Terechte ziektequote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef 9611Niels het volgende:
Ze gaat met foute jongens omdat ze autistisch is?
Figures dat ze daarom met jou omgaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ja nouja ze kan blijkbaar jongens minder goed inschatten vanwege haar autisme ofzo
dat zal inderdaad het "probleem" zijn (zover je het een probleem kan vinden)quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ja nouja ze kan blijkbaar jongens minder goed inschatten vanwege haar autisme ofzo
Ja precies, maar ik vind het een soort van afknapper, maar ze is wel heel lief en vooral, mooiquote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef eight het volgende:
Als jouw nooit iets geks is opgevallen zullen andere het waarschijnlijk ook niet zien.
Wel goed dat ze dit meteen verteld. Meestal kom je er pas achter als je er aan vast zit.
STOORNIS!quote:
Jij weet dat, want jij zit met je korte en pittige kapsel in het 1e jaar sph en wil later met mongolen werken.quote:
Laat je niet gek maken. PDD-NOS komt voor in verschillende gradaties en is een lichte vorm van autisme. Het zijn vaak kleine dingen die dat soort mensen niet durven of kunnen. Iemand die ik ken heeft het en die vind het bijvoorbeeld eng om naar de supermarkt te gaan. Ik vind dat nog steeds lastig te begrijpen en kan me ook niet echt voorstellen waar je dan bang voor bent ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Zwitsalletje het volgende:
Oke mensen, sommigen weten het misschien, maar ik heb een relatie van 3 jaar achter de rug, is nu 5 maanden uit(=kut), en ik heb sinds kort een leuk meisje leren kennen. Ziet er erg goed uit, aardig en ze vind mij ook nog leukMaar ze zei van, ja ik lok altijd de verkeerde jongens, degenen die drugs gebruiken, veel zuipen enzo, ik heb het gevoel dat ik gebruikt wordt. Waarop ik vroeg waarom ze daar dan mee omgaat.
Toen vertelde ze dat ze een lichte vorm van autisme had, en PDD-NOS (mij was nog nooit iets opgevallen). Aangezien hier op fok het woord autist nogal vaak gebruikt wordt in negatieve zin, dacht ik van, damn, straks ga ik met een autist!
Welkom bij les 1 van: Herken de autistquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Jij weet dat, want jij zit met je korte en pittige kapsel in het 1e jaar sph en wil later met mongolen werken.
rotop
Edit: homo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |