Ik vind dit echt heel erg. Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt. En ook nog liegen tegen mij erover.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als een maat van mij 4 chicks aan het lijntje gehouden heeft geef ik hem een boks. Vrouwen.
Als zij tegen jou heeft gelogen erover, hoe weet je dan zo zeker dat je nooit iemand anders hebt meegemaakt die dat deed? Sowieso snap ik niet waarom je je druk maakt over het seksleven van je vriendinnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel erg. Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt. En ook nog liegen tegen mij erover.
4 mannen op 1 dag is ronduit ranzig.
Heel veel. Ik wil liever niet geassocieerd worden met zo iemand.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef porsche1 het volgende:
Boeiend.
Wat heb jij daar mee te maken?
niets.
Wat zeur je. Is het nou zo moeilijk om gewoon het contact met haar te verbreken?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heel veel. Ik wil liever niet geassocieerd worden met zo iemand.
En daarbij liegt ze tegen mij erover. Dat is ook behoorlijk kwalijk.
Omdat als zij liegt, dat niet betekent dat iedereen liegt?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als zij tegen jou heeft gelogen erover, hoe weet je dan zo zeker dat je nooit iemand anders hebt meegemaakt die dat deed? Sowieso snap ik niet waarom je je druk maakt over het seksleven van je vriendinnen.
Oke, dus het gaat eerder hoe jij er op wordt aangekeken dan wat zij heeft gedaan. Jij bent geen haar beter dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heel veel. Ik wil liever niet geassocieerd worden met zo iemand.
Ja, ik geef natuurlijk wel om haar.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat zeur je. Is het nou zo moeilijk om gewoon het contact met haar te verbreken?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Oke, dus het gaat eerder hoe jij er op wordt aangekeken dan wat zij heeft gedaan. Jij bent geen haar beter dus.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zo zijn alle vrouwen.
Wat is het probleem?
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Is dit Zwitsals nieuwe vriendinnetje?
Ja. Jawel, ik zou never ever nooit niet vreemdgaan om vervolgens 2 mannen aan het lijntje te houden door te beweren dat het kind van hem is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Oke, dus het gaat eerder hoe jij er op wordt aangekeken dan wat zij heeft gedaan. Jij bent geen haar beter dus.
Dat betekent het niet nee, maar het betekent wel dat jij wel vaker in leugens trapt. Het is dus nogal wat om zo stellig te beweren dat zij als enige van je vriendinnen zo is. En ik snap nog steeds niet waarom je daar niet mee geassocieerd wil worden. Je gaat je toch niet schamen voor wat iemand anders doet?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat als zij liegt, dat niet betekent dat iedereen liegt?
Rest van mijn vriendinnen zijn totaal niet zo.
En ik wil liever niet met zo iemand geassocieerd worden. Het gaat ook niet zozeer om de seks maar om hoe ze haar vriend aan het lijntje heeft gehouden.
Niet alleen met de relatie.
Wie is Zwitsal?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Is dit Zwitsals nieuwe vriendinnetje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |