Omdat die niet waterdicht isquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef gerco94 het volgende:
[..]
waarom doe je je horloge af? 24/7 omhouden dat ding.
Lamme tak!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja doeg!!!!! De vlaggenstok heb ik vetgoed vastgemaakt mer ductape, idem de koorden ivm de wind, geen zin die er nu af te snijden.
Dan maar ff "zondigen"
Das vroeg. Nog plannen voor knoginnedag?quote:
Ik had wel meer respect voor de vlag verwacht van een oud LMBer.quote:
Ga jij je mond ff snel spoelen!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had wel meer respect voor de vlag verwacht van een oud LMBer.
Begint erop te lijken dat Rave gelijk gast krijgen.
quote:
RELLLLUUUUUUHHHHHH!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had wel meer respect voor de vlag verwacht van een oud LMBer.
Begint erop te lijken dat Rave gelijk gast krijgen.
Eensch. Ik neem nog maar even een slok Snow Grouse om dit te verwerken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij je mond ff snel spoelen!
Ik kan je verklappen dat het protocol ook voor burgers geldt.quote:
Doe ik dat om de schande die ik gezondigd heb mee weg te spoelenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eensch. Ik neem nog maar even een slok Snow Grouse om dit te verwerken.
Ik ook. Maar daarom drink ik er maar een whisky opquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat het protocol ook voor burgers geldt.
Gvd de driekleur op een verkeerde datum uithangen en hem dan nog eens dag en nacht laten hangen...![]()
![]()
![]()
Echt slecht ER, ik ben teleurgesteld.
Als je godverdomme die vlag nu maar binnen haalt!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe ik dat om de schande die ik gezondigd heb mee weg te spoelen
En dan gaat neucken voor het vaterland? Nu ff geen zin inquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je godverdomme die vlag nu maar binnen haalt!!
Pak je PSU mes en begin in die meters ducttape te snijden!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook. Maar daarom drink ik er maar een whisky op
PSU mes heb ik niet meer. Verloren gegaan gedurende al die jaren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pak je PSU mes en begin in die meters ducttape te snijden!
Dan zet je er maar een bouwlamp op!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
PSU mes heb ik niet meer. Verloren gegaan gedurende al die jaren.
Wie? Bob-B?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
Waar zijn nu die modjes om ER op zijn vingers te tikken!?
Ik hang wel een breaklight aan de vlaggenstokquote:
Ja naar de kazerne rijden omdat ik zondag de wacht hebquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Das vroeg. Nog plannen voor knoginnedag?
Succes!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja naar de kazerne rijden omdat ik zondag de wacht heb
PSU mes is een lomp baggerdingquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pak je PSU mes en begin in die meters ducttape te snijden!
Haal dat ding nou gewoon naar binnen, je zet jezelf echt voor schut.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hang wel een breaklight aan de vlaggenstok
Ik weet het, schop me maar het schompusquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef m.k het volgende:
@ Erasmo: Bazen avatar![]()
@ ER: diep diep diep teleurgesteld ben ik
Bobbie is nu zwart begreep ik.quote:
nyan nyanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef m.k het volgende:
@ Erasmo: Bazen avatar![]()
@ ER: diep diep diep teleurgesteld ben ik
Rust.....!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Haal dat ding nou gewoon naar binnen, je zet jezelf echt voor schut.
Moeten we ff langskomen?quote:
Dat mag, maar breng dan wel wat bier mee!quote:
En jij hebt het lef dat tegen een sergeant majoor te zeggen!?quote:
NIet alleen hier, maar ook in de buurt waar je woont. Echt, een vlag dag en nacht laten hangen is gewoon een doodzonde, zeker als er ook nog een keer een wimpel bijhangt.quote:
Jij verzaakt dus gewoon!?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
Als ik ErwinRommel op de vingers tik, krijg ik geen nachtzoen vanavond
Al was je KKolonel Khadaffiquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jij hebt het lef dat tegen een sergeant majoor te zeggen!?![]()
Hij staat al binnen. Rust....!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
NIet alleen hier, maar ook in de buurt waar je woont. Echt, een vlag dag en nacht laten hangen is gewoon een doodzonde, zeker als er ook nog een keer een wimpel bijhangt.
Mooi zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij staat al binnen. Rust....!!!!!!!!
Goede zaak.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij staat al binnen. Rust....!!!!!!!!
Ja maar, ja maar...... anders krijg ik geen nachtzoehoeeeen!quote:
Vlaggenstokhouder is geen optie?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, ik heb een rol ductape van je tegoed!!!!!
Ik dacht dat jij thuis de broek aan had?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...... anders krijg ik geen nachtzoehoeeeen!
Dan kijk ik morgen wel ff bij Welnerr in Geldermalsen ffquote:
De stok heeft hij. Het gaat om de houder.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef m.k het volgende:
Zullen we met zijn allen 2-3 euro inleggen zodat ER een fatsoenlijke stok kan kopen voor de vlag?
Zelfde plan natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De stok heeft hij. Het gaat om de houder.
Nee, maar als ik geen nachtzoen krijg, dan volgt al het andere ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij thuis de broek aan had?
En een keer sex zonder voorspel is toch ook niet erg?
Koop wel een ijzeren, die pvc dingen zijn zo stuk.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan kijk ik morgen wel ff bij Welnerr in Geldermalsen ff
Uiteraard. en met schroef of spijker vastklemmen dmv gaatje boren in houder en stok.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Koop wel een ijzeren, die pvc dingen zijn zo stuk.
Juist!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard. en met schroef of spijker vastklemmen dmv gaatje boren in houder en stok.
Zeker omdat hjet beneden hun stand is?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
Verontwaardige mensen in een andere sc omdat ik heb gezegd dat ze gewoon kunnen werken terwijl ze op zoek zijn naar een geschikte baan.
HBO communicatie kutjes zeker....quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
Verontwaardige mensen in een andere sc omdat ik heb gezegd dat ze gewoon kunnen werken terwijl ze op zoek zijn naar een geschikte baan.
Linksquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
Brabant toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker omdat hjet beneden hun stand is?
Ze zoeken nog aardbeien plukkers hoor in de Betuwe.
Nee, in dit geval niet. Ik denk eerder dat zij geloven snel een een baan op hun vakgebied te vinden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker omdat hjet beneden hun stand is?
Ze zoeken nog aardbeien plukkers hoor in de Betuwe.
Nou, simpel, als dat niet lukt moeten ze maar elk werk aannemen wat er beschikbaar is en niet gaan zeuren dat dat ": beneden hun stand" is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet. Ik denk eerder dat zij geloven snel een een baan op hun vakgebied te vinden.
Dat is ook mijn idee.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, simpel, als dat niet lukt moeten ze maar elk werk aannemen wat er beschikbaar is en niet gaan zeuren dat dat ": beneden hun stand" is.
Ook ja, maar ook erg veul in de biblebelt, waar ik oa. werk als postbode.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dacht dat die telers tegenwoordig in Brabant zaten...
Nee, ze verwachten een baan op hun vakgebied.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze verwachten gelijk zeker een vet betaalde baan, met leasebak ed. Voor niks gaat de zon op.
Dan moeten ze hun grenzen maar ff gaan verleggen. Aan dat soort klootjesvolk heb ik een broertje dood.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ze verwachten een baan op hun vakgebied.
MEN-slowchatquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
QFT!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
MEN-slowchat
Aan de ene kant valt er wel wat voor het standpunt van Kamp te zeggen, maar dan wel voor volgend seizoen. Je kan niet tijdens de wedstrijd de spelregels veranderen.
Dan krijgen ze een keer een sollicitatie gesprek, krijgen ze de vraag waarom er een hiaat is in hun CV...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ze verwachten een baan op hun vakgebied.
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
MEN-slowchat
Aan de ene kant valt er wel wat voor het standpunt van Kamp te zeggen, maar dan wel voor volgend seizoen. Je kan niet tijdens de wedstrijd de spelregels veranderen.
Die telers hebben reeds die Roemenen en Bulgaren in dienst, illegaal al niet legaal, en het oogstseizoen is er in 2 weken.quote:
Dat dus, je moet ze wel een redelijke kans geven om ander personeel in dienst te nemen. Snap ook niet waarom hij er nu opeens me op de proppen komt, had ie ook 4 maanden geleden kunnen doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die telers hebben reeds die Roemenen en Bulgaren in dienst, illegaal al niet legaal, en het oogstseizoen is er in 2 weken.
Dat kun je die telers niet aandoen, die lopen een fikse strop op.
Eens.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Thaboel het volgende:
Pfff werk in je vakgebied... Werk godverdomme ook in een supermarkt omdat de autogarages hier in de buurt niemand nodig hadden. Er moet toch geld binnen komen he.
Het speelt al jaren. Alleen heeft de overheid nooit hard ingegrepen. Kamp wil dit nu wel doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat dus, je moet ze wel een redelijke kans geven om ander personeel in dienst te nemen. Snap ook niet waarom hij er nu opeens me op de proppen komt, had ie ook 4 maanden geleden kunnen doen.
Idd. Laat het dit jaar nog door de vingers zien. Dan kunnen die telers het komende jaar uitkeringstrekkers opleiden en in dienst nemen. Al dan niet gedwongen indien men niet wilt.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat dus, je moet ze wel een redelijke kans geven om ander personeel in dienst te nemen. Snap ook niet waarom hij er nu opeens me op de proppen komt, had ie ook 4 maanden geleden kunnen doen.
Uiteraard is het goekoper, die teler is ook niet van Lotje getikt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het speelt al jaren. Alleen heeft de overheid nooit hard ingegrepen. Kamp wil dit nu wel doen.
En gelijk heeft hij. Er zitten 500.000 mensen thuis die dat werk kunnen doen. Waarom mensen uit het buitenland halen.
Ik weet natuurlijk het antwoord van de telers wel. Officieel; de overheid werkt niet mee. Officieus; het is goedkoper.
Ja, je moet die aardbeien uiteraard niet kapot knijpen maar juist plukken.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
@er mensen opleiden om aardbeien te plukken?
Welterusten!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Erasmo het volgende:
Ben ik ff blij dat ik hier zelf aardbeien in de tuin heb
And on this bombshell...
Daarbij, als postbode denkt men ook maar ff om die brief door de brievenbus te proppen. Maar er komt in mijn tak wel heel wat meer bij kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
@er mensen opleiden om aardbeien te plukken?
Nou nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |