Ik heb het opgezocht op google en het schijnt dat ze het fijn vinden omdat ze dan het gevoel hebben dat ze toch ergens controle over hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Siddartha het volgende:
Ik snap niet hoe je bevriend met zo iemand kan zijn?
Omdat je naast de zelfmoordneigingen,anorexia, depressies en sexueele uitverkoop van haar, wel goed met haar kunt lachen?
Omdat je het vroeger goed met haar kon vinden en haar nu niet wilt laten vallen (En dit smoesje ook zelf gelooft)?
Of omdat je het wel leuk vind om de behulpzame vriendin te zijn, die het wél 'goed' voor elkaar heeft?
Nee haha, wie heb jij in gedachten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Rijstkoker het volgende:
TS begint de naam van dat meisje met een A?
Heel weinig, zij kan hossellen, jij niet, einde.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heel veel. Ik wil liever niet geassocieerd worden met zo iemand.
En daarbij liegt ze tegen mij erover. Dat is ook behoorlijk kwalijk.
Ik ken ook zo'n zware slet, ze wil dat iedereen haar geweldig vind maar zij probeert iedereen individueel te winnen d.m.v. sex.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee haha, wie heb jij in gedachten?
Alsof niet elke vrouw mannen aan het lijntje kan houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij ben je stiekum een beetje jaloers op haar, dat ze zo mannen aan het lijntje kan houden
Jou lukt het maar half bij Sociosquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Alsof niet elke vrouw mannen aan het lijntje kan houden
Zo'n snooki als jij in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Alsof niet elke vrouw mannen aan het lijntje kan houden
Met die viva-psychologie red je het niet( misschien had je beter de aandachts-variant kunnen gebruiken).quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In jezelf snijden is geen poging tot zelfmoord. Ik heb het opgezocht op google en het schijnt dat ze het fijn vinden omdat ze dan het gevoel hebben dat ze toch ergens controle over hebben.
Ik heb het altijd goed met haar kunnen vinden. Van het snijden, de anorexia en haar seksuele uitspattingen merk ik vrij weinig. Het is een vrolijk meisje, maar wel een leugenaar.
Dat valt reuze mee. Behalve haar persoonlijkheidsstoornis heb ik het helemaal niet beter dan zij dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Met die viva-psychologie red je het niet( misschien had je beter de aandachts-variant kunnen gebruiken).
Waar het om gaat is dat je graag omgaat met iemand die veel problemen heeft, die duidelijk met haar karakter te maken hebben. Dat duidt erop dat je vriendin een 'gelukkig heb ik het beter'-vriendin is, zodat jij steeds verdekt jezelf ervan kan overtuigen dat jij je zaken wél op orde hebt.
Kan je dan misschien stellen dat GLC haar vriendin tot dit alles heeft aangezet, zodat GLC zich beter kan voelen dan haar? (of chargeer ik een beetje?)quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Met die viva-psychologie red je het niet( misschien had je beter de aandachts-variant kunnen gebruiken).
Waar het om gaat is dat je graag omgaat met iemand die veel problemen heeft, die duidelijk met haar karakter te maken hebben. Dat duidt erop dat je vriendin een 'gelukkig heb ik het beter'-vriendin is, zodat jij steeds verdekt jezelf ervan kan overtuigen dat jij je zaken wél op orde hebt.
Dit was al aan de gang voordat ik haar kende...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je dan misschien stellen dat GLC haar vriendin tot dit alles heeft aangezet, zodat GLC zich beter kan voelen dan haar? (of chargeer ik een beetje?)
Zij is ook geen lesbie. Hoewel ik denk dat als ik een trio zou voorstellen, zij gewoon volmondig 'ja' zou zeggenquote:
Dit slaat natuurlijk nergens op. Dat je je vrienden niet gelijk laat zitten als ze problemen hebben betekent niet dat je met ze omgaat omdat ze problemen hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Als ik die vriendin was, zou ik mijn drinken en eten geen seconde uit het oog verliezen in het bijzijn van GLC.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je dan misschien stellen dat GLC haar vriendin tot dit alles heeft aangezet, zodat GLC zich beter kan voelen dan haar? (of chargeer ik een beetje?)
TS is jaloers op mensen met een piemel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zij is ook geen lesbie. Hoewel ik denk dat als ik een trio zou voorstellen, zij gewoon volmondig 'ja' zou zeggen
Inderdaad. Het leven is een stuk makkelijker wanneer je een piemel hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef Snever het volgende:
[..]
TS is jaloers op mensen met een piemel.
Maar dit zijn geen 'iemand heeft mijn auto bekrast' problemen, maar problemen die met haar karakter te maken hebben. Dat maakt een groot verschil, want bevriend met iemand ben je onder andere door zijn/haar karakter. Zeker omdat dit een groot deel van haar karakter is, lijkt het me duidelijk dat er een bepaalde aantrekkingskracht inzit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Dat je je vrienden niet gelijk laat zitten als ze problemen hebben betekent niet dat je met ze omgaat omdat ze problemen hebben.
neem er 1quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Inderdaad. Het leven is een stuk makkelijker wanneer je een piemel hebt.
Je mag die van mij lenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Inderdaad. Het leven is een stuk makkelijker wanneer je een piemel hebt.
Iemand kan toch buiten het feit dat ze depressief is gewoon een heel leuk en aardig persoon zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Maar dit zijn geen 'iemand heeft mijn auto bekrast' problemen, maar problemen die met haar karakter te maken hebben. Dat maakt een groot verschil, want bevriend met iemand ben je onder andere door zijn/haar karakter. Zeker omdat dit een groot deel van haar karakter is, lijkt het me duidelijk dat er een bepaalde aantrekkingskracht inzit.
Een leugenaar kan liegen om de meest nobele zaken, maar het feit blijft dat het een leugenaar is.
Maar nu gaat het niet om een leugenaar die af en toe liegt, maar om iemand die in zijn hele zijn gekweld word door een depressie. Die depressie is een groot deel van haar karakter.
Natuurlijk kan je stellen dat je die depressie als een ziekte ziet, iets waar die vriendin niks aan kan doen. Maar je kan me niet vertellen dat haar karakter, buiten die ongelukkige ziekte, daar niet zwaar door beinvloed word.
[ afbeelding ]
Wat ik al zei. Van haar depressie merk ik vrij weinig als we gewoon uit eten zijn ofzo. Het is een heel vrolijk en lief meisje. Enige wat ik merk zijn de littetekens op haar armen, dat ze enorm mager is en na elke maaltijd naar de wc gaat, en dat ze nogal makkelijk is in omgang met jongens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Maar dit zijn geen 'iemand heeft mijn auto bekrast' problemen, maar problemen die met haar karakter te maken hebben. Dat maakt een groot verschil, want bevriend met iemand ben je onder andere door zijn/haar karakter. Zeker omdat dit een groot deel van haar karakter is, lijkt het me duidelijk dat er een bepaalde aantrekkingskracht inzit.
Een leugenaar kan liegen om de meest nobele zaken, maar het feit blijft dat het een leugenaar is.
Maar nu gaat het niet om een leugenaar die af en toe liegt, maar om iemand die in zijn hele zijn gekweld word door een depressie. Die depressie is een groot deel van haar karakter.
Natuurlijk kan je stellen dat je die depressie als een ziekte ziet, iets waar die vriendin niks aan kan doen. Maar je kan me niet vertellen dat haar karakter, buiten die ongelukkige ziekte, daar niet zwaar door beinvloed word.
[ afbeelding ]
Feit blijft dat die depressie een groot gedeelte van haar karakter is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je mag die van mij lenen.
[..]
Iemand kan toch buiten het feit dat ze depressief is gewoon een heel leuk en aardig persoon zijn?
Nee. ik zie haar een aantal keer per week. En verder praat ik ook met haar over andere problemen, daar is ze dan wel heel open over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:51 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Feit blijft dat die depressie een groot gedeelte van haar karakter is.
Maar misschien versta ik onder 'vriendin' wel teveel? Als een vriendin iemand is die je eens in de maand ziet en het dan alleen over grappige dingen hebt, dan ben ik het met je eens (maar dan snap ik het hele gezeur niet, wat boeit het dan wat die vriendin verder doet?).
Easy with the attitudequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zij is ook geen lesbie. Hoewel ik denk dat als ik een trio zou voorstellen, zij gewoon volmondig 'ja' zou zeggen
Als ze tussendoor niet even gaat douchen wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel erg. Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt. En ook nog liegen tegen mij erover.
4 mannen op 1 dag is ronduit ranzig.
Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ze tussendoor niet even gaat douchen wel.
Klinkt goed, heb je foto's?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat wel. Ze had eerst lange tijd AA maar heeft van de zomer een borstvergroting gedaan. Het is nu een hele mooie natuurlijk ogende C cup
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Wing het volgende:
Eigenlijk heeft ze dus sex gehad met het vriendje van TS.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ook. Maar dat is 8 jaar geleden.
quote:
Ik was al aan het wachten tot het iemand zou opvallenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]_____________!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viel mij ook tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten tot het iemand zou opvallen
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Viel mij ook tegen inderdaad.
Maar met 11 jaar al
11 jaar, jongens!!hahaha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |