Die lui horen in een tuigdorp en sleutel weggooien. En RTL per direct op zwart.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
Dadelijk komt Oh Oh Tirol. Leuk, aapjes kijken.
Hij heeft bijna alle commerciële media in handen, en nu ook toegang tot POquote:
Ik vind het wel een leuke serie om te kijken, net zoals andere mensen naar natuurfilms (over dieren, geen verkapte seksfilms) kijken vind ik het leuk om naar intellectueel minder bedeelden te kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die lui horen in een tuigdorp en sleutel weggooien. En RTL per direct op zwart.
Laat lompheid maar de nieuwe hype zijn, veroorzaakt een tegenbewegingquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die lui horen in een tuigdorp en sleutel weggooien. En RTL per direct op zwart.
Klopt, ik heb vandaag nog zo'n aflevering van tegenlicht gezien waarin exact beschreven werd over hoe Berlusconi te werk gaat. Conclusie: tis een dictator in de dop, maar wel een leuke dictatorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alle commerciële media in handen, en nu ook toegang tot PO
Ja. En?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft bijna alle commerciële media in handen, en nu ook toegang tot PO
Ik moet ook maar eens de mijne wegdoen en een nieuwe kopenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef dotCommunism het volgende:
Men kan geen betere stap in het leven maken dan het wegdoen van de televisie.
Tja, als leedvermaak kan ik mij er nog iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke serie om te kijken, net zoals andere mensen naar natuurfilms (over dieren, geen verkapte seksfilms) kijken vind ik het leuk om naar intellectueel minder bedeelden te kijken.
Proletariërs, het beste vermaeck sinds 1873.
Is geen goede TT nee. Maar het sloeg een beetje op het idee dat hij wel erg studentikoos is.quote:
Klopt, maar verbieden gaat echt te ver hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, als leedvermaak kan ik mij er nog iets bij voorstellen.
Het erge is dat de jeugd dit gedrag nog als "normaal"gaan beschouwen.
Betrap ik jou nu op liberale waarden?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. En?
Betekent dat je dan als kiezer moet stoppen met nadenken?
Zo dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is geen goede TT nee. Maar het sloeg een beetje op het idee dat hij wel erg studentikoos is.
De voornaamste reden dat ik weinig tv kijk is dat mijn afstandsbedieningen voor geen reet werken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef dotCommunism het volgende:
Ga je nou claimen dat nadenken iets exclusiefs liberaals is?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Betrap ik jou nu op liberale waarden?
Ranzig, ordinaire, plat volksvermaak is al jarenlang realiteit. Ik zie helaas nog niks van een tegenbeweging...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Laat lompheid maar de nieuwe hype zijn, veroorzaakt een tegenbeweging
Zelfredzaamheid is een liberaal ietsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ranzig, ordinaire, plat volksvermaak is al jarenlang realiteit. Ik zie helaas nog niks van een tegenbeweging...
De eerste Oranje Speakerquote:
Ja, iets wat totaal niet aan russen is besteed, triest om te zien hoe mensen zich met volle overgave hun leven lieten beheersen door Stalin.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ga je nou claimen dat nadenken iets exclusiefs liberaals is?
Tja, we worden dan ook van jongs af aan geconditioneerd dat we dat leuk moeten vinden. Las laatst een artikel waarin gesproken werd over marketingbureaus die samenwerken met neurologen om direct de effectne op hersens van reclames te bekijken, om zo nog effectiever te kunnen adverteren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ranzig, ordinaire, plat volksvermaak is al jarenlang realiteit. Ik zie helaas nog niks van een tegenbeweging...
Ik heb nooit geroepen dat mensen hun verstand moeten inleveren alvorens ze naar het stemhokje gaan. Ik geloof niet dat het liberalisme daar het monopoly op heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Betrap ik jou nu op liberale waarden?
Moet je geen mensen naspeuren op het internet of in FB klagen hoe gemeen je behandeld wordt in plaats van domme posts te maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, iets wat totaal niet aan russen is besteed, triest om te zien hoe mensen zich met volle overgave hun leven lieten beheersen door Stalin.
Waarom was Picchia niet meer goed:?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Opperbest het volgende:
Ik vind de naam van deze account eigenlijk te protserig.
Ja, wat was er mis met Picchia?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Opperbest het volgende:
Ik vind de naam van deze account eigenlijk te protserig.
Ik ben jou aan het onderwerpen aan een grondige analyse.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Moet je geen mensen naspeuren op het internet of in FB klagen hoe gemeen je behandeld wordt in plaats van domme posts te maken?
Niks. Kun je mijn account teruggeven?quote:
Democratie heeft een liberale achtergrond, maar de wetenschap heeft mij zaken als collectieve actie en onderbewustzijn geleerdquote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nooit geroepen dat mensen hun verstand moeten inleveren alvorens ze naar het stemhokje gaan. Ik geloof niet dat het liberalisme daar het monopoly op heeft.
Zie DMquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Niks. Kun je mijn account teruggeven?
We leven dan ook in een griezelmaatschappij. Manipulatie tot op het bot.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, we worden dan ook van jongs af aan geconditioneerd dat we dat leuk moeten vinden. Las laatst een artikel waarin gesproken werd over marketingbureaus die samenwerken met neurologen om direct de effectne op hersens van reclames te bekijken, om zo nog effectiever te kunnen adverteren.
Die man gaat wel de VS redden van de financiële ondergang GVD!quote:
Je kan je naar ik meen opgeven voor een enkele reis naar Mars om daar wat testjes te doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me wel eens af als ik het nog ga meemaken dat je gewoon van de ene planeet naar de andere kan reizen. Klinkt misschien futuristisch maar met de huidige demografische ontwikkelingen lijkt mij dat onontkoombaar.
Heeft zich toch nog niet kandidaat gesteld?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die man gaat wel de VS redden van de financiële ondergang GVD!
Doe mee aan de Green Card Lotteryquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik een beetje fatsoenlijk Engels kon spreken zou ik best een tijd in Amerika willen wonen, alleen heb ik geen idee hoe ik daar aan werk kom.
Solliciterenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik een beetje fatsoenlijk Engels kon spreken zou ik best een tijd in Amerika willen wonen, alleen heb ik geen idee hoe ik daar aan werk kom.
Niet, aangezien er geeneens genoeg werk voor de eigen bevolking is.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Nee en hulde voor wat je net als je password hebt ingetyptquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Picchia het volgende:
Ah, dat is beter. Dank u.
Note to self: niet meer doen.
En de grap is zeker dat jullie mij nooit meer komen ophalen ?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:43 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je kan je naar ik meen opgeven voor een enkele reis naar Mars om daar wat testjes te doen.
Ja ok, maar wie wil nu een Nederlander in dienst nemen die sowieso qua communicatieve minder is als een Amerikaan.quote:
Geregeldquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Picchia het volgende:
Tja. ik ben niet tegen een democratie. Laat ik zeggen dat ik het een minst slechte vorm vind.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
Democratie heeft een liberale achtergrond, maar de wetenschap heeft mij zaken als collectieve actie en onderbewustzijn geleerd
Aangezien we nog geen mogelijkheid hebben om een raket te laten landen op mars en weer naar aarde te vliegen, nee. Daarom is het een enkele reis.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En de grap is zeker dat jullie mij nooit meer komen ophalen ?
Leer je geen Engels op het VMBO?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ja ok, maar wie wil nu een Nederlander in dienst nemen die sowieso qua communicatieve minder is als een Amerikaan.
Wat had je dan gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Picchia het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nederlandse bedrijven?quote:[..]
Ja ok, maar wie wil nu een Nederlander in dienst nemen die sowieso qua communicatieve minder is als een Amerikaan.
Dat heb ik ook nooit begrepen, dat soort dingen zijn aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
We leven dan ook in een griezelmaatschappij. Manipulatie tot op het bot.
Ik begrijp sowieso niet dat al die talentenshows nog succes hebben op TV. Je zou toch een keer zeggen dat mensen er genoeg van hebben.
Let wel Idols I startte in het najaar van 2002![]()
Kijken mensen naar die troep omdat ze het leuk vinden of kijken ze omdat er anders niks is?
Daarom: kijk geen tv maar lees boeken. Of download de dingen die je perse wil zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen, dat soort dingen zijn aan mij niet besteed.
Het probleem is echter dat er op de Nederlandse TV zo bar weinig met diepgang te zien is. Daarom vind ik het ook jammer dat de commercielen geen inhoudelijke programma's maken, in Duitsland lukt dat wel. Zo vind ik het enorm jammer dat RTL uit het zenderpakket is verdwenen, want daar was Spiegel TV & Stern TV te zien (journalistieke programma's van de gelijknamige tijdschriften, zeg maar een soort van neutrale Elsevier).
Goh, waarom had ik dat vermoeden alquote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien we nog geen mogelijkheid hebben om een raket te laten landen op mars en weer naar aarde te vliegen, nee. Daarom is het een enkele reis.
Dat kan het daglicht niet verdragen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee en hulde voor wat je net als je password hebt ingetypt
Engels heb ik dit jaar geen reet aangedaan en heb het telkens maar weer overgeschreven van een ander. En wtf mijn Nederlands? Wat is daar nu weer mis mee op 100 duizend typefouten na?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Leer je geen Engels op het VMBO?
Of Nederlands
Democratie is de dictatuur van de meerderheid, een meerderheid die toenemend minder algemene kennis heeft / verbanden begrijpt / weloverwogen politieke keuze's maakt. Daardoor zal de politiek ook onherroepelijk simplificeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. ik ben niet tegen een democratie. Laat ik zeggen dat ik het een minst slechte vorm vind.
Ik vind dat je als burger het kiesrecht wel moet verdienen.... Ik was toch van de zotte dat dames op het kontje van Wouter Bos stemden destijds
Helemaal met je eens. De commerciëlen hier bieden de diepgang van een stoeptegel, en de publieken gaan - met uitzondering van de VPRO- dezelfde kant op.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen, dat soort dingen zijn aan mij niet besteed.
Het probleem is echter dat er op de Nederlandse TV zo bar weinig met diepgang te zien is. Daarom vind ik het ook jammer dat de commercielen geen inhoudelijke programma's maken, in Duitsland lukt dat wel. Zo vind ik het enorm jammer dat RTL uit het zenderpakket is verdwenen, want daar was Spiegel TV & Stern TV te zien (journalistieke programma's van de gelijknamige tijdschriften, zeg maar een soort van neutrale Elsevier).
Dat is niet zo handig als je naar het buitenland wil hè?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Engels heb ik dit jaar geen reet aangedaan en heb het telkens maar weer overgeschreven van een ander.
Je typefouten vergeef ik je, maar je stijlfouten nietquote:En wtf mijn Nederlands? Wat is daar nu weer mis mee op 100 duizend typefouten na?
* en·ke·lequote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goh, waarom had ik dat vermoeden al
Dat komt bij vlagen, soms heb ik een tijdlang geen zin om te lezen en kijk ik op internet enorm veel docu's of films over een specifiek onderwerp, maar het kan ook zomaar gebeuren dat ik elke maand in de boekenwinkel 3 a 4 boeken meeneem.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daarom: kijk geen tv maar lees boeken. Of download de dingen die je perse wil zien.
Klopt, mijn Engels probeer ik ook wel te verbeteren in mijn vrije tijd, alleen is het begin maken van het leren van een nieuwe taal altijd lastig. Maar dat komt wel goed.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig als je naar het buitenland wil hè?
[..]
Je typefouten vergeef ik je, maar je stijlfouten niet
Aangezien je veel op dit forum post is het juist een uitgelezen kans om je taalvaardigheid te oefenen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, mijn Engels probeer ik ook wel te verbeteren in mijn vrije tijd, alleen is het begin maken van het leren van een nieuwe taal altijd lastig. Maar dat komt wel goed.
Och, die stijlfouten moet je me ook vergeven. Ik snap zelf ook wel dat ik lang niet altijd coherente zinnen type, maar het is FOK! maar. Bij werkstukken is dat heus wel anders.
Dat van die zeven boeken doe ik ook, maar uitlezen hoort er ook bijquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben meestal in zeven boeken tegelijk aan het lezen, wat nou niet echt bevorderlijk is voor het uberhaupt uitlezen van een.
De fout in democratieën is dat ze denken dat meerderheden het gelijk aan hun kant hebben. Dat is de grootste fout.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democratie is de dictatuur van de meerderheid, een meerderheid die toenemend minder algemene kennis heeft / verbanden begrijpt / weloverwogen politieke keuze's maakt. Daardoor zal de politiek ook onherroepelijk simplificeren.
Soms kijk ik jaloers naar landen die een militair regime kenden, zoals Portugal / Spanje / Griekenland / Chili / Argentinië. Daar werd tenminste nog fatsoenlijk geregeerd (ok, hier en daar iets te fel) en kon men nog heerlijk ongegeneerd militarist zijn.![]()
Heel wat anders dan die laffe pacifistische troep in Europa.
koet ke koetquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
Ojah, en ik heb altijd de neiging om dingen fonetisch op te schrijven, dat kan ook knullig overkomen
Dit dus, als je je Engels wat vaker zelf maakte, had je dit misschien als lijfspreuk gehad:quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Aangezien je veel op dit forum post is het juist een uitgelezen kans om je taalvaardigheid te oefenen.
Ik lees veel te weinig boeken tegenwoordig. Moet zelfs het boekenweekgeschenk van die man met die bezem onder z'n neus nog uitlezenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat van die zeven boeken doe ik ook, maar uitlezen hoort er ook bij
Klopt, alhoewel mijn Nederlands al met sprongen is vooruitgegaan, en voor mijn Nederlands hoef ik me niet te schamen als ik dat zo vergelijk met leeftijdsgenootjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Aangezien je veel op dit forum post is het juist een uitgelezen kans om je taalvaardigheid te oefenen.
Aangezien ik nog een kleine 300 ongelezen boeken heb liggen heb ik snel de neiging om iets anders te gaan lezen omdat ik denk dat als ik nou maar een ander boek begin ik het wel uitlees.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat van die zeven boeken doe ik ook, maar uitlezen hoort er ook bij
Dat zegt meer over hen dan over jouquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel mijn Nederlands al met sprongen is vooruitgegaan, en voor mijn Nederlands hoef ik me niet te schamen als ik dat zo vergelijk met leeftijdsgenootjes.
Jij bent wel erg aardig vandaag he?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zegt meer over hen dan over jou
Rationalisatie van gevoelens, passiviteit inwisselen voor actie: UITLEZEN GODVERDOMMEquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien ik nog een kleine 300 ongelezen boeken heb liggen heb ik snel de neiging om iets anders te gaan lezen omdat ik denk dat als ik nou maar een ander boek begin ik het wel uitlees.
Ik ben van nature een uiterst amicaal persoonquote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent wel erg aardig vandaag he?
Nee, maar als we je wijzen op je fouten leer je er wel vanquote:Ik snap toch gvd zelf ook wel dat ik een schrijfsel laat zien van 0,0 , kom op zeg, het is geen sollicitatiegesprek.
Adolf Hitler ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben van nature een uiterst amicaal persoon
Charismatisch was hij wel, ondersteund door zijn spindoctorquote:
Een verhaal dat nog met enige regelmatig zijn weg naar het publieke debat vindt; maar tot nog toe is er geen enkele indicatie dat een dergelijk effect meer dan triviaal zou zijn geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind dat je als burger het kiesrecht wel moet verdienen.... Ik was toch van de zotte dat dames op het kontje van Wouter Bos stemden destijds
Uiteraard doe ik er wel wat mee, alleen maak ik snel fouten in de gauwigheid. Maar als ik echt een mooi verhaal wil typen dan ben ik al gauw een half uur onderweg.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben van nature een uiterst amicaal persoon
[..]
Nee, maar als we je wijzen op je fouten leer je er wel van
Voorbeeldje in de overtreffende trap gebruik je dan en geen als.
"Ik ben beter dan jij" en niet "ik ben beter als jij/jou".
Het is een bad.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Picchia, is dat nou een omgekeerd kont of twee borsten in erectie?
Dit vraagt om een onderzoek. Ik hoop dat een promovendus zich geroepen voelt.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Een verhaal dat nog met enige regelmatig zijn weg naar het publieke debat vindt; maar tot nog toe is er geen enkele indicatie dat een dergelijk effect meer dan triviaal zou zijn geweest.
http://archief.fembusiness.nl/1999/07/03/nummer-27/Romano-Prodi-Doctor-Prodi-en-mister-Hyde.htmquote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Prodi was best competent, alleen teveel een technocraat en daar win je zeker in een land als Italië geen stemmen mee.
Een diploma haalt zichzelf nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
Gadverdamme, morgen 2 uur Nederlands en aardrijkskunde, totaal geen zin
Er is wel onderzoek gaande in die richting.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit vraagt om een onderzoek. Ik hoop dat een promovendus zich geroepen voelt.
En school/uni was nog een leuke tijd.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
Gadverdamme, morgen 2 uur Nederlands en aardrijkskunde, totaal geen zin
Dit is tenminste nog een duidelijke foto. Is het jouw kont?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://i54.tinypic.com/2unzer9.jpg
In het klein lijkt het net een zeepje hè?
Het is van een reclame als ik me niet vergisquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit is tenminste nog een duidelijke foto. Is het jouw kont?
Zo kun je het noemen; het is mijn avatar.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit is tenminste nog een duidelijke foto. Is het jouw kont?
School was geweldig, ik had met veel leraren altijd diepzinnige discussie's over de meest uiteenlopende onderwerpen. Dat er eindelijk wat betekenisvolle interactie plaatsvond vonden de meeste leraren ook altijd geweldig, dus die gingen er daar weer in mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En school/uni was nog een leuke tijd.
Ow. Komt mij niet bekent voor. Maar het kan natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het is van een reclame als ik me niet vergis
En Stalin bedoelde het vast goed toen hij met de kop van zijn pijp een papegaai doodsloeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef dotCommunism het volgende:
Lenin was altijd uiterst amicaal als hij een katje vasthield.
Ik geloof dat ik hier bar veel in herkenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
School was geweldig, ik had met veel leraren altijd diepzinnige discussie's over de meest uiteenlopende onderwerpen. Dat er eindelijk wat betekenisvolle interactie plaatsvond vonden de meeste leraren ook altijd geweldig, dus die gingen er daar weer in mee.
Alleen de medeleerlingen baalden er als de tering van als ik weer zulke lange dialogen aanging.
Dank voor de welkomstwoorden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier bar veel in herken![]()
Ik kon ze soms klem zettenOf met wiskunde kutvragen stellen. Ik had een wiskundedocent die een bloedhekel aan mij had (wrs omdat hij bang was).
Oja: welkom hier
Dit is niet mijn vriendin, vriend!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank voor de welkomstwoorden.
Bah, kan iemand dat opgewonden standje van een Marielle Tweebeeke op haar bek meppen. Het gaat over vuurwapens: "5 vuurwapens, is dat niet veel te veel" "vind u dat normaal dat je vanaf 12 jaar lid kan worden van een schietvereniging" tegen de korpschef Zeeland (type domme muts).
Type muts: "nee, minder vuurwapens" "leeftijd moet omhoog".
Ja, dat gaat dus geen flikker helpen.
Stond hij dus mooi voor lulquote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
Ik kan me trouwens nog een les economie herinneren, ik zat lekker te kletsen toen de leraar "opeens" aan mij vroeg een bepaalde vergelijking op te lossen. Hij dacht dat ik voor lul zou staan omdat ik niet op zat te letten, maar ik kalkte de vergelijking + juiste antwoord op het bord.
Hij: "jaaa, dat heb je zeker gespiekt".
Ik: "nee meneer, ik ben gewoon zo goed".
Gezien het feit dat ik een staande ovatie van de klas kreeg (is me wel vaker gebeurd) denk ik dat men dat wel mag concluderen.quote:
Mijn huidige Geschiedenisleraar houdt hier ook vanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
School was geweldig, ik had met veel leraren altijd diepzinnige discussie's over de meest uiteenlopende onderwerpen. Dat er eindelijk wat betekenisvolle interactie plaatsvond vonden de meeste leraren ook altijd geweldig, dus die gingen er daar weer in mee.
Alleen de medeleerlingen baalden er als de tering van als ik weer zulke lange dialogen aanging.
Ach wat een interessantdoenerij weer. Er zijn best alleraardigste programma's te vinden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef dotCommunism het volgende:
Het zijn onvergetelijke momentenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik een staande ovatie van de klas kreeg (is me wel vaker gebeurd) denk ik dat men dat wel mag concluderen.
Examentrainingen, reguliere lessen zijn afgelopen.quote:
Vind je geschiedenis leuk?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mijn huidige Geschiedenisleraar houdt hier ook van
Ik wel, alleen jaartallen zijn kut.quote:
Als we toch onze favoriete vakken posten, de mijn waren: Aardrijkskunde / Geschiedenis / Economie / Management & Organisatie.quote:
Lees het beroemdste boek van de man in de TT eensquote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wel, alleen jaartallen zijn kut.
Ik heb net een nieuwe gekocht, zoeen waar je gewoon een usb-stick in kan rammen om je gedownloade series/films/docus te bekijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach wat een interessantdoenerij weer. Er zijn best alleraardigste programma's te vinden.
Dat vind ik ook zinloos .quote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wel, alleen jaartallen zijn kut.
GEEN WAREZ OP FOK!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe gekocht, zoeen waar je gewoon een usb-stick kan rammen om je gedownloade series/films/docus te bekijken
Kun je even beknopt uitleggen waar het overgaat?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Lees het beroemdste boek van de man in de TT eens
Heb eens een discussie met een mede-student gehad dat de 2e wereldoorlog toch echt in 1939 was begonnen en niet in 1941.quote:
Ja, alleen dat geblaat over de Prehistorie en Antieke Cultuur mag wel eens afgelopen zijnquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je even beknopt uitleggen waar het overgaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moest even 2 keer diep nadenken, maar ineens herinnerde ik mij weer dat jij singel bent.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Op goeie documentaires rust geen copyright
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef JoaC het volgende:
[..]Klinkt opzich wel interessant, maar het is toch niet dat jij mij beticht van orwelliaanse praktijken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ik ook. Had nog zo'n ouderwetse sony trinitron van 12 jaar oud, schijnt dat het standaard modelletjes nu toch wel 36" zijn......quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe gekocht, zoeen waar je gewoon een usb-stick in kan rammen om je gedownloade series/films/docus te bekijken
Niet op dit moment, lees het boek maar, jaartallen zijn belangrijkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel interessant, maar het is toch niet dat jij mij beticht van orwelliaanse praktijken ?
Het verband dat jij meent te zien tussen gedownloade documentaires en mijn liefdesleven moet je even toelichten.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moest even 2 keer diep nadenken, maar ineens herinnerde ik mij weer dat jij singel bent.
Documentaires kunnen ook natuurfilms zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het verband dat jij meent te zien tussen gedownloade documentaires en mijn liefdesleven moet je even toelichten.
Voor een snelle wank is er toch gewoon youporn?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Documentaires kunnen ook natuurfilms zijn
Ik geloof niet dat jij in je vrije tijd naar een paar parende olifantjes kijkt of het de vermenigvuldiging van visjes in de Atlantische oceaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het verband dat jij meent te zien tussen gedownloade documentaires en mijn liefdesleven moet je even toelichten.
Dat ik single ben wil niet zeggen dat ik niet aan seks doe hè?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij in je vrije tijd naar een paar parende olifantjes kijkt of het de vermenigvuldiging van visjes in de Atlantische oceaan.
Dat+ Component Video = WINNINGquote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor een snelle wank is er toch gewoon youporn?
Ik was een fan van exacte vakken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als we toch onze favoriete vakken posten, de mijn waren: Aardrijkskunde / Geschiedenis / Economie / Management & Organisatie.
Goede herinneringen heb ik daar aan, deels ook door de leraren die ik ervoor had.
http://www.hollanddoc.nl/(...)-Import--Reagan.htmlquote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij in je vrije tijd naar een paar parende olifantjes kijkt of het de vermenigvuldiging van visjes in de Atlantische oceaan.
Daar had ik dan weer niets mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik was een fan van exacte vakken.
Inderdaad, dit soort discussies maken het vak interessant. Is ook van belang voor de juiste geschiedbeschrijvingquote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb eens een discussie met een mede-student gehad dat de 2e wereldoorlog toch echt in 1939 was begonnen en niet in 1941.
Hij wilde ook niet geloven dat Rusland zelf al voor die tijd bij de oorlog betrokken was omdat ze Polen / Finland / Estland / Letland / Litouwen aangevallen hadden, dat ontkende hij gewoon glashard.
Dat vind ik leuk, om zulke culturele verschillen te ontdekken.
Nou, ik heb nog 2 boeken liggen en heb nog wat examenstof om te lezen. En verder heb ik volgende week dit boek thuisliggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet op dit moment, lees het boek maar, jaartallen zijn belangrijk
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor, echtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik single ben wil niet zeggen dat ik niet aan seks doe hè?
En nee, niet alleen met mezelf en ik betaal er ook niet voor
Reagan ontpopte zich tot een van de best gewaardeerde presidenten die Amerika heeft gehadquote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog 2 boeken liggen en heb nog wat examenstof om te lezen. En verder heb ik volgende week dit boek thuisliggen.
Ik lees liever boeken met een kritieke kijk op het onderwerp, dit is een Elsevierboek over een conservatief, dat is net zoiets als een Marx-biografie door een communistquote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog 2 boeken liggen en heb nog wat examenstof om te lezen. En verder heb ik volgende week dit boek thuisliggen.
Vergeet niet dat Reagan hem nog een zetje heeft gegeven.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Reagan ontpopte zich tot een van de best gewaardeerde presidenten die Amerika heeft gehad
Ja, maar alleen doordat Gorbatschev tijdens zijn regeeerperiode de USSR opdoekte
Dat moet ook gewoon kunnen. Gelukkig dat er docenten bestaan die de discussie op sportieve gronden willen aangaanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer niets mee.
En maatschappijleer, vooral omdat de leraar een compleet andere politieke instelling had dan ik. Dus als hij weer met een chliché om zich heen gooide dan moest ik er wel op reageren, waarop hij het dan ook weer niet kon laten om zijn zicht der dingen te presenteren.
Fijne gast was het.
Ik ben best bereid om kritische kanten van het conservatisme te bekijken hoor, maar dit wordt wel mijn eerste echte ''boekje'' over reagan.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik lees liever boeken met een kritieke kijk op het onderwerp, dit is een Elsevierboek over een conservatief, dat is net zoiets als een Marx-biografie door een communist
Dat zetje van die clown had een intellectueel als Gorbatchev echt niet nodig.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Reagan hem nog een zetje heeft gegeven.
De plaatsing van de Pershing II raketten heeft een cruciale rol gespeeld bij het aan de onderhandelingstafel brengen van de Russen voor gesprekken over ontwapening.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Reagan ontpopte zich tot een van de best gewaardeerde presidenten die Amerika heeft gehad
Ja, maar alleen doordat Gorbatschev tijdens zijn regeeerperiode de USSR opdoekte
Intellectueel? Je weet toch dat Oost Berlijn (de muur) hem gewoon ''ontglipt'' isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zetje van die clown had een intellectueel als Gorbatchev echt niet nodig.
Dat jij Reaganfan bent blijft me verbazenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
Die Amerikaanse prut is soms nog best lastig lezen met die religieuze insteek, vooral voor een agnost als ik.
Dat is wel waar, maar als er destijds een hardliner aan de macht was geweest in het Kremlin had het wel eens heel anders kunnen aflopen. Reagan speelde levensgevaarlijk hoog spel.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De plaatsing van de Pershing II raketten heeft een cruciale rol gespeeld bij het aan de onderhandelingstafel brengen van de Russen voor gesprekken over ontwapening.
Uiteraard heeft dat de USSR niet op de knieen gebracht, echter het inzicht dat ze de Arms Race die door Reagon enkele tandjes hoger is gezet, heeft wél een belangrijke rol gespeeld in de ontspanning tussen de USSR en het westen.
Deed Kennedy ook door niet meteen voor de totale invasie op Cuba te kiezen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar als er destijds een hardliner aan de macht was geweest in het Kremlin had het wel eens heel anders kunnen aflopen. Reagan speelde levensgevaarlijk hoog spel.
Dat komt omdat het communisme intrinsiek fout isquote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef JoaC het volgende:
USSR heeft zichzelf ideologisch en economisch omvergegooid door te strijden met een Kapitalistische, vrije wereld
Maar goed, we zijn het er dus wel over eens dat de Amerikaanse politiek wel degelijk een aandeel heeft gehad in het einde van de USSR, naast natuurlijk de interne problemen waar men mee te kampen had.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar als er destijds een hardliner aan de macht was geweest in het Kremlin had het wel eens heel anders kunnen aflopen. Reagan speelde levensgevaarlijk hoog spel.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dat we jouw UI moeten verbieden.
En daardoor is Reagan goed in timing geweest (mazzel)quote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat komt omdat het communisme intrinsiek fout is
Weet ik niet, Kennedy heeft ook met heel veel dingen mazzel gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
En daardoor is Reagan goed in timing geweest (mazzel)
Heb je dat artikel over Prodi nou gelezen?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet ik niet, Kennedy heeft ook met heel veel dingen mazzel gehad.
Yep, ik kan het me nog goed herinneren, ook dat die Koreaanse 747 werd neergeschoten door de sovjets.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, we zijn het er dus wel over eens dat de Amerikaanse politiek wel degelijk een aandeel heeft gehad in het einde van de USSR, naast natuurlijk de interne problemen waar men mee te kampen had.
En het is echt bizar dat de jaren 80 eigenlijk de gevaarlijkste jaren van de koude oorlog waren, alleen maar omdat er een stel vreselijke paranoide gasten in het Kremlin zaten. Tijdens Able Archer 83 waren ze eigenlijk klaar om het westen aan gort te schieten, evenals een ander incident waarbij de computers van de Sovjetluchtmacht aangaf dat de VS een massale kernaanval op de SU had geopend (dat bleek later een storing te zijn, maar gelukkig zag een officier dat aankomen en heeft die berichten toen niet doorgegeven).
Nee? Ik was even wegquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Heb je dat artikel over Prodi nou gelezen?
Vast een artikel dat bewijst dat ook hij een Italiaans politicus isquote:
Dat chroetsgov akkoord ging op het laatste voorstel van de VS om de raketten van cuba te verwijderen en een half jaar later de Amerikaanse raketten van Turkije.quote:
Je vergeet "Ik vind" ervoor te zetten.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat komt omdat het communisme intrinsiek fout is
Ben je nog voornemens om alle rechtsvormen voor bedrijven af te schaffen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Je vergeet "Ik vind" ervoor te zetten.
Hij heeft gelijk, de enige succesvolle vormen zijn geen vrienden met Amnesty International.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Je vergeet "Ik vind" ervoor te zetten.
Haha, je snapt het nog steeds niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben je nog voornemens om alle rechtsvormen voor bedrijven af te schaffen?
Je mag nooit een mening over zoiets als waarheid bestempelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, de enige succesvolle vormen zijn geen vrienden met Amnesty International.
GS en Erik ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Haha, je snapt het nog steeds niet.
Omdat?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Je mag nooit een mening over zoiets als waarheid bestempelen.
Ik wil mij best minder dogmatisch opstellen als het gaat over de donkere zijdes van het kapitalisme, maar communisme werkt alleen bij mieren. (ja dat is echt zo)quote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Je mag nooit een mening over zoiets als waarheid bestempelen.
Die lachte je uit.quote:
Je beledigt bijen nuquote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil mij best minder dogmatisch opstellen als het gaat over de donkere zijdes van het kapitalisme, maar communisme werkt alleen bij mieren. (ja dat is echt zo)
Een artikel gebaseerd op uitspraken van een berlusconistquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hier, opperhoofd:
http://archief.fembusines(...)i-en-mister-Hyde.htm
Laat ik vooropstellen dat ik met je eens ben dat de VS de koude oorlog niet hebben beeindigd, de hebben de SU slechts een "stootje" in de richting van de afgrond gegeven.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, ik kan het me nog goed herinneren, ook dat die Koreaanse 747 werd neergeschoten door de sovjets.
Maar Reagan kwam juist aan de macht toen de hardliners het nog voor het zeggen hadden, het is onze mazzel geweest dat Gorbatsjov uiteindelijk aan het langste eind trok in Moskou en de zaak heeft de-escaleren. Hem komt alle eer toe voor een vreedzaam einde van de Koude Oorlog, zeker niet Reagan.
Waarbij gezegd moet worden dat de Amerikanen nog steeds raketten hadden staan die de SU konden raken, namelijk in West-Europa. Dus de SU hebben daardoor wel tactische mogelijkheden verloren, de VS nagenoeg niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat chroetsgov akkoord ging op het laatste voorstel van de VS om de raketten van cuba te halen en een half jaar laten Amerika die van Turkijke.
Huh?quote:
Kan, maar heeft de VS die raketten op Turkije uiteindelijk verwijderd dan? Dat is mij nooit echt duidelijk geworden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik met je eens ben dat de VS de koude oorlog niet hebben beeindigd, de hebben de SU slechts een "stootje" in de richting van de afgrond gegeven.
Maar ik ben het niet met je eens dat Gorbatsjov de eer toekomst voor het beeindigen van de Koude Oorlog, deze heeft zich in feite zelf beeindigd doordat het kaartenhuis SU letterlijk in elkaar gestort is.
Normaalgesproken neemt de politiek beslissingen en daaruit volgen dan bepaalde bewegingen. In de SU in die tijd gebeurden echter talloze bewegingen (uiteenvallen van landen, economie naar de kloten etc.) waar de politiek totaal geen invloed meer op had. Het enige wat Gorbatsjov kon doen was reageren op gebeurtenissen, hij was de controle compleet kwijt.
Voorbeeld, het was niet Gorbatsjovs idee om de SU te ontbinden, de Oekraine zei gewoon "tabee" en daardoor kwam Gorbatsjov in een positie dat hij de SU wel moest ontbinden. Hij had de regie niet meer in handen en kon slechts reageren op de gebeurtenissen.
Verder blijkt dat wel uit het feit dat de westerse geheime diensten de ondergang van het communisme in Oost-Europa en van de Sovjet-Unie in het bijzonder totaal niet zagen aankomen, immers was er geen beleid waarop ze een analyse konden uitvoeren, de gebeurtenissen volgenden elkaar gewoon op zonder dat ze van bovenaf opgelegd werden. Dus het westen was net zo verrast door de ontwikkelingen als Gorbatsjov zelf.
Eén nuance wil ik echter wel maken, als iemand eer toekomst dat het niet in een oorlog is uitgebarsten, dan is het wel die van de drankuneuze Jeltsin. Hij mag het land dan weliswaar in de chaos hebben gestort, maar hij was wel de persoon die tijdens de Augustuscoup de hardliners op hun kloten gaf, want een eventuele machtsovername door de hardliners had nog wel eens fout af kunnen lopen.
[..]
Waarbij gezegd moet worden dat de Amerikanen nog steeds raketten hadden staan die de SU konden raken, namelijk in West-Europa. Dus de SU hebben daardoor wel tactische mogelijkheden verloren, de VS nagenoeg niet.
Mensen alleen de foute kanten van het systeem eruit pikken, en de goede kant wordt weggelaten. Je kunt een systeem dat door dictators is geleid nooit zeggen dat het fout is, dat de mensen die het systeem uitbuitte voor zelfverrijking wel fout waren is een ander verhaal.quote:
Er zijn genoeg niet-zelfbewuste wezens waarin strakke hiërarchische structuren werken.quote:
Niks mis met mieren, werken goed, effectief, hard en ze zijn solidair. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil mij best minder dogmatisch opstellen als het gaat over de donkere zijdes van het kapitalisme, maar communisme werkt alleen bij mieren. (ja dat is echt zo)
Het systeem functioneerde o.a. dankzij censuurquote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen alleen de foute kanten van het systeem eruit pikken, en de goede kant wordt weggelaten. Je kunt een systeem dat door dictators is geleid nooit zeggen dat het fout is, dat de mensen die het systeem uitbuitte voor zelfverrijking wel fout waren is een ander verhaal.
Ja, in April 1963.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar heeft de VS die raketten op Turkije uiteindelijk verwijderd dan? Dat is mij nooit echt duidelijk geworden.
Als er een Andropov had gezeten toen de economie instortte had het sovjetleger wel eens West-Europa kunnen binnenvallen om te proberen het Ruhrgebied te bezetten en ook onze economie lam te leggen als ze al niet meteen op "de" knop hadden gedrukt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik met je eens ben dat de VS de koude oorlog niet hebben beeindigd, de hebben de SU slechts een "stootje" in de richting van de afgrond gegeven.
Maar ik ben het niet met je eens dat Gorbatsjov de eer toekomst voor het beeindigen van de Koude Oorlog, deze heeft zich in feite zelf beeindigd doordat het kaartenhuis SU letterlijk in elkaar gestort is.
Normaalgesproken neemt de politiek beslissingen en daaruit volgen dan bepaalde bewegingen. In de SU in die tijd gebeurden echter talloze bewegingen (uiteenvallen van landen, economie naar de kloten etc.) waar de politiek totaal geen invloed meer op had. Het enige wat Gorbatsjov kon doen was reageren op gebeurtenissen, hij was de controle compleet kwijt.
Voorbeeld, het was niet Gorbatsjovs idee om de SU te ontbinden, de Oekraine zei gewoon "tabee" en daardoor kwam Gorbatsjov in een positie dat hij de SU wel moest ontbinden. Hij had de regie niet meer in handen en kon slechts reageren op de gebeurtenissen.
Verder blijkt dat wel uit het feit dat de westerse geheime diensten de ondergang van het communisme in Oost-Europa en van de Sovjet-Unie in het bijzonder totaal niet zagen aankomen, immers was er geen beleid waarop ze een analyse konden uitvoeren, de gebeurtenissen volgenden elkaar gewoon op zonder dat ze van bovenaf opgelegd werden. Dus het westen was net zo verrast door de ontwikkelingen als Gorbatsjov zelf.
Eén nuance wil ik echter wel maken, als iemand eer toekomst dat het niet in een oorlog is uitgebarsten, dan is het wel die van de drankuneuze Jeltsin. Hij mag het land dan weliswaar in de chaos hebben gestort, maar hij was wel de persoon die tijdens de Augustuscoup de hardliners op hun kloten gaf, want een eventuele machtsovername door de hardliners had nog wel eens fout af kunnen lopen.
Volgens mij was het marx of lenin die zelf heeft gezegd dat het ware communisme nooit zal werken zonder een harde dictatuur. Tjah, waar kies je voor.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen alleen de foute kanten van het systeem eruit pikken, en de goede kant wordt weggelaten. Je kunt een systeem dat door dictators is geleid nooit zeggen dat het fout is, dat de mensen die het systeem uitbuitte voor zelfverrijking wel fout waren is een ander verhaal.
En dat pikte de SU? Of ging dat heimelijk?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, in April 1963.
De VS hebben toen raketten in Engeland geplaatst en hun slagkracht naar nucleaire onderzeeboten getransfereerd.
Tito en Nagy.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij was het marx of lenin die zelf heeft gezegd dat het ware communisme nooit zal werken zonder een harde dictatuur. Tjah, waar kies je voor.
Hun ware communismequote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij was het marx of lenin die zelf heeft gezegd dat het ware communisme nooit zal werken zonder een harde dictatuur. Tjah, waar kies je voor.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hun ware communisme. Een klein nuanceverschil.
Censuur op een democratie die geen democratie is.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het systeem functioneerde o.a. dankzij censuur
?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Censuur op een democratie die geen democratie is.
Communisme werkt niet zonder dictatuur. Net als dat kapitalisme niet werkt zonder onderdrukking van arbeiders.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hun ware communisme. Een klein nuanceverschil.
Mensen alleen de goede/slechte kanten laten zien en vooral veel en vaak roepen hoe het zou zitten, dan geloven de mensen het vanzelf wel.quote:
Communisme lightquote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Communisme werkt niet zonder dictatuur. Net als dat kapitalisme niet werkt zonder onderdrukking van arbeiders.
Lenin, men sprak dan ook van leninisme. o.a. Rosa Luxemburg was dan ook niet te spreken over de Sovjet-Uniequote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat hadden ze daaraan gehad?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er een Andropov had gezeten toen de economie instortte had het sovjetleger wel eens West-Europa kunnen binnenvallen om te proberen het Ruhrgebied te bezetten en ook onze economie lam te leggen als ze al niet meteen op "de" knop hadden gedrukt.
???quote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen alleen de goede/slechte kanten laten zien en vooral veel en vaak roepen hoe het zou zitten, dan geloven de mensen het vanzelf wel.
Nee, dat niet direct. Ik nuanceer je uitspraak.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]Zit jij het communisme nog te verdedigen ook?
In die dagen had je alles maar te pikken, net zoals de Amerikanen te pikken hadden dat Sovjet-onderzeeboten voor de kust van Amerika lagen i.p.v. de raketten op Cuba.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat pikte de SU? Of ging dat heimelijk?
Op kleinere schaal in bijvoorbeeld communes of iets dergelijks kan het principe best aardig werken. Het lijkt mij niks hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Communisme werkt niet zonder dictatuur. Net als dat kapitalisme niet werkt zonder onderdrukking van arbeiders.
Ach als je daar in het Kremlin zit als partijleider van 70+ en je vreest dat je je paar laatste jaren niet in je datcha kan doorbrengen zou je zomaar je schouders kunnen ophalen bij M.A.D.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat hadden ze daaraan gehad?
Geen éne flikker.
Dat was juist de hele balans in de Koude Oorlog, als iemand om welke reden een oorlog zou beginnen dan zou die partij alleen maar kunnen verliezen. En als je alleen maar kan verliezen, dan begin je geen oorlog.
Hoe wordt een arbeider in Nederland onderdrukt?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
Net als dat kapitalisme niet werkt zonder onderdrukking van arbeiders.
Ik niet, ik ben voor het recht van de sterkste. En ja, ik ben niet de sterkste.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef Zeeland het volgende:
Ik ben voor spreiding van macht, kennis en inkomen. Die spreiding van macht ontbreekt in het communisme, ik ben daarom tegen communisme.
Er wordt over zijn gezicht heen gepoept.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wordt een arbeider in Nederland onderdrukt?
Hier zijn geen echte arbeiders meer, kapitalisme steunt nu op arbeiders in China en ontwikkelingslanden die wel degelijk onderdrukt worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt als vlees noch vis.quote:
Flexwerkers.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje. Zonder een flinke dosis goedkope arbeid (en daarmee toch meestal ook onderdrukking) werkt het maar matig.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier zijn geen echte arbeiders meer, kapitalisme steunt nu op arbeiders in China en ontwikkelingslanden die wel degelijk onderdrukt worden.
Waarop werd er gecensureerd in het communisme, op het "vrije" westen, het "vrije" westen dat de mensen koest en bang hield met de slechte verhalen uit de communistische landen. De propaganda machine van het westen daar werd op gecensureerd.quote:
Maar als je in je datcha wilt doorbrengen ga je geen oorlog beginnen, dan is je datcha immers ook in puin.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach als je daar in het Kremlin zit als partijleider van 70+ en je vreest dat je je paar laatste jaren niet in je datcha kan doorbrengen zou je zomaar je schouders kunnen ophalen bij M.A.D.
Figuren als Brezjnev en Andropov zag ik daar echt voor aan.
Nou en??? Hard werken deden onze voorouders toch ook na de oorlog om het land weer op te bouwen? Ik zie hard werken juist als een factor van vooruitgang, iets wat China in recordtempo boekt momenteel.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier zijn geen echte arbeiders meer, kapitalisme steunt nu op arbeiders in China en ontwikkelingslanden die wel degelijk onderdrukt worden.
Het spijt me, maar ik voeg ook jou toe aan mijn lijstje van bierviltjesfilosofen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Net als dat kapitalisme niet werkt zonder onderdrukking van arbeiders.
Gezien het feit dat familie van mij gevlucht is uit een communistische staat, heb ik verhalen gehoord van mensen die het mee hebben gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarop werd er gecensureerd in het communisme, op het "vrije" westen, het "vrije" westen dat de mensen koest en bang hield met de slechte verhalen uit de communistische landen. De propaganda machine van het westen daar werd op gecensureerd.
Als het erop aan komt is de onderklasse het sterkst, omdat zij met meer zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben voor het recht van de sterkste. En ja, ik ben niet de sterkste.
Hier ook. Hongarije 1956.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Gezien het feit dat familie van mij gevlucht is uit een communistische staat, heb ik verhalen gehoord van mensen die het mee hebben gemaakt.
Versoepeling van ontslagrecht zal flexwerk terugdringenquote:
Ga eens even snel aardbeien plukken in West-Brabant danquote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en??? Hard werken deden onze voorouders toch ook na de oorlog om het land weer op te bouwen? Ik zie hard werken juist als een factor van vooruitgang, iets wat China in recordtempo boekt momenteel.
Ook daar zit je toch net weer een nuance verkeerd heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en??? Hard werken deden onze voorouders toch ook na de oorlog om het land weer op te bouwen? Ik zie hard werken juist als een factor van vooruitgang, iets wat China in recordtempo boekt momenteel.
En de mensen aan de onderkant van de arbeidsmarkt nog meer onzekerheid brengen en niet minder 'uitbuiting'. Niet dat ik daarmee zo tegen versoepeling ben maar een wondermiddel is het ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Versoepeling van ontslagrecht zal flexwerk terugdringen
Voor 3 euro per uur 10 uur lang ploeteren? Je bent toch wel helemaal goed wijs hoop ik?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga eens even snel aardbeien plukken in West-Brabant dan
Ja en dan moet je net een president in de VS hebben die het grappig vindt om dit te zeggen op de radio:quote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als je in je datcha wilt doorbrengen ga je geen oorlog beginnen, dan is je datcha immers ook in puin.
Wél had er een oorlog kunnen beginnen door de gedachte binnen het Kremlin dat een NAVO-aanval voor de deur had gestaan, dat stond immers ook in hun doctrine. Alleen staat dat los van de eventuele politiek van een president in de VS.
Jammer dat zij daar niet zelf de vruchten van plukken.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
DDR, zelfde jaar..quote:
Dat bedoel ik dus met dat er in Nederland geen echte arbeiders meer zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor 3 euro per uur 10 uur lang ploeteren? Je bent toch wel helemaal goed wijs hoop ik?
Dus?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jammer dat zij daar niet zelf de vruchten van plukken.
Daar mag best iets aan gebeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Versoepeling van ontslagrecht zal flexwerk terugdringen
Valt wel mee, ook de diehard socialist van de PvdA Kees Spekman was van mening dat de oppositie niet moest mopperen op het feit dat Kamp eerst eens gaat kijken naar de ruim 500k aan werkelozen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met dat er in Nederland geen echte arbeiders meer zijn.
En laat die Roemenen dan in godsnaam toe, Kamp probeert alleen maar een zinloos wit voetje te halen bij de PVV waardoor heel veel bedrijven schade kunnen oplopen.
Omdat Spekman weet dat ie die niet gaat vindenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee, ook de diehard socialist van de PvdA Kees Hans Spekman was van mening dat de oppositie niet moest mopperen op het feit dat Kamp eerst eens gaat kijken naar de ruim 500k aan werkelozen.
Jammer dat PvdA daar nu pas achter is, en ook niet volledig achter staat. Verwijder die Spekman eens gauw, Hij verkoopts zichzelf weliswaar beter dan Kalma, maar hij hangt in de jaren '70/80 met zijn hoofdquote:
Was dat niet ooit de sig van mlg? Verder is het natuurlijk onzin, zelfs welvaart is relatief.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus?
Oneerlijke aan kapitalisme is de ongelijke verdeling van de zegeningen, en oneerlijke aan communisme is de gelijke verdeling van elkaars ellende.
![]()
![]()
Bedenk zo'n regel dan, werk het uit en voer het volgend jaar in zodat de boeren niet net voor het seizoen plots hun bedrijf in gevaar zien komen. Maar je afkeer tegen deze groep mag een paar ondernemers dus de kop kosten als het aan jou ligt?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee, ook de diehard socialist van de PvdA Kees Spekman was van mening dat de oppositie niet moest mopperen op het feit dat Kamp eerst eens gaat kijken naar de ruim 500k aan werkelozen.
Mwah, dan kennen we Kamp nog niet, hij zei ik citeer: Op het moment dat gemeentes of het UWV een paar mensen voorstelt die niet op komen dagen of geen zin hebben is het eerste wat ik doe naar die desbetreffende gemeente heen gaan en vragen als de uitkering met onmiddellijke ingang is stopgezet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Spekman weet dat ie die niet gaat vinden
Goeie gozer trouwens, heb hem laatst nog gesproken.
Landbouwpartij CDA denkt daar iig heel anders overquote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bedenk zo'n regel dan, werk het uit en voer het volgend jaar in zodat de boeren niet net voor het seizoen plots hun bedrijf in gevaar zien komen. Maar je afkeer tegen deze groep mag een paar ondernemers dus de kop kosten als het aan jou ligt?
Dan moet ie eerst nog wel een tig aantal wetten aanpassen. Het gaat gewoon niet werken, iig niet voordat de Roemenen hier gewoon vrij toegang krijgen tot de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, dan kennen we Kamp nog niet, hij zei ik citeer: Op het moment dat gemeentes of het UWV een paar mensen voorstelt die niet op komen dagen of geen zin hebben is het eerste wat ik doe naar die desbetreffende gemeente heen gaan en vragen als de uitkering met onmiddellijke ingang is stopgezet.
En terecht.
Simplisme als nieuwe normquote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, dan kennen we Kamp nog niet, hij zei ik citeer: Op het moment dat gemeentes of het UWV een paar mensen voorstelt die niet op komen dagen of geen zin hebben is het eerste wat ik doe naar die desbetreffende gemeente heen gaan en vragen als de uitkering met onmiddellijke ingang is stopgezet.
En terecht.
Ja, ik snap dat ze vrij toegang hebben, maar polen turken Roemenen of Hollanders zijn qua salariëring gewoon gelijk voor een werkgever, behalve dan dat Nederlanders bij het minst of geringste ziek misselijk zwak en dood zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst nog wel een tig aantal wetten aanpassen. Het gaat gewoon niet werken, iig niet voordat de Roemenen hier gewoon vrij toegang krijgen tot de arbeidsmarkt.
Waarom? Eerst onze eigen tokkies aan het werk.quote:
Helaas ik heb daar niets over te zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jammer dat PvdA daar nu pas achter is, en ook niet volledig achter staat. Verwijder die Spekman eens gauw, Hij verkoopts zichzelf weliswaar beter dan Kalma, maar hij hangt in de jaren '70/80 met zijn hoofd
Dat doe je niet in paar maandenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom? Eerst onze eigen tokkies aan het werk.
Laten we wel eerlijk wezen, met ¤600 in de maand (20x ¤30 per dag) kom je niet erg ver, dus dan kan ik het begrijpen dat een Nederlander verkiest deze baan niet te doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ze vrij toegang hebben, maar polen turken Roemenen of Hollanders zijn qua salariëring gewoon gelijk voor een werkgever, behalve dan dat Nederlanders bij het minst of geringste ziek misselijk zwak en dood zijn.
Nee, het leven in Nederland is duurder dan in Polen en Roemenië en die gasten zijn seizoenarbeiders. Dàt is het probleem.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ze vrij toegang hebben, maar polen turken Roemenen of Hollanders zijn qua salariëring gewoon gelijk voor een werkgever, behalve dan dat Nederlanders bij het minst of geringste ziek misselijk zwak en dood zijn.
Wat dacht je dat onze tokkies gaan doen als je hun uitkering stopzet? Vreten moeten ze immers.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voorstander van Tito en Nagy.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
DDR, zelfde jaar..
Propaganda bestaat altijd, maar in verhouding waren de Warschaupact-landen erger in de Koude Oorlog
Komt mede door de organisatiestructuur van de partij.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Helaas ik heb daar niets over te zeggen.
Met niets doen bereik je ook niets.quote:
Heb je ruzie met je buren?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voorstander van Tito en Nagy.
Volgende project:
[ afbeelding ]
Voor 3 euro per uur?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar heeft die boer toch niets aan? Moet die het probleem van Kamp op gaan lossen? Zo'n boer zit echt niet te wachten op ongemotiveerde uitkeringstrekkers die vermoedelijk meer zeuren en minder hard werken.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En terecht.
Minimumloon is 1200 eu excl toeslagen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we wel eerlijk wezen, met ¤600 in de maand (20x ¤30 per dag) kom je niet erg ver, dus dan kan ik het begrijpen dat een Nederlander verkiest deze baan niet te doen.
En nu ook niet maar je zet wel veel kwaad bloed en met wat pech jaag je een paar boeren de uitkering in...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met niets doen bereik je ook niets.
Ow, ik dacht dat het een schutting wasquote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ruzie met de buren??? Voor een radiatoromboutje??
Wel als zo'n boer het gouden wapen heeft: Namelijk gemeente opbellen en zeggen dat ie geen reet uitvoert, waarna de uitkering van die ex-werknemer wordt stopgezet.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar heeft die boer toch niets aan? Moet die het probleem van Kamp op gaan lossen? Zo'n boer zit echt niet te wachten op ongemotiveerde uitkeringstrekkers die vermoedelijk meer zeuren en minder hard werken.
Henkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Henk bedoelt gewoon Hans, maar hij vergiste zich bij het snelle typen
Ik lees net dat iemand op het veld 10 uur per dag moet werken voor ¤3, vandaar deze grondslag.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Minimumloon is 1200 eu excl toeslagen.
Met deze actie schaadt hij de economiequote:Op donderdag 28 april 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met niets doen bereik je ook niets.
Die ben ik nog aan het uitwerken. Moet gelijk een voorbereiding hebben voor een carport van 6x6 met lessenaarsdakquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het een schutting was
Oh, dat zei ik tegen remlof, maar 3 eu is inderdaad wat weinig, maar laat het eens 4 euro zijn als je 18 bent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik lees net dat iemand op het veld 10 uur per dag moet werken voor ¤3, vandaar deze grondslag.
Lekker, dan kan een boer ook van een vrouwelijke arbeider verlangen om sexuele verrichtingen te plegen, anders geeft hij haar aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel als zo'n boer het gouden wapen heeft: Namelijk gemeente opbellen en zeggen dat ie geen reet uitvoert, waarna de uitkering van die ex-werknemer wordt stopgezet.
Ja en daar krijg je dus geen Nederlanders voor, want je uitkering is al meer om aan je minimum levensbehoeften te kunnen voldoen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik lees net dat iemand op het veld 10 uur per dag moet werken voor ¤3, vandaar deze grondslag.
Dat helpt die boer niet. Je moet niet over de ruggen van deze ondernemers de problemen van de overheid op proberen te lossen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel als zo'n boer het gouden wapen heeft: Namelijk gemeente opbellen en zeggen dat ie geen reet uitvoert, waarna de uitkering van die ex-werknemer wordt stopgezet.
Mwa, vooral door mijn ambities.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:58 schreef JoaC het volgende:
[..]
Komt mede door de organisatiestructuur van de partij.
Misschien kun je eens het torentje van Mark verbouwen, ik vind die houten lambrisering maar niks. Het mag allemaal wel wat chiquer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Die ben ik nog aan het uitwerken. Moet gelijk een voorbereiding hebben voor een carport van 6x6 met lessenaarsdak
Daar is een werkgever alsnog niet mee geholpen, he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar goed, die ¤600 dekken natuurlijk niets aan kosten, daar kan je niet van rondkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daar krijg je dus geen Nederlanders voor, want je uitkering is al meer om aan je minimum levensbehoeften te kunnen voldoen.
Ik verbouw Mark liever.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien kun je eens het torentje van Mark verbouwen, ik vind die houten lambrisering maar niks. Het mag allemaal wel wat chiquer.
Dat doe ik toch niet? Die boer is geheel vrij om zo'n luie donder eruit te trappen, consequentie is wel dat je uitkering wordt stopgezet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat helpt die boer niet. Je moet niet over de ruggen van deze ondernemers de problemen van de overheid op proberen te lossen.
Maar goed dat zal wel weer te liberaal voor je zijn
Als kieslijsten alleen goed- of afgekeurd kunnen worden, heerst nepotismequote:
Dat doe je wel. Je legt de verantwoordelijkheid op totaal de verkeerde plek neer zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet? Die boer is geheel vrij om zo'n luie donder eruit te trappen, consequentie is wel dat je uitkering wordt stopgezet.
En dat die tokkie vervolgens bij jou thuis je laptop en flatscreen-TV naar buiten sleept, want hij moet immers ook vreten en een dak boven zijn hoofd hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet? Die boer is geheel vrij om zo'n luie donder eruit te trappen, consequentie is wel dat je uitkering wordt stopgezet.
Ah, en dat vind de VVD dus ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daar krijg je dus geen Nederlanders voor, want je uitkering is al meer om aan je minimum levensbehoeften te kunnen voldoen.
Inderdaad en als je meer geld wil binnenkrijgen kan je je tijd wel beter besteden dan aan aardbeien plukken. Daarom slaat dat idee van Kamp ook helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, die ¤600 dekken natuurlijk niets aan kosten, daar kan je niet van rondkomen.
Ga je Kamp nu betichten van anti-liberale praktijken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat doe je wel. Je legt de verantwoordelijkheid op totaal de verkeerde plek neer zo.
Nee maar hij moet wat om de PVV tevreden te houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad en als je meer geld wil binnenkrijgen kan je je tijd wel beter besteden dan aan aardbeien plukken. Daarom slaat dat idee van Kamp ook helemaal nergens op.
Ja dat is het dus. Maar de arme Kamp weet zelf ook wel dat het helemaal nergens op slaatquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar hij moet wat om de PVV tevreden te houden
Ja. Niet zo gek ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga je Kamp nu betichten van anti-liberale praktijken?
Huh? Jij bent een kansloze maatregel aan het verdedigen, wij niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie buigen echt voor alles en iedereen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |